Volivci dali Golobu absolutno oblast. Desnica pa od poraza prek poraza do končnega poraza

Na referendumsko nedeljo se je zgodilo pričakovano. Leva politika s svojimi civilnodružbenimi izpostavami je na valu aprilskega volilnega uspeha na referendumu skozi spravila še tri zakone, ki jih je že v začetku njenega prevzema oblasti skušala zablokirati poražena SDS. Pri tem je bistveno, in to odsevajo primerjave rezultatov med različnimi letošnjimi glasovanji, da se volivci minulo nedeljo niso odločali vsebinsko, temveč enostavno na podlagi tega, komu ta trenutek večinsko zaupajo: in to je še vedno veliki zmagovalec zadnjih državnozborskih volitev, Robert Golob.
Ironija je, da je to zaupanje v spretnega trgovca z elektriko trenutno tako trdno, da jim lahko z mesta predsednika vlade proda praktično vse: dvig davkov, zamik dolgotrajne oskrbe, poročno pričo na čelo HSE, celo izbris na tisoče pacientov iz čakalnih vrst, nateg upokojencev pri energetskem dodatku … vse gre skozi, če le požegna on, "izjemen menedžer, po katerem se zgleduje vsa Evropa" (tako nekako sta ga v četrtkovi Tarči označili Dominika Švarc Pipan in Urška Klakočar Zupančič).
Ampak kako je mogoče, da do politikov pregovorno skeptični, nezaupljivi in kdaj celo pretirano kritični Slovenci naenkrat Golobu tako zobajo z roke? Morda moramo to vprašanje zastaviti nekoliko drugače. Kaj pa če je zaupanje v Goloba v resnici zgolj antipod nezaupanja v alternativo, ki jo pooseblja dolgoletni prvi človek slovenske desnice, Janez Janša? Torej zgolj odmev, reakcija?
Pustimo to sicer ne najbolj svežo tezo še nekoliko ob strani in stehtajmo argument Branka Grimsa, da je referendumski poraz SDS-a posledica zavedenosti ljudi od manipulativnih levih medijev. Če si skušamo predstavljati, kako bi zgledala TV poročila in časopisne naslovnice, če bi na čelo slovenske energetike svojo poročno pričo nastavil Janez Janša, njegov minister za zdravje pa bi čakalne vrste krajšal z izbrisom 5 tisoč pacientov iz sistema, ne moremo tajiti, da imajo z vsem skupaj marsikaj opraviti tudi v nebo vpijoča dvojna medijska merila. In po nedeljskem RTV referendumu bo glede tega kvečjemu še slabše.
Po drugi strani pa vse več odzivov tudi iz desnih (tviteraških) vrst kaže, da imajo ljudje svojih izvoljencev, ki jim z namrgodenimi facami lastne poraze vedno znova prodajajo kot neizogibno posledico okoliščin, na katere nimajo vpliva, počasi dovolj.
Če Janša ne izgublja, je drugače z njegovimi podporniki in volivci
Po drugi strani pa vse več odzivov tudi iz desnih (tviteraških) vrst kaže, da imajo ljudje svojih izvoljencev, ki jim z namrgodenimi facami lastne poraze vedno znova prodajajo kot neizogibno posledico okoliščin, na katere nimajo vpliva, počasi dovolj. Eden od desnosredinskih volivcev je denimo tvitnil, da na referendum ni šel, ker ima dovolj neprestanega izgubljanja.
Janša sicer lahko reče, da s tem nima nič, saj stranka, ki jo vodi, tudi kakšne volitve dobi, ene je navsezadnje ravno prejšnji teden. In ko se oglasi Tonin s tezo, čisto kot solza, češ da vsake volitve, v kateri se posredno ali neposredno pojavi Janez Janša, postanejo iracionalne in emocionalne, mu predsednik SDS-a lahko z vso legitimnostjo zabrusi, da če bi NSi imela 15 odstotkov, bi marsikaj lahko bilo drugače.
Res je, Janša ne izgublja, kot lucidno tvita zagrizen desničar Samo Glavan. A vse prevečkrat izgubljajo njegovi volivci.
Res je.@JJansaSDS še nikoli ni izgubil.
Toda tudi to je res, da so njegovi sledilci, podporniki, volilci, vse prevečkrat izgubili.
::::
Za Janeza naj vas ne skrbi. On ne more izgubiti.
Skrbi naj vas zase....
— Samo Dur Glavan (@SamoGlavan) November 27, 2022
Kakorkoli, da je SDS v zadnjem desetletju zavozila politiko desnosredinskega pola, drži kot pribito. Dokaze za to zadnji čas dobivamo praktično na mesečni ravni. A to si morajo najprej priznati sami v stranki, če pa tega niso zmožni, pa bi si morali, vsem neizpodbitnim osamosvojiteljskim zaslugam navkljub, priznati njihovi volivci. Dokler pa tega eni ali drugi niso sposobni, pa … kot vedno, velja: ljudje imajo takšno oblast, kot si jo zaslužijo.
Da je SDS v zadnjem desetletju zavozila politiko desnosredinskega pola, drži kot pribito. Dokaze za to zadnji čas dobivamo praktično na mesečni ravni.
Kdor se (zadnji) smeje ...
Še ena stvar kot pribita drži; namreč, da imajo ljudje radi politike nasmejanih, ne pa mrkih obrazov. In če se komu ob vsem tem do ušes smeji, je to Robert Golob. In zagotovo je zadnja stvar, ki si je ta trenutek želi, odhod Janše v penzijo, kot je bil s pozivanjem k temu neiskren na nedavnem kongresu.

Okoliščine Golobu namreč omogočajo, da v državi prevzema absolutno oblast in da lahko počne, kar hoče. Ob izvršilni in zakonodajni večini ima na svoji strani predsednico države, pa ustavno sodišče, preko prijateljskih povezav obvladuje (para)državna podjetja, preko njih in bivših novinarjev, s katerimi se je obdal, ima okoli prsta ovite še večinske medije. Pravzaprav mu je dano vse. In, kot smo že ugotavljali, ne toliko zato, ker je Robert Golob, temveč ker ni Janez Janša. Oziroma ker je dokazal, da je Janšo sposoben ponavljajoče premagovati.
Vprašanje, kaj bi bilo potrebno narediti, da bi se zadnji, ali pa vsaj tu in tam, lahko smejali tudi na desni sredini, je v bistvu ključno vprašanje, s katerim se imajo na desnici zdaj lep čas ukvarjati, ko, po drugem krogu lokalnih volitev, naslednjih par let ni na obzorju. Kot smo nedavno zapisali, je pravo pot do zmage s svojo predsedniško kampanjo nakazal Anže Logar. Sicer še eden, ki je izgubil, vendar mu gre pripisati vsaj moralno zmago, ki je prinesla tudi žarek upanja na od porazov naveličano desno sredino.
Ali bo to dovolj za radikalni prelom s prakso, ki slovensko desnico od poraza prek poraza vodi do končnega poraza, pa je drugo vprašanje.
Povezani članki
Zadnje objave
Glasbenica, ki ne obstaja, je objavila svojo prvo pesem
29. 11. 2023 ob 20:19

Vroča tema: Obnova po poplavah poteka prepočasi, vsak večji dež nas spravi na obrate!
29. 11. 2023 ob 17:35

Domovina 125: Ker nimamo reševalnega helikopterja, ljudje umirajo
29. 11. 2023 ob 11:33

Monika Jeglič priporoča navdihujočo knjigo z vprašanji sprejemanja drugačnosti
29. 11. 2023 ob 7:48

Nov teden pod Golobovo vlado je prinesel novo polomijo za zdravstveni sistem
29. 11. 2023 ob 7:31

Kravja racija
29. 11. 2023 ob 7:30
Ekskluzivno za naročnike

Domovina 125: Ker nimamo reševalnega helikopterja, ljudje umirajo
29. 11. 2023 ob 11:33

Monika Jeglič priporoča navdihujočo knjigo z vprašanji sprejemanja drugačnosti
29. 11. 2023 ob 7:48

Kravja racija
29. 11. 2023 ob 7:30
Prihajajoči dogodki
NOV
29
Dokumentarni film o Josipu Plemlju, prvem rektorju UL
17:00 - 19:00
NOV
30
NOV
30
DEC
01
Odprtje IX. decembrskega sejma ilustracije
17:00 - 19:00
DEC
01
Misijonar Peter Opeka v Celju pri sv. Jožefu
19:00 - 20:30
Video objave

Vroča tema: Obnova po poplavah poteka prepočasi, vsak večji dež nas spravi na obrate!
29. 11. 2023 ob 17:35

Odmev tedna: Kravje kupčije
24. 11. 2023 ob 20:37

Vroča tema: V strahu pred zaplembo kmetje govedo panično predčasno vračajo v hleve
22. 11. 2023 ob 21:16
Izbor urednika

Čari "prekarnega dela" in država, ki ne zaupa svojim državljanom
28. 11. 2023 ob 7:22

Pretresljive zgodbe rešenih otrok, ki so jih ugrabili teroristi Hamasa
27. 11. 2023 ob 18:31

Naj vas cenejše gorivo ne zavede: država si pri bencinu in nafti jemlje vse več
21. 11. 2023 ob 20:41

Je torej Izrael zagrešil vojne zločine?
19. 11. 2023 ob 20:49

Kaj storiti z denarjem, da ne bo na bančnem računu kopnel zaradi inflacije
17. 11. 2023 ob 17:31
119 komentarjev
Franc Mihič
Predsednica države dr. Nataša Pirc Musar je, -na soočenju na vprašanja voditelja, da je glede na njeno obljubo, da bodo ženske deležne njene pozornosti-, priznala in se opravičila, da ni izpolnila dane obljube ženskam.
Vedela je za primer "farmacevtka", a je bila tiho in se ni oglasila in podprla prizadeto žensko, "farmacevtko", ki je želela dobiti službo, a je to župan Zoran Janković pogojeval, da mu zato "farmacevtka" nudi spolno uslugo. Organi pregona so sicer pripravili obtožbo zoper župana, a do obravnave na sodišču ni prišlo, saj se je postopek odvijal počasi in je primer "farmacevtka" zastaral ni doživel normalnega epiloga. Na vztrajna vprašanja voditelja oddaje, je kandidatka za predsednico države, dr. Nataša Pirc Musarjeva, priznala napako, da je bila tiho, ko je tožilstvo kljub dokazu in na posnetku, da je župan Janković izsiljeval "farmacevtko" v stiski" za spolne usluge, vendar tožilstvo ni zadevo končalo pravočasno in je menda zastaralo.
Presednica se je v soočenju tudi opravičila za njeno napako in na koncu še zavrnila podporo njeni kandidaturi , ki jo je že dal Zoran Janković, župan glavnega mesta, Ljubljane! O tem nisem zasledil nobenega odziva, celo med novinarkami ne?
Franc Mihič
Vmešavanje politike je grožnja vladavini prava?
Pravna mreža za varstvo demokracije podpira prizadevanja za strokovno in zakonito delo ministrstva za notranje zadeve in policije ter nasprotuje vsakemu političnemu vmešavanju v delo represivnih organov. "To predstavlja grožnjo spoštovanju človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter vladavini prava. Opozarjamo tudi na nedopustnost samovoljnega sklicevanja nosilcev politične moči na pričakovanja in zahteve 'protestniške' civilne družbe. Za varstvo demokratične in pravne države, ki bo na temelju zakonitega, transparentnega in strokovnega delovanja zagotavljala enake pravice za vse, smo si pri Pravni mreži prizadevali pod prejšnjo oblastjo in si bomo tudi v prihodnje," so zapisali v sporočilu za javnost. Resno opozorilo! Kdo pa so v "Pravni mreži za varstvo demokracije "? Koga zastopajo? Ministrica za notranje zadeve Tatjana Bobnar vztraja pri stališču, da se politika ne sme vmešavati v delo policije. "Prepričana sem, da je nazadnje to tudi stališče vlade Republike Slovenije, ker konec koncev je to ljudem obljubljala," je bila jasna. Pove tudi, da je bil Boštjan Lindav od vsega začetka njena izbira za funkcijo generalnega direktorja policije, zato ker je karierni policist, a je bil na uradniškem svetu ocenjen kot primeren za to funkcijo in ostaja le vršilec dolžnosti generalnega direktorja policije. Tudi on jasno zagovarja: "Policija je v službi ljudstva in javnomnenjske raziskave kažejo, da je policija pod mojim vodstvom, pod delom moje ekipe to zaupanje znova pridobila. In če kdo ocenjuje delo policije, je to seveda ljudstvo, družba." Kot je razumeti, pa ima premier dr. Golob zadržke do imenovanja B. Lindava za generalnega direktorja policije. To pa ni samo "komunikacijski šum" pri komunikaciji med vladajočimi, to je permanenten problem samostojne RS oz. njene pravne države, ki jo vodi ljudstvo neposredno. Postavijo se mi vprašanja: Ali naša demokracija res pomeni vladavino ljudstva ali pogosto samo politike? Brez tožnika ni sodnika & Kadija tuži, kadija sudi? Slovenci očitno nismo pravi potomci ponosnih Karantancev, ki so na Gosposvetskem polju, ob "knežjem kamnu" svobodno izvolili, najprej kneza in nato sodnika. Knez je spoštoval pravico ljudstva do vladavine, ni bil samodržec. Naša politika in pravo in ostala vplivna elita naroda, še danes ljudstvu odrekajo pravico, da si na volitvah sami izbere tožilca, ki mu zaupajo. Slovenci spregledajo, da pri nas politika izbere tožilce, ne pa ljudstvo. Ameriški voditelji, ki so pisali ameriško ustavo, leta 1788, so spoštovali eno temeljnih pravic človeka, da le ljudstvo na volitvah odloči, kdo bo njihov tožilec, kar velja še danes! Američanom je bila za vzgled "Postava Karantancev". Ameriško ljudstvo lahko izvoli in določi, kdo ima njihovo zaupanje, da bo tožilec po volji ljudstva in kakšnimi dokazi bo obtožil, da bo sodnik lahko sodil in presodil: "Kriv si ali pa nedolžen". Pri nas celo pravosodje dopušča, da mnogi, celo novinarji sporočajo javnosti: "Kriv si, sklep sodišča je zmota, sodišče je odveč?!" Država prava pa še vedno ignorira: »Dokler človek ni obsojen s pravnomočno sodbo, je nedolžen!", kar je eden od temeljnih postulatov pravne države. V naši družbi
žal še vedno obvelja: »Kriv si, četudi nisi bil pravnomočno obsojen«? Imamo tri veje oblasti, zakonodajno, izvršno in pravosodno oblast. Vse so samostojne in ločene med seboj, da tako služijo ljudstvu, ki pa lahko nadzoruje samo zakonodajno oblast, neposredno na volitvah. 93. člen Ustave RS pa določa, da »Državni zbor lahko odredi preiskavo o zadevah javnega pomena, mora pa to storiti na zahtevo tretjine poslancev državnega zbora ali na zahtevo državnega sveta. V ta namen imenuje komisijo, ki ima v zadevah poizvedovanja in preučevanja smiselno enaka pooblastila kakor pravosodni organi.« Preiskovalne komisije so torej vitalni organ za učinkovito uresničevanje načela delitve oblasti, kjer se pojavljajo dvomi v ustavno skladno in zakonito delo organov države. Zakonodajna oblast, DZ RS, pa pri nas, če se prav spomnim, ne sme v nobenem primeru posegati niti v Tožilstvo, ki spada pod Pravosodno ministrstvo, niti v samostojno Notranje ministrsvo. Suveren države, to je ljudstvo torej ne more neposredno na volitvah oceniti rezultate delovanja, ne policije in ne tožilstva, čeprav vsi delajo v "imenu in za račun ljudstva". Notranje in Pravosodno ministrstvo oz. njemu dodeljeno Tožilstvo, pa sta absolutno suvereni in nedotakljivi za "vmešavnje" izvoljene politike v DZ RS, zato ni prave odgovornosti do suverena države, ljudstva! Vnaši družbi je akutno pomanjakanje odgovornosti, nosilcev odločanja v državi, javnem sektorju in tudi v gospodarstvu. To pa plačujejo državljani z nizkimi dohodki in pokojninami, starejši in bolni, ki niso več mladi, so pa zaslužili pozornost. Pozabljena je obljuba: "Delu čast in oblast!", vse v imenu in za račun ljudstva. Neumni Američani pa se ukvarjajo z volitvami, da ljudstvo na volitvah izbere, kdo bo državni tožilec, komu zaupajo, da jih bo lahko obtožil, pa ne samo ljudstvo? To je za Slovence lahko le pobožna želja? Kako bodo poklicani rešili problem vršilca dolžnosti generalnega direktorja policije, kar ni šala? Kako bodo uskladili svoja stališča notranja ministrica, pravosodna ministrica pod taktirko premiera dr. Roberta Goloba, ki je dirigent vlade, pomaga pa mu lahko tudi predsenica DZ RS, sicer bivša sodnica!
Kdo pravzaprav ogroža vladavino prava, "Pravna mreža za varstvo demokracije" ali samo ljudstvo in njegova izvoljena politika? To je še vedno velika uganka, ki čaka na odgovor?
Franc Mihič
Ps: SISTEM PROTI ČLOVEKU NI VEČ AKTUALEN NE ZA POLITIKO, TUDI NE ZA JAVNO RTV, KJE ŠELE ZA TOŽILCE
Podjetnik g. Smrtnik »Stožicah « je po opravljenem delu v »Stožicah « na projektu MOL-a oz. župana Zorana Jankovića ostal brez plačila in zbolel za Parkinsonovo boleznijo. Podjetnik Smrtnik, kot podizvajalec, ni dobil plačila za opravljeno dele zaradi brezbrižnosti investitorja, to je Župana glavnega mesta Zorana Jankovića oz MOLa, tudi vseh častnih in drugih uglednih meščanov, ki so bili tiho ob tem primeru nedelovanja pravne države.
Ko je g. Smrtnik čakal na plačilo od glavnega izvajalca oz. od investitorja MOL-a, je vzel kredit, da je z njim poplačal vsaj svoje zaposlene. Ker kot podizvajalec na koncu ni dobil nobenega plačila, je bankrotiral in zbolel še za Parkinsonovo boleznijo.
Politična elita in kulturna elita, ne »častni občani« Ljubljane, niti komentirajo tega absurdnega primera in stanja. Kje je humana civilna družba oz. kultura? Kolesarji pa protestirajo, a ne za jasno videne krivice »Smrtnikov«, nemočnih delavcev
Važne so samo igre, zabava, umetniški in športni užitki, na katere župan vabi brezbrižne Slovence v Stožice, ne glede na opeharjene Smrtnike? Tednik TV Slovenije l. 2017 prikazuje problem podjetnika g. Smrtnika, sedaj tudi bolnika s Parkinsonovo boleznijo.
Kaj pa je epilog te zadeve, kako živi g. Smrtnik, nisem zasledil v medijih, odgovornosti NI?
http://4d.rtvslo.si/arhiv/tednik/174449571
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ponavljam
No – velikih razlogov za zaskrbljenost na proslovenski desnici – niti – NI.
Po mojem osebnem mnenju.
Rezultati na preteklih precej konfuznih volitvah – niso bili ravno zmagovalni, bili pa so ti rezultati – SOLIDNI.
oSNOVE, IZ KATERIH NAŠA DESNICA LAHKO ČRPAZA SVOJE NADALJNJE POZITIVNO DELOVANJE – SO PA ZNANE IN OBSEŽNE.
Ter vsebinsko zelo kvalitetne in omogočajoče kvalitativno in številčno dodatno okrepitev – NAŠE SLOVENSKE DESNICE.
Pri osnovah desnice mislim seveda na:
– OK, PREIZKUŠENI NAUK SLO RK CERKVA,
– – NA NAŠO OK SLO GOSODARSKO TRADICIJO,
– NA PREIKUŠENO IN DOKAZANO DOBRO DELUJOČE OBIKE DELOVANJA POITIČNE DESNICE IZ NAŠE SLO POLPRETEKLOSTI: ki sem jih izpostavil v mojih prejšnjiih zapisih – tu. Mislim seveda na pozitivno tradicijo
NAŠEGA ORIGINALNO SLOVENSKEGA POLITIČNEGA KATOLICIZMA,
NA ODLIČNO PREDVOJNO POLIT STRANKO – SLS
– NA STARO, DOBRO Slovensko ljudsko stranko (CCA 1890-1945) Kreka in dr. Korošca.
TER NA POSODOBLJENO OBNOVO POZITIVNIH KATOLIŠKIH DRUŠTEV
Orel, ZFO, ZDK, katoliških zadrug in gospodarskih organizacij – iz katerih je STARA, DOBRA – SLS – ČRPALA SVOJO MOČ IN KADRE. In, ki so ji omogočali uspešnost..
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd
debela_berta
Smešni ste, smešni, hardcore domovinčkarji in sdsovci... Ampak teh vas ostaja le še ene par, še tu na tem portalu vam ljudje hrbet obračajo. Mene kot desničarja in volilna sds me je sram... Res je nekaj narobe z ljudmi, ki muhniču, grimsu in podobnim bedakom še vedno sledijo in se jim klanjajo...
Jože Kržič
Blagor ubogim na umu ...
Jana Px
Glede na vaše komentarje na tem portalu močno dvomim, da ste desničar in volilec SDS. Prej norveško pravljično bitje s preveč časa, najbrž v državni službi. Kaj pa je konec koncev narobe z Grimsom in Mahničem? Aja, levica pravi, pa še del Nsijevcev, da nista ok, no potem pa že mora biti res... Nehajte trolat.
korosec.france
Odlično si se spomnil.Dobro veš.
2.dolomitska izjava je bila podpisana takoj po izglasovanju Kučanove penzije. Zgodilo se pa je nekako tako, da je takrat še kurirček Toninček po šamanih kakor Krščanske stranke, po Pogorevcu s Pogorelcem v spregi in ob blagoslovu Peterleta pritisnil gumb za Kučanov povišani penzion. Potem je Tonin tri dni lagal, da ni tako kot zgleda, da je in šele četrti dan nekako zmotovilil kaj se je zgodilo, da se je zgodilo.
Sv.Peter je rabil samo tri kikirikanja petelina, da mu je prišlo, da ga je usral na polno in se je zjokal.
Tonin je rabil tri dni in tri noči, da je četrti dan povedal skrotovičeno dejstvo, Resnice nikoli.
resnico veva samo Ti in jast in še ene par čiječih. Zjokal se Tonin ni nikoli, niti pred ženo ne.
Pred lastno materjo in pred nami, vaškimi ovcami ga je sram, tišči kolena skup dokler mu ne bo ušlo v gate in bo imel mokro do gležnjev.Približno tako nekako.Kurz jih gleda.
Glej, danes pred mikrofoni napleta nekaj o Samorefleksiji, niti slučajno pa ne blekne kaj bo z njo naredil in kaj si je postavil za cilj. Tega pa ne. To mu bosta pokazala, pogorevc in pogorelec, blagoslovil bo ritualno Orgličar, Novačka niti ne. Krščanska ne bodo še zbrisali, ker še znese, čeprav so prave krščanske ljudi zgubili totalno, ostali so samo kimavčki, avtomati, jokavčki, komotni socialisti in farški komunisti, ki so dolžni uslug na rdečo stran.
Tonin, pa če naredi 3 Refleksije....bolje , da utihnem.
Refleksije , ne samorefleksije, delajo peterle, pogoreuc in pogorelc in spet bo pomlad in se bodo ptički ženili in na nadškofiji bodo še naprej tuhtali kaj se je zgodilo Čredi, ki je Sinodalna sinodalnost mika toliko kot lanski sneg, saj vedo, da se dogaja nekaj hujšega, močnejšega in zafuranega in se spomnijo trenutka, ko je strela usekala v Križ kupole sv.Petra, ki pa v NSI ne more, saj so brez strelovoda, brihtni kot so. Ozemljitev majo drugje.
MEFISTO
Lepa hvala za informacijo!
Jana Px
Tole pljuvanje čez Janšo in SDS mi pa gre na jetra. Pa pošiljanje v pokoj, pa komentarji pod njegovimi tviti, take mu spuščajo, da je mene sram zanje. Kaj je ta človek vse naredu za Slovenijo, folk se pa norca iz njega dela, za bruhat. Tole glasovanje je dokazalo samo da smo Slovenci zabiti, leni, pokvarjeni, ali pa kar vse troje.
Saj če ne bo Janša, bo pa kdo drug dežurni grešni kozel, če ne bo SDS, bo pa pač NSi. Kaj tu ni jasno, vsak ki se ne strinja z liberalno globalistično marksistično agendo, bo demoniziran, pa ne glede na to, ali bo milo in prijazno gledal v kamero ali pa malo bolj izpod čela. Poglejte mal po svetu, sredine ni več, prijaznost gor ali dol.
Slovenci, če pustimo ob strani, da so jih ta desne že tako precej stran spravili po drugi svetovni, od malega v vrtcu pa skozi vso šolo, sploh pa na družboslovnih faksih smo zdresirani kdo je in, kdo je pa out. Vsi mediji v zadnjih letih odkrito navijajo za levo stran, desno pa prikazujejo kot zaostalo in sovražno do vsega, čeprav je to ravno obratno. Od vala 202, kjer cel dan brez sramu nabijajo skrajno leve ideje v glavo, radia 1, vseh rumenih babjih čvekal, do Poop tv in kao neodvisne Rtv. Vse levo in skrajno levo. Nova 24 je zasmehovana, občasno tudi s strani Domovine, v resnici je pa to pač samo desna verzija Pop tv. Mladina je kredibilen medij, Nova 24 pa ne, pa tudi Domovina ni okej, davse ne bo kdo slepil. Evropo in zblojen Bruselj ne moremo računat, ker so enaki ali še slabši od naših. Potem pa še vsi kulturniki in glasbeniki, vsi levi, ker drugače ne pridejo nikamor. Katoliška cerkev se noče jasno opredeliti in folku vtumbat, da je leva stran pač pi defaultu protikatoliška. Katoliške šole so vključujoče predvsem za otroke levičarjev, ki potem pomagajo pisat zakone o RTV. NSi, sploh Pogorelec in Milka trenirajo za prvenstvo v lezenju v rit in hkrati nabijajo po Janši. Skratka dobili smo perfect storm. Treba bo vztrajati, nekako priti do kapitala, delat vzporeden sistem, se aktivirati, sploh ta mladi, pa moliti za zdravo pamet Slovencev. Druge rešitve ne vidim.
Kraševka
Vaš komentar je vreden razmisleka.
Jože Kržič
Še enkrat: preprosto in briljantno. Podpišem!
helena_3
Odlično, ga. Jana! Malo ostro, ampak po resnici povedano!
Gregor
@Jana Px Vaš predlog: " Treba bo vztrajati, nekako priti do kapitala, delat vzporeden sistem" za tamlade pa imate tak predlog: " sploh ta mladi, pa moliti za zdravo pamet Slovencev" Da morajo klečat ste pozabili. Vzpodbudno in res lepa prihodnost za mlade po vaših predlogih. Mislim, da bo mlade to res motiviralo za vse. (upam, da berete cinično moj komentar - sem ZGROŽEN) 1. Samo povem o vaši vzporednem sistemu. Levica obvladuje vse (oz večino) krožke, društev, cerkvenih in civilnih pevskih zborov, podmladkov, študentskih klobov, organizacij, gibanj, gospodarskih združenj in podsistemov... vse do zadnjega balinarskega društva. Imajo sistem, da se tudi takoj prigrebejo do vodilnih položajev. Tako da vam želim veliko sreče pri ustvarjanju vzporednega sistema. Upam, da imate tudi plan kako. 2. Kar je tudi opaziti pri levakih je, da gradijo na mladih. Mladim dajo sistem, podporo, možnost osebnega razvoja itd. ZELO, ZELO VELIKO VLAGAJO V MLADE! Vi, pa bi mlade pošiljali klečat. Zanimivo bi bilo tudi vedeti, kaj mislite s takimi, kot jaz, ki ne delim vaše vizije in se absolutno ne prištevam med levo sučne, čeprav me radikalen del komentatorjev v to tlači.
korosec.france
Mr.Čakš, takegale komentarja pa od vas nisem pričakoval. Niti približno ne. Kot, da ni vaš.
korosec.france
TRI REFERENDUME JE IZGUBILO SLOVENSKO LJUDSTVO, KI NI OBKROŽILO PROTI (ono, ki je glasovalo ZA in oni ob domačem zapečku) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Glej, ne da se mi več pisati in betica je polna, le med večerjo dveh omletov in en'ga granatnega jabka mi je prišlo, čist na kratko tole, ne morem molčat potem, ko sem šokiran prebral nekaj današnjih gromovništev v medijih, da pojasnim člit kratko: 1. Ja, vsi nabijate, da je izgubil Janša. Da je zgubila SDS, Gantar celo inteligenčno pribije, da je z SDS konec vseh koncev. In za ta govor od Kučanovih ni še dobil nagrade. 1A. Tut jest pravim, ja po rezultatih, tehnično, de facto in čez en teden, de jure, bo stalo, da je pobudnik, predlagatelj referenduma izgubil. Morda zaradi tega, ker je bil on akter pod klavzulo "proti" namesto "za". Ja, brihte, Janša bi moral biti "za" in bi dobil...sam je kriv. 2. Janša in SDS bi moral RTV že osvojiti, radikalno, brutalno in diktatorsko. In bi dobil. 2B. Janša in SDS bi moral znižati plače, standard in jebat narod z dohodnino, itd. In bi dobil. 2.C. Janša in SDS bi moral stari generaciji znižati penzije, še zasolit plačevanje domov in ukinit že začeto gradnjo domov za ostarelo generacijo in naročit študije za 100Mio Eur. In bi dobil. NAROBE SVET. JANŠA NE SME USPET. JANŠA NE JEBE NARODA.JANŠA MORA PAST. Povzetek: 1. Janša je izgubil tri referendume, ker ni bil ZA. 2. Janša je izgubil tri referendume, ker je brilijantno vodil vlado med Kovidom, ker je odlično vodil Evropsko unijo, ker je Ukrajino rešil iz ruskih šap in , ker je posredno spremenil tok zgodovine in zjebal načrte Rusom in Kitajcem ter , vsaj za zdaj rešil tudi Evropo s tem, ko je obrnil s svojim obiskom Kijeva zadeve tako, da je Nemčija naredila salto mortale in za njo še druge države... 3. Janša je izgubil tri referendume, ker je slovenskemu Ljuctvu (Narod še dolgo ne bomo) hotel radikalno dobro, ker je skupaj zbobnal heterogeno pisano uspešno vlado, ki ji je gospodoval z vrhunskim menedžiranjem brez primere v slovenski zgodovini, ker ga je ohranil med Kovidom, ker je rešil gospodarstvo, ker je vzdržal rušenje svoje vlade ker je vedel, da dela odlično in , da mora vzdržati vso anarhijo, laži, razbijanje po Ljubljani, upor na vseh nivojih udbokučanistične oblasti, ker nihče med strašnimi navali Kovida ni ničesar izgubil (bolni in umrli niso v tej prispodobi) ni bilo revščine in kaosa-sploh ne... 4. Janša je izgubil tri referendume, ker je vse dodelal v nulo in je bil s svojo ekipo heterogenih več kot odličen, čeprav so ga rušili dan in noč in še vmes, tudi za dihat ni bilo ! Kaj bi narod storil z napadalci na reševalce, zdravnike, gasilce v veliki nesreči ,ko rešujejo situacijo, dobrine in življenje, kaj ? Razsul bi jih in razgonil, ja? Kdo je branil Janševo vlado v obdobju strašne narodove nesreče, kdo ? 5. Janša je izgubil tri referendume, ker je odlično pripravil ves projekt. Profesionalno, vrhunsko, dodelano, pripravljeno brilijantno...ja, Blažič piše, da so manjkali aktivisti, pa stojnice, pa več akcije, nekako tako... Zaključek ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jaz trdim, da Janez Janša/SDS ni izgubil nobenega referenduma, tudi dobil jih ni. Dobil jih šele bo. Enkrat potem. Jaz trdim tudi, da Janez Janša/SDS ni izgubil ničesar drugega, najmanj pa podporo razumnih, dobrih in vztrajnih ter zvestih.Razen enga novinarja, ki se nekaj kuja. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jaz sodim, da je tri referendume nepreklicno de facto izgubilo ubogo slovensko Ljuctvo. Jaz menim, da NSI lahko naredi samorefleksijo, ne vem zakaj se sploh oglašajo, če jim je jasno kaj bi radi in , če to morda tudi objavijo. Lahko zadevo dvignejo na višji nivo in pospešijo napredek Slovenije, če pomagajo Balažicu iz SLS marmorne vile z velikim naslonjačem iz članka v Reporterju. Kaj sta naredila za uspeh , Tonin in Balažic?
Jože Kržič
Tako zblojenega, neverodostojnega komentarja Roka Čakša že dolgo, če sploh kdaj, še nisem bral. Se je tudi njemu že utrgalo, kot od levičarskih manipulacij zblojenemu slovenskemu folku?
Za neuspeh referencumov naj bi bil kriv spet Janez Janša - o, sancta simplicitas, gospod Čakš. Drži kot pribito - če NSI ob več kot polovici Slovencev, ki se deklarira za kristjane, ne uspe zbrati niti 10 odstotkov glasov volilcev, a bi jih morala vsaj 15 do 20, in če SLS s slavno preteklostjo in še z večino županov v zadnjih nekaj mandatih ne uspe niti priti v parlament, potem nista kriva ne SDS in ne Janša. Kdor tega ne vidi, je slep ali pa slaboumen - ali pa oboje.
Gospod Čakš, s takšnim komentiranjem vam bo golobovina močno ploskala. Si tega res želite?
Andrej Muren
Mislim, da bi bila potrebna temeljita kadrovska prevetritev znotraj vseh treh "pomladanskih" strank (SDS, NSi in SLS). Brez tega bo šlo po inerciji samo še navzdol, to dokazuje trend zadnjega leta. Te stranke premorejo kar precej pametnih ljudi, ki pa so žal oddaljeni od mest odločanja.
Kraševka
Se pridružujem vašemu mnenju. Vse 3 stranke, se morajo zamisliti. Levica pa bo vedno pljuvala najbolj v tisto, ki bo imela največ glasov. To mora vedeti tudi Tonin. "Molti nemici, molto onore", je dejal Musolini. Vendar tudi to, se mu je v 20 letih sesulo. Upam, da Golobovi ne bodo vladali tako dolgo, kot Musolini in Hitler! Sigurno pa je, da Golobovi ne bodo večni. Do takrat pa naj Desnica v slogi sodeluje in snuje načrte, brez medsebojnega zmerjanja.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
REZULTAT - REFERENDUMA - SPLOH NI - SLAB OZ. NI PORAZ.
Vsi glasovi "PROTI"
SO GLASOVI NAS POLITIČNO ZELO REALNIH Slovencev.
Tigkasovi so zanesljiva opora SDS, NSI ... - ZA VNAPREJ.
L.R. Janez Kepic-Kern
p.s
nerazmišljajočih je vedno več
kot tistih, ki razmišljamo.
Stane Taskov
Problem desnice ni SDS, problem desnice so ne-tič-ne-miš žlahtne stranke. Najprej SLS, ki je izginila iz državne politike, zdaj pa izginja tudi iz lokalne in nato NSi.
Oprostite, ampak kdo bo glasoval za stranko, ki ne zagovarja niti SVOJIH zakonov, kot je naredila NSi z zakonom o dolgotrajni oskrbi? Zanimivo, da je Janez Cigler Kralj pripravil JANŠEV zakon (zdaj, ko je zradiran, je Janšev celo v očeh NSi).
Sloveniji pa, se bojim, ni več rešitve. Sedanja oblast je ekonomsko nesposobna. Ali bo volitve izgubila, ali pa bo morala zaostrovati represijo. Najprej propagandno, nato metanje iz sluzb, nato fizično.
Zal ima NSi pri tem velike zasluge, ker je zradirala kategorijo krščanskih volilcev.
Gašper Blažič
Najprej hvala kolegu Roku za komentar trojnega referenduma.
Po takšnem razočaranju, ki je sledilo porazu na predsedniških volitvah, je skoraj že pričakovano, da padajo izjave, ki izvirajo bolj iz čustev kot iz razuma. In človek reče nekaj, kar sicer ne bi. Ampak ko izreče, je že prepozno.
Osebno sem že dva tedna nekako slutil, da se bo ponovil scenarij iz lanskega referenduma o vodah (le da v obratno smer, takrat so bili zmagovalci referenduma proti, tokrat so bili za). SDS je sicer povsem brez napak krenila v aktivnosti za razpis referenduma in nagovarjala za zbiranje podpisov. Tu ni kaj reči. Vendar zbrani podpisi za referendum še ne pomenijo zmage. To je šele prvi polčas. Če recimo nogometna ekipa zmaga v prvem polčasu in nato "zaspi", zmago ponavadi zapravi. In nekaj takega se je zgodilo na tem referendumu. Kritična masa ljudi, ki bi zavrnila vladne zakone, se ni odzvala. Tu je treba pošteno povedati, da so "osmomarčevke" in RTV-jevci, ki jih je bilo "jebeno več", aktivno delovali na terenu, stojnice, aktivisti... Na drugi strani pa aktivistov, ki bi nagovarjali ljudi za glasovanje proti, skoraj ni bilo. Res je, da je stran "za" imela medijsko premoč, a to je bilo tudi takrat, ko smo šli na referendume s področja družine in je David premagal Goljata.
Morda je ta poraz tudi koristen in zdravilen za premislek v tem, da strankam pomladnega tabora manjka civilnodružbeno zaledje. Nekdaj ga je še nekaj bilo, v zadnjem času ga skoraj ne opažam več. Morda je problem v nas, ki čakamo, da bodo stranke vse opravile kot nekakšni bogovi, potem pa se to ne zgodi in smo razočarani, začnemo s prsti kazati nanje. Stranke niso bogovi, politiki tudi ne. Pozabljamo tudi - z mano vred - da so stranke pomladi dejansko vzcvetele iz civilne družbe. NSi je naslednica krščanske demokracije, spomnimo se kroga Revije 2000 in Krščansko-socialnega gibanja, nato SKD... SDS ima nasledstvo v delavskem gibanju (Tomšič, Pučnik...) ter intelektualnem jedru SDZ (Nova revija), SLS v Slovenski kmečki zvezi... Za razliko od teh so vse dosedanje stranke tranzicijske nomenklature (vključno z Gibanjem Svoboda) nastale kot nekakšen projekt vzporednega mehanizma, nekako tako, kot je to dejavnost v "Padlih maskah" opisal Zdenko Roter, Kučanov svetovalec, v mladih letih udbovski zasliševalec duhovnikov.
V tem smislu mi je bil odziv Tonina všeč, ker je nenavadno natančno ocenil razmere, morda mu je do opisa prave podobe zmanjkalo čisto malo. Vzporedni mehanizem namreč deluje z inženiringom javnega mnenja, tu je v ospredju množična psihologija, usmerjanje množic... Matej Tonin je zdaj precej bolj zrel, ker je tudi sam okusil zobovje vzporednega mehanizma.
In morda bomo morali premisliti tudi o tem, kako in koliko poštena je Državna volilna komisija, ki jo vodi nekdanji poslanec LDS.
Sam ne bi v prvi vrsti s prstom kazal na stranke, njihova napaka je morda v tem, ker so mislile, da bo bitka dobljena brez večjih težav in da civilnodružbeno zaledje ni potrebno. Verjetno sem tudi sam bolj foteljaš, ker nisem šel vsak dan ven klicat ljudi, naj gredo na referendum. Ugibam pač.
Na tej podlagi lahko zaključim, da to, o čemer je v svoji knjigi pisal Rado Pezdir, ni stvar preteklosti, ampak sedanjosti. Vzporedni mehanizem pa ni nepremagljiv.
Našo opozicijo si nekako predstavljam tako kot apostole, ko je Peter rekel: "Vso noč smo se trudili, pa nismo nič ujeli..." Bo treba mrežo vreči na drugo stran očitno...
Pozdrav vsem in Bog vas živi.
Jože Kržič
Drži, spoštovani gospod Blažič. Vendarle pa aktivistov, ki bi nagovarjali ljudi za glasovanje proti in se drenjali ob stojnicah, vsaj na podeželju preprosto ni bilo, ker so bili na delu, v uradih, tovarnah, na poljih. Aktivistov, prisesanih na državne jasli, zlasti v Ljubljani, pa se je kar trlo. In verjetno niso delali zastonj. Desnica ima res premalo civilnodružbenega zaledja, toda, ali Katoliška cerkev ni civilnodružbena organizacija, in to, domnevam, daleč največja. Je kaj nagovarjala slovenskega volilca. Da, je, ampak samo to, da gredo na referendume, ne pa, zakaj in čemu morajo iti in kaj morajo obkrožiti. Pa bi to morala storiti! Podzavestni strah, relikt preteklosti? Napačno razumevanje ločitve države od Cerkve? Če je kdo zmagal na referendumih, je to vzporedni mehanizem države ali tkim. globoka država. In če je kdo bil poražen, je to v prvi vrsti slovenska družba. Se sploh še da niže?
omega
Ne želim poglabljati sporov, ki se med NSi in SDS že (pre)dolgo vlečejo in stopnjujejo. Najmanj odkar se je že odpisana NSi po zaslugi bivšega prvega demokratično izvoljenega ljubljanskega župana inž. Strgarja za las uspela vrniti v DZ. Seveda porazi bolijo in JJ se povsem upravičeno ne veseli razvoja dogodkov, nasprotniki se veselijo, plešejo in krohotajo.
Spletna Domovina in g Čakš se preveč ukvarja s SDS in posebej z JJ. Ni mogoče spregledati nenaklonjenosti in tega, da so privoščili referendumski poraz. JJ pošiljajo v pokoj, čeprav sta Novakova in Pogorelec približno enakih let, zadnji je morda celo starejši od JJ. Pustimo SDS naj njeni člani brez ukazovanja iz drugih strank odločajo, kdo jih vodi.
Razumem, da si mlajši člani NSi želijo dobrih mest v državni upravi in so v ta namen pripravljeni iti v kakršnokoli vladno koalicijo kjer ima glavno besedo t. i. civilna družba oz bolje povedano anarholevičarji . Včasih je res bolje drobtinica kot popolnoma nič. Med vodilnimi iz NSi pa se morajo zavedati tudi visokih tveganj takega nenačelnega ravnanja. Pomislijo naj na stanje v SLS, ki je vsaj načeloma programsko najbližje stranki NSi. Zaradi medlosti njenega trenutnega predsednika, ki se celo spreneveda, da oni niso desno sredinska stranka, kot tudi cele vrste njegovih predhodnikov brez vsakršne karizme, SLS umira, brez, da bi to povečalo delež NSi. Zadnji vodja SLS z močno karizmo je bil Marjan Padobnik pred 20 in več leti, za njim so si sledile same medle figure in in kot višek celo saboterski levičar Žerjav.
Kraševka
Dobro povedano.
jozev
Desna stran na referendumih o dolgotrajni oskrbi in zakonu o RTV ni zbrala niti 270000 glasov. Logarju jih je uspelo 410000. 140000(!) potencialnih glasov na desni, ki so svoj glas oddali Logarju in tokrat niso volili proti zakonom, je primitivcem v SDS povedalo, da jih imajo dovolj. To nam vse pove o uspešni strategiji in vodenju v SDS. Volilci na desni smo se naveličali primitivcev v SDS (Grims, Mahnič, Lisec, Hoivik, Jeraj,..). Poleg tega v celi referendumski kampanji ni bilo slišati razumnikov na desni, SDS je v oddaje pošiljala praviloma ljudi, ki so nekulturni, nerazgledani in neartikulirani.
Desnica si zasluži in zmore več in bolje. Ima izobražene in modre ljudi, ki so se umaklnili FDV-jevim primitivnežem v SDS. Po katastrofalnih porazih v zadnih šestih mesecih je skrajni čas, da se na desni opogumimo in primitivce skupaj s starimi komunisti v SDS pošljemo na smetišče zgodovine. Iskreno upam, da bodo Logar, Tonin, Novak, Šulin in ostali ugledni politiki na desni zmogli dovolj poguma in očistili desnico do naslednjih voilitev.
In oprostite, kako jih ni sram, da za svoj katastrofalen poraz na referndumih primitivci iz SDS krivijo in žalijo državljane? Če jih niso znali nagovoriti in motivirati, naj odstopijo in dajo priložnost drugim! SDS je na žalost postala tipična zveza komunistov, ki ne priznava lastnih napak, za vse krivijo druge, v vseh vidijo sovražnike in ne zmorejo samorefleksije! O notranji demokraciji niti ne izgubljam besed.
Gašper Blažič
Malo ste obtičali v času. Gospa Šulin je že pokojna. Glede Ljudmile Novak pa ste žal udarili mimo.
Jože Kržič
Še en tipičen primer tipične psiholingvistične transpozicije in manipulacije: Kar z vsem gnevom naprtuješ nasprotniku, to si oziroma običajno delaš prav ti sam. Toliko primitivizma v vašim stavkih, in to od človeka, ki v drugih vidi primitivce, pri sebi pa niti malo. In za vas so našteti politiki SDS primitivci, o moj Bog! Grims in Mahnič sta res bolj odrezavih besed, toda navedite eno samo dejstvo, da sta zavajala ali lagala. Lisec, Hoivik in Jerajeva pa so tako zgleden primer uravnovešenih, strpnih politikov. Resnici na ljubo je takšnih pri svobodnjakih silno malo, če sploh kdo. Še sam njihov voditelj Golob se je v petkovi izjavi, da če bo obveljal stari zakon o dolgotrajni oskrbi (torej z referendumom zavrnjena novela), bodo oskrbovanci v domovih in prejemniki pomoči ob vse pravice, Nagnusna, ostudna laž! V vsaki normalni državi bi tak politik takoj odletel. In še cela vrsta drugih laži, lažnivih podtikanj in zavajanj. In takšno politiko in njihove nosilce zblojeni slovenski folk še nagradi. Quo vadis, Slovenija?!
maligur4
Avtor postavlja vprašanje : " ... kako je mogoče, da do politikov pregovorno skeptični, nezaupljivi in kdaj celo pretirano kritični Slovenci naenkrat Golobu tako zobajo z roke?"
Ja, res čudno, če ne bizarno ? Sploh, ker je on propadli politik bivše SAB in obogateli demagog državne firme. Nekako bi najlažje bilo vse skupaj razložiti kot goljufijo na volitvah in referendumih ? So našli način kako enostavno spremeniti izide brez napora in nepotrebnih pretresov ? Če vzamemo da je vse bilo pošteno in brez goljufij. Prvo se pojavljajo ljudje, ki so bili po njihovem mnenju zatirani, v času prejšnje vlade JJ. Večinoma je to mladina, ki se v času epidemije ni mogla zabavati, potovati in veseljačiti. Mar jim je bilo za starejše in bolne takrat, še manj sedaj. Oni po navadi ne hodijo na volitve, jezni in užaljeni ker jim je propadlo nekaj kar je izključno krivda JJ so v velikem številu podprli človeka, ki jim je obljubil maščevanje do politike JJ. Na drugem mestu so šolniki, ki so itak produkt bivšega sistema in imajo vse vzvode plasiranja svoje resnice med mladino in njihove starše. Njihova resnica je da so bili zatirani oni in otroci. Več ko jim je dal JJ bolj so bili jezni na njega, prav zanimivo. Tako kot je že napisal RASPUTIN " Levica je skozi vso tranzicijo obvladovala večje gospodarske sisteme, banke, javno upravo, sodstvo, javne zavode, šolstvo, sindikate, nevladne organizacije " in to še vedno obvladuje. Tukaj se pojavi osnovna napaka JJ, ki je želel vse to spremeniti v epidemiji. Nemogoča naloga, ki se ne dela s prisilo ali ad hoc.
Menjal je ljudi na položajih in nastavljal takšne, ki so izvajali torturo, menda. Jaz osebno ne verjamem, ker so to tako razvajena bitja da jim delati ne diši. Pozabil je da je takšnih veliko več kot tistih, ki delajo, žal. Kako ustaviti to norijo ? Bojim se da je samo en način. Ko bo zmanjkalo denarja, ptiči po navadi odletijo v tople kraje.
Kraševka
Bo kar držalo.
Peter Klepec
Pri iskanju resitve za vsak problem v zivljenju je treba pogledati nazaj od kje problem izvira.
V SLO obstajata paralelno dva svetova, ki sta se pocasi razvijala vsak v svojo smer. Zato je treba pogledati nazaj kdaj se je zacelo to oddaljevanje. Kdaj je to se bil en sam svet, tudi ce ni bil enoten.
Po moje je to bil trenutek preden se je zacela revolucija. Od takrat naprej je slo narazen.
Ce pogledamo druge druzbe, bomo videli, da to ni slovenska singularnost. Nemci so imeli podobne razkole za casa nacistov in potem na vzhodu za casa komunistov. Razkol so nekako premostili z dokaj temeljitim razvrednotenjem konkurencnega sveta. V tem primeru sveta nacistov in pol stoletja se sveta komunistov. To je slo preko bolece traume za mnozico nosilcev teh svetov. Brez tega ne gre. Ne mores se narediti, da gre zivljenje naprej, ce ignoriras preteklo realnost. Ampak tako razvrednotenje traja desetletja, lahko celo dlje. Lahko, da ne uspe (Rusija), lahko gre tudi cela druzba po gobe.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj dober dan vsem.
Ne obremenjujmo se z rezultati takih referendumov - preveč.
O tako kompleksnih zadevah kot je
- starostna oskrba, RTV SLO, VLADA - je na referendumih težko kaj pametnega odločiti,
enostavno niso pravi način
za odločanje o takih stvareh.
NE-KOMUNISTI SE RAJE OZRIMO V POZITIVNO POLPREEKLOST IN V ZAČETKE SLOVENSKE - NAŠE - POLITIČNE KATOLIŠKE DEMOKRACIJE.
Leta 1899 je odlični dr. J. E. KREK organiziral
SLOVENSKO KRŠČANSKO-SOCIALNO ZVEZO - SKSZ (1899-1922).
združevala je vseslovensko že prej utanovljena katoliška delavska društva, razna versko izobraževalna društva, verska kulturna društva: zbori, igrokazi itd.
V SKSZ je dr. Krek pritgnil tako delavce, kot tudi industrialce npr. usnjarja K. Pollaka itd.
1906
so na JESENICAH zgradili katoliški DELAVSKI DOM , ki stoji še danes in
USTANOVILI MLADINSKO KATOLIŠKO DRUŠTVO SKSZ-OREL - za telovadbo.
Seveda ni rezultat – nič presenetljiv.
Vsakokratna glasovanja so močno odvisna od NAČINA IN INTEZITETE ANGAŽIRANOSTI – vpletenih.
Ta angažiranost j a EX KP, ZK, SD , FAKE NE-LEVICA N FAKE NE-SVOBODA strani – pač – večja.
In to se pozna tudi na rezultatih.
Pretirano veselost, evforijo ex KP, ZK-JEV –
BOM MALO OHLADIL Z NAVEDBO RAZLOGA ZA NNJIHOVO VEČJO ANGŽIRANOST:
primorani so v večjo aktivnost, v močna prizadevanja: VODA JIM NAMREČ TEČE
V GRLO”
BREZ TAKO IZJEMNEGA TRUDA ZA – VIŠJE PROCENTE – BI DOBILI LE MALO
– ali – NIČ.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd
P.S.
VEČKRAT SEM TUDI OPOZORIL NA DOLGOLETNO POZITIVNO
ORGANIIRANOST
MLADINSKIH, DELAVSKIH ITD. DRUŠTEV – s strani dobre, stare SLOVENSKE LJUDSKE STRANKE – SLS dr. Kreka in dr. Korošca
Decembra 1938. LETA
JE DOLGOLETNO, POZITIVNO OPORNO, BAZIČNO DELOVANJE Orlov, Orlic, Orličev, ZFO- zveze katoliških fantov in ZDK – zveze katoliških dekliških krožkov , delavskih katoliških društev itd.
prineslo SLS
dr. A. KOROŠCA – TEŽKO PONOVLJIVIH – 78% glasov
na poštenih volitvah v tedanjo BGD skupščino.
Skratka: drevo brez zemlje ne rate, hiša brez temeljev - ne stoji.
NSI IN SDS - naj si najprej okrepita temelje svojih strank
S POZITIVNIMI SLOVENSKO-KATOLIŠKIMI MLADINSO-DELAVKIMI-KMEČKIMI, OBRTNO-PODJETNIŠKIMI DRUŠTVI,
KI BODO MNOŽIČNI KADROVSKI IN VOLILNI TEMELJ OBEH STRANK.
rasputin
Lahko beremo zgodovinske knjige, ko je v Sloveniji suvereno vladal politični katolicizem, in se veselimo dobrih starih časov. Kaj se dogaja tukaj in zdaj, komu mar...
Neimenovana
Ob takih in drugačnih porazih so mnogi zelo pametni, poučeni in vsi vse vedo, kako bi bilo treba, da … Sita sem raznih analitikov, ki se ob tej ali oni zadevi skoraj vsakodnevno opredeljujejo do podrobnosti in se na nek način celo izživljajo. Skoraj jih ne gledam/poslušam več, občasno le še kaj preberem. Mislim, da analitiki celo poglabljajo razdore med nami in jih spobujajo. Nič (po)hvale vredno. Gledati iz takega ali drugačnega poraza na celoto je konkraproduktivno, še bolj kontraproduktivno je iz naslova poraza dajati nasvete, brez da bi bil sam kdaj politično angažiran, izpostavljen ipd.
Kdo v Sloveniji bi bil poleg Janeza Janše sposoben voditi celotno agonijo proti neustavljivim levičarjem – konkretno npr. v času epidemije? G. Logar do takrat ni bil še niti zunanji minister, ne predsedniški kandidat. Sta to morda g. Matej Tonin ali ga. Ljudmila Novak?
Pod vse poraze dodajam še to. Za tiste, ki osebno verujemo v Boga: vemo, da naša zemeljska stvarnost ni dokončna in edina, ampak da je naša domovina v nebesih. In v takih trenutkih, kot smo jim v letošnjem letu priča v Sloveniji, je zelo zdravilno in koristno, da na vse pogledamo tudi s perspktive večnosti ter molimo za naše politike, za tiste, ki jih imamo radi in za tiste, ki jih ne maramo ali jih celo preziramo. Gospod, usmili se slovenskega naroda in nam pomagaj! Marija Pomagaj, prosi za nas!
helena_3
Amen, Neimenovana! Pohvala za komentar.
MEFISTO
Mar pri MEDIANI ne berejo Domovine?
Kako so sicer lahko namerili SDS dobrih 20 % podpore. Večje podpore je bilo deležno le vzratno Gibanje Svoboda, ki jo plačuje.
Novi Sloveniji pa so namerili le 6,5 % podporo.. Enako kot njeni sestrski stranki SD.
MEFISTO
Čimprej se je treba znebiti Janeza Janše, da nam bo spet tako lepo kot nam je bilo v Titovi Jugoslaviji, ko ni smo uživali brez opozicije.
pozdrav
Priznati pa je treba tudi to, da desnica ni znala medijsko nazorno prikazati škodljive učinke referendumskih sprememb zakonov med tem, ko je levica je poslala na domove zavajajočo vsebino sprememb.
Jože Kržič
Neumnim pač ne more odgovoriti (nagovoriti) sto modrecov.
stanko
Poraz za porazom enostavno ne gre - zato pa imaš potem prazen štadion!
pozdrav
Ali ni smešno, da v isti sapi slišimo klice - fašisti in človekove pravice, saj izgovorjena beseda fašist izniči izgovorjeno besedo človekovih pravic, ki jo pove določena oseba ali stranka.
Neva
Dragi člani NSI tudi vi imate del odgovornosti za pešanje desnice. Podajanje roke in razumevanja že tako vseobsegajoči Svobodi, se bo tudi zato Slvoencem zelo maščevalo. Že ko ste prevezli določen položaj v parlamentu, ki naj bi pripadal SDS in omogočil dokaj veliki stranki vsaj nekaj nadozora nad početje Goloba - takrat ste izkazali zahrbtno držo, čeprav je bila pogojena z iluzorno idejo o večjem vplivu NSI. To je bila vse voda na Golobov mlin. pa če razumete ali pa ne. Pa nisem v nobeni stranki, sem pa desno sredinska in ocenjujem določeno ravnanje kot oslabitev na desni - namesto resnega povezovanja in podobne konsolidacije desnomislečih strank kot se je zgodila na levi - kar bi se moralo zgoditi čim prej z ustreznim programom in ustrezno javno afirmirati še pred naslednjimi volitvami. Volilni boj že teče - kljub porazu na referendumih. Ljudem sploh ni jasno kaj so volili. Desnica se mora nujno medijsko okrepiti in postati prijetna, zabavna in politično vljudna - ampak poštena in resnicoljubna. Pljuvanja se je treba znebiti - to pa velja tudi za SDS in Nov24TV. Medij ne more biti medij za ventiliranje skrajnežev, če želi pridobiti volivce.
Johan
"SDS in Nov24TV. Medij ne more biti medij za ventiliranje skrajnežev, če želi pridobiti volivce." BRAVO Neva, to se pravi "žebljico na glavico"...
pozdrav
Vrednotni temelji demokratičnega političnega delovanja zavezujejo vse, tako levico kot desnico.
Na nje se naj sklicujejo politiki in tudi z lastnim zgledom dokazujejo, da jih spoštujejo, pa jim bomo volivci sledili in zaupali.
In naj obvladajo veščine komuniciranja z volivci in politiki, da bodo znali umirjeno in zrelo usklajevati različna stališča.
Naj gradijo na tem, kar jih povezuje, ne pa razdvaja.
Ustrezen pristop k problemu je pomemben.
Podobno kot v zakonski zvezi med zakonskimi partnerji.
Politične desne in leve stranke morajo biti demokratični partnerji, ki si na partnerski način prizadevajo za uresničevanje slovenskih ustavnih vrednot, za slovensko skupno dobro in tako gradijo slovensko medsebojno sodelovanje in zaupanje za vrednotno in uspešno slovensko prihodnost.
Peter Klepec
Vrednotni temelji? Kaj pa je to v SLO? Tisto kar nekje pise, je mrtva crka, ce se to ne zivi.
Johan
Pozdrav tudi tebi. Soglašam!
romanos1
Tu pa je Rok zgrešil bistvo.
Jože Kržič
Drži, zlasti pa z naslovom in nekaterimi pasusi. Neverjetno, kako kar večina komentatorjev nekaj nalaga o porazu, porazu SDS, porazu desnice, ne vidi in ne doume pa, da je dejansko poražena slovenska družba, da je oropana njena prihodnost, da se nam sesuva demokracija, čeprav samo še formalna, da dobesedno rinemo v maloro.
MEFISTO
Ne morem in ne morem priti do podatka, kdaj in kje so krščanski socialisti Nove Slovenije podpisali 2. Dolomitsko izjavo?
Kakšen necionalni medj je RTVS v službi resnice, če nam je zamolčal tako pomembno novico?!
korosec.france
Odlično si se spomnil.Dobro veš. 2.dolomitska izjava je bila podpisana takoj po izglasovanju Kučanove penzije. Zgodilo se pa je nekako tako, da je takrat še kurirček Toninček po šamanih kakor Krščanske stranke, po Pogorevcu s Pogorelcem v spregi in ob blagoslovu Peterleta pritisnil gumb za Kučanov povišani penzion. Potem je Tonin tri dni lagal, da ni tako kot zgleda, da je in šele četrti dan nekako zmotovilil kaj se je zgodilo, da se je zgodilo. Sv.Peter je rabil samo tri kikirikanja petelina, da mu je prišlo, da ga je usral na polno in se je zjokal. Tonin je rabil tri dni in tri noči, da je četrti dan povedal skrotovičeno dejstvo, Resnice nikoli. resnico veva samo Ti in jast in še ene par čiječih. Zjokal se Tonin ni nikoli, niti pred ženo ne. Pred lastno materjo in pred nami, vaškimi ovcami ga je sram, tišči kolena skup dokler mu ne bo ušlo v gate in bo imel mokro do gležnjev.Približno tako nekako.Kurz jih gleda. Glej, danes pred mikrofoni napleta nekaj o Samorefleksiji, niti slučajno pa ne blekne kaj bo z njo naredil in kaj si je postavil za cilj. Tega pa ne. To mu bosta pokazala, pogorevc in pogorelec, blagoslovil bo ritualno Orgličar, Novačka niti ne. Krščanska ne bodo še zbrisali, ker še znese, čeprav so prave krščanske ljudi zgubili totalno, ostali so samo kimavčki, avtomati, jokavčki, komotni socialisti in farški komunisti, ki so dolžni uslug na rdečo stran.
Tehnicol
Janša je tako zelo demoniziran, da z njim na čelu ne bo nikoli več nič, to je postalo jasno kot beli dan. 30 let zlivanja gnojnice pač prime. V bodoče voliti sds je popolna zguba časa, dokler bo on gor tej stranki ni več prihodnosti. Ne glede na to kako zelo sposoben in kako dobro gre pod njim. Velika žalost je da mora desnica vsakič dobesedno na trnovo pot, praskat čisto vse volilce in na koncu se vedno ni dovolj, medtem ko večina levakov lagodno ostane doma in se jim kljub temu ugodno izide. To je izjemo frustrirajoče za desne volilce, v bodoče pričakujem še večji upad desnih volilcev ali volitev drugih strank.
Peter Klepec
Dobra analiza! Jansa mora v pokoj.
Jože Kržič
Bedarije! Antijanšizem je patološki pojav in tisti, ki ga širijo, so v bistvu bolni ljudje. In zelo bolna je slovenska družba, ne pa neka stranka in njen predsednik: P.s.: pa nisem njen član!
Johan
Velike in modre ugotovitve. Vse, kar je zapisal Tehnicol drži. In to ne zaradi neke čarobnosti, skritih nakan, zarot in "komunistov"... Vse skupaj je družboslovno precej preprosteje. Družba je, po naravi stvari, pač, liberalna, napredna, levičarska, če hočete. .. Če se jo polasti desnica, je to odklon in nujno zlo, zaradi napak, ki so bile storjene. Toda tudi nihaj v desno ni zaman in je še kako nujen... Tako kot ta nihaj, je tudi korak nazaj potreben zato, da so mogoči naslednji trije koraki, naprej. Tako je bilo odnekdaj, od velikih sprememb (revolucij!) v družbenih delitvah dela (Marksističen pogled in teorije niso za odmet!). Rasputin, Kraševka...in še kdo, ne počutite se izzvani in ni vredno zaradi idej na okope, pa da vam moje razmišljanje in zapis pokvari dan.
pozdrav
Nujno je napovedati boj proti mafijskem delovanju na vseh področjih političnega in državnega delovanja: v politiki, zdravstvu, pravosodju, medijih...
Nujno je treba tudi opredeliti škodljivo mafijsko delovanje, ki se kaže kot :
- Delovanje, ki je v nasprotju s temelji slovenske ustave in evropskih pravnih temeljev.
- Delovanje, ki je v nasprotju z načeli gospodarnosti in učinkovite organiziranosti.
- Delovanje, ki je v nasprotju z načeli resnicoljubja, pravičnosti, poštenosti in odgovornosti.
- Delovanje, ki ruši slovensko skupno dobro in vrednoten uspešen razvoj..
Peter Klepec
In kdo naj bi bil za boj? Don Kihot? Ne izplaca se, ker tisti, ki bi to izbojeval, ne bi imel nic od tega. Mnogo lazje se je prerinit h koritu, drugi pa kakor hocejo in morejo. Ali drugace: ce bi hotel narediti red, bi moral eliminirati korito.
Kraševka
Star slovenski pregovor pravi: "Dobro vedno zmaga".
V to verjamem in Golobovi bodo v zgodovini slabo zapisani, saj so prišli na oblast z VSTAJNIKI in razgrajači.
Sedaj je javno v medijih, da ta, ki je najglasnejša v kampanji pred vsakimi volitvami, Nika Kovač, je dejansko FINANSIRANA iz tujine.
To ni tako nedolžno, če AntiFa, dela doma nered in prejema denar iz tujine?
To ni dobro, ampak zaskrbljujoče, ker nam uničuje DEMOKRACIJO.
To, da vladajo Nevladniki je vse kaj drugega, kot demokracija.
A ni čudno, da domačemu parlamentu jemljejo pristojnost celo pri nadzoru RTV-ja?
MEFISTO
Če prav razumem kolumnista, je na referedendumu le približno 40% volivcev glasovalo za Janeza Janšo. Koliko jih je pa glasovalo za Mateja Tonina? Zanj je pa glasovalo kar dobrih 60% volivcev, ki so se udeležili referenduma za telebane.
MEFISTO
Kraševka, dobro vedno zmaga samo še v starih pravljicah in v kavbojskih filmih.
Peter Klepec
Ne verjamem, da dobro vedno zmaga. Vcasih se zgodi, da slabo traja dovolj dolgo, da se vec ne ve, kako izgleda dobro in potem se slabo vzame kot dobro.
Uccle05
Ko vidiš na fotografiji kdo stoji za holobom, si o tem voditelju lahko le svoj misliš,ker vse ostalo bo prirejeno na njegovo rit.
pozdrav
Ja, utemeljena reakcija na volilne poraze desnice. Volivci so ogledalo delovanja politikov.
Moje videnje porazov desnice:
- Negativne sovražne nekulturne napade na levičarje s twiti, Novo 24, in Demokracijo, naj nadomestijo kulturni umirjeni, z dejstvi in dokazi življenjsko prepričljivo argumentirani prispevki
- Temelji slovenske ustave naj bodo izhodišče delovanja desnice, ne pa da z njimi maha levica, ki jih v bistvu krši.
- Mrke obraze in hladne besede predstavnikov desnice naj zamenja volivcem naklonjeni in nasmejani obrazi ter prijazne besede.
- Desnica se naj vedno obrača na volivce, ne pa na levico, s katero se potem brez haska prepira.
- Desnica si naj pomaga s primerjavami o učinkovitem delovanju v drugih državah, ki imajo določena področja zgledno urejeno ( zdravstvo, pravosodje, politično demokratično delovanje....). Neverjetno je, da se na področju zdravstva ni dalo urediti to, kar imajo urejene sosednje države. Med drugim celo Hrvaška. To je neverjetna sabotaža.
- Vsekakor je potrebna nova sredinska stranka, ki bo imela sodobnega politika kot je Anže Logar, ki bo znal nagovoriti in pritegniti tudi tiste iz leve sredine. Brez tega se stanje ne bo bistveno spremenilo. To je odgovornost celotne desne politike, ne pa da le varuje svoje fevde in ne reagira na zahteve volivcev, ki jih pokažejo na volitvah.
kranjska gora
Zelo dobro napisano, se strinjam z vsem. S takim pristopom bodo morda privabili tudi kvaliletne ljudi. Sredinsko stranko bi sicer morali narediti močni podjetniki tipa Boscarol. Logarja in podobne bodo stalno povezovali z Janšo. Žal, tako je.
Peter Klepec
Tocno to! Samo ne mores prekopirat stranke, ker potem bi tudi volivce moral prekopirat. Ena bavarska CSU rabi Bavarce, da obstaja. Slovenci so bili vcasih Kranjci in to je bilo priblizno isto kot Bavarci ali Tirolci. Sedaj pa ni. Pravzaprav niti ne ni znal dobro povedati kaj so Slovenci danes.
Gregor
Odlično! Pozabili pa ste nekaj. Levica je spemenila svoj stil komunikacije na "skrajen populizem Grandioznih narcisov". Kako boste to naslovili v svoji javni komunikaciji? Primer neuspešnega spopadanja je petkovo soočenje Grandioznega narcisa Goloba (ki pooseblja večino Trumpovih tehnik) z Ranjenim narcisom Janšo, ki je pogorel na celi črti... Janšo je povozil cajt.
Kaj pa vem
Od takrat, ko je Luka Svetina zapustil Nova24TV, je ta komaj še gledljiva. Nobenih gostov ni več, ki bi jih človek rad poslušal. Poslušamo samohvale nekaterih osamosvojiteljev, katerih zgodbe smo slišali že stokrat. Moti me norčevanje iz ljudi, ki ne mislijo tako kot npr. jaz. Skoraj nikoli se ti novinarji na Novi 24TV ne vprašajo, zakaj pa nekateri razmišljajo drugače! Da imam v neki stvari prav, ne morem dokazovati tako, da dotičnega označim za neumnega. V oddaji, Kdo vam laže, slišimo le še enkrat ponovljeno laž, ne pa odgovora na to laž. Že v covidnih časih je ljudi skrbelo, kako bo, ko bo treba kredite vračati. To, da je prav zaradi pomoči ostalo gospodarstvo nad vodo nikogar kaj dosti ne zanima. Tudi hvala o silni gospodarski rasti je neumestna, saj se ve, da je bila malo tudi umetno vzpodbujena. Zdaj, ko se vse draži, vsi krivijo pomoči, ki so bile izplačane v času covida, skoraj pa ni slišati glasu o tem, kako je celotna Evropa s svojim nizkoogljičnim odtisom zakockala svojo konkurenčnost. Dobro bi bilo, da bi Golobovim volivcem kdo povedal, da s sončnimi elektrarnami, toplotnimi črpalkami in električnimi avtomobili zaenkrat ne bo nič. Niti ne bomo sonca pošiljali na sever in vetra na jug, kot je svoj čas rekel, takrat še bodoči PV. Kaj res ni nikogar, ki bi naglas povedal, kaj je mogoče in kaj je utopija. Hočem stranko, ki bo rekla bobu bob.
MEFISTO
Domovina je pred dnevi objavila vzpodbudno kolumno: "Referendumi za telebane: vodnik po referendumski izbiri".
In res so na referendumu zmagali telebani!
helena_3
Se ne strinjam z navedbami v članku.
Zame kot volivko ni pomembno, kako lep in nasmejan je politik. Pomembno je, kako uspešno vodi državo, kako skrbi za blaginjo in varnost državljank in državljanov. To je Janezu Janši v njegovem skrajšanem, 3. mandatu, odlično uspelo kljub brutalnemu nagajanju z vseh strani. Zato ima mojo podporo še naprej. Ne maram hinavskega prilizovanja, ki se gredo nekateri desni politiki. Že propad SLS je dober pokazatelj, kam to pelje - čeprav mislim, da so bili tisti "mostovi" kar iskreno mišljeni. A se niso obnesli. Nič ne pomenijo sladke besede, treba je reči bobu bob. To velja za nas normalne ljudi, za ljubitelje "ljubezen po domače" pač ne.
Tudi se ne strinjam z naslovom članka. "Ta desni" ne bomo propadli, kot nam napoveduje g. Rok. Vseeno nas ni tako malo. Res bo pa treba okrepiti delovanje v sferi civilne družbe.
Še enkrat: ne maram hinavščine in prilizovanja. Treba je reči bobu bob.
Peter Klepec
Re:...kako uspešno vodi državo, kako skrbi za blaginjo in varnost državljank in državljanov. ... Vprasanje kriterija kaj je uspesnost? Blaginja ni dovolj, mora obstajati tudi eticni kodeks. Ta je fundament druzbe. Ce je slab, dolgorocno tudi blaginja izgine. En drasticen primer: ranjki Dolfe je poskrbel za blaginjo drzavljanov, je pa povsem razsul eticni kodeks. Kot posledico si je nakopal na glavo cel svet kot nasprotnika.
Marija68
Mi, ki smo s srcem pa tudi z orožjem v roki trepetali ob začetku naše države počasi odhajamo. Nove internet generacije pa skozi šolski sistem, ki ga kontinuiteta ni nikoli izpustila iz rok, oblikujejo tako, da so lahek plen MSM. Samo majhen procent zasebnih šol jih že moti in bi radi ukinili vse konsecije. Od tisočev priseljencev tudi ne moremo pričakovati pristnega domoljubja. Ljudje ne berejo več kvalitetnega čtiva. Vse samo na hitro. Instant novice, kjer ni treba zraven nič razmišljati. Koliko mladih verjame, kako je bilo v Jugi vse ok, brez težav.... pa vemo, da to ne drži. Velika napaka je bila storjena na začetku, da se vse akterje prejšnjega režima ni odstavilo. Od sodišč navzdol. Pomladna stran je bila naivna. Misleč, da so vsi dobronamerni. Za Slovenijo so glasovali s figo v žepu. Krte so poslali v vse pomladne stranke in jih rušili os znotraj. Sedaj to ni več možno. Žal. Za moje otroke sem želela lepšo prihodnost.
Gregor
@helena_3 <i>"Ne maram hinavskega prilizovanja, ki se gredo nekateri desni politiki."</i> Točno ta zamerljivost, neke 100% vzvišene drže stran od drugega dela političnega telesa <b>je strategija, ki jo izvaja LEVICA in nas je pripeljala v to situacijo.</b> Značilna pa je tudi za "klene slovenceljne", SDS itd. Včasih je potrebno biti v življenju pragmatičen, sestopiti iz nesmiselnih okopov, sestopit iz oblakov, se soočit z realnostjo in novo situacijo. <b>Strategije, ki so nas pripeljale sem, nas iz tega ne bodo pripeljale. Nemogoče!</b> Ob tem raje zaželimo NSI-ju, ki edini išče drugačne poti, da ob potrebnem pragmatizmu ne padejo na naivne limance levice, kot (ste že pravilno ugotovili) se je to negdaj zgodilo SLSju. SDS v je tej zasedbi preživeta stranka z (žal oz na srečo) naravno selekcijo podpornikov. SDS bo slej kot prej padla na svojih 5% če ne... Biti pragmatičen seveda ne pomeni, da si tudi naiven. Prej nasprotno. PS: moje osebno mnenje je, da <b>SLS ni nesla pragmatična drža (ker te nikoli ni bilo), temveč pohlep</b>, zakočenost, vrtenje v istih krogih, odsotnost samokritičnosti, nobene samorefleksije, nobene dinamičnosti in nefleksibilni ter neizkušeni starejši občani na položajih. Pohlep ima v sebi precej več čustvenosti, ki seveda, rezultat je seveda naivnost. Ko jedruga stran pokazala prave barve, SLS ni imela recepta in ga nima še niti po 20letih.
Jože Kržič
Spoštovana Helena, kot mnogokrat se tudi tokrat povsem strinjam z vami. Drži, prilizovanje in hinavščina z leporečjem vred so znak nezrele, nemeritorne politike in demokracije.
Johan
Čakš, Čakš, naslov obetaven in (na-) poveden, nadaljevanje pa v stilu... Vendar, če sem prav razbral poanto, bodo šla domovinska prizadevanja (skupaj z "iskrenimi") v smeri prevzema primata na na desnici s strani neke druge stranke...
Se že koljete med sabo, kar večkrat servirate levici.
Ko vas bo minila tista huda reč, ki ji poenostavljeno rečemo ideološka zaslepljenost, boste na poti, da vam to uspe in bo Domovina kompetenten (žlahten!) medij na desnici.
ludvikvida
twit čistega levičarja:
@NicePersonNot
Zakaj me
@NovaSlovenija
spominja na bulija iz 6c? Ker vedno svojega prijatelja ob pizdariji zatoži razredniku, ob tem pa ga, ko nihče niti ne gleda več, ležečega na tleh brcne v glavo.
rasputin
Slovenska tranzicijska desnica, se pravi politični pol, ki naj bi bil nasprotje postpartijske nomenklature, je očitno zgodovinsko, verjetno nepovratno poražena. Kučan in njegov levi pol je veliki zmagovalec tranzicije, Janša in desnica pa veliki poraženec.
Zakaj je temu tako? Partija je po sestopu z oblasti v bistvu ravnala po načelu: popusti, da boš zmagal. Popustila je v toliko, da je dopustila formalno svobodne volitve, saj nismo mogli sredi Evrope igrati vlogo nekakšne Kube, dejansko pa ni izpustila iz rok nobenih vzvodov realne moči. Tu ne gre samo za medije. Gre predvsem za kapital, s katerim se da kupit medije in ljudi. Levica je skozi vso tranzicijo obvladovala večje gospodarske sisteme, banke, javno upravo, sodstvo, javne zavode, šolstvo, sindikate, nevladne organizacije... Vse to je neskrupulozno izrabljala sebi v prid. Dejansko je levica skozi vso tranzicijo izvajala berufsverbot za desne kadre v vseh institucijah sistema.
Desnica je bila izgubljena v morju sovražnih institucij, v katere ni imela vstopa, in je bila lahek plen teh institucij, ki so imele veliko moč celo v kratkih obdobjih, ko je bila desnica na oblasti. Vzemimo na primer šolstvo, ki je poleg medijev drugi najpomembnejši vzvod oblikovanja javnega mnenja, saj šolstvo vzgaja mlade rodove, to je bodoče volivce. Levica je uspela povsem obvladati šolstvo in prek njega vzgajati mlade rodove sebi v prid.
Vprašanje, ki se zastavi je, ali je sedanje stanje bil edini možen izid tranzicije , ker je partija pač startala v tranzicijo z mercedesom, desnica pa z razmajanim kolesom, ali je bil možen tudi kak drug potek tranzicije. Vprašanje je pomembno tudi za morebitni preporod desnice in nov začetek na novih temeljih. Za odgovor na to vprašanje, se lahko ozremo na Madžarsko, ki jo suvereno obvladuje Orban, desni konservativec skoz in skoz.
Kaj je delal Orban, česar Janša ni znal?
Odgovor na to vprašanje seveda ni niti enostaven niti kratek. Orban je že kmalu na začetku svoje politične kariere spoznal, da ima opraviti z veliko močnješim nasportnikom, ki mu bo lahko pariral ali ga porazil samo z večinsko podporo volivcev. V ta namen je začel graditi gibanje od spodaj navzgor, dobesedno od vaških veselic naprej. Orban je nastopal kot ljudski človek, ki se bori za malega človeka, za ponižane in razžaljene.
Janšev politični slog je nekaj povsem drugega. Gre za tipičen princip vodenja, kjer se vse dogaja od vrha navzdol. Janša je vzpostavil repliko nekdanje strogo hierarhično organizirane partije z elementi kulta osebnosti in avtokratskega načina vodenja. V taki partiji ni prostora za svobodomiselne ljudi, za strokovnjake, ki kaj dajo na svojo strokovnost, za inovativne in ustvarjalne ljudi. Janševa partija je take ljudi bodisi vnaprej odbila ali pa jih sama poslala stran. Levica je to seveda s pridom izkoristila sebi v prid in ustvarila javno podobo Janše kot nevarnega avtokrata, kar ni docela iz trte izvito, čeprav je levica pri tem seveda tudi močno pretiravala.
Bodi kakorkoli, naj se zdaj na pogorišču desnice z zgodovinskim porazom desnice ukvarjajo njeni strategi, če kje obstajajo...
rasputin
Levi pol je v Sloveniji tako vse-obvladujoč, da je v bistvu ogrožena tudi sama demokracija. Ni demokracije brez vsaj relativnega ravnotežja med levico in desnico. Demokracija je ptič, ki lahko leti, če ima dve približno enakovredni krili. Trenutno smo v stanju, ko je desno krilo slovenske demokracije skoraj odpovedalo. Smo v stanju levega enoumja. To je porazen rezultat tranzicije. Slovenska demokracija je postala urobor, ki požira samega sebe.
Friderik
Jaz sem se jih pošteno nažrl. Vsi ti, ki so okupirali vrh SDS ja in NSi ja so že vse povedali, kar znajo. Tu ne bo več nobenih presenečenj in v nadaljevanju lahko pričakujemo samo še poraze in za lase privlečene izgovore, vedno iste, da je že dolgčas.
Jonsky
Čeprav se dosti krat ne strinjava, ste eden redkih, ki so pripravljeni razmišljati.
Jože Kržič
No, če ste se tega nažrli in so vam ljubše instantne stranke (ki to sploh niso) po principu, kdo da več, je rešitev zelo preprosta: pridružite se jim. Kaj še čakate?
Teodor
Res je volilci so volili antijanša, ampak v preteklosi so volili tudi antipučnik, antipeterle, antipodobnik, antibajuk... Torej anti vse kar je predlagala desnica. To pač naredijo mediji in dokler ne bo desnica dosegla paritete ne bo nič. Tudi če Golob katastrofalno zavozi, bodo levi pač ponudili novega odrešenika, ki bo izvoljen z anti glasovanjem proti kandidatu desnice.
fiLčrTjaK
Niso vsega krivi mediji. Npr., Pučnika so spoštovali tudi njegovi politični nasprotniki, kar za Janšo (v glavnem) ne velja.
omega
Teodor! Prav je, da ste opozorili tudi na vse ostale medijske ANTI gonje v preteklih volilnih kampanjah. Večina sploh ne ve zanje in ve samo, da so volilci zadnja leta proti JJ, čeprav so bile tudi v preteklosti medijske gonje proti vidnim desnosredinskim politikom enako surove. Vzrok za pozabo preteklih ANTI gonj je, da so časovno oddaljene in razmeroma kratkotrajne. Peterle je kmalu zbolel in se umaknil na mirnejše delo v Bruslju. Med kratkotrajno vladanjem je Bajuk zaradi neznatnih spodrsljajev odstavil več dobrih funkcionarjev iz kvote NSi, njegov minister Ivanušič, pa je tik pred volitvami obetal davek na nepremičnine. Zaradi drobnih razlik je NSi z zadovoljstvo spremljala gonjo proti Podobniku. Če bi se takrat združili bi bila združena stranka močna. Za Podobnik Marjanom so SLS vodili sami medli ljudje pa tudi aktivni saboter Žerjav. Kaj je Žerjav idejno se je pokazalo po predsedniških volitvah z zmago Pahorja, ko je javno obžaloval poraz Turka. Celotna levica je sedaj najbolj proti JJ samo zato ker je prav JJ že dolga leta najbolj sposoben politik desne sredine.
ludvikvida
.........Če koga, naj bo globoko sram Nsi.
ZMERAJ se je potuhnila, zmeraj je v ozadju delala neke pakte z levico, zmeraj jim je lezla tja nekam!
kaj JE POČELA Novakova in še počne!
Osvežite si spomin zlate ribice, božjo voljo!
Sram naj bo Tonina in vso Nsi, da se duvajo in kažejo s prstom!
SRAM!
Kar pa se Golobnjaka in nasmeškov tiče, pa tako: ne pozabite ne obraza ne govorjenja z nekega predvolilnega soočenja, ko je govoril neumnosti z domačega kavča.
Tisto soočenje si v glavi večkrat ponovite, pa boste videli, das se da nasmešek tudi umetno ustvariti.
MEFISTO
V Novi Sloveniji nikajo samo ene Ljudmile Novakove! Precej več jih je!
Kozorog
Dokler bo NSI v svojem imenu nosila pripis krščanska demokracija, bo desnica samo izgubljala. NSI je 100% liberalna stranka, polna povzpetnikov, ki bi radi igrali na dveh področjih hkrati, a to žal ne gre, zato NSI tudi v sanjah ne more prebiti magične meje 10% volilnega telesa. Slovenija zaradi tega nujno potrebuje krščansko-demokratsko stranko, ki bo dejansko predstavljala kakih 30% do 40% volivcev, ki se zavzemajo za konvencionalne vrednote. Tudi SDS igra na dve karti, v svojem bistvu je še vedno social-demokratska stranka, ko je to bila ob svojem nastanku in nekakako bolj sodi rahlo na levo, na drugi strani pa je obremenjena s polpreteklo zgodovino in se ukvarja z izgonom komunističnih pravljic in mitov, kar je neproduktivno. Ti dve področji nista združljivi, res pa prineseta do 25% volilnih glasov, ker volivci raje volijo njih kot pa dvolično NSI. V Sloveniji pa žal ni več prostora za Ljudsko stranko, ker to ni združljivo z evropskimi protinacionalnimi in LGBT pogledi, ki so tudi v Sloveniji prevladujoči, saj je Slovencev žal le še za dober milijon
debela_berta
Kaki luzerji...
Jože Kržič
Če je tu kdo luzer, je to slovenski zblojeni folk.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.