Ravnatelj! Ne dovolim, da moji otroci v šoli nosijo copate!
POSLUŠAJ ČLANEK
Na večih osnovnih šolah v Sloveniji so se pojavile razne solo akcije posameznih staršev, ki vodstvu šol pošiljajo pisne izjave, da svojim otrokom ne dovolijo uporabe mask. Številčno najočitnejši primer je na OŠ Ivana Cankarja Ljutomer.
In ker je bilo sinoči pri poročilih, da vodstvo šole, kljub drugačnemu odloku, ki velja v državi, te izjave upošteva, bi tudi jaz (glede na to, da to šolo obiskujejo tudi moji otroci) pristavila svoj piskrček.
Ker vidim, da je to zdaj nova opcija na OŠ Ivana Cankarja Ljutomer, sem se odločila, da tudi jaz napišem ravnatelju dopis, kaj moji otroci v šoli smejo in česar ne smejo.
1. Ne dovolim, da kdorkoli zahteva od mojih otrok, da v šoli nosijo copate. Moji otroci se v copatih počutijo omejeno in nesvobodno. V njih ne morejo prosto migati z nožnimi prsti, kar je zelo pomembno za celostni razvoj stopala. Ali niste brali, da je imela Pika Nogavička ravno iz tega razloga za nekaj številk prevelike čevlje? Znanstveno ni bilo nikoli dokazano, da naj bi bili copati kakorkoli boljši od čevljev. Pravzaprav so škodljivi. Zadnjič sem brala na fb, da so pravo leglo bakterij, da se noge v njih grdo potijo in posledično povzročajo nevarna glivična obolenja. Otroci si jih baje občasno celo izmenjujejo in jasno je, da se valjajo po vseh torbah in garderobah.
Glede na to, da jih praktično nikoli ne operem, strogo zavračam možnost, da kdorkoli zahteva od mojega otroka, da si jih natakne na noge! Pričakujem, da s tem seznanite vse delavce šole. Če ima kdorkoli (recimo čistilke) s tem težave, jih prosim podučite, da ni nobenega znanstvenega dokaza, da bi čevlji povzročali več umazanije kot copati. Ker teoretično - če gre moj otrok v copatih po blatu in pride z njimi v šolo, bo naredil večjo nesnago kot če bo v čistih čevljih izstopil iz avta in naredil par korakov do šole po asfaltu. To so mimogrede znanstveno potrdili štirje čevljarji iz Rusije ter dva fizioterapevta iz Splita. Pa tudi en gospod, za katerega vsi pravijo, da je copata, je podobnega mnenja.
Moti me tudi odnos šole, ministrstva in vlade, saj ni z menoj (in ostalimi starši) nihče ustrezno skomuniciral glede obveznega nošenja copat. Nobenega strokovnjaka, ki bi podrobno pojasnil znanstvene razloge ni bilo. Prvi šolski dan je bilo s strani učiteljice rečeno, naj pač nabavimo copate. Da jih morajo imeti zaradi varnostnih in higienskih razlogov.
To se mi zdi zelo nespoštljivo do nas staršev. Saj starši vendar nismo neke neumne ovce, pač pa neodvisni in razsvetljeni posamezniki, ki se bomo nesmiselnim pravilom uprli.
Prevzemam tudi polno odgovornost za posledice.
2. Ne dovolim, da so v bližini mojega otroka učenci, ki že v prvem razredu kažejo »fakiče«, pozneje talajo »pizdematerne«, obkladajo druge otroke s »prasicami«, »kurbami«… zaničujejo druge in jih žalijo. Zahtevam, da se te otroke odstrani iz skupnega prostora in da se na Ošic Ljutomer uvede celostno reševanje tega problema (vzgojno izobraževanje tako staršev kot otrok o primernem obnašanju, aktivacija drugih služb, v kolikor učiteljski kader zadev ne obvladuje).
V kolikor je neprimerno vedenje mojih otrok, zahtevam popolnoma enako obravnavo. Zahtevam tudi, da se začnejo ti problemi reševati takoj, ko se pojavijo (v prvi triadi) in ne čez leta, ko so že povsem neobvladljivi.
Glede prve točke: malo heca ne škodi, morda pa da komu misliti.
Glede druge točke: sploh ni hec. Pravzaprav je veliko bolj resen problem kot so katerekoli maske.
Glede mask: normalno, da nam niso všeč in vsi komaj čakamo, da čim prej mine to obdobje. Navsezadnje državna sekretarka ministrstva za zdravje že napoveduje, da otrokom med poukom v klopeh mask kmalu ne bo več treba nositi.
Če pogledamo čisto iz vzgojnega vidika: kakšno sporočilo pošiljam otroku, če mu celo pisno dovolim, da se njemu ni treba držati pravil, ki se jih morajo ostali?
In ker je bilo sinoči pri poročilih, da vodstvo šole, kljub drugačnemu odloku, ki velja v državi, te izjave upošteva, bi tudi jaz (glede na to, da to šolo obiskujejo tudi moji otroci) pristavila svoj piskrček.
Ker vidim, da je to zdaj nova opcija na OŠ Ivana Cankarja Ljutomer, sem se odločila, da tudi jaz napišem ravnatelju dopis, kaj moji otroci v šoli smejo in česar ne smejo.
1. Ne dovolim, da kdorkoli zahteva od mojih otrok, da v šoli nosijo copate. Moji otroci se v copatih počutijo omejeno in nesvobodno. V njih ne morejo prosto migati z nožnimi prsti, kar je zelo pomembno za celostni razvoj stopala. Ali niste brali, da je imela Pika Nogavička ravno iz tega razloga za nekaj številk prevelike čevlje? Znanstveno ni bilo nikoli dokazano, da naj bi bili copati kakorkoli boljši od čevljev. Pravzaprav so škodljivi. Zadnjič sem brala na fb, da so pravo leglo bakterij, da se noge v njih grdo potijo in posledično povzročajo nevarna glivična obolenja. Otroci si jih baje občasno celo izmenjujejo in jasno je, da se valjajo po vseh torbah in garderobah.
Glede na to, da jih praktično nikoli ne operem, strogo zavračam možnost, da kdorkoli zahteva od mojega otroka, da si jih natakne na noge! Pričakujem, da s tem seznanite vse delavce šole. Če ima kdorkoli (recimo čistilke) s tem težave, jih prosim podučite, da ni nobenega znanstvenega dokaza, da bi čevlji povzročali več umazanije kot copati. Ker teoretično - če gre moj otrok v copatih po blatu in pride z njimi v šolo, bo naredil večjo nesnago kot če bo v čistih čevljih izstopil iz avta in naredil par korakov do šole po asfaltu. To so mimogrede znanstveno potrdili štirje čevljarji iz Rusije ter dva fizioterapevta iz Splita. Pa tudi en gospod, za katerega vsi pravijo, da je copata, je podobnega mnenja.
Moti me tudi odnos šole, ministrstva in vlade, saj ni z menoj (in ostalimi starši) nihče ustrezno skomuniciral glede obveznega nošenja copat. Nobenega strokovnjaka, ki bi podrobno pojasnil znanstvene razloge ni bilo. Prvi šolski dan je bilo s strani učiteljice rečeno, naj pač nabavimo copate. Da jih morajo imeti zaradi varnostnih in higienskih razlogov.
To se mi zdi zelo nespoštljivo do nas staršev. Saj starši vendar nismo neke neumne ovce, pač pa neodvisni in razsvetljeni posamezniki, ki se bomo nesmiselnim pravilom uprli.
Prevzemam tudi polno odgovornost za posledice.
2. Ne dovolim, da so v bližini mojega otroka učenci, ki že v prvem razredu kažejo »fakiče«, pozneje talajo »pizdematerne«, obkladajo druge otroke s »prasicami«, »kurbami«… zaničujejo druge in jih žalijo. Zahtevam, da se te otroke odstrani iz skupnega prostora in da se na Ošic Ljutomer uvede celostno reševanje tega problema (vzgojno izobraževanje tako staršev kot otrok o primernem obnašanju, aktivacija drugih služb, v kolikor učiteljski kader zadev ne obvladuje).
V kolikor je neprimerno vedenje mojih otrok, zahtevam popolnoma enako obravnavo. Zahtevam tudi, da se začnejo ti problemi reševati takoj, ko se pojavijo (v prvi triadi) in ne čez leta, ko so že povsem neobvladljivi.
Glede prve točke: malo heca ne škodi, morda pa da komu misliti.
Glede druge točke: sploh ni hec. Pravzaprav je veliko bolj resen problem kot so katerekoli maske.
Glede mask: normalno, da nam niso všeč in vsi komaj čakamo, da čim prej mine to obdobje. Navsezadnje državna sekretarka ministrstva za zdravje že napoveduje, da otrokom med poukom v klopeh mask kmalu ne bo več treba nositi.
Če pogledamo čisto iz vzgojnega vidika: kakšno sporočilo pošiljam otroku, če mu celo pisno dovolim, da se njemu ni treba držati pravil, ki se jih morajo ostali?
Zadnje objave
Šef zapora na Dobu Domovini grozi s policijo
19. 9. 2024 ob 17:00
NSi ministrico poziva k odstopu, Golob jo še vedno podpira
19. 9. 2024 ob 14:14
Vesel(o)vanje
19. 9. 2024 ob 10:09
Ciklon Boris - naslednja na udaru sosednja Italija
19. 9. 2024 ob 6:00
Ruski napad na Avstro-Ogrsko (12. del)
18. 9. 2024 ob 18:21
Za Roberta Goloba je laganje naravno stanje stvari
18. 9. 2024 ob 15:16
Delovni zvezki so v prvi vrsti posel
18. 9. 2024 ob 15:00
Ekskluzivno za naročnike
Vesel(o)vanje
19. 9. 2024 ob 10:09
Ruski napad na Avstro-Ogrsko (12. del)
18. 9. 2024 ob 18:21
Delovni zvezki so v prvi vrsti posel
18. 9. 2024 ob 15:00
Prihajajoči dogodki
SEP
20
Kam le čas beži - 70 let ansambla Štirje kovači
19:00 - 22:00
SEP
21
PGD Sostrofest
19:00 - 21:00
SEP
24
SEP
26
Video objave
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Izbor urednika
»Tomaž Vesel je bil k odstopu prisiljen«
13. 9. 2024 ob 6:00
Se Makarovičeva boji, da bo izgubila tožbo proti Možini?
12. 9. 2024 ob 19:08
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
17 komentarjev
piklo
Janez, po vaše imamo kar vsi povprek sprane možgane! Na kakšen način je vam uspelo izogniti se temu procesu!? In kaj vam pomaga, če mislite s svojo glavo in ob tem pišete neumnosti!?
slovenc sm
G. Janez. Vsak ima lahko svoje mnenje o tem, kaj je primerno in kaj ni. Vendar pa je v skupnosti na koncu vedno potreben konsenz ali odločitev. Takšno razmišljanje kot je vaše, ni primerno za življenje v skupnosti. Stroka je določila ukrepe in dogovor je, da se jih spoštuje. Še vedno imate pravico delati drugače ampak samo v primeru, ko ne ogrožate drugih. Torej ne hodite v javne prostore, šole, trgovine, ipd. oz. tam lahko hodite, kot je dogovorjeno, drugje pa se lahko obnašate kot vam paše.
Pa še nekaj. Maske niso ideologija. Maske je priporočila zdravniška stroka na osnovi znanj, ki so jih pridobili do zdaj. V sorodstvu imam več kot 10 zdravnikov in vsak od teh vam bo lahko zelo jasno povedal, zakaj so maske koristne. Verjetno jih zdravniki tudi v normalnih časih ne nosijo na nekaterih oddelkih zaradi neke ideologije. Torej, za nekimi odločitvami običajno stoji stroka. Vsak se je izučil za nekaj v življenju in se na to spozna. Pustite strokovnjakom, da opravijo svoje delo in spoštujte njihova strokovna priporočila. Če pa imate s tem težavo, pa si predstavljajte, da bi vam nekdo oporekal neko vaše strokovno mnenje, pri čemer se ta oseba na vaše področje ne bi spoznala.
Janez321
Ta vaša stroka je tudi že povedala, da je čisto vseeno ali ima otrok očeta in mamo, ali pa dva očkota ali pa dve mamici. Oziroma dva očkota ali pa dve mamici sta bolj primerni. Toliko o stroki. Kar se pa tiče zdravnikov in na sploh ljudi, ki delajo v zdravstvu, pa je res, da imajo, kar se tiče tega virusa še bolj oprane možgane od navadnih ljudi.
obrambapes
Janez, mene tematika posvajanja s strani LGBT zanima, zato bi prosil za kake konkretne povezave na ta mnenja. Hvala!
Marko Anton Halik
"Tudi komunizem je propadel zato, ker ljudje nismo bili dovolj dobri in zreli zanj!"
No, tale zaključek je pa zanimiv. Kaj, če je obratno: da komunizem ni dober za človeka, celo za komuniste ne. Tudi metode "zorenja ljudi" za komunizem so bile pošastno neprivlačne. Izkustveno vsekakor drži, da niti v enem primeru ni bil humanitarna akcija, ampak katastrofa in destrukcija. Civilizacija gre naprej z nadgradnjo starega, ne z njegovim uničenjem. Toliko o dobroti in zrelosti. In o razumu.
Avtorici članka vsekakor čestitke za humor. Tudi Shalotki! Tega, skupaj z razumom, veliko bolj potrebujemo!
Zabava me, da se celo razprava o copatih lahko vzbudi sanje o komunizmu
Janez321
Očitno tudi ne razumete osnovnega sarkazma. Smisel za humor pa ima očitno vsak svojega.
piklo
Ne razumem vas, gospod Janez, kaj po vaše pomeni " misliti s svojo glavo"!? Če se v trenutnih razmerah pri nas počutite ustrahovani in zasužnjeni, potem gotovo ne mislite s svojo glavo. Pri maskah gre zgolj za poskuse omejitve širjenja virusa. To leto se množica strokovnjakov trudi v to smer in nimam razloga, da jim ne verjamem! Trdim, da imate osebne težave s sprejemanjem trenutne oblasti in ste stopili na stran tistih, ki jih namišljeni "avtokrat" ogroža. Sploh ne gre za maske!!
Tale množica "antifa" zanesljivo ne misli s svojimi glavami! Zdravo mišljenje pripelje do skupnih točk, ko gre za bistvene stvari!
Ko je zdravnik v otroštvu predpisal ricinus, smo ga pili! V socializmu smo živeli z zapovedano masko in smo preživeli! Zdaj pa imamo svobodo! Zdaj pa dihamo na polno! In tudi virus bomo ugnali, potrpežljivo in složno, solidarno, spoštujoč ukrepe!
AlojzZ
Draga gospa Shalotka, ste že slišali za prašičjo gripo? Niste??? No, nič hudega. Mi, ki smo jo pa "preživeli", točno vemo, za kaj gre. Le da jim je tokrat uspelo. Žal, toda tako je.
Janez321
Ta vlada, kakor tudi leve vlade, delajo po ukazih iz tujine. Sile, ki vladajo svetu, izvajajo velike eksperimente v povezavi s tem virusom. Je že bilo povedano, da se maske nosijo kot simbol podreditve vladajoči ideologiji ( tu nima veza Janša ali Šarec ali Tonin, ker se vsi klanjajo istim silam iz tujine ) in ne zato, ker bi res bistveno pomagale. Vidimo, da število okužb, kjub tako zavzetemu nošenju mask narašča. Seveda pa so sedaj krivi tisti, ki so proti nošenju mask, ker to menda pomeni, da se ljudje ne obnašajo dovolj skrbno, torej so krivi tisti, ki se popolnoma ne podrejajo vladajoči ideologiji. Tudi komunizem je propadel zato, ker ljudje nismo bili dovolj dobri in zreli zanj!
BARBARA RAKUN
Andreja zelo zelo odlično. Si me tudi nasmejala. Sarkazem ne škodi.
Nekateri starši si izmišljujejo tisoč in eno stvar zaradi česa so maske škodljive, ampak to je pravzaprav hinavščina.
Andreja vse do lepo obrazložila in napisala v primerih.
Se jaz dodajam primer: doticni starši, ki se sedaj bunijo zaradi mask, se pa zagotovo ne bunijo ko otroci v šole nosijo pametne telefone, motijo pouk, cele dneve presedijo na tablicah, telefonih. In to jim dopustijo seveda starši. Šole pa nič ne rečejo, saj nimajo več avtoritete. Ne, tole pa staršev ne moti. Maska jih moti, sevanje telefonov pa ne.
In kot je nekdo napisal, to kar se sedaj dogaja, je rezultat Gabra, neskončno brezsramnega ideologa, ki je v šole spustil marksizem.
Kraševka
Marksizem v šolah, je mnogo nevarnejši od mask. Produkt MARKSIZMA je Kordiš, ki podira vse "rekorde".
Janez321
Norčevanje avtorice tega članka iz ljudi, ki poskušajo misliti s svojo glavo, je navaden primitivizem. Maske, oziroma nagobčniki, so stvar ideologije, ki nam hoče vsiliti nošenje mask zato, da se zatre minimum svobode in da se mogoče ljudi navadi na znak zveri.
Kolikor poznam starše, ki ne dovolijo, da bi otroci nosili maske v šoli, niso nikakršni pristaši permisivne vzgoje, ampak nasprotno starši, ki otrokom dovolijo vse, po drugi strani svoje otroke prepričujejo, da nosijo maske. Ti isti, ki zagovarjajo in so vsa leta zagovarjali permisivno vzgojo, danes forsirajo maske, saj ti isti nas hočejo vse narediti za sužnje.
Vsi, ki danes zagovarjate histerijo mask in žalite ljudi, ki bi radi razmišljali, tlakujete pot najhujši diktaturi v zgodovini človeštva.
Kraševka
Janez, ali z "z lune padel"? Ko nastopi NEVARNOST, smo vsi dolžni izpolnjevati varnostni UKREP? Tudi pripeti se moramo z varnostnim pasom, pa čeprav si zgubamo oblačilo. Ko gremo v letalo se moramo čekirati in iti skozi kontrolo.... Pri zdravniku moramo imeti zdravstveno kartico. V šoli nosimo copate in v času krize tudi masko. Kaj bi bilo, če bi na cestah vsak SVOBODNO vijugal, kamor bi se mu zahotelo, ne da bi vključil smerokaz? Pravil se pač moramo držati.
slovenc sm
G. Janez. Vsak ima lahko svoje mnenje o tem, kaj je primerno in kaj ni. Vendar pa je v skupnosti na koncu vedno potreben konsenz ali odločitev. Takšno razmišljanje kot je vaše, ni primerno za življenje v skupnosti. Stroka je določila ukrepe in dogovor je, da se jih spoštuje. Še vedno imate pravico delati drugače ampak samo v primeru, ko ne ogrožate drugih. Torej ne hodite v javne prostore, šole, trgovine, ipd. oz. tam lahko hodite, kot je dogovorjeno, drugje pa se lahko obnašate kot vam paše. Pa še nekaj. Maske niso ideologija. Maske je priporočila zdravniška stroka na osnovi znanj, ki so jih pridobili do zdaj. V sorodstvu imam več kot 10 zdravnikov in vsak od teh vam bo lahko zelo jasno povedal, zakaj so maske koristne. Verjetno jih zdravniki tudi v normalnih časih ne nosijo na nekaterih oddelkih zaradi neke ideologije. Torej, za nekimi odločitvami običajno stoji stroka. Vsak se je izučil za nekaj v življenju in se na to spozna. Pustite strokovnjakom, da opravijo svoje delo in spoštujte njihova strokovna priporočila. Če pa imate s tem težavo, pa si predstavljajte, da bi vam nekdo oporekal neko vaše strokovno mnenje, pri čemer se ta oseba na vaše področje ne bi spoznala.
Teodor
Otroke brez mask, pardon copat, je potrebno takoj poslati domov, ob ponovitvi incidenta pa poklicati socialno službo.
piklo
Odlično! Presunjena sem nad veliko skrbjo teh staršev, ki bi v šoli radi delali red! Vprašanje je, če uspejo doma prav vzgajati!? Imam lastno izkušnjo z otroki in njihovimi starši. Najmanj polovica staršev ni imela starševskih talentov, žal! Otroci le teh so se ob učiteljih počutili mnogo bolj varno. Čutili so se sprejete kljub strogim pravilom in mejam. Levičarska permisivna vzgoja že rojeva pogubne rezultate! Do otrok mora biti človek ljubeč in strog!! To je moja izkušnja in zlato pravilo! Pri vzgoji mojih otrok se drugega dela pravila nisem dovolj držala in si s tem nakopala ne majhne težave! Skoraj do obupa sem se spraševala, zakaj na moji njivi raste več plevela kot žita! Zdaj vem! Plevel je treba puljiti sproti, vztrajno, sicer gre v metre in zaduši zdrav posevek! Saj razumete kaj želim povedati!!?
Mateja Kropec Šega
Zadetek naravnost v sredico.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.