RTV-jeva Tarča je bila le pogrom nad zdravniki. Zdaj veste, kaj vas čaka, če se uprete oblasti
Kakšen cirkus! Včerajšnja Tarča je bila namenjena zgolj in le pogromu nad zdravniki. Zdaj veste, kaj vas čaka, če se uprete oblasti.
Kdor je Tarčo gledal, je moral imeti pokovko pri sebi. Oddaja, ki vabi Jašo Jenulla, je očitno namenjena resničnostnemu šovu in ne resnemu pogovoru o tako pereči temi, zato je logično, da so vsi resni sogovorniki vabilo zavrnili. Še dobro, da je vsaj dr. Bregantova rešila, kar se rešiti da, sicer bi bila oddaja do vrha polna nekih zavajanj, ki jih nihče ne bi mogel demantirati. Ampak v resnici ne moreš demantirati tako velikih neumnosti, kot jih je v nekaj stavkih povedal Jenull. On se pač na zdravstvo ne spozna, pa je kljub temu dobil največ besede. Še dr. Brecelj mu je nalil čistega vina, čeprav se zadnje čase nazaj drži v svoji vlogi paravladnega sodelavca v strateškem svetu za zdravstvo.
Ampak v resnici ne moreš demantirati tako velikih neumnosti, kot jih je v nekaj stavkih povedal Jenull.
Leitmotiv oddaje je bil linč neposlušnih. Že bivši minister Bešič Loredan je grozil s "totalno vojno", če ne bi podpisali dogovora. Zdaj jo imamo, totalno vojno. Jo izvaja vlada, jo izvajajo depolitizirani mediji, jo izvaja skrajno levi profesionalni provokator, ki skakanju s krilci v plenicah po centru Ljubljane reče služba.
Žalostno, da nekateri mediji pri tem sodelujejo. Povejte mi, za katero stavko so šli delat anketo, koliko ljudi jo podpira? Kdaj so šli iskat tistega, ki se s stavko svojih ne strinja? Kdaj so odkrito navijali, naj stavka propade? Dvojna merila za naše in za ne naše. Če bi vso to energijo za hujskanje proti nam vložili raje v delo, za katerega so plačani, bi imeli do danes kakšne tri zdravstvene reforme.
Delo
Ste videli, kje delajo naši ortopedi? In naš direktor? In kolegi v odboru Fidesa? Tarča je poimensko kaznovala zdravnike, ki so se drznili izpostaviti. Sporočilo je jasno: če se upreš oblasti, sledi osebna diskreditacija. Kot v Jugi pred pol stoletja. Podlo je premil izraz. Sploh pa ker jim očitajo – pazi to – da delajo! Ne, da delajo na črno. Niti ne, da preplačujejo sodno stavbo in si urejajo 1-odstotne obrestne mere na milijonske kredite. Ne, da sklepajo stoti aneks za gradnjo drugega tira. Ne, da zapravljajo 170 milijonov za neko železniško postajo. In ne, da jim odpišejo več milijonov evrov dolga. Ne, v Sloveniji je problem, če pošteno delaš.
V resnici ni toliko problem, da delaš, ampak da ne delaš za "naše".
V resnici ni toliko problem, da delaš, ampak da ne delaš za "naše". Meni je povsem nerazumljivo, da neki nevladnik pametuje o tem, kje, koliko in kdaj smem delati. Baje dokler delaš v državnem zavodu je OK, če pa delaš v zasebnem, pa ni OK. Am ... zakaj že? Naj bi dopoldne v javnem zavodu delal nič, popoldne pri zasebniku pa "zares". Mislim, resno! Podhranjeni oddelki, povsod manjka zdravnikov, dotok pacientov je stalen in vsi potrebujejo pomoč – in mislite, da sedimo v kotu in gledamo nadaljevanke? To lahko izjavi samo nekdo, ki se valja po brezveznih nevladnih organizacijah in sodi po sebi.
Vojna v Sloveniji
Vojna proti zasebnemu zdravstvu je v resnici vojna proti vsem, ki jih ne morejo kontrolirati – svoboden človek je vedno bil sovražnik totalitarnih oblasti. V svobodni državi imam sklenjeno pogodbo s svojim delodajalcem in popoldne počnem, kar hočem. V državnem zdravstvu konkurenca ne obstaja – saj imamo en sam ZZZS, ki plačuje storitve! Problem je v tem, ker ZZZS ne plačuje vseh storitev, a o tem kdaj drugič. Če ne želim delati nad 48 ur na teden, mi ni treba opravičevati tega s tem, da sem utrujen. Zakaj moram razne jenulle prepričati, da je moja odločitev vredna njihovega odobravanja? Zakaj si drugi lastijo pravico do odločanja o mojem delu? Pač nočem delati tam več kot toliko, kot imam v pogodbi in amen. Za mnenje raznih jenullov bi moralo biti vsakemu popolnoma vseeno.
Če ob majhnih svinjarijah ni posledic, potem ni čudno, da so svinjarije vsakič večje.
Ali ste slišali ministrico? Vlada je kršila podpisane dogovore, kar je vzrok za stavko. To je priznala, lepo. V normalnem pogovoru bi sledilo vprašanje, kdaj bodo te dogovore izvajali oz. kako bodo kompenzirali neizvajanje, saj menda ne bežijo od odgovornosti. Ampak v isti sapi ministrica pove, da se teh dogovorov ne namerava držati. Wait, what? V tistem stavku, ki ga je meni nič tebi nič izrekla ministrica vlade RS, pade pravna država! Zakaj ne zvonijo vsi alarmi?! Pa pustite za trenutek zdravnike – ta vlada od prvega dne laže, zavaja in krši vse možne obljube, pa gre karavana gladko naprej. Če ob majhnih svinjarijah ni posledic, potem ni čudno, da so svinjarije vsakič večje.
Posledice
Vsak podsistem, vsako reformo, ki se je loteva ta vlada, propade. Še za davčno reformo so jih (celo levi!) ekonomisti prosili, naj se je ne lotijo, ker bo več škode kot koristi. V zdravstvu je enako. Ukrepi, ki so jih najavili za "zaščito" zdravstvenega sistema, bodo prinesli še večjo škodo, kot če jih ne bi bilo. Primer: v času stavke imaš manj ljudi na voljo, ampak vlada jim odredi izmensko delo, za katerega rabiš *več* ljudi. Drug primer: odvzem soglasij za delo popoldne. Dajmo tole počasi prebrati, ker je bizarno: če delaš dopoldne in popoldne, narediš več ali manj, kot če delaš samo dopoldne? Jaz bi si mislil, da delaš več, s čimer se čakalne dobe krajšajo. Če pa taista vlada pravi, da več pasov na avtocesti poveča zastoje, potem razumeš, od kod jim logika.
Sedaj pa imamo po novem odlok (oh, vladanje z odloki!), ki nas vrača v totalitarne čase, v prisilno delo. Saj gre konec koncev ves čas za to: za popolno kontrolo vseh podsistemov. Kdor ne uboga, je pokorjen, mu umaknejo soglasje, ukinejo kakšen dodatek, onemogočijo napredovanje. V socializmu, kjer ima država preveliko moč, imate vi pač premajhno.
Težko je sprejeti nadaljnje korake. Mi se krvavo zavedamo, da če ne delamo protizakonito in prekomerno, sistem propade. Mi hočemo, da zdravstvo deluje, ne pa, da propade! Hkrati pa nismo pripravljeni držati pokonci sistema, ki ga zanemarjajo in zavestno uničujejo, medtem ko sebi urejajo udobne službice s 32-urnim delavnikom, nam pa pod prisilo nalagajo po šest tednov dela na mesec. Danes je odlok prisilnega dela za nas, jutri bo za vas. Nekdo mora te norce ustaviti, mi sami očitno ne moremo.
Še pred tedni smo se med seboj pogovarjali, da bomo ta soglasja za prekomerno delo pač vrnili, ko se stavka reši. Če je vlada s tem odnosom kaj dosegla, je to, da so v zadnjih dneh pogovori zgolj v smeri: soglasja ne vrnem več. Pa naj Jenull reši zdravstvo, če je tako pameten.
Izbrano za naročnike
Zadnje objave

Umorjeni dekan Viktor Perkan

Interpelirana Asta Vrečko: Ostajam ministrica

NSi in Logarjevi v interpelacijo ministrice Aste Vrečko

Svoboda 2.0: plod zablod bivšega režima

Janković bo na traktorju branil Slovensko okroglino

Janša: Vladna koalicija je dobila dve klofuti

Zavrnitveni kvorum je dosežen, proti zakonu je glasovala velika večina
Ekskluzivno za naročnike

Umorjeni dekan Viktor Perkan

Janković bo na traktorju branil Slovensko okroglino
Video objave
Izbor urednika

Kdo je papež Leon XIV.?

84 komentarjev
nejo
Sam imam zdravnico doma. Že več kot pol stoletja. Dobro vem, kako je bilo v Jugi in kako je danes. Ne bom se vpletal v razne rasputine in njemu podobne. Helena in Sonatine imata prav. Zdravniki, Zdravniška zbornica in Fides, vzdržite! Trudite se, da odstranite jenulle in nike. Trudite se za privatno zdravstvo, ker v nasprotnem propade zdravstveni sistem, če ne celo država.
LEVIČARJI NE SMEJO VLADATI. Primerov njihove vlade in propadanja držav je po celem svetu dovolj. Žalostno, žalostno, žalostno!
rasputin
Nejo, res je, da dajejo levi mediji in nacionalka nesorazmerno veliko prostora Jenullu in njemu podobnim levičarskim aktivistom, toda to v ničemer ne zmanjša problemov v zdravstvu in neodgovornih zahtev Fidesa po zvišanju plač medtem, ko se zdravstvena barka rapidno potaplja. Praviš, naj se trudimo za privatno zdravstvo, a pravo vprašanje je, zakaj zdravniki ne predlagajo rešitev v tej smeri? Očitno zato, ker jim odgovarja sedanji sistem. V javnem sektorju imajo zagotovljeno za naše razmere visoke plače, nihče jih ne nadzira, mnogi pa še dodatno služijo s popoldanskim delom v zasebnih ambulantah. Tam so seveda plačani po tem, kar naredijo, a se nihče ne pritožuje. V javnem sektorju pa bi radi bili plačani brez normativov in delovne uspešnosti. Poleg tega že zdaj vsak zdravnik lahko odpre svojo privatno prakso. Pravo vprašanje je, zakaj se mnogi zdravniki raje odločijo za popoldansko prakso. Očitno zato, ker imajo v javnem zdravstvu zagotovljene razmeroma dobre dohodke neodvisno od opravljenega dela, medtem ko v zasebnem zdravstvu temu ni tako. ***** V mene se ti ni treba vpletati, toda argumente za svoje pavšalne trditve bi lahko predstavil, seveda če bi jih imel. Očitno jih nimaš in se zato obnašaš kot navijač, ki vpije: "Dajmo naši!"
rasputin
Citiras od dr. Ihana samo kar ti paše.
***
Pišem menda, kar hočem. Iz članka prof. Ihana sem povzel to, kar je se je meni zdelo pomembno, ker gre morda za predlog za izhod iz sedanje pat pozicije med Fidesom in vlado.
Če bi Fides imel svoje konsistentne sistemske predloge, bi jih najbrž tudi vlada sprejela, saj svojih očitno nima. Toda Fides hoče v bistvu status quo in višje plače prek posebnega plačnega zdravstenega stebra, kar bi sprožilo verižno reakcijo, saj bi drugi sindikati javnega sektorja zahtevali potem isto zase.
Zdravniki se morajo sprijazniti, da ne morejo imeti ekskluzivnih privlegijev, ki bi diskriminirali ostale javne uslužbence. Zdravniki bi radi zase posebno ureditev, kot da niso del javnega sektorja, čeprav je njihov delodajalec javni sektor in tudi zdravstveni zavodi so v lasti države ali občin.
V preteklosti so plače zdravnikov že nakajkrat dvignili, češ da bo to rešitev za propadajoče zdravstvo, stanje v zdravstvu pa se ni spremenilo. Čakalne dobe so se celo podaljšale. Osel gre enkrat na led, pravijo.
Nekdo bo moral enkrat reči bobu bob, stop demagogiji in izsiljevanju ter ugrizniti v kislo jabolko, ki ga predstavlja disfunkcionalen javni zdravstveni sistem. Fides je žal del problema, ne del rešitve. Seveda je del problema tudi vlada oziroma politika sploh, saj nobena vlada doslej ni znala izvesti reforme zdravstva, ki bi bila v prid pacientov.
Napadalno izjavljaš, da se me ne tiče, kaj delajo zdravniki v prostem času, tisti seveda, ki so popoldanci (da ne rečem dvoživke). Pa se me, če sem prisiljen iti kot samoplačnik k popoldancu, ker v javnem zdravstvu ne pridem na vrsto v razumnem roku. Če bi bile v javnem zdravstvu čakalne dobe razumno dolge, bi se verjetni nihče ne obregal ob popoldansko delo zdravnikov. Tako pa se zdi skrajno nemoralno, da v javnem sektorju ne moreš priti do zdravnika specialista v razumnem roku, kot samoplačnik pa lahko prideš v zasebni ambulanti takoj do zdravnika, ki je sicer zaposlen v javnem sektorju. To preprosto ni moralno.
Zdravniki v javnem zdravstvu bi morali narediti vse, da odpravijo čakalne dobe. To bi morala biti njihova prva prioriteta, saj zdravstveni sistem, do katerega ne moreš, ni vreden nič. Toda Fides in sploh zdravniški ceh se s tem problemom ne ukvarja, ker mu to odgovarja. Zato je stavka zdravnikov v danih pogojih nemoralna in navadno izsiljevanje na račun pacientov. Balkan pač.
rasputin
RTV-jeva Tarča je bila le pogrom nad zdravniki. Zdaj veste, kaj vas čaka, če se uprete oblasti
***
V svobodni družbi, na katero se sklicuje avtor članka, naj bi bili tudi mediji svobodni in kritični. Fides ni napovedal vojne le vladi, temveč vodi tudi tiho vojno proti pacientom, ki so zato prisiljeni v vedno večjem obsegu iskati zdravstvene storitve pri zasebnikih popoldancih (dvoživkah), saj v javnem zdravstvu zaradi nemogočih čakalnih dob ne morejo priti do zdravljenja v razumnem roku. Cilj Fidesa je pobrati čim več denarja od države in od zasebnikov prek samoplačništva. Propadajoči sistem javnega zdravstva je del strategije, kako pobrati čim več denarja od samoplačnikov.
rasputin
Dr. Ihan, profesor na Medicinski fakulteti, je v članku v Delu zapısal, da je Fidesova zahteva po posebnem plačnem zdravstvenem stebru nesmisel, vlada, ki je to obljubila, pa tega ne more uresničiti. Meni, da bi moral Golob sklicati sestanek s Fidesom in to jasno povedati. Zdi se, da je to kot glas razuma v norosti, ki jo zganja Fides, toda prva lastovke še ne prinese pomladi.
Igor Ferluga
Citiras od dr. Ihana samo kar ti paše. Nikoli se ni izrazil proti stavki. Nikoli hvalil zdravstvene politike te vlade. Nasprotno. Kritiziral je zdravstveni sistem kot zgrešen. ZZZS kot največjo anomalijo, ker to ni zavarovalnica. Normalni sistemi pa temeljijo na zavarovanju - individualni pogodbi med zavarovancem in zavarovalnico. Zavarovalnice pa sklepajo pogodbe s ponudniki. In jih niti malo ne zanima status, lastništvo, ideologija ponudnika, ampak kvaliteta in cena. Večkrat je Ihan poudarjal, da so čakalne dobe kot jih imamo, nesprejemljiva lastnost sistema in pomenijo obravnavo v nasprotju s strokovno doktrino. Krivdo pa Ihan jasno pripiše sistemu, politiki in vodenju v zdravstvu. In ne zdravniku. Zadnji članek konca s tem, da ga ne iritira, če ima kirurg brez znanstvenih naslovov višjo plačo od ( njega, predklinika) profesorja z doktoratom. Tako je tudi po svetu, pravi. In da mu je bistveno, da bo sploh imel nekoga, ki ga bo operiral, ko bo to rabil. Pa čeprav banalno stvar kot je dimeljska kila. Glede " dvozivkarstva" pa - dovolj žaljivk! In dovolj nadutost polne totalitarne ideologije. Se te ne tiče, kaj delajo zdravniki v svojem prostem času! Če privatno prakticirajo medicino, delajo samo dobro pacientom! In skrajšuje enormne čakalne dobe. Če bodo idioti prepovedali in ukinjali koncesije, kar zračno hoče doseči Jenull, lahko zapremo državo Slovenijo! In uvedemo množično evtanazijo za paciente, ki nikoli ne bodo prišli na vrsto! Ta diabolični načrt, ki bi za tisoče in tisoče na Slovenskem pomenil trpljenje v bolezni in prezgodnjo smrt je protiustavna bebarija ljudi s totalitarno tendenco in zloba prignana preko vsakršnega roba! Sram vas bodi podpornike teh diabolij!
baubau
Vsi skupaj se motite: nikakor ne gre za nobeno vojno proti zasebnemu zdravstvu, marveč se tovarišija bori zgolj za to, da bi bilo vse zasebno zdravstvo še naprej dostopno izključno njim-namreč privilegirani tovarišiji tako kot prejšnjih osemdeset let. Menda vendar ni spodobno, da bi se ta gospoda pri zasebnikih srečevala z deklami in hlapci. Za to gre, da hlapec ostane hlapec in, da kvazi gospoda v stilu jenulla komandira in profitira na njegov račun.
baubau
Čestitam vsem, ki imate še zmeraj tako dobre želodce, da ste prebavili tarčo pa še jenulla povrh...res ne rabite zdravstva.
Johan
Ti si med prvimi, ki potrebuje specialistično zdravstvo. Si nujen primer in lahko greš brez napotnice. Lahko izbiraš med javnim in zasebnim. Toda, bojim se, da vse bolj dokazuješ, da bo za kakšno učinkovito pomoč že prepozno.
rasputin
Če bolnišnica doseže ZZZS-jev plan za določen operativni poseg npr. sredi tekočega leta, se vse naslednje tovrstne operacije prenesejo v naslednje koledarsko leto!
****
Če to drži drži, to pomeni, da so zdravniki neizkoriščeni. Plačo pa seveda dobijo, kot da bi polno delali. In zahtevajo še višje plače, čeprav vedo, da niso polno izkoriščeni.
Glede na to, da so glavni stroški bolnišnic plače in fiksni stroški, se zastavi vprašanje, kakšne dodatne stroške povzročijo dodatni specialistični pregledi, na kar čaka največ ljudi. Rekel bi, da praktično nobenih. Torej ne drži, da zdravniki ne opravljajo zadostnega števila specialističnih pregledov, ker jim tega ZZZS ne plača. To je podobno, kot če se v taksiju pelje več oseb. Plačajo isto tarifo, ker so stroški taksista enaki, če se pelje ena ali več oseb.
Da denar ni glavni problem dolgih čakalnih dob, dokazuje tudi to, da je pred časom zdravstvo dobilo 200 milijonov z skrajšanje čakalnih dob. Denar je izpuhtel, čakalne dobe pa so se celo podaljšale. Fakin je dejal, da bi se morale s tem denarjem znižati na nulo.
Prof Bogomir Kovač meni o sedanjih peripetijah med vlado in Fidesom takole:
"Brezkompromisne zahteve zdravniškega ceha po višjih plačah in boljših delovnih razmerah so trčile v notorično nespretnost in nesposobnost vlade glede plačne in zdravstvene reforme. Vlada je obljubljala nekaj, česar ni (z)mogla uresničiti, Fides pa zahteva privilegije, ki jih ne more dobiti. V tem teatru absurdov sta obe strani brezkompromisno prepričani o svojem prav. Zmaga Fidesa je poraz vlade, oboje ne prinaša nobenih sistemskih rešitev, pomeni pa zanesljivo pot do predčasnih volitev. /.../
Fides ima vseskozi pred seboj dva cehovska cilja. Zahteva višje plače zdravnikov za manj dela in večjo svobodo pri zaposlovanju v zasebnem sektorju. Ne zanima ga globlja sprememba zdravstvenega sistema, ker mu njegova sedanja struktura najbolj ustreza. Ne zahteva jasnejših kriterijev merjenja učinkov dela in načinov nagrajevanja, ker mu sedanji položaj nadurnega dela in različnih zaposlitev prinaša največ. Vlada je na drugi strani v tem stavkovnem duelu krona politične nesposobnosti. Na eni strani se je lani Fidesu zavezala glede sprememb zdravniških plač do začetka leta 2024, hkrati pa je drugim sindikatom obljubila, da ne bo dviga plač pred jesenjo 2024."
https://vecer.com/pogledi/rekli-so-bogomir-kovac-vlada-ne-zna-10351506
rasputin
rasPutin, povsem neverodostojno z vaše strani je, da ste v odgovor na moje povpraševanje po uradnem viru vaših številčnih navedb, pod mojim in pod komentarjem g. Ferluge nekaj korakov nižje od tega komentarja podali linke, ki nimajo prav nobene zveze z vašimi izmišljenimi in neosnovanimi številčnimi navedbami!
****
Mad-son, očitno sodiš po sebi in misliš, da so drugi podobni tebi. Gemini je navedel podatke, ki sem jih predstavil in dodal vire, ki sem jih navedel. Morda Gemini ni podal virov, iz katerih je zajel podatke, temveč le vire za dodatno branje. Vsekakor si nisem ničesar izmislil. Tvoje obtožbe, da lažem, so pač posledica tvoje kverulantske osebnosti, ki ni sposobna komentirati brez izpadov ad personam. Tebi ne gre za predstavljanje argumentov, temveč za character assasination. Neproduktivno in pritlehno. Žal te ne motivira iskanje resnice, temveč čisto navadna zloba. Ob zainteresirani javnosti, podobni tebi, res ni čudno, da se naš zdravstveni sistem pogreza vedno globlje. Vsako ljudstvo ima takšno oblast kakršno si zasluži in tudi takšen zdravstveni sistem, kakršnega si zasluži. Zdravniki so pametni in poznajo svoje ovčice. Ovčice žal niso pretirano pametne..
miro
Doctors' wages: Which countries in Europe pay medics the highest and lowest salaries?
https://www.euronews.com/next/2023/08/11/doctors-salaries-which-countries-pay-the-most-and-least-in-europe#:~:text=Specialists%20earn%20less%20than%20€50%2C000%20in%20many%20EU%20countries&text=GPs%20are%20paid%20less%20than,per%20cent%20in%20the%20Netherlands.
Andrej Muren
Treba je dovoliti vsem zdravnikom, da gredo na svoje in jih plačevati tako, kot se sedaj koncesionarje. Potem bodo vsi zdravniki plačani po delu in čakalne vrste se bodo skrajšale.
Madison
Howgh, rasPutin je takole spregovoril: "Samo Fakin je doslej edini podal en smiseln predlog, ki bi ga zdravstvena ministrica lahko nemudoma sprejela, to pa so normativi in plačilo zdravnikov po delu. Zakaj ministrica tega ne naredi? Ker je tudi sama zdravnica. Ministrstvo za zdravje je zlizano z zdravniškim cehom in po načelu, da vrana vrani ne izkljuje oči, ne naredi ničesar, ker cehu odgovarja status quo.'
***********************
Tole zgoraj je seveda kr neki.
Najprej popravek rasPutinovih laži: ne, Valentina Prevolnik Rupel niti slučajno ni zdravnica, temveč je ekonomistka. E-k-o-n-o-m-i-s-t-k-a - torej je rasPutinova argumentacija o ministrici, češ da ta nič ne naredi, zato ker "vrana vrani ne izkljuje oči", popolnoma neumestna!
Sicer pa nomen est omen: Fakin je fakin' fakin. Bil je direktor ZZZS, bil je zdravstveni minister - imel je veliko priložnosti, ko bi lahko - pa ni naredil ničesar za ureditev razmer v javnem zdravstvu in za odpravo čakalnih vrst! Zato naj zdaj raje molčí! Normativi, ki jih določa ZZZS, so neživljenjsko butalski, ker ne sledijo praksi v zdravstvu. Številne zdravstvene ustanove imajo pogoje, da bi lahko opravile več specialističnih pregledov in operativnih posegov, kot jih je zanje plansko določila ZZZS, da jih bo plačala. ZZZS z neživljenjskimi plani, ki ne sledijo potrebam pacientov, omejuje navzdol število opravljenih specialističnih pregledov in operativnih posegov, ki jih plača posameznim ustanovam! Nadštevilnih opravljenih storitev ZZZS bolnišnicam ne poplača ter tako ustvarja velik delež izgube bolnišnicam - ki storitve opravljajo navkljub neplačevanju s strani ZZZS! Celo urgentnim ambulantam, kjer je nemogoče vnaprej predvideti število in vrsto zdravniških obravnav, ZZZS vnaprej določa, koliko zdravniških obravnav bo posamezni urgentni ambulanti poplačala! Odtekanje denarja iz ZZZS bi moralo slediti pacientom, ne pa da je obravnava pacientov odvisna od vsot denarja, ki jih monopolna ZZZS "milostno" dodeli posamezni zdravstveni ustanovi! Kako je mogoče, da ZZZS na koncu leta "pridela" več deset milijonov dobička, obenem pa pacienti predolgo čakajo, ta hip ponekod več kot leto dni, na (rutinsko ter relativno poceni!) operacijo sive mrene?!? Slovenske bolnišnice velik del izgub pridelajo zató, ker opravljajo zdravstvene storitve tudi po tem, ko so že opravile določeno število storitev, ki jim jih po programu plača ZZZS! Če bolnišnica doseže ZZZS-jev plan za določen operativni poseg npr. sredi tekočega leta, se vse naslednje tovrstne operacije prenesejo v naslednje koledarsko leto! Tako se ustvarjajo čakalne vrste in nič drugače!!
Na drugi strani ZZZS plansko dodeljuje denar ustanovam, četudi te z opravljenimi storitvami niso dosegle predpisanih normativov - tako nelogično funkcionira monopolna ZZZS! Če imajo zdravstveni domovi (s premalo zaposlenimi!) dobiček in če je imela ZZZS (in druge zavarovalnice) na koncu leta dobiček, bolnišnice pa izgubo - hkrati pa pacienti niso dobili zdravniških storitev, na katere čakajo nehumano dolgo v čakalnih vrstah, potem je v slovenskem zdravstvenem siatemu vse narobe! Po ukinitvi dopolnilnih zavarovanj, za katere so neokomunisti iz Levice trdili, da so ustvarjala dobičke zavarovalnicam, ki so ta zavarovanja ponujale, ter po selitvi finančnega toka iz dopolnilnih zavarovanj na zbirni račun ZZZS, je ZZZS že napovedala več kot stomilijonsko izgubo! Kako je mogoče, da so na račun dopolnilnih zavarovanj tri manjše zavarovalnice bajé ustvarjale velike dobičke, takoj ko so se taiste vsote denarja preusmerile k ZZZS, pa monopolist že napoveduje velikansko izgubo?!?
rasPutin, vprašajte svojega idola Fakina, na katerega se radi sklicujete, naj vam pove, zakaj ni skrajšal čakalnih vrst, ko je na položaju direktorja upravljal z več desetmilijoni letnega dobička monopolne ZZZS in zakaj ni izničil nečloveško dolgih čakalnih vrst kot zdravstveni minister?!?!? Fakin je sedel na večmilijardnem kupu denarja, zbranega z obveznimi zdravstvenimi zavarovanji slovenskih državljanov in bil je zdravstveni minister - Fakin bi moral vedeti, v katero črno luknjo ponikajo gromozanske vsote denarja, namesto da bi šle za plačilo storitev, ki jih potrebujejo pacienti in zakaj slovenski zdravstveni sistem ne deluje! V vašo vednost: od petih milijard evrov, ki jih je lani pokasirala ZZZS, je bilo nekje med štiristo in petsto milijonov izplačanih za plače zdravnikov. O preostalih štirih milijardah in pol sami raziščite, kam so odjahale. Mimogrede: medmrežje obiluje s članki, ki navajajo prazne Fakinove obljube o krajšanju čakalnih vrst. Lahko vam malce pomagam - sicer pa ste menda vajeni guglanja, kajne, rasPutin? Uživajte v branju!
***********************
Fakin, 2015 - prvič:
https://www.24ur.com/novice/slovenija/zzzs-ima-21-mio-evrov-dobicka-slovenci-pa-se-vedno-predolge-cakalne-vrste.html
**********************
Fakin, 2015 - drugič: https://www.zurnal24.si/slovenija/v-ukc-ljubljana-jezni-na-fakina-243979
************************
Fakin, 2018 - prvič:
https://www.zurnal24.si/slovenija/samo-fakin-cakalne-dopbe-somo-v-letu-dni-sposobni-spraviti-na-nic-315573
**********************
Fakin, 2018 - drugič
https://www.delo.si/novice/slovenija/samo-fakin-cakalnih-dob-cez-leto-dni-ne-bo-vec/
rasputin
Mad-son, OK, sem bil v zmoti. Mislil sem, ker ima ministrica naziv dr., da je zdravnica. Lagati pomeni zavestno govoriti neresnico, nekaj drugega pa je biti v zmoti. Večina prejšnjih ministrov za zdravje pa so bili zdravniki, kar pomeni, da je ministrstvo za zdravje zlizano z zdravniškim cehom, tudi če občasno minister ni zdravnik. Kar zadeva Fakina je lahko tvoj anti-idol, meni zagotovo ni idol. Le zakaj bi bil? Pomembno je to, kar je predlagal. Če je ZZZS odgovoren za čakalne dobe, potem bi morali zdravniki zahtevati, da dobi ZZZS več denarja, ne pa višje plače zdravnikov. Kdo poravna izgubo, ki jo ustvarijo bolnišnice? Po mojem mnenju v veliki meri zaradi negospodarnega ravnanja. Menda proračun. Nisem slišal, da bi izgubo pokrivali zdravniki iz plač. V zasebnem sektorju bi pokrivali izgubo lahko tudi z nižanjem plač. In osebje bi bilo veselo, da so obdržali službo. Zakaj je pri nas v javnem sektorju vse drugače? Očitno zato, ker vlada post-socialistična anarhija, ker pač ni gospodarja, ki bi udaril po mizi in naredil red. Ko mačke ni doma, miši plešejo, pravi slovenski pregovor.
rasputin
Mad-son, OK, sem bil v zmoti. Mislil sem, ker ima ministrica naziv dr., da je zdravnica. Lagati pomeni zavestno govoriti neresnico, nekaj drugega pa je biti v zmoti. Večina prejšnjih ministrov za zdravje pa so bili zdravniki, kar pomeni, da je ministrstvo za zdravje zlizano z zdravniškim cehom, tudi če občasno minister ni zdravnik. Kar zadeva Fakina je lahko tvoj anti-idol, meni zagotovo ni idol. Le zakaj bi bil? Pomembno je to, kar je predlagal. Če je ZZZS odgovoren za čakalne dobe, potem bi morali zdravniki zahtevati, da dobi ZZZS več denarja, ne pa višje plače zdravnikov. Kdo poravna izgubo, ki jo ustvarijo bolnišnice? Po mojem mnenju v veliki meri zaradi negospodarnega ravnanja. Menda proračun. Nisem slišal, da bi izgubo pokrivali zdravniki iz plač. V zasebnem sektorju bi pokrivali izgubo lahko tudi z nižanjem plač. In osebje bi bilo veselo, da so obdržali službo. Zakaj je pri nas v javnem sektorju vse drugače? Očitno zato, ker vlada post-socialistična anarhija, ker pač ni gospodarja, ki bi udaril po mizi in naredil red. Ko mačke ni doma, miši plešejo, pravi slovenski pregovor.
rasputin
Mad-son, OK, sem bil v zmoti. Mislil sem, ker ima ministrica naziv dr., da je zdravnica. Lagati pomeni zavestno govoriti neresnico, nekaj drugega pa je biti v zmoti. Večina prejšnjih ministrov za zdravje pa so bili zdravniki, kar pomeni, da je ministrstvo za zdravje zlizano z zdravniškim cehom, tudi če občasno minister ni zdravnik. Kar zadeva Fakina je lahko tvoj anti-idol, meni zagotovo ni idol. Le zakaj bi bil? Pomembno je to, kar je predlagal. Če je ZZZS odgovoren za čakalne dobe, potem bi morali zdravniki zahtevati, da dobi ZZZS več denarja, ne pa višje plače zdravnikov. Kdo poravna izgubo, ki jo ustvarijo bolnišnice? Po mojem mnenju v veliki meri zaradi negospodarnega ravnanja. Menda proračun. Nisem slišal, da bi izgubo pokrivali zdravniki iz plač. V zasebnem sektorju bi pokrivali izgubo lahko tudi z nižanjem plač. In osebje bi bilo veselo, da so obdržali službo. Zakaj je pri nas v javnem sektorju vse drugače? Očitno zato, ker vlada post-socialistična anarhija, ker pač ni gospodarja, ki bi udaril po mizi in naredil red. Ko mačke ni doma, miši plešejo, pravi slovenski pregovor.
rasputin
V svobodnih sistemih, kjer ima vsak pravico do privatne pobude in se nihče ne vtika v to, s čim se človek ukvarja v prostem času, se ponudba in povpraševanje uskladita in na se na storitve ne čaka.
***
IF, spet zganjaš demagogijo: ne gre za to, kaj zdravniki delajo v prostem času, temveč za to, kaj in predvsem koliko delajo, ko so v službi. Itak, da ne boš razumel.
Madison
rasPutin, povsem neverodostojno z vaše strani je, da ste v odgovor na moje povpraševanje po uradnem viru vaših številčnih navedb, pod mojim in pod komentarjem g. Ferluge nekaj korakov nižje od tega komentarja podali linke, ki nimajo prav nobene zveze z vašimi izmišljenimi in neosnovanimi številčnimi navedbami!
Številke v svojem prvem komentarju na dnu komentarjev pod pričujočim člankom, ste lažno predstavili kot "dejstva" ter jih navezali na leto 2022, nato pa izmišljene številkami lažno "primerjali" kot "učinkovitost" slovenskih in avstrijskih zdravnikov!
Prvi link, ki ste ga podali kot vir vaših navedb, vodi na brošuro IVZ iz leta 2012 z naslovom "Zdravje in vedenjski slog prebivalcev Slovenije", drugi link na portal ZZZS z letnimi poročili, kjer ni podatkov, ki jih navajate in tretji link na neobstoječo stran avstrijskega ministrstva za socialne zadeve (404 Fehler! Seite nicht gefunden).
Kar opisujem, ni nikakršno moje podtikanje, temveč popolnoma preverljivo dejstvo, kar lahko ugotovi vsak, ki zna prekopirati linke iz vaših komentarjev v iskalnik Google!
Trdite, da ste številčne podatke, ki ste jih primerjalno navedli in linke virov pridobili s pomočjo Googlovega orodja Gemini - toda linki, ki ste jih podali kot vir, so kot morebiten dokaz vaših navedb neuporabni - saj takšnih navedb sploh ne vsebujejo, torej jih niti ne potrjujejo!
rasPutin, kljub temu, da se venomer širokoustite, češ da ste med komentatorji Domovine (pa i šire?) eden redkih, ki zna razmišljati z lastno svojo glavo, kaže, da vas je Geminijeva umetna inteligenca, na katero se sklicujete, totalno nategnila - kot že mnogi drugi "inteligentneži", na katere ste se sklicevali v preteklosti!
rasputin
Mad-son, imam občutek, da si skrajno zagrenjen in svojo negativno energijo širiš vsenaokrog. Je morda vzrok v tem, ker je Ukrajina v izgubljenem položaju? Na tvojo žalost se nisem ničesar zlagal, kopipejstal sem to, kar je napisal Gemini. Če imaš dokaze, da ni res, se obrni na Google. Ampak ne verjamem, da imajo čas za kverulante.
rasputin
Počasi bodo moral zdravniški ceh dojeti, da lahko imaš za norca nekaj ljudi nekaj časa, ne moreš pa ves čas vleči za nos vseh ljudi.
V vseh teh letih, kar se nam zdravstvo sesuva, od zdravniškega ceha nismo dobili nobene analize in nobenega predloga, kaj narediti, da kot družba in država oblikujemo zdravstveni sistem, ki bo učinkovit in prijazen do pacientov ter bo ustrezal tudi zdravnikom.
Vse, kar ke je zdravniški ceh spravil iz sebe za izboljšanje sistema, je prelaganje odgovornosti na politiko in zahteve po vedno višjih plačah. Politika jim je v sldenjem ustregla, sistem pa se dalje sesuva.
Samo Fakin je doslej edini podal en smiseln predlog, ki bi ga zdravstvena ministrica lahko nemudoma sprejela, to pa so normativi in plačilo zdravnikov po delu. Zakaj ministrica tega ne naredi? Ker je tudi sama zdravnica. Ministrstvo za zdravje je zlizano z zdravniškim cehom in po načelu, da vrana vrani ne izkljuje oči, ne naredi ničesar, ker cehu odgovarja status quo.
Ko zdravniki kažejo s prstom na politiko kot glavnega krivca za sesuvanje zdravstvenega sistema, v bistvu kažejo nase, saj je Ministrstvo za zdravje le podaljšek zdravniškega ceha. Zdravstvena politika Ministrstva za zdravje oziroma države je politika zdravniškega ceha. Toda ceh se obnaša kot kača, ki žre svoj lastni rep in uničuje samo sebe. To je možno zato, ker v bistvu ni odgovoren za svoje delovanje. Posledice svoje neracionalnosti ceh prevali na državo in davkoplačevalce. Vsak zasebni lastnik bi znal narediti red, kar se vidi v zasebnih klinikah tudi pri nas. Tam ni mamice države, ki bi jo lahko molzli in vlekli za nos.
Igor Ferluga
Flanc, razen tega, da je v manjših privatnih ustanovah lažje narediti red in je manj prostora za korupcijo. In prav to je smiselno - omogočati privatno pobudo in jo vključevati ob primerni ceni in kvaliteti v javno ponudbo zavarovancev. Ampak vse zdravstvo pa tudi ne more biti privatno. In nikjer ni. Glede ministrice govoriš bedarijo. Ker v resnici ni zdravnica. Tvoje obozevanje fakinovstva nima nobenega smisla. Ker so normativi v zdravstvu oslarija, ker pacient ni enak pacientu, ker isti poseg, ki ga bo enkrat opravil začetnik v eni uri, lahko v drugem primeru zahteva vecurno delo dveh izkušenih specialistov. Čudi me, kako se spuščaš v vse možne teme in tako soliš pamet kot da bil visoko kvalificiran strokovnjak in tudi kako z lahkoto napadas in ponižuješ nek poklic in si pri vsem sila podoben istemu Jenullu, ki ga menda ne ceniš. Podobno kot si glede vojne v Ukrajini in v Gazi isti kot Violeta Tomič iz skrajne Levice, ki je tudi menda ne ceniš. Čuden patron si....
rasputin
IF, flanc je kar tvoja apologija zdravniškega ceha, za katero ni nobenih argumentov. Ta je s pojavom srboritega zdravniškega sindikata Fides sprožil vojno zoper državo na hrbtu pacientov, ki v končni posledici škodi tudi zdravniškemu cehu , saj zdravniki izgubljajo ugled v očeh javnosti, kvarijo pa se tudi odnosi znotraj zdravniške skupnosti, saj niso vsi zdravniki člani Fidesa. *******Ministrica res ni zdravnica, zavedel me je njen doktorski naziv. *********Ni res, da je samo v manjših privatnih ustanovah lažje narediti red. Tudi v velikih zasebnih sistemih vlada red. Anarhija, kakršna je v našem javnem zdravstvu, je posledica naivnosti, da bo sistem deloval na moralni pogon, brez ustreznega nadzora opravljenega dela glede na normative. **********Če sem navedel mnenje Fakina, to ne pomeni oboževanja. Tako lahko razmišlja samo obseden um, ki sodi po sebi. Normativi v zdravstvu so nujni. Očitno ne razumeš, da so normativi izračunani na podlagi povprečij iz velikega števila primerov, od katerih so nekateri krajši, drugi daljši. To vedo celo mehaniki, ki imajo za popravilo določeno norma-uro. ****** Ne napadam in ponižujem nobenega poklica, kot ti pritlehno natolcuješ. Ti očitno zganjaš ceneno demagogijo v korist zdravniškega ceha in v škodo interesov pacientov, saj ne podaš nobenih predlogov izboljšav zdravstvenega sistema, čeprav pišeš dolgovezne traktate na to temo, v katerih ne poveš nič. In ker ne veš, kako bi se pokazal za eksperta za vse živo, potegneš v zdravstveno temo še Ukrajino in Gazo, kjer si seveda tudi na strani zla, ki ga Zahod povzroča ruski etniji v Ukrajini ter Rusiji in Izrael Palestincem s podporo Zahoda. *****Jenulla in Violeto pa si kar pelji domov, ko te očitno tako fascinirata, da ne moreš brez njiju. Čuden patron si.
Ljubljana
Normalni Slovenci bi po toliko letih jebene Tarce pa ze lahko vedeli.da se v tej manipulaciji pac ne sodeluje NITI SE JE NE GLEDA.
Naj ima udbomafija svojo lastno orgijo.
Johan
Ne bom se oglasil, sem sklenil. V branje me je gnala le radovednost, če se bo oglasil (pre)pametni Ljubljančan, ki bo komentiral TV oddajo, "ki jo iz principa ne gleda". Stavil bi, da se bo, pameten kakor je, "zglasil in sklobasil". In takšen, kot je, si upa kar naprej pisati o butastih Slovencih. Najbolj butast, pa še zloben za povrh, ki ne loči bisere od (svojih) iztrebkov.
Mojemnenje
Preberite. Zanimivo....
https://www.delo.si/mnenja/gostujoce-pero/kako-trdni-so-fidesovi-razlogi-za-stavko/
Igor Ferluga
Spet ena reklama za vojno proti zdravnikom s tako zlonarno prirejenimi podatki, da izpade, da je v Sloveniji dovolj zdravnikov in da ti preveč zaslužijo. Sram naj bo tega bivšega LDS ostarelega politika.
rasputin
IF, objektiven prikaz dejstev so zate "zlonamerno prirejeni podatki". Kar zadeva zlonamernost (pa še marskaj), pometi pred svojim pragom. Zaključek članka je zagotovo dobronameren: *******"Docentka dr. Zlatka Rakovec Felser je v Večeru zapisala: »Ko je razpadla skupna sindikalna organiziranost in so se pojavili ločeni sindikati za posamezne poklicne skupine v zdravstvu, še celo pa z agresivno pojavnostjo sindikata Fides in njenim takratnim voditeljem, je bilo nekdanjih sproščenih medosebnih odnosov in delovnega elana … pri nas konec. Konec pa ni bilo le nekdanje odprtosti, pogovorov … konec je bilo tudi medsebojnega zaupanja in spoštljivega odnosa, tako zelo pomembnega za ekipno delo." Velika večina zdravnikov se zaveda svoje odgovornosti in dela tako kot pred stavko. Javnost in politiki se seveda zavedamo zdravstvene krize in potrebe po reševanju perečih problemov v zdravstvu, ki niso niti preprosti niti lahki, zahtevajo pa veliko časa in sodelovanja za iskanje dobrih rešitev." *************** Skratka, Vodstvo Fidesa je postalo generator skrajno negativne in destruktivne energije, ki v končni posledici škodi vsem, pacientom, zdravstvenemu sistemu in tudi samim zdravnikom. Ni prijetno, če si v vojni z vlado, pacienti in sodelavci. V tem uživa samo peščica psihopatov in sociopatov, ki sovražijo ves svet.
ales
Tudi levaki potrebujejo zdravnike. Računam, da bodo po tem pogromu dobili oskrbo po črki zakona; Brez vez in poznanstev, čakajoč na oskrbo v vrsti, kot navdani državljani, brez napotnic v tujino, brez plačila storitev v privatnih bolnicah,...
Sicer ste zdravniki navadne mevže in Vas je potrebno še bolj maltretirati.
Da, in tudi Vi imate pravico do 32 urnega delovnika, ki nam ga bo uzakonil Mesec in njegova hostarska falanga.
Vladajo nam tisti, ki jim Slovenija NI intimna opcija. In mnogi zdravniki ter mnogi tudi na tem portalu ste jih volili. Sedaj boste morali pojesti smrdljivo, posrano juho, ki ste jo skuhali.
Kraševka
Čestitke vsem požrtvovalnim zdravnikom, ki predstavljajo večino. Sama imam z zdravniki dobre izkušnje. Maltretiranje je res podla stvar, pa naj jo izvaja Levičar, ali Desničar!
Ljubljana
Cakte mal kdo od teh parazitov pa ne.hodi.na zasebne klinike ali ambulante. Kot v Yugi ali Rusiji..
Ljubljana
Jaz na mestu spost dr Bregant ne bi pristal na sodelovanje v taki oddaji
Ker to nima smisla. Ne mores preglasiti vseh nesramnosti in samega scenarija oddaje.
Fides in zdravniki, zakaj se ne posvetujete z izkusenimi ljudmi...?
V sekundi odklonis ce ti idiota omenijo da bo tam!
Kdo sploh gleda te jebene oddaje???
Pri nas jih vsaj ze 15 let.ne, niti slucajno !!
Dr. Potocnik, Muzevic, Ravnikar...
S to kliko je treba drugace !
Brez popuscanja. Nic vec razlag.
Je pa treba drzavljanom pojasnit kaj zahteva Fides.
Dr. POTOCNIK, imate vi 5 500 bruto za 40 urno delo kot marioneta ki kao vodi oddajo ???
Jasno je da ste zdravniki ovira tej samopasni.kliki !
Folku so oprali mozgane vecini zdravnikov pac ne...upam.
Zadnje volitve sicer ne vem kako so glasovali.....
Thor
Ah, zdravniki. Koliko člankov bo še potrebnih? Čemu gledati to umiranje na obroke? Dajte danes vsi odpoved, zaposlite se pri zasebnikih ali, kot si nekateri med vami želite, v čistilnem servisu ali kot picopeki ali polagalci keramike in bomo vsi srečni in zadovoljni in bolj zdravi.
Ne boste verjeli, večini je čisto vseeno, če naše slabo delujoče zdravstvo takoj propade. Očitno ga tudi vi, ne samo politiki, niste sposobni izboljšati. Večina ministrov je bila iz vaših vrst, vodje bolnic in drugih zdravstvenih zavodov enako. Imate škarje in platno in bi lahko kaj uredili, pa niste oz. saj ste. Uredili ste nam korupcijo, preplačila materialov, neučinkovitost, čakalne vrste, strokovne napake, ... V slednjem ste res podobni picerijam. Tam nam včasih pomotoma ponudijo, kar nismo naročili, vi pa komu pomotoma izrežete želodec ali prostato ali ga razglasite za mrtvega.
Nehajte se izgovarjati na ZZZS. Pometite pred svojim pragom. Poskrbite za nadzor pri materialnih stroških in stroških dela v bolnicah, ki jih vodite. Evropske plače z balkansko odgovornostjo in storilnostjo niso mogoče. Kako lahko 700 milijonov EUR na leto zagonite samo za bolniške odsotnosti? Komu jih talate? Kaj se greste?
Ljubljana
Butalec vse ve.
Johan
Thor je vendarle, končno, priobčil nekaj umnega in na tak način, da ni pokazal šepavost na desno nogo.
Igor Ferluga
G. Federico, skoraj v vsem se strinjam z vami in vas podpiram. Tudi v oceni očitne zlohotnosti uredništva in voditeljice Tarče, ki se je vitalnega problema Slovenije ocitno lotila na način Jaše Jenulla, torej nevednega diletantskega neotesanega demagoga. Očitno je eden od njih, medijcev ali pa jih celo orkestrira in očitno v vladi, potrjeno tudi nekoč iz ust dr. Loredana, da na takšne medije, večino njih, vedo, da lahko več kot računajo v vojni za diskreditacijo in zlom zdravnikov. Ampak kljub temu, boriti se je treba v javnosti, ne umikati se! Kuštrin je šel vedno na TV in ni bil tiho, tudi če je bil sam in napadan. V tej Tarči je dr. Bregant delovala ob vsej sovražni demagogiji, ceprav razumno, dokaj defetistično in utrujeno. Edini, ki je sploh reagiral na zlohotno demagogijo pouličnega cirkusanta, ki iz zdravstva, bolezni in preživetja mnogih dela svoj narcisistični zblojeni show, je bil dr. Brecelj, čeprav vodi vladni svet. Ta je nekajkrat zabil Jenullovo demagogijo in razkrinkal tudi hipokrizijo edinega zdravnika med "Glasom ljudstva". Skratka, tudi v takem levem brlogu, kot je bila Tarča včeraj, se je treba boriti, postavite zase, za resnico, za stroko. Za mednarodne razglede in primerjave. Ker je to tudi v dobro pacientov. Voditi Fides približno tako kot ga je dr. Kuštrin, ne umikati se!
helena_3
*Kuštrin je šel vedno na TV* ampak mu niso podtaknili za sogovornika osebka =0. Tu ni šlo za umikanje, ampak - kot pravi pregovor -" ne prepiraj se z norcem, navzoči ne bodo opazili razlike"
rasputin
Tvoje pisanje ni kaj prida drugačno od Jenullovega šarlatanstva. Samo predznak je drugačen. Brez zrn soli.
Kraševka
Kuštrin je bil res, kot zdravnik, tudi dober govornik. Toda, če je nekdo zdravnih, še ne pomeni, da lahko utiša "norca" pred seboj. To je danost posameznika. Slabo in nedopustno je to, da privlečejo v Tv hišo, take "osebke", kot je Nika in Jenul.
rasputin
Sedaj pa imamo po novem odlok (oh, vladanje z odloki!), ki nas vrača v totalitarne čase, v prisilno delo. Saj gre konec koncev ves čas za to: za popolno kontrolo vseh podsistemov. Kdor ne uboga, je pokorjen, mu umaknejo soglasje, ukinejo kakšen dodatek, onemogočijo napredovanje. V socializmu, kjer ima država preveliko moč, imate vi pač premajhno.
***
Kakšna patetika! Če bi bil dr. Potočnik zaposlen v zasebnem zdravstvu, bi delal in bil modro tiho, ker bi sicer hitro občutil "totalitarizem" zasebnega delodajalca.
Prav zato, ker je zaposlen v javnem sektorju, kjer pač ni gospodarja, ki bi skrbel za red in delovno storilnost, lahko piše demagoške spise in nikome ništa.
rasputin
IF, kaj sem se zlagal? Znaš to povedati? Če ne, si navaden klevetnik. Kdo ustvarja nemogoče dolge čakalne dobe? In zakaj? Znaš to jasno povedati in dokazati? Do takrat prodajaš gnile bučke. Samo bedaki jih lahko kupijo.
Igor Ferluga
Solit se pejd! Že nekajkrat sem razložil, zakaj so čakalne vrste in zakaj se podaljšujejo. Ampak če ne razumeš, ne razumeš. Dejstvo, da so čakalne dobe predvsem nujna posledica sistema, ki izhaja iz etatizma in kardeljanstva. V svobodnih sistemih, kjer ima vsak pravico do privatne pobude in se nihče ne vtika v to, s čim se človek ukvarja v prostem času, se ponudba in povpraševanje uskladita in na se na storitve ne čaka. Vsaj ne tako kot pri nas. Tudi na zdravstvene storitve se ne čaka in čaka in čaka... Evo, zadnjič sem to napisal.
rasputin
ha, ha, bravo IF. Zdaj si pa res pojasnil, zakaj imamo dolge čakalne dobe v zdravstvu. Kardelj iz groba vodi slovenske zdravnike in slovensko zdravstvo. Večje neumnosti še nisem prebral.
Igor Ferluga
Lažeš, Rasputin, lažeš kot pes teče! Ven vlečeš neke "podatke", ki so izmišljotina na celi črti. Tako kot si propagandist zločinskega agresorja Putina, na sosednje narode in na svojega, si v tem primeru propagandist manipulativne vojne proti slovenskim zdravnikom. Eden od tistih, ki delate ogromno škodo slovenskim pacientom, ki bi si zaslužili povsem drugačen zdravstveni sistem brez uničujočih čakalnih vrst.
Ljubljana
Ferluga, zakaj se bodete z barabo ! Ostal bo pokvarjenec, argumenti.niso vazni.
rasputin
IF, tvoji histerični izpadi povedo žal veliko zgolj in samo o tebi. Jaz delam škodo pacientom?! Le s čim? Z dejstvi, ki jih izpostavljam? Podatke o storilnosti avstrijskih in slovenskih zdravnikov, ki kažejo porazno stanje storilnosti zdravnikov pri nas, sem pridobil s pomočjo Goglovega AI orodja Gemini. Zaradi drugih bralcev, ki jih to morebiti zanima, navajam linke. Zate vem, da je brezupno, ker boš vztrajal v svojih fantazijah, ne glede na dejstva. *******Viri: Slovenija: Ministrstvo za zdravje: ************https://nijz.si/wp-content/uploads/2022/07/zdravje_in_vedenjski_slog_prebivalcev_slo_2011-2004-2008.pdf ****************** Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije: ***************https://www.zzzs.si/o-zzzs/letno-poslovno-porocilo/ *********************** Avstrija: Bundesministerium für Gesundheit: *******************https://www.sozialministerium.at/ **************Hauptverband der österreichischen Sozialversicherungsträger: ***************https://www.hypovereinsbank.de/hvb/ueber-uns/investor-relations-en/reports***** Veselo branje.
rasputin
Ljubljana, ko ni argumentov, zmerjanje. Že stokrat videno. Sam zagovarjam dejstva in pravičnost. Ti in tebi podobni pa zagovarjate ideologijo, ne glede na dejstva. Ne briga vas, da je Amerika izvedla državni udar v Ukrajini, sprožila državljansko vojno zoper rusko etnijo, ki je eskalirala v meddržavno vojno. Ne briga vas, da je Zahod v neizzvani vojni z Rusijo že od padca Sovjetske zveze naprej. Ne briga vas, da izvaja Izrael genocidni masaker nad Palestinci, ne briga vas, da je Amerika kot izraelski proksi sesula Irak, Sirijo, Libijo ... Ne brigajo te dejstva, ne briga te morala, ne briga ta pravičnost. In ti bi rad solil pamet in zmerjal. Sram te bodi!
Igor Ferluga
To niti približno niso prave številke. Povprečen družinski zdravnik v Sloveniji ambulantno opravi letno med 5 in 10.000 pregledov, ne pa 1800. Totalen nesmisel torej. Vsi vedo, da so preobremenjeni. In prezgodaj umirajo. V urejenih sistemih opravijo 2-3 preglede na uro. Kar je predvsem v interesu pacienta. Ampak tega tvoj blaženi Fakin nikoli ni hotel razumeti. On bi samo kot valpet gnal tlačane, dokler ne omagajo. Primitivec.
ambroz.demsar
“Ne razpravljaj z bedakom, ljudje ne bodo ločili, kdo od vaju je bedak”. Jenull lahko uničuje ljudem zdravstvo, ker sam dobi tako kot nekdanji predsednik takojšnjo zdravstveno privatno obravnavo (tudi v Švici, za tako plačo). Rasputini pa z mozgansko blokado in besedno diarejo uničujejo racionalno komentiranje na Domovini, ker imajo na voljo n+1 ekstremnolevičarskih portalov, začenši z rtvslo. Domovina jim je zgolj posoda za uriniranje. Normalnost se zato umika čez mejo na sever; zakaj pa moramo biti talci rasputinov na Domovini, pa bi moralo vedeti uredništvo.
rasputin
Predloži vir za tvoj podatek o opravljenih pregledih v razponu od 5000 do 10000. Že razpon je nenavaden, če govorimo o nacionalnem povprečju. Nobena statistika ni tako raztegljiva. Samo govorjenje na pamet je tako elastično. Povprečen zdravnik ima okrog 2 meseca letnega dopusta. Ostane 10 mesecev s po štirimi tedni in petimi delovnimi dnevi, kar da 200 delovnih dni na leto. Če Vzamem sredino tega za statistiko neverjetnega razpona, to je 7500 pregledov deljeno z 200 dnevi, da 37,5 pregleda na delovni dan. V povrečju zdravniki delajo okrog 6 ur, kar da 6,25 pregleda na uro, kar pomeni v povprečju 10 minut na pacienta. Mogoče je kje kakšen zdravnik, ki dela tudi s tem tempom, zanesljivo pa to ni nacionalno povprečje. Sicer pa ni problem našega zdravstva samo primarna raven, temveč predvsem sekundarna in terciarna. Kar zadeva podatka o opravljenih pregledih, sem ga dobil Geminija. Žal ne vem, kaj točno zajema. Lahko, da so v to všteti tudi specialistični pregledi. Lahko se še tako napihuješ, žal je je nekaj zelo gnilega v našem zdravstvu. Razumi, če moreš, ampak itak vem, da je brezupno to pričakovati.
Kugy
Organiziranost zdravstva je na nivoju postsocialisticnega koruptivnega ruskega modela. . Zmešnjava najbolj pase velikim finančnim plejerjem. Zato se ne bo uvedel Avstrijski model in bo Jenul se naprej nabijal javno v bistvu pa državno socialistično zdravstvo. Talci smo pacienti in večji del delavcev v zdravstvu. Manjšina pa s pomočjo leve politike kasira.
rasputin
Slovenija ima avstrijski model. To je v osnovi star Bismarckov model. Razlika je v delovni etiki Avstrijcev in Slovencev. Žal.
rasputin
Zdravniki, ne dajte se!
Zahtevajte pošteno plačilo za pošteno opravljerno delo!
Zahtevajte normative in plačilo po delu!
Ups, to pa ne...
Katarina Mikus
Zdravniki naj bodo pametni in delajo le 40 ur na teden in osem ur dežurstva.
Tako kot vsi ostali. No, večina dela manj.
Čas naj namenijo družini.
Mi bomo pa že kako. Več kot umreti ne moremo.
rasputin
Čas bodo zdravniki sekundarne in terciarne ravni raje namenili popoldanskemu delu v zasebnih ambulantah in klinikah.
Realist
Globoka država je naročila medijski umor zdravnikov.
Zgodil se nam bo eksodus strokovnjakov v tujino, kot se je to že dogajalo v preteklosti.
Postali bomo druga Venezuela in ne druga Švic..
rasputin
V Švici ne bi zdravniki delali tako kot pri nas. Bi delali, kot je treba.
Kraševka
Žalostno, toda resnično.
Sonatine
"V svobodni državi imam sklenjeno pogodbo s svojim delodajalcem in popoldne počnem, kar hočem."
Točno to. Lepo povedano.
O Jenullu pa le to. "Nevladne" organizacije in t.i. "instituti" so čisto vse in vsi v zasebni lasti, a za svoje delovanje prejemajo naš, državni denar. To, da bi zasebni zdravnik imel državno koncesijo, da bi se državljani prosto in pod istimi pogoji zdravili bodisi v javnem bodisi zasebnem delu zdravstva, pa tega gnoja tatinskega moti. A ja? Naši penezi v njegov zasebni žep pa ne. Kakšen smrdljivec (uporabljam izrazje, ki ga je ustoličil RTV ob nedavnih protestih upokojencev).
Zdravniki, vztrajajte!
Sonatine
"V svobodni državi imam sklenjeno pogodbo s svojim delodajalcem in popoldne počnem, kar hočem."
Točno to. Lepo povedano.
O Jenullu pa le to. "Nevladne" organizacije in t.i. "instituti" so čisto vse in vsi v zasebni lasti, a za svoje delovanje prejemajo naš, državni denar. To, da bi zasebni zdravnik imel državno koncesijo, da bi se državljani prosto in pod istimi pogoji zdravili bodisi v javnem bodisi zasebnem delu zdravstva, pa tega gnoja tatinskega moti. A ja? Naši penezi v njegov zasebni žep pa ne. Kakšen smrdljivec (uporabljam izrazje, ki ga je ustoličil RTV ob nedavnih protestih upokojencev).
Zdravniki, vztrajajte!
Teodor
V tem trenutku bi morali začeti navijati, da vlada zmaga. Ko bo zmaga popolna, ne bo več nikogar, ki bi mu vladali.
Dvomljivec
Milan Kučan in njegovi plenilski komunisti nam bodo zrihtali zdravstvo po meri Venezuele, potem bodo pa sami za davkpolačevalski denar, ker so prvorazredni, hodili na zdravljenje v tujino, kar so že počeli. Fuj komunizem, fuj progresivni komunistični marksizem, fuj vsi levičarji. Da ni sram Prevolnikove, ki se je verjetno za veleposlaniško mesto moža prodala skrajnim plenilskim levičarjem. Ja tudi na koroškem ne živijo le zavedni slovenski domoljubi. Iz Ljubljane se levičarska epidemija širi tudi na periferijo, ker kaj pa je bolj vabljivo kot za nič dela ali za malomarno delo prejemati dobro plačo in za povrhu vsega še turistično potovati po širnem svetu.
helena_3
Podpiram zdravnike - prosim, ne dajte se, v dobro nas vseh. Ne dajte se naduti ministrici in neuravnovešenemu pajacu, ki uničuje tudi SVOJE človeško dostojanstvo, ko pleše v plenici po Ljubljani. Mi gre na bruhanje, ko se še kje pojavi tisti zblojen posnetek!
Sprehajalec
Avtor slikovito in prizadeto opisuje, kajj pomeni NAŠ - VAŠ. Kot predstavnik srednje generacije tega ni nikoli razumel saj je poznal staro stigmo: Politika je k....., in levi in desni so vsi isti, delavci so predstavniki ljudstva, intelektualci pa navadne pijavke.
Ti cepci zakrneli komunisti (dr. Tašner pa vsi po vrsti iz FDV, največje kuge duha, ki ga imaš lahko v družbi) govorijo o moderni družbi, zraven pa nabijajo z delavci, ki imajo krampe in lopate kot ključni za obstoj države.
Isto je s kulturniki, pravijo da negujejo slovenski jezik. Packe, barabe in maloumni pa v isti sapi podpirajo izobraževanje v jezikih jugoslovanskih narodov. Tako sprijenega odnosa do slovenskega naroda ima lahko samo nekdo, ki je umsko prizadet, ki ne plačuje davkov (vsa barabinska falanga v NVO pouličnih ljubljanskih delomrznežev, ki jim sladi mariborska lena drhal!!!!).
Dokler se to ne bo prečistilo je ta država brez veze, mladi pa naj gredo po svetu saj se je potomcev tretje generacije morilcev, klavcev navideznih univerzitetnih profesorjev (ki so dobili možnost po zaslugah pri organizaciji kočevskih pobojev!!!!) dejansko umsko razvila do 16- 17-letnikov, ki so se naselili n ukradene hiše svojih staršev in ne vedo kaj pomeni odgovornost do ustvarjanja duhovnih ter materialnih dobrin.
Če desna stran ni sposobna korenitega zasuka, da bi dobila moč in veljavo pa naj za hudiča že spoka iz te države in naj se neha delati norca iz nas volivcev.
Saj veste Nigrad, pa urejanje rek, pa direktor dober član SDS, pa Vizjak z zasavsko energetsko mafijo, itd.......
Johan
Kaj pa sprehod - in svež zrak. Pozabljaš, da je to najboljše za zdravje. Zlasti mentalno...
AlojzZ
"če se upreš oblasti, sledi osebna diskreditacija. Kot v Jugi pred pol stoletja."
Takrat je bila tudi "vzela ga je megla". Seveda pa je glavno vprašanje, kako premagati zlo? Odgovor je seveda: Z Jezusom. Samo z Jezusom. Če bi se SLO domorodci slučajno spreobrnili k Bogu, bi se takoj vse spremenilo na bolje.
AMEN!
stanko
Ne bodo se spreobrnili - tudi po slučaju ne!
rasputin
Dajmo tole počasi prebrati, ker je bizarno: če delaš dopoldne in popoldne, narediš več ali manj, kot če delaš samo dopoldne? Jaz bi si mislil, da delaš več, s čimer se čakalne dobe krajšajo.
***
Statistika kaže, da v Avstriji zdravniki delajo precej več kot pri nas. Le zakaj??
Imajo tudi Avstrijci sistem, kot ga imamo pri nas,kjer iz javnega zdravstva z nemogočimi čakalnimi dobami preusmerjajo paciente v zasebno zdravstvo, kjer popoldne ordinirajo isti zdravniki iz javnega sistema, čakalnih dob za samoplačnike pa praktično ni. Kako je to mogoče?
Razlaga je samo ena: dopoldne ne delajo kot bi lahko, zato da popoldne lahko dodatno služijo. Ves javni zdravstveni sistem, ki povzroča milijardne stroške, je slabo izkoriščen zaradi tega.
Kako to rešiti, to je vprašanje. Na moralni pogon zadeva ne deluje. Zgleda, da bo to možno rešiti samo s privatizcijo celotnega zdravstva. Potem bodo lastniki skrbeli, da bo sistem deloval racionalno brez anomalij in izigravanja. Tako kot je že zdaj v privatnem zdravstvu.
Madison
"Razlaga je samo ena: dopoldne ne delajo kot bi lahko, zato da popoldne lahko dodatno služijo. Ves javni zdravstveni sistem, ki povzroča milijardne stroške, je slabo izkoriščen zaradi tega." ********************** rasPutin, ponovno vas sprašujem: ali imate osebno izkušnjo z zdravnikom, zaposlenim v javni zdravstveni ustanovi, ki vas v taisti javni ustanovi nalašč ni hotel ustrezno obravnavati, zato da vas je lahko preusmeril v svojo zasebno ambulanto?
rasputin
Mad-son, kot ponavadi skušaš diskreditirati to, kar napišem, brez argumentov in s podlimi podtikanji, ampak to pove samo veliko tebi. A ti misliš, da te bo zdravnik dvoživka povabil v ambulanto in ti rekel, da ima za vogalom zasebno ambulanto, kjer boš prišel takoj na vrsto, namesto da čakaš na pregled 2 leti v javnem zavodu, kjer je taisti zdravnik zaposlen? Mogoče bo to naredila njegova asistentka, ne sam zdravnik. Meni se je to že zgodilo, več kot enkrat. Ko sem predložil napotnico je rekla: Pri nas je čakalna doba 2 leti, če greste v zasebno ambulanto na tem in tem naslovu, boste takoj na vrsti. Ti pa kar brcaj v meglo. Ne bo se razkadila. Tako kot ne megla v glavi.
rasputin
V svobodni jaz državi imam sklenjeno pogodbo s svojim delodajalcem in popoldne počnem kar hočem.
***
Dopoldne "amfibije" pošiljajo bolnike v zasebne ambulante, popoldne pa jih zdravijo tam.
To nima nič opraviti s svobodo, temveč z nemoralno zlorabo javnega delodajalca in pacientov.
Madison
rasPutin, menim, da nesramno in posplošeno obrekujete zdravnike kar tja v tri dni. Ali imate osebno izkušnjo, da vas zdravnik v javni ustanovi ni ustrezno obravnaval, temveč vas je preusmeril na zdravljenje v svojo zasebno ustanovo??
Madison
rasPutin, menim, da ste idealen pacient za "doktorja" Jenulla. On vas bo zagotovo zdravil v svojem rednem delovnem času, v ustanovi svojega rednega delodajalca. Nobenih nemoralnih espe obravnav ne boste deležni. Težava je zgolj v tem, da "doktor" Jenull nima rednega delodajalca in da ima zgolj en režiserski s.p. prijavljen pod svojim imenom. Priporočam vam, da se najprej temeljito pozanimate pri ostalih Jenullovih pacientih, kakšno in katero izobrazbo je ta junak vašega časa pridobil, da lahko takó zeló uspešno ozdravi čisto vse, česar se loti zdraviti. Zató, da boste vedeli, ali bi se morda tudi vam izplačalo na stara leta vpisati isto širokokotno študijsko smer, ki je Jenullu tolliko dalla.
rasputin
Mad-son, jaz menim, da nekateri zdravniki, ne vsi, nesramno izkoriščajo disfunkcionalen zdravstveni sistem in stisko pacientov za svoje pridobitne interese. Ja, imam osebne tovrstne izkušnje, kot tudi še mnogi drugi. Nekdo je v svojem komentarju včeraj ali danes v domovini napisal, da je dobil datum za specialistični pregled leta 2028. 2028! Namesto, da se sekiraš zaradi mojih komentarjev, se sekiraj raje zaradi propadajočega zdravstva.
baubau
rasputin, ne drži, vsaj vsesplošno ne: meni je zdravnik v zasebni ambulanti namreč predlagal ravno obratno: namreč, da se oglasim pri njem v javni ambulanti in mi vsaj podal vsaj to informacijo, ki mi je sicer v javni ambulanti od preštevilnih "administratorjev ni uspelo pridobiti!
Johan
Sam imam takšno izkušnjo. Nisem bil primerno obravnavan in tisti je imel tudi privatno ordinacijo. Lovšin se je pisal. Na kliniki nesramen in aroganten, naslednjič pa sem nanj, v izogibanju kliniki, naletel povsem slučajno, kot koncesionarji. Pravo nasprotje v obnašanju in pristopu. Pa je bil, če se prav spominjam, na kliniki celo predstojnik (vsaj oddelka). V drugem primeru pa me je zdravnik, troživec, sicer korektno obravnaval v ambulanti, ki jo je zmogel ob redni službi na kliniki in še ob dobro utečeni privatni "firmi". Od tam me je (zvito in zavajajoče) v škodo klinike, poskušal kanalizirati v svojo popoldansko dejavnost. Da ne govorim o tem, da so si normativi (dejansko) na vseh treh punktih povsem različni. Jasno, v škodo javne ustanove, to je klinike. O tem sem, tudi tebi Fedor, že pisal. Tudi o tem, da politično "nabijaš" iz znanih razlogov in motivov. Verjamem, da so takšni zdravniški primerki vendarle v manjšini. Priporočila avtorju članka pa ne spreminjam. Pokvarjenost, lakomnost, do Nebes! Podporniki pokvarjenim pa so le-tem enaki.
rasputin
Eno so čustva, drugo so dejstva. Poglejmo dejstva:
Ambulantne obravnave:
Slovenija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 1.853 ambulantnih obravnav na zdravnika.
Avstrija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 2.467 ambulantnih obravnav na zdravnika.
Bolnišnične obravnave:
Slovenija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 164 bolnišničnih obravnav na zdravnika.
Avstrija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 198 bolnišničnih obravnav na zdravnika.
Operacije:
Slovenija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 84 operacij na zdravnika.
Avstrija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 112 operacij na zdravnika.
Diagnostične preiskave:
Slovenija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 1.234 diagnostičnih preiskav na zdravnika.
Avstrija: V letu 2022 je bilo v povprečju opravljenih 1.678 diagnostičnih preiskav na zdravnika.
Te statistike kažejo, da avstrijski zdravniki v povprečju opravijo več storitev na prebivalca kot slovenski zdravniki.
Vprašanje je, zakaj je temu tako? Namesto čustvenih izbruhov in težkih besed, bi človek pričakoval, da bo nekdo javnosti nalil čistega vina. Zaenkrat tega ni storila niti vladna niti zdravniška stran.
Madison
rasPutin, suvereno navajate neke povprečne številke - ki naj bi obveljale za primerjavo učinkovitosti slovenskih in avstrijskih zdravnikov - ne da bi zraven navedli vir, kje ste te številke našli. Z ozirom na to, da ste si na Domovini ustvarili sloves razširjevalca lažnih novic o pandemiji Covid19 in proputinistične lažne propagande nam, prosim, postrezite z navedbami uradnih linkov s statističnimi podatki, ki se tičejo slovenskega in avstrijskega zdravstva v letu 2022, kajti številke, ki nimajo zveze s stvarnostjo si lahko vsak izmisli.
Friderik
Ko primerjamo sisteme, bo verjetno potrebno primerjati vse dejavnike. Sam se na te zadeve ne spoznam in ne bom nikomur solil pameti, a primerjal bi še, koliko soporta v administraciji in sester ima zdravnik v Avstriji. V vsakem primeru ni Jenull tisti, ki bo meni solil pamet. Tisti, ki je njega postavil za sogovornika v tako delikatni temi, je pokvarjen in je imel druge cilje, kot to, da se o temi pogovorimo. Ni imel drugega cilja , kot to, da je že v naprej hotel eno stran ponižati.
rasputin
Mad-son, očitno sodiš po sebi, ki pišeš zgolj zlonamerne spise prosto po Prešerneu. Vse, kar sem pisal o kovidu, sem pisal na podlagi virov. Dejstva, ki ne odgovarjajo uradni propagandi, ki ji ti zvesto slediš, so za politično korektne oportuniste in konformiste tvoje sorte "lažne novice". Šlo je za za uradno politiko neprijetne, ne lažne novice. Lažna je bila propaganda v zvezi s kovidom. Vse bistveno, kar sem pisal, se je izkazalo za resnično. Tudi podatki, ki sem jih navedel glede storilnosti naših avstrijskih zdravnikov, se jih nisem izmislil. Pridobil sem jih s pomočjo Googlovega AI orodja Gemini. Navaja tudi linke. Preveri sam, če ne verjameš. Tu imaš linke: *********Viri: Slovenija: Ministrstvo za zdravje: ***********https://nijz.si/wp-content/uploads/2022/07/zdravje_in_vedenjski_slog_prebivalcev_slo_2011-2004-2008.pdf ********** Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije: https://www.zzzs.si/o-zzzs/letno-poslovno-porocilo/*************** ***********Avstrija: Bundesministerium für Gesundheit: *************https://www.sozialministerium.at/Hauptverband der österreichischen Sozialversicherungsträger: https://www.hypovereinsbank.de/hvb/ueber-uns/investor-relations-en/reports
rasputin
Mad-son, že večkrat sem te vprašal, kaj sem se v zvezi z Ukrajino zlagal, odgovora nobenega. Očitno si velik le v obrekovanju in praznih besedah, znatno manj v izpostavljanju dejstev.
Igor Ferluga
Madison, ta gora "podatkov", ki jih je izvlekel od kdovekod, je že na prvi pogled tako nesmiselna, torej povsem izmišljena, da se je škoda z njo ukvarjat. Zlonamerno in fake.
rasputin
Joj, prejoj, IF, par podatkov je zate gora podatkov. Da so podatki nesmiselni, pa boš moral pokazati kaj več kot le to, da te motijo. Resnica te očitno zelo boli. Že veš, zakaj.
baubau
Že lep čas je vsem, ki hočejo videti in slišati jasno, zakaj je tako. Zato, ker monopolni socialistični mastodont -ne pa zavarovalnica -ne plačuje več oz. vseh storitev.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.