Putin in Lukašenko morata za vojne zločine pred posebno sodišče
Od začetka vojne v Ukrajini je bilo prijavljenih več kot 10.000 domnevnih vojnih zločinov in zločinov proti človeštvu ter identificiranih 600 osumljencev. Po poročanju Amnesty International ruski napadi na mesta Vuhledar, Harkiv, Uman, Mariupol in mnoga druga lahko pomenijo vojne zločine. Vsi smo videli grozljive prizore iz mesta Buča, kjer je bilo odkritih več kot 400 mrtvih civilistov. Ukrajinsko sodišče je na prvem sojenju za vojne zločine po začetku agresije poveljnika ruskega tanka, ki je do smrti povozil civilista, obsodilo na dosmrtno ječo.
Kljub temu ruska vlada zanika, da napada civiliste.
Mednarodno kazensko sodišče (ICC) je v Ukrajino zato poslalo preiskovalce in forenzične strokovnjake. Z namenom, da zberejo dokaze o domnevnih ključnih mednarodnih zločinih, storjenih v Ukrajini, pa so Ukrajinci, Poljaki in Litovci ustanovili preiskovalno skupino, ki jo podpirata Agencija za evropsko pravosodno sodelovanje (Eurojust) in urad tožilca Mednarodnega kazenskega sodišča (ICJ) v Haagu.
Prva težava, s katero se pri tem srečujemo, je, da sedanja pravna orodja ne zadoščajo za kaznovanje tistih, ki so to vojno začeli. Mednarodno kazensko sodišče v Haagu nima polnih pristojnosti.
Evropa ni izpolnila svojih obljub, da "nikoli več". Podobna grozodejstva, ki smo jim bili priča v času Hitlerja in Stalina, se zdaj dogajajo na evropski celini, v Ukrajini. Seznam je dolg: posilstva, mučenja, talci, bombardiranje stanovanjskih območij in civilne infrastrukture, prisilno izseljevanje civilistov na ozemlje Ruske federacije, vključno s Sibirijo. Grozodejstva, ki so jih zagrešili ruski vojaki v ukrajinskih mestih, so šokantna. Zdi se, da Kremelj namerno iztreblja Ukrajince. Tega v Evropi danes ne moremo sprejeti. Kaj lahko storimo, da to trpljenje ustavimo?
Seveda je pomembno, da je vojak, če izvrši zločin, za to obtožen, vendar je izrednega pomena, da odgovarjajo tudi politični voditelji, vojaški poveljniki in njihovi zavezniki, tisti, ki so to nezakonito in neizzvano vojno ukazali. Predsednik Vladimir Putin in njegov pooblaščenec Aleksandr Lukašenko morata odgovarjati in moramo jima soditi.
Prva težava, s katero se pri tem srečujemo, je, da sedanja pravna orodja ne zadoščajo za kaznovanje tistih, ki so to vojno začeli. Mednarodno kazensko sodišče v Haagu nima polnih pristojnosti. Zato moramo ustanoviti sodišče s posebno pristojnostjo za kazniva dejanja agresije v Ukrajini.
Pogajanja o tem, kako bi takšno sodišče dejansko ustanovili, da bo imelo verodostojnost, se nadaljujejo. To bi lahko storili bodisi prek Združenih narodov bodisi pod okriljem posameznih držav kot v primeru Nürnberškega sodišča, ki so ga po drugi svetovni vojni ustanovile Sovjetska zveza, ZDA, Združeno kraljestvo in Francija.
Za kaznovanje vojnih zločinov v Ukrajini ne more biti izjem. Ljudje, ki so za zločine odgovorni, se morajo soočiti s pravico.
Evropski parlament je tudi glasoval za podaljšanje mandata Agencije za evropsko pravosodno sodelovanje in ji podelil nova pooblastila. Ta pooblastila ji bodo omogočila ohranjanje, shranjevanje in analizo dokazov v zvezi z vojnimi zločini, genocidom in zločini proti človeštvu. Zaradi nenehnih sovražnosti obstaja tveganje, da dokazov v zvezi z vojnimi zločini ali zločini proti človeštvu ni mogoče varno shraniti na ozemlju Ukrajine, zato je primerno vzpostaviti centralno skladišče na varni lokaciji.
Nova pravila omogočajo tudi, da Agencija za evropsko pravosodno sodelovanje lahko obdeluje podatke, povezane s tovrstnimi kaznivimi dejanji, in jih deli z Mednarodnim kazenskim sodiščem in drugimi mednarodnimi organizacijami ter državami članicami. Vendar pa razširitev mandata Agencije za evropsko pravosodno sodelovanje zajema le tri od štirih kaznivih dejanj, priznanih v Rimskem statutu, temeljnem kamnu Mednarodnega kazenskega sodišča, zato moramo prilagoditi tudi mandat tega urada, in sicer tako, da bo vključeval kaznivo dejanje agresije.
Za kaznovanje vojnih zločinov v Ukrajini ne more biti izjem. Ljudje, ki so za zločine odgovorni, se morajo soočiti s pravico. Mednarodna skupnost mora sprejeti vse možne ukrepe za kaznovanje storilcev in povrnitev pravice, da »nikoli več« ne ostane neizpolnjena obljuba.
Komentar so zapisali: Evropska poslanka Romana Tomc (SDS/ELS); Evropski poslanec Jeroen Lenaers (CDA/ELS); Evropska poslanka Rasa Juknevičiene (TS-LKD/ELS)
Zadnje objave
Kučan ve, da je konec igre blizu
20. 1. 2025 ob 6:00
Kako izboljšati spanec
19. 1. 2025 ob 18:18
Terapevtski obisk kranjske kostnice ali memento mori: Pomni, da boš tudi ti umrl
19. 1. 2025 ob 12:00
Slovenija, lepa in čista. Mar res?
19. 1. 2025 ob 9:00
France Prešeren (2/12): »Stanu se svojega spomni, trpi brez miru!«
19. 1. 2025 ob 6:00
[Gledali smo]: Prebujenska ideja papeštva
18. 1. 2025 ob 18:39
Ekskluzivno za naročnike
Terapevtski obisk kranjske kostnice ali memento mori: Pomni, da boš tudi ti umrl
19. 1. 2025 ob 12:00
France Prešeren (2/12): »Stanu se svojega spomni, trpi brez miru!«
19. 1. 2025 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
JAN
20
Predavanje o slovenskem odkrivanju starega Egipta
20:30 - 22:00
JAN
21
Semič - svetovalna točka Svetovalnega središča Pokolpje
17:00 - 19:00
JAN
21
Nataša Sedej: Zvezdno okno (otvoritev kiparske razstave)
18:00 - 20:00
Video objave
[Odmev tedna] Bojan Požar: Rdeči škornji Urške Klakočar Zupančič
18. 1. 2025 ob 1:09
Odmev tedna – dr. Sebastjan Jeretič: »Svoboda je lagala slovenski javnosti.«
11. 1. 2025 ob 9:30
Izbor urednika
[Odmev tedna] Bojan Požar: Rdeči škornji Urške Klakočar Zupančič
18. 1. 2025 ob 1:09
Odmev tedna – dr. Sebastjan Jeretič: »Svoboda je lagala slovenski javnosti.«
11. 1. 2025 ob 9:30
Domovina 182: Bodo luksuzne vile neobdavčene?
8. 1. 2025 ob 6:00
36 komentarjev
BARBARA RAKUN
Res je,se strinjam,da ju pošljejo na sodišče.
S tem pa tudi vse zadnje ameriške predsednike,ki do uničevali od Afanistana,Sirije,Libije,...
In ostale male diktatorcke po Evropi,ki so v korona času diktirali ljudem,jih ustrahovali,jim lagali,se izpridili,pa tudi za hinavščino in za zagovarjanje osebnih interesov,pohlepa,teorije spola,zaničevanja ljudi..
Politiki brez hrbtenice,ljudje pa ovce.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
ZELO SE STRINJAM Z ZADNJIM KOMENTAORJEM Z VZDEVKOM "POZDRAV".
Vsi ostali komentatorji - pišejo - preveč "politikantsko", zlasti sporni domnevno proruski
"rasPUTIN", ki velio vidikov te vojne - zamolči. Npr.
- pravico nerusov Ukrajincev do lastne narodnosti, do nevsilljevanja "ruskega in Rusov",
- pravico do neizkoričanja neruskih Ukrajincev - kot podplačane delovne sile itd.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev, ki naj njih packarijje - lepijo kar na portale "MLADINE", SD, Levica", "Svoboda", MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
rasputin
Tov. Kepic, česa drugega kot podtikanja in drugih podobnih nečednosti očitno nisi sposoben. Kje in kdaj sem zanikal pravico Ukrajincev do narodnosti? Kar zadeva podplačanost ukrajinskih delavcev (domnevam, da v odnosu do ruskih), o kateri stalno pišeš, pa mislim, da obstaja samo v tvoji domišljiji. Kje imaš kakšne podatke, da bo sploh jasno, o čem govoriš?! Na replike ne odgovarjaš, praviš. Ne seveda, ker nimaš argumentov, zelo rad pa v svojih komentarjih podtikaš svoje laži in klevete.
Friderik
Po vseh teh, ki nič ne razumejo, se je samo še Janeza Kepica....nealkoholika in tako dalje, manjkalo. Vrnimo se k članku. Tam vrle evropske poslanke pravijo, da bo za vojne zločine nekdo moral odgovarjati. Kaj si o tej odgovornosti mislim glede na zgodovinska dejstva sem opisal zgoraj. Ne vidim nobenega racionalnega razloga, da ne bi uporabljal enake vatle za vse. Konec koncev, zaradi teh, enakih vatlov v mediih, se velikokrat krega tudi Janša. Ker ga to boli. Pa še to, tu, med komentarji, velikokrat berem grde psovke in druge neprimerne izraze za Putina. To pa zato, ker so ti komentatorji za to dobili dovoljenje iz MSM , ki jih plačuje Soros in kompanija.
pozdrav
Ne morem verjeti v kakšnem neciviliziranem barbarizmu živimo, ker:
- se pogovarjamo in pišemo, kdo je kriv za vojno, kdo je napadalec in celo ščitimo ruskega napadalca češ, saj so tudi ZDA kdaj koga napadle
- prezremo pa, da se to dogaja v Evropi in da se pri tem izvajajo najhujši zločini nad otroci in drugimi ljudmi.
Zakaj ni izhodišče vsega:
- zakaj se opravičuje vojna s primeri normalnih nesoglasij med državami, ki nikakor ne morejo biti povod za vojno ( širitev NATA, domnevno, nedokazano kršenje človekovih pravic, pa tudi če bi bile kršene to ni opravičilo za vojno, ampak za politično in pravosodno posredovanje.)
- zakaj se potiskajo v ozadje hudi zločini nad človeštvom, ki jih izvaja ruska vojska?
- zakaj je politika pomembnejša kot zločini?
- kje so naše nevladne organizacije, ki se vedno oglasijo, ko gre za domnevno kršitev človekovih pravic tistih, ki so blizu levega pola?
rasputin
Kaj pa zločini ukrajinske vojske, ki jih izvaja zdaj in jih je izvajala še pred ruskim napadom nad rusko manjšino v Ukrajini?
slovenc sm
Rasputin, Ukrajincev ne zanimajo zločini ZDA in drugih držav. Zdaj se pogovarjamo konkretno o vojni v Ukrajini.
Glede državljanske vojne ne bom komentiral, ker imaš tako pristranske in neresnične informacije (youtube seveda ni referenca), da o tem sploh ne bomo debatirali. Bom še sam prilepil kakšen video iz TIk Tok-a ali you tuba, ki je nasprotnik Rusov.
In bil sem veliko v Ukrajini v zadnjih desetih letih, ker imamo tam tovarno. Pa enkrat ni bilo omenjeno o kakšnih neonacistih. Tam je bila vedno debata ali povezovanje z Rusijo ali z EU. Poo eni strani so čutili zgodovinsko povezavo z Rusi, po drugi strani pa so videli boljšo prihodnost z EU.
In ne mi o tem, kako so ZDA nastavile svojo marioneto za predsednika, ker dobro veš, da je bila prejšnja marioneta postavljena iz ruske strani. To je pač posledica neizkušene demokracije in posledično šibike oblasti in zato lažje obvladljive iz tujine.
Glede pokolov pa si pojdi pogledat spominsko ploščo vseh pobitih v državljanski vojni v Kijevu in drugih mestih. Pa boš videl še, koliko je bilo ubitih Ukrajincev. In teh je precej več kot proruskih separatistov, ki so tam samo zato, da uveljavljajo ruske interese. Pač to je dejstvo. Rusija izgublja zaveznike iz bivše SZ in to jo zelo boli. Zato pa sproža krvave obračune v teh državah. Iz čiste maščevalnosti. Rusija je vedno hotela biti velesila in se tako tudi obnaša. Na srečo ima dovolj surovinskih bogastev, da lahko vse to plačuje. Ljudje so pa reveži in razen Moskve je vse ostalo velika revščina.
rasputin
Slovenec sm, omalovažuješ vsevprek in to naj bi bili argumenti. Na YouTubi najdeš od največjih neumnosti do posnetkov univerzitetnih predavanj o kvantni mehaniki. A to, da je nek profesor objavil svoja predavanja na YouTubu pomeni, da so ta predavanja bez vrednosti?! Navedi, kakšne pristranske in neresnične informacije navajam! Ukrajincev praviš, da ne zanimajo zločini ZDA. Mene pa zanimajo in tebe bi morali tudi, če se greš nekega pravičniškega razsodnika. Ameriški zločini v številnih vojnah so relevantni najmanj zato, ker je Amerika glavna pri rovarjenju na ruskih mejah. Amerika je izvedla puč v Ukrajini leta 2014 in s silo spodnesla demokratično izvoljenega predsednika. To je bil začetek ukrajinske tragedije. Ukrajina bi lahko vstopila tudi v EU, če se Amerika ne bi vpletla v zgodbo v njenem slogu, ki je dobro poznan vsepovsod po svetu. Puči, državljanske vojne in rušilne vojne brez vsakega smisla so njena specialnost. Ukrajina je ena od številnih žrtev ameriške zunanje politike, ki se vodi v interesu njene globoke države, predvsem orožarskega in bankirskega lobija, ki financira oboroževanje in vojne, po končanih vojnah pa financira obnovo razrušenih držav. Ukrajinci seveda razumljivo, da stremijo k povezovanju z Evropo, v upanju na višji življenjski standard, toda Amerika je ta njihova stremljenja grdo izrabila in jih spremenila v orodje za svojo proxy vojno zoper Rusijo. Naj ti namesto mene odgovori o vlogi Amerike in zaveznikov v ukrajinski vojni ugledni čikaški profesor Maersheimer: "Tragična resnica je, da če Zahod ne bi zasledoval širjenja Nata v Ukrajino, danes tam ne bi bilo vojne, Krim pa bi bil še vedno del Ukrajine. Washington je odigral osrednjo vlogo pri vodenju Ukrajine na pot uničenja. Zgodovina bo strogo sodila ZDA in njenim zaveznikom za njihovo neverjetno noro politiko v zvezi z Ukrajino.” https://www.youtube.com/watch?v=hu2_2ZBk8bI
Tehnicol
Že tisočkrat si napisal eno in isto stvar. Koga probaš prepričat tukaj? Odgovarjajo ti ljudje, ki so bili tam osebno in ti pravijo da ni tako kot pisariš, ok? Rusija pod mafijskim Putinom bi se pa morala vprašati zakaj vsi bežijo od nje, za razliko od ZDA recimo, kamor bi skorajda vsi radi šli. Pameten si dosti, dej si še to poguglaj.
Kraševka
Lepo, da opišete dogajanje v Ukrajini, kjer ste se velikokrat nahajali. Dobro je slišati opis dogodkov iz "prve roke".
slovenc sm
Rasputin, zakaj pa potem ne debatiramo o vseh zločinih skozi zgodovino. In vojnah seveda. Malo ste se zaplezali. Pa saj vsi kdaj naredimo kakšen kiks ampak v tem primeru pa trmarite v tako skrajnost, da vas nihče več ne jemlje resno. No, ali pa kot je napisel nekdo pod komentarje, da ste plačanec ruske strani. To pa je mogoče.
rasputin
Od kod pa Vam zakljucek, da je bil Biden direktno vpleten v majdanski krvavi puc? **** To ni moj zaključek, to je zgodovinsko dejstvo. "Biden’s role in the Ukraine regime change, as Nuland put it, was to “midwife” the new government into existence and thereby incorporate another eastern European satellite into America’s orbit. This is what the neocons call “democracy promotion.” His efforts in Ukraine, however, proved disastrous." Prevod: "Bidenova vloga v ukrajinskem prevratu, kot je to dejala Nulnadova, je bila pripraviti novo vlado in tako vključiti dodaten vzhodnoevropski satelit v ameriško orbito. Temu neokonservativci pravijo "promocija demokracije". Njegova (Bidenova) prizaevanja so izkazala za katastrofo." Victoria Nuland, uslužbenka ameriške ambasade ambasade v kijevu v času prevrata, je operativno vodila ameriške agente, ki so zlorabili sprva mirne proteste za nasilen prevrat. https://www.counterpunch.org/2020/08/10/bidens-ukrainegate-problem/
rasputin
Tehnicol, če nekdo pride turistično ali poslovno v Slovenijo, dvomim, da bo dobil objektivno predstavo o političnem dogajanju v Sloveniji. Če nekdo gre v Ukrajino, pa to ne pomeni, da razume širše dogajanje, ki pač ni vidno z očmi. Ukrajinska zgodba je kompleksna in nikakor ni tako preprosta, kot nam kaže uradna propaganda. Vojna v Ukrajini se ni začela letos in Rusija ni edini krivec za to vojno. Ljudje ne bežijo samo iz Rusije, bežijo tudi iz Slovenije, Bosne, Srbije, celega Balkana ... Bo zdaj Nato namestil svoje graničarje kot so bili pod Jugoslavijo?
Friderik
Kraševka, kaj naj bi to bilo " iz prve roke"? Grem za 14 dni v Španijo, pridem nazaj z vrečko spominkov, lepo zagorel itd. in razložim vsem, ki me hočejo poslušat, o španski politični sceni, vladi, gospodarstvu in mogoče še o ( ole) bikoborbah. Iz prve roke! Ljubi Bog!
rasputin
Pa saj vsi kdaj naredimo kakšen kiks ampak v tem primeru pa trmarite v tako skrajnost, da vas nihče več ne jemlje resno. No, ali pa kot je napisel nekdo pod komentarje, da ste plačanec ruske strani. To pa je mogoče. ++++ Prikazujem dejstva in in izvajam logične zaključke. Če ne padejo v kalup uradne propagande, ki ji ti brezpogojno slediš, tvoj problem. Kdor jemlje resno uradno propagando o vojni v Ukrajini, pa je, milo rečeno, omejenec. Kar zadeva insinuacije, da sem plačanec, lahko 1000% zagotovim, da si klevetnik. To je tvoj nivo razprave, ki si ga pokazal že neštetokrat.
AlojzZ
Evropa ni izpolnila svojih obljub, da “nikoli več”.
Zlo bo na zemlji divjalo do drugega Jezusovega prihoda, tako pač piše v knjigi vseh knjig. Upam, da se zavedamo o velavnosti te obljube.
Pomembno je, da se zavedamo satanove zvijače, naj slavimo njegovega demona: ali Putina ali Zelenskega.
Friderik
Kdo bo pa sodil ukrajinskim vojnim zločinom? Mučenja in pobijanje vojnih ujetnikov in podobno. Tudi to se dokumentira. Nikdar ne bom rekel, da se vojni zločini ne dogajajo. Se. Vedno se najde kak psihič! A ko izrekamo sodbe je potrebno biti pravičen in predvsem imeti za svoje trditve trdne dokaze. Če neka novinarska agencija, recimo lažniva CNN nekaj trdi, še ne pomeni, da je to res. Samo" baje, sliši se, govori se , rečeno je bilo " in podobno je bolj za odlazkove medije.
Friderik
Kakšna pravičniškost je zajela Evropo in ZDA! Kot kakšen vročinski val. Pobrskajmo malo po zgodovini odgovornosti za vojne zločine nad civilnim prebivalstvom: recimo Dresden in tisti dve atomski bombi vrženi iz objesnosti na izključno civilno prebivalstvo. Nadaljujemo z miljon mrtvih civilistov, vključno z otroki v Iraku, potem je tu Libija, Afganistan, Sirija. Slednja, samo za ilustracijo, je bila država, ki je funkcionirala, krčanska manjšina je bila zaščitena in mirno živela ob muslimanih. ZDA so državo razrile samo zato, ker jim njihov predsednik ni bil všeč. Isto velja za Libijo. Kaj pa Guantanamo, kjer je desetletja zaprtih več deset ljudi brez obtožnice in brez osnovne civilizacijske pravice do obrambe, podvrženih mučenju...?
rasputin
Če govorimo o pravičnem kaznovanju krivcev za vojne zločine, moramo izhajati iz dejstva, da vojne zločine izvajata obe strani, ruska in ukrajinska. V Ukrajini poteka tudi državljanska vojna in to že 8 let. Začela se je z neonacističnimi represalijami nad ruskim prebivalstvom že leta 2014. V Odesi je drhal zažgala okrog 50 Rusov v neki stavbi, kar je dokumentirano z verodostojnimi posnetki.
https://www.youtube.com/watch?v=OIXI_pE6aZo
Ob tem ne bi smeli pozabiti niti na ameriške vojne zločine pod Bushem in Obamo s podpredsednikom Bidenom, ki je današnji predsednik ZDA. Ne bi smeli pozabiti, da Assange že kako desetletje poti krvavi pot, ker je objavil dokumente o zločinih ameriške vojske v Afganistanu in Iraku, o katerih se ne sme govoriti.
Ne bi smeli pozabiti, da je Biden direktno vpleten v majdanski krvavi puč kot Obamov pooblaščenec za Ukrajino.
https://www.youtube.com/watch?v=mJhJ6hks0Jg&t=127s
Ne bi smeli pozabiti niti tega, da je Bush sprejel zakon,The Hague Invasion Act, po katerem mora ameriška vojska posredovati v primeru, da je katerikoli Američan obtožen pred Haškim sodiščem za vojne zločine. Bush je zakon izdal očitno zato, ker ve, da sodi v Haag.
Tudi na Blaira ne bi smeli pozabiti...
Govoriti zgolj o Rusiji in Rusih v kontekstu vojnih zločinov, ob tem ko so nekateri zahodni politiki enako odgovorni za številne vojne zločine vsepovsod po svetu, je vsekakor pristransko in v nasprotju z načeli pravičnosti.
miro
Noah Chomsky bi poslal 10 ameriskih predsednikov na sodišče kot vojne zločince https://youtu.be/5BXtgq0Nhsc. Tu je še belgijski kralj odgovoren za sekanje rok v Kongu....da ne govorimo o poboju domačinov v Ameriki.... Zgornji članek je navadno sprenevedanje. Naši lahko, ostali ne.
rasputin
Podajam zaključek nekega predavanja prof. Maersheimerja s čikaške univerze: “Naj zaključim: Vojna v Ukrajini je velikanska nesreča. (…)Tisti, ki verjamejo v dejstva in logiko, bodo hitro odkrili, da so ZDA in njeni zavezniki glavni krivci za ta vlak uničenja. Odločitev iz aprila 2008, da vstopita Ukrajina in Gruzija v Nato, je bila usodna in je pripeljala do vojne z Rusijo. Busheva administracija je bila glavni arhitekt te usodne odločitve, toda Obama, Trump in Biden so to politiko le še stopnjevali, ameriški zavezniki pa so poslušno ji sledili, čeprav so ruski voditelji povsem jasno povedali, da bo vstop Ukrajine v Nato pomenil prekoračitev zanje nedopustne meje. ZDA so preprosto zavrnile, da bi prisluhnile najglobjim ruskim bojaznim. Namesto tega so neprestano stremele k preobrazbi Ukrajine v oporišče na meji z Rusijo. Tragična resnica je, da če Zahod ne bi zasledoval širjenja Nata v Ukrajino, danes tam ne bi bilo vojne, Krim pa bi bil še vedno del Ukrajine. Washington je odigral osrednjo vlogo pri vodenju Ukrajine na pot uničenja. Zgodovina bo strogo sodila ZDA in njenim zaveznikom za njihovo neverjetno noro politiko v zvezi z Ukrajino. Hvala.” https://www.youtube.com/watch?v=hu2_2ZBk8bI
Kraševka
Verjetno ste član Slovensko-Ruskega prijateljstva? Zato enostavno niste sposobni reči: "Rusija je napadla samostojno državo UKRAJINO in tam izvaja zločine". Uporabljate besedo - NEONACISTIČNE represalije v Ukrajini. Tudi Putin izvaja na svojem ozemljuv Rusiji - represalije - saj je kar nekaj ljudi zaprtih, če se z njim ne strinjajo. Kako bi poimenovali te Putinove represalije? Torej Putin izvaja zločine v svoji državi, pa še v sosednjih, kar se ne da opravičevati. Taka dejanja že spadajo v SADIZEM..... Pravilno je, da se take ZLOČINCE in njemu podobne, pripelje v HAG!
bonaparte
Pravično bi bilo, če bi kdo odgovarjal za gladomor v letih 1932-33.Če tega zločina ne bi bilo, bi bilo tudi danes na teh območjih drugače. Vojne verjetno sploh ne bi bilo. https://sl.wikipedia.org/wiki/Gladomor
rasputin
Nisem član nobenega društva in nobene stranke. Zgolj sledim dejstvom in logiki. Vsak, ki je pripravljen upoštevati dejstva, se lahko sam prepriča, da je Amerika tudi po razpadu Sovjetske zveze in razpustitvi Varšavskega pakta nadaljevala s križarsko vojno zoper Rusijo in je preprečila vsak poskus partnerskih odnosov med Evropo in Rusijo. Obstajajo pričevanja insajderjev, da je CIA plačevala novinarjem za ustvarjanje rusofobije v Evropi. Nemški novinar Udo Ulfkotte je o tem napisal knjigo z naslovom Presstituti in kmalu po tem umrl. Nekdo bi moral napisati še knjigo političnih prostitutih, da bi dobili celovito sliko. Sovražen in militanten odnos Zahoda do Rusije, ki se kaže v širjenju Nata proti mejam Rusije in v številnih ameriških vojaških bazah ter jedrskih raketah uperjenih v Rusijo iz Evrope, je gotovo vplival tudi na stanje demokracije v Rusiji. Zunanja ogroženost vedno pripelje do redukcije demokratičnih svoboščin. Zelenski je preprosto prepovedal opozicijske stranke in opozicijske medije, pa se nihče ne zgraža nad tem, čeprav je Ukrajina de facto in de iure diktatura, neonacistična država, ki vlada s pomočjo politične policije in odredov smrti, ki ugrabljajo in ubijajo politične nasportnike, ki so po defaultu ukrajinski Rusi. Kdorkoli bi bil na čelu Rusije, ne bi mogel pozdraviti obkoljevanja Rusije z Nato državami in ameriškimi vojaškimi bazami. Kdo česa ne upa reči, pa mi ti ne moreš očitati, ker nisi sposobna reči, da je Amerika napadla neprimerno več držav brez da bi bila kakorkoli ogrožena in brez da bi bili ogroženi Američani in njihova življenja ter v teh državah izvedla številne vojne zločine, medtem ko je Rusija priskočila na pomoč svojim rojakom, nad katerimi se že 8 let izvaja etnocid in genocid. Vojne so seveda obsojanja vredne, toda vse vojne, ne samo nekatere. Vojni zločinci seveda zaslužijo kazen, toda vsi vojni zločinci, ne samo nekateri. Toda v realnem svetu, v katerem živimo, univerzalne pravice žal ni. Bush, Obama, Blair, Biden ... se svobodno sprehajajo po svetu, kljub zločinskim vojnam, v katerih so sodelovali. Američane celo ščiti zakon, po katerem mora ameriška vojska posredovati z invazijo na Haag, če bi bil katerikoli Američan obtožen pred haaškim sodiščem. Pravičnost, da te kap in dokaz, da je Evropa ameriška kolonija. Dejstva kažejo, da vojna v Ukrajini ni bila neizzvana, kot trdi uradna propaganda. Izzvana je bila z državljansko vojno v Ukrajini s preobražanjem Ukrajine v militantno, Rusiji sovražno silo, kar se je zgodilo po pro-ameriškem puču leta 2014, ki je odstavil demokratično izvoljenega predsednika, namesto njega pa je Amerika postavila svojo marioneto. Ukrajina se je pod ameriškim skrbništvom sama odločila za sovražen odnos do Rusije in ukrajinskih Rusov in žanje, kar je sejala. Nobena država nima moralne pravice iztrebljati svojega prebivlastva. Zahod stalno očita Kitajski, da izvaja genocid nad Ujguri. Zakaj molči o genocidu nad ukrajinskimi Rusi?! Poleg tega se v Ukrajini bije tudi boj za unipolaren svet pod vodstvom zahodne, predvsem ameriške globalistične elite, v nasportju s prizadevanji večine sveta za svoboden, multipolaren svet brez ameriške dominacije. Rusija se je uprla ameriški militantni politiki svetovne hegemonije, pri tem pa jo podpira večji del sveta, vključno s Kitajsko, Indijo, skoraj vso Afriko, Južno Ameriko in drugimi državami t.i. globalnega Juga. Zahodna elita je pripravljena pahniti ves svet v vojno, morda celo 3. svetovno vojno, ker zasleduje svoj cilj svetovne dominacije, kakršnega so imeli samo še komunisti in nacifašisti. Ni uspelo komunistom, ni uspelo nacifašistom, da bi si podredili ves svet, tudi fašiglobalistom ne bo uspelo.
Peter Klepec
Ma, pustite ga. Ta je placanec.
GBSTARE1
Samo trenutek, gospod Rasputin. Ogledal sem si prispevek BBC. Najvec, kar se da reci, je to, da so nekatere zadeve nepojasnjene. Od kod pa Vam zakljucek, da je bil Biden direktno vpleten v majdanski krvavi puc?
GBSTARE1
Samo trenutek, gospod Rasputin. Ogledal sem si prispevek BBC. Najvec, kar se da reci, je to, da so nekatere zadeve nepojasnjene. Od kod pa Vam zakljucek, da je bil Biden direktno vpleten v majdanski krvavi puc?
GBSTARE1
Noah Chomsky ima lahko svoje mnenje, kakrsno ze to je.
GBSTARE1
Mersheimer ima zanimiva predavanja in njegove ideje temeljijo na "realpolitik". Par vprasanj: Ali Poljska in ostale bivse clanice varsavskega pakta niso imele utemeljenega razloga, da zaprosijo za clanstvo v Natu? - Kaj daje Mersheimerju zagotovilo, da se Putin ne bi lotil restavracije ruskega imperija ne glede na siritev Nata. Saj veste, "razpad sovjetske zveze je bila najvecja tragedija 20 stoletja".
MEFISTO
Peter JKlepec, morda je pa res plačan. Nelogično bi namreč bilo, da bi se kdo, ki misli, da je pameten, brez honorarja trudil za izgubljeno , zgrešeno in krivično stvar.
Friderik
Bonaparte, zločin boljševikov brez primere. A so se že vsi akterji ( v izvedbeni fazi med njimi večina ukrajincev samih) srečali s poslednjim sodnikom.
rasputin
Od kod pa Vam zakljucek, da je bil Biden direktno vpleten v majdanski krvavi puc? **** To ni moj zaključek, to je zgodovinsko dejstvo. "Biden’s role in the Ukraine regime change, as Nuland put it, was to “midwife” the new government into existence and thereby incorporate another eastern European satellite into America’s orbit. This is what the neocons call “democracy promotion.” His efforts in Ukraine, however, proved disastrous." Prevod: "Bidenova vloga v ukrajinskem prevratu, kot je to dejala Nulnadova, je bila pripraviti novo vlado in tako vključiti dodaten vzhodnoevropski satelit v ameriško orbito. Temu neokonservativci pravijo "promocija demokracije". Njegova (Bidenova) prizaevanja so izkazala za katastrofo." Victoria Nuland, uslužbenka ameriške ambasade ambasade v kijevu v času prevrata, je operativno vodila ameriške agente, ki so zlorabili sprva mirne proteste za nasilen prevrat. https://www.counterpunch.org/2020/08/10/bidens-ukrainegate-problem/
rasputin
Klepčev Peter, ko boš dokazal, da je zemlja ploščata, kar si obljubil, potem dokaži še, da sem plačanec. Za razliko od tebe bom jaz imel lahko delo z dokazom, da si klevetnik in obrekovalec.
rasputin
Klepčev Peter, kdaj boš dokazal, da je zemlja ploščata, kot si obljubil? Dokazov, da sem jaz plačanec, je točno toliko kot dokazov, da je zemlja ploščata, se pravi: nič, zero, none, nulla. Za razliko od tebe pa jaz zlahka dokažem, da si ti klevetač in obrekovalec.
rasputin
Da se Putin ne more lotiti restavracije Sovjetske zveze, daje zagotovilo najmanj to, da Rusija z BDP na ravni Španije ne more osvojiti držav nekdanje Sovjetske zveze, četudi bi to hotela. Poleg tega ni nobenih faktičnih dokazov, da bi Rusija to imela v svoji načrtih. To bi bilo preprosto noro. Če kdo reče, da je bil umik partizanov iz Trsta in Gorice napaka, še ne pomeni, da razmišlja o napadu na Italijo.
korosec.france
Rasputinove bajke in povesti o Rusjakih, Moskovitih in drugih barbarih boljševiške mrzle smrti , ki se bodo enkrat znašli točno tam, kamor so pošiljali svoje sovjetske narode, torej v gulagih smrti, na poljih smrti in na poljanah pravoslavske butaste samomorilske od vodke pijane smrti. Kitajci samo čakajo, da jih polomijo enkrat za vselej ! Putin, p.Kiril, Lukašenko, Lavrov. Šojgu bodo sojeni za vse zločine v Ukrajini in v Rusiji - za zločinstvo svojega pravoslavskega satanskega imperija v smrt pošiljajo mladi ruski zarod, za katerega bodo matere terjale glavo za glavo ! Puti, lahko bežita s KIrilom, ubežala ne bosta ! Na BOŽJEM TRONU jih čaka Nj.visokost vseh Vesolij- Stvarnik in imperator vsega Stvarstva ,ki je ustvarjeno za Red, Pravičnost, Enakost, Svobodo in za veliko Božje Milosti za čisto vse ljudi, za čisto vse narode in ljudstva, plemena in skupnosti Bratov in sester ABELOVIH RODOV ! Bog Oče jih posluša, gleda in se čudi njihovim lažem in predrznosti, da ga izzivajo z masovnim zločinom, ki ga blagoslavlja Ruska Pravoslavska Cerkev! PAZI SE PUTIN IN SPOMNI SE VSAJ ZADNJI TRENUTEK, KO SI SE NA VELIKO KRIŽAL PRED VODITELJI DRŽAVE SLOVENIJE IN PRED PREDSTAVNIKI JEZUSOVIH CERKVA- - KRIŽAL SI SE POD PODOBO , POD SVETO IKONO KRALJA VSEH VESOLIJ, JEZUSA KRISTUSA, JASHUE VEČNEGA IN EDINEGA ! Ne pozabi, Putin in ne pozabi, patriarh Kiril zakaj in kako sta izzvala Božji srd, ki mu ne bosta ušla niti slučajno. Naj živi država hrepenečih po svobodi, ki jim jo Rusi odrekajo že več kot stoletje in jih pobijajo v milijonih, okoli dvakrat več kot je Hitler pomoril Židov, so Rusi pomorili Ukrajincev, od tega okoli 9 milijonov z Holodomorom, z najstrašnejšo vseh smrti na Zemlji ! NAJ ŽIVI UKRAJINA IN SLAVA SVOBODNI UKRAJINI !
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.