"Zgodba se, vsaj kar se tiče javnomnenjskih anket, z Marjanom Šarcem ponavlja. Še preden je javnosti predstavil svojo ekipo ter povedal, za kaj se bo v parlamentarni politiki zavzemal, nekaj mesecev pred volitvami zaseda prvo mesto po strankarski podpori."
Tako smo leta 2018, štiri mesece pred parlamentarnimi volitvami, na Domovini opisali politično situacijo, v kateri so, kot že dvakrat poprej, javnomnenjske agencije nekaj mesecev pred volitvami na prvo mesto postavile nov politični obraz, brez vzpostavljene strankarske strukture in kakršnegakoli političnega programa.
Podobno kot poprej je Mediana tudi letos ob vstopu v volilno leto lansirala svojega "Luko Dončića", ki, še preden dejansko vstopa na parket, z neobstoječo stranko vodi v javnomnenjski anketi in je najpriljubljenejši kandidat za mandatarja.
Tako smo vsaj včeraj izvedeli v osrednjem dnevniku RTV Slovenija in na spletni strani MMC.
"Marjan Šarec je v slovenski politiki to, kar je Luka Dončić v košarki," je direktorica javnomnenjske agencije Mediana, Janja Božič Marolt, pred tremi leti slikovito karikirala politično pozicijo Marjana Šarca, kot jo je seveda razumela sama.
Danes je Luka Dončić slovenske politike tudi v anketah njene agencije že močno upehal in je na robu izpada iz elitne lige. A Mediana nam medtem že ponuja njegovo zamenjavo.
V anketi, ki jo je sinoči objavila TV Slovenija, so najprej merili podporo strankam, ki so "že sodelovale na volitvah". Med njimi je največ, 17,6 % sodelujočih svojo podporo izrazilo SDS-u. Sledijo SD z 12,4 % podpore, Levica s 6,8 %, LMŠ s 5,5 %, NSi s 4,6 % ter SAB s 3,9 % podpore.
Pod parlamentarnim pragom bi ostale DeSUS z 1,5 %, SNS z 1,4 %, in Konkretno z 0,8 % podporo med vprašanimi. Med obstoječimi nepralamentarnimi bi največ dobili Pirati 3,3 %, Zeleni 2,4 %, in SLS ter Dobra država (1,9 %). slaba petina je neopredeljenih.
Pri Mediani pa so nato meritev opravili ponovno, s tem da so anketirancem ob "starih" našteli tudi nove stranke, ki "še niso sodelovale na nobenih volitvah". Vključili so celo še neobstoječo stranko bivšega direktorja GEN-I-ja, Roberta Goloba. In to naj bi volivci postavili kar na prvo mesto - dobila naj bi 12 odstotno podporo. SDS bi v konkurenci z novinci po trditvah Mediane izgubila kar 5,6 odstotkov in pristala pri 12 odstotni podpori, SD bi dobila 6,2 odstotka, Naša Dežela Aleksandre Pivec pa 5,5 odstotka.
Sledile bi Levica (4,4 %), LMŠ (4,0 %), Povežimo Slovenijo (3,9 %), Piratska stranka (3,5 %), SAB (3,7 %), NSi (3,4 %), Z.dej (1,9 %), Vesna (1,8 %), SNS (1,7 %), stranka Igorja Zorčiča (1,4 %), Dobra država (1,1 %), stranka Tomaža Vesela (1%) in DeSUS (0,8 %). Neopredeljenih bi še vedno bilo 15 odstotkov sodelujočih.
Mediana je za TV Slovenija še izmerila, da bi za največ sodelujočih v njihovi anketi najboljši mandatar nove slovenske vlade bil Robert Golob, nato Janez Janša, Tanja Fajon, Igor Zorčič, Alenka Bratušek, Marjan Šarec, Matej Tonin itd.
Zajem zaslona TV Slovenija
Obenem so sporočili, da so ljudje še naklonjeni novim obrazom: 22,5 % vprašanih si želi novih ljudi v politiki, nadaljnjim 32,2 % pa je vstopanje novih obrazov všeč, oziroma menijo, da politika potrebuje sveže obraze.
Kaj je Mediana izmerila štiri mesece pred volitvami 2018
Za primerjavo je zanimivo pogledati, kakšna razmerja v podpori političnim strankam, med starimi in tudi takrat prihajajočo novo Listo Marjana Šarca, je Mediana izmerila 4 mesece pred zadnjimi državnozborskimi volitvami.
Čeprav se je o Šarčevi stranki takrat vedelo edino to, da jo bo vodil on, torej Marjan Šarec, je v anketi Mediane za Delo februarja 2018 ta prepričljivo dobila najvišjo izmerjeno podporo - 19,5 %. Sledili so Socialni demokrati s 13,4 % podporo in šele nato SDS z 11,4 %. SMC bi po takratni meritvi volilo 7,8 % vprašanih, Levico 5,5 %, NSi 5,3 % in DeSUS 3,5 % vprašanih.
Le 4 mesece kasneje je bil rezultat na "edini merodajni anketi", torej volitvah, sledeč: SDS 25 %, LMŠ 12,7 %, SD 9,9 %, SMC 9,7 %, Levica 9,3 %, NSI 7,2 %, SAB 5,1 %, DeSUS 4,9 % in SNS 4,2 % glasov.
[caption id="attachment_334010" align="aligncenter" width="679"] Mediana je LMŠ 4 mesece pred volitvami v meritvah postavljala na 1. mesto, SDS pa celo na 3. Na volitvah je bilo precej drugače. Danes je na prvo mesto postavljena še neobstoječa stranka Roberta Goloba.[/caption]
Anketa: kakšne so bile vaše politične izbire pred štirimi leti in kakšne bodo letos:
Sodelujte v anonimni anketi ter nam zaupajte, kako se s časom spreminjajo vaše volilne preference in koliko vas prepričajo nove opcije ter obrazi:
V Sloveniji se je torej začela vrteti že četrta ali peta ponovitev filma, ki smo se ga zadnje desetletje kar nagledali. Mediji in agencije nekaj mesecev pred volitvami izberejo nov (čeprav star) obraz, ki nato neprenehoma skače z naslovnic in napovednih špic najbolj gledanih oddaj. Čeprav sploh nima stranke, mu pripišejo premierski domet in ga tako rekoč postavijo v vlogo edinega relevantnega izzivalca "princa teme" - torej sovraga z desne, Janeza Janše.
Direktorici Mediane Janji Božič Marolt je sicer treba priznati, da nenehno opozarja, da javnomnenjske ankete niso volilna napoved, temveč presek trenutnega stanja. A trenutni presek ne morejo biti stranke, ki sploh še ne obstajajo ter kandidati, ki se s tekmo spogledujejo, pa vanjo sploh še niso vstopili! Take ankete so sicer lahko uporabne za interni vpogled v potencial morebitnih novih političnih igralcev. Preko javne objave, predvsem pa napačnih medijskih interpretacij, pa v resnici ne merijo, temveč vplivajo na oblikovanje javnega mnenja.
Na problem s kančkom sarkazma opozarja še en strokovnjak s tega področja, direktor Valicona Andraž Zorko:
https://twitter.com/Andrazus/status/1477756535233257476
Da je odmevno medijsko sporočilo o Golobovi stranki kot tisti na prvem mestu "šlo skozi", je moralo, glede na najprej opravljeno anketo, SDS-u odpasti skoraj 6 odstotkov jedrne podpore, ki se naj bi prelila med ostale "novinke", od Golobove, do stranke Naša Dežela Aleksandre Pivec, pa najbrž tudi k Povežimo Slovenijo.
A reprezentativne javnomnenjske raziskave, ki jih za Domovino opravlja Episcenter, takšnega osipa volilne baze SDS-a, tudi ob pojavu novih strank, ne kažejo. Pojav Roberta Goloba tako po teh poizvedbah SDS-u in NSi-ju sploh ne bi jemal glasov, temveč predvsem strankam KUL-a. Aleksandra Pivec in Povežimo Slovenijo pa bi obema postrgala kvečjemu kak odstotek, pri čemer je podpora stranki Pivčeve občutno manjša od zgoraj prikazane.
Špekulativnih anket, kot je Medianina o "novih obrazih" za TV Slovenija, zato ni za jemati preveč resno. Medijska sporočila na njihovi osnovi pa gre razumeti v političnem kontekstu trenutka - kot prepričevanja kandidata, naj se vendarle vključi v političen boj, saj ima zmago na dosegu, kot tudi zanjo potreben medijski support.
Da gre povečini bolj za želje kot realnost, pa sploh v zadnjem obdobju, ko je formula novih obrazov od neprestane uporabe že dodobra zguljena, navsezadnje priča edina merodajna anketa, izvedena na volilni dan.
No, " zgodovina" ustvarjanja "zmagovalnih novih obrazov" bi se ponovno rada ponovila, z Luko Dončičlem naše politike. In upam, da temu ne bo tako.
Prvo mesto bi naj zasedel g. Golob, ki nima niti stranke, niti programa - ima pa v vseh letih zelo solidno plačo, za slovenske razmere nesramno visoko.
Če bo soočenja v predvolilni tekmi vodila gospa Lidija Hren, si lahko obetamo drugačna vprašanja, kot na zadnjih soočenjih, ki so bila v duhu - KDO NE GRE Z JANŠO PO VOLITVAH!
Upam, da je tudi na RTV slo zavel sveži veter, kar smo osupli zaznali na zadnjem soočenju kulovcev - z odlično gospo Lidijo Hren. Tako bi naj potekala tudi vsa druga soočenja!
Spomnimo se lanskega intervjuja kulovcev, ki ga je vodila Gobčeva. Odgovore jim je kar polagala v usta in niti eno neprijetno vprašanje jim ni bilo zastavleno. Zato takšna osuplost letos, ko jih je voditeljica Hrenova opozarjala, naj vendar odgovorijo na vprašanje! Pa nič od tega.
Zakaj g. Jelinčiču odgovori na zastavljena vprašanja niso delali težav, vsi ostali pa so jih imeli? Preprosto, ker se je večni odgovor in osiranje Janeza Janše - izpel. Ostali pa so samo večno "prestrašeni" in "zaskrbljeni" kulovci, ki ne znajo na prav nobeno vprašanje odgovoriti brez blebetanja. Na prav nobeno! Kup praznih floskul in nič drugega.
Stajerska2021
08. 01. 2022 10:35:500
Žal je "novi veter" na RTV sesula Erika v zadnji Tarči v medijskem linču proti g. Kanglerju na inkvizicijski način. In še kar napoveduje naslednje linče. Ženska je neuničljiva...
Kaj se ji je zgodilo v življenju, da tako sovraži...
Šolski primer, kako oddaja ne sme biti vodena!
Golob nima nobenih političnih izkušenj, pa bi naj vodil najmočnejšo stranko in vlado. To je možno le v Butalah.
Šarec in Jankovič sta imela vsaj politične izkušnje kot župana.
MEFISTO
04. 01. 2022 14:30:140
Ne enemu in ne drugemu politične izkušnje niso kaj dosti pomagale.
Šarec je namreč hitro omagal, Jankovića pa vzdržujejo nad vodo politična tožilstva in sodišča.
Mediana je DOLOČILA, ne izmerila!
Nič mi ni žal, da sem odklonil odgovore na njihova vprašanja.
Kraševka
04. 01. 2022 09:08:310
Imate prav, kajti Medijana sploh ne meri, ampak DOLOČA in s pomočjo RTV tudi propagira.
RTV že nekaj mesecev izvaja VOLILNO KAMPANJO, kjer izbrance poveličuje, Desne pa tradicionalno blati, tako, kot se je to počelo od prvih volitev 1945 - naprej, vse do danes.
Vse že videno!
Robert Golob je najnovejši proizvod globoke države, ki je realno ocenila, da med vodji kulibanskih strank vključno s Tanjo Fajon ni nikogar, ki bi lahko uspešno kandidral za bodočega mandatarja oziroma za predsednika vlade. Zato je javnosti brutalno ponudila Roberta Goloba v nadi, da bo nase pritegnil določeno število aivnih nvolivcev, kar bi ob pravem vetru omogočilo, da bi lahko skupaj z ostanki KULibanskih strank skrpali nekako vladno koalicijo.
Sam Robert Golob ni ničesar storil, da bi si zaslužil tako pozornost. Storil je pa veliko zase. V državnem podjetju si je izplačeval nesramno visoko plačo ter dodatke in izdatno skubil državno podjetje ter zapravljal državni denar. Preko množice odvisnih podjetij je izčrpaval državno podjeteje, kar se je vse odražalo na minimalnem dobičku v primerjavi z glomazno realizacijo.
Po drugi strani pa je dokaj nekusno in nerodno igral vlogo razvajenega aparatčika in Kalimera. V javnih nastopih je bil ceneno teatralen in dajal izjave, ki niso v čast domnevnemu bodočemu mandatarju.
Mediji so nekritično ralizirali željo globoke države, ki se ji bodo podredili tudi člani kulibanske opozicije. Pri tem se je pregrešila tudi Domovina, ki mu je v komentarju ankete poznavalcev politike posvetila tudi tale slavospev:
"Dve mesti nižje se je med uspešneži znašel nov obraz, Robert Golob. Ta sicer še nima stranke in uradno še niti ni v igri, a se že obnaša politično – tako nastopa in tako se deklarira, zato smo ga vključili v ocenjevanje. Zaenkrat mu očitno gre kar uspešno, mnogo bolje od konkurence kulovcev levo od sredine." Lahko bi namreč tudi pametno molčali.
Resnično, resnično vam povem, Robert Golob bo slab predsednik vlade. Njegova zasluga utegne biti le vnovično pokristjanjevanje Slovencev, kot se je to dogajalo pod Bratuškovo, Cerarjem ter Šarcem, ko se bodo ljudje spet množično križali in v stiski vzdihovali, o, Sveta Marija, o, Mati Božja, pomagaj nam, reši nas, o, Gospod itd..
Ljubljana
03. 01. 2022 22:32:470
No saj golob ne bo PV. Jasno je da bo g. JANSA znova PV !
Kaj tako sprevrženo debilnega in abotnega je zares mogoče le v Sloveniji. Trdim, da celotna EU nima bolj zabitega volilnega bazena. Ampak res zabitega, v beton zabetoniranega. Pa to je strahota.
Ljubljana
03. 01. 2022 22:31:200
Se strinjam. So ugotovili pred cca 10 leti da so MSM folk spravili ob zdravo pamet in od takrat ugrabitelji drzave temu folku lazejo iz ure v uro..folk pa lazi in zalitev sploh ne zaznava ! Baje ima RTV cist fajn program !!
Čeprav moram reci,da gre pohvala vsem komentatorjem.
Če bodo ljudje spet na lepe oči volili - tako kot do sedaj,ko so bile na oblasti leve vlade,potem se nam slabo piše. Očitno gredo ljudje velikokrat na led.
Osrednji mediji že prikazujejo ZMAGOVITO stranko, ki še nastala ni.
Tu se vidi, da RTV in drugi osrednji mediji, dejansko AGTIRAJO in ne merijo uvrstitve v PARLAMENT.
Če bodo Desni verjeli v zmago in po terenu predstavili svoj razvojni PROGRAM, sem prepričana, da bodo zmagali.
To bo za Slovenijo DOBRO, da bo na prihodnjih VOLITVAH ZMAGALA spet Desnica!
Srečno 2022!
Dvigniti bi bilo treba prag za vstop v parlament (iz 4 na npr. 8 % ali še višje) in vzporedno tudi prag za financiranje strank iz proračuna (iz 1 na npr. 5 %). Dvig prvega praga bi prisilil stranke k povezovanju, dvig drugega praga pa preprečil financiranje raznih Piratov, za katere res nimamo pojma, kaj počnejo!
omega
04. 01. 2022 20:32:190
Tudi jaz se sprašujem, kakšno vlogo imajo pirati. Izraz pomeni morske roparje; torej kriminalce. Mislim, da med njimi in Levico ni večjih razlik, a so še bolj "svobodoljubni" torej anarhisti sedanjosti. So proti vsemu predvsem pa proti vsakemu redu, ker je red zanje že nekakšen fašizem. Če malce karikiram so tudi proti voznemu redu javnih prevoznih sredstev. Skratka stranka nevrednega volilnega glasu razumnega in odgovornega človeka
Stajerska2021
08. 01. 2022 10:30:340
Ajamnik, podpiram idejo za oba dviga!
Stranke - kot so Pirati - zelo dobro živijo, ker niso v DZ. Država jih udobno financira in po moje držijo fige, da ne pridejo v parlament.
Z dvigom iz 1 na 5 %, bi jim "bolji život" odklenkal.
Sicer pa niso edina stranka, ki se na državnih jaslih redi.
Pa kdo še verjame Maroltovi agenciji? Ne morem verjeti kakšne kozlarije objavlja. Ali res misli, da smo vsi neumni, samo ona ne? Da je ni sram objavljat take neumnosti! Za norca nas ima, in za nos nas vleče? In zraven se hihita od navdušenja nad seboj...kako je duhovita!
Stajerska2021
05. 01. 2022 08:19:510
Maroltova si je verodostojnost prislužila z "Luko Dončičem slovenske politike - Šarcem".
Takšno globoko oceno si lahko zapišejo samo na steno svojega doma.
Verjame ji tako nihče več.
Sicer telefonske ankete hvaležno odklanjam, toda ko so me zadnjič poklicali in se predstavili za Mediano, sem jim povedal, naj se Janja Marolt Božič najprej opraviči Luki Dončiču za svojo nezaslišano izjavo o Šarcu, ko ga je primerjala z Lukom Dončičem, potem pa me naj znova pokličejo.
Pri nas nekateri nimajo občutka, kaj se spodobi.
Seveda je povsem možno, da bo na murgeljsi levici največ glasov prejela stranka Rdeči Golobnjak, a so slovenske volitve zapleten algoritem, po katerem zaradi premika glasov k Golobu, največ glasov izgubijo LMŠ, SAB in DESUS ter nekaj celo od SD, predvsem tistih SD-jevcev, ki niso ravno zadrti komunisti ampak samo levičarji. Golob bo zelo malo pridobil od sredinskih liberalno usmerjenih volivcev, ki sodijo med naivneže in verjamejo, da se iz kukavičjega jajca lahko izvali liberalec in ne oportunistični plenilec. Volilni izid bo zopet zelo tesen, a bo tokrat za kakih 5 - 7 parlamentarnih poslancev v korist tistih, ki so za povezovanje in ne izključevanje.
Stajerska2021
05. 01. 2022 08:25:070
Kozorog, se strinjam.
Res pa je, da še vedno veliko ljudi gleda samo RTV slo in POP ter verjame tistim, ki ustvarjajo novice. Prav tako na teh televizijah ustvarjajo nove obraze. O novicah je potrebno poročati in jih ne ustvarjati!
Vsaj RTV slo bi morala - že zaradi načina financiranja - biti bolj objektivna, kar pa na žalost ni.
Mogoče bo letos bolje! Vsaj nastop Lidije Hren nam vliva upanje.
Super da ste objavili anketo !
Fajn da štosirate tega goloba. A sploh kdo ve kakšen program ima, to itak ni važno kenede...
Važn da ima dolge lase in 30 jurjev plače al nekaj takega....In kar PV naj bi bil.
je še kje tak glup folk ali pa tako lažniva agencija ?
Ali kar vsakega napol ?
Rokc5
03. 01. 2022 16:26:210
Tokrat javnomnenjsko 'bildanje' po mojem mnenju ne bo tako preprosto. Bo pa do njega prišlo, v to ne dvomim :) Ne vem pa kako bodo MSM javnomnenjski politični 'tržniki' reagirali na poizkus uravnoteženja situacije in javnega izražanja dvomov glede vsega? Imam občutek, da bo vse skupaj šlo še v večjo radikalizacijo ter agresivnost, češ 'desnica zavaja s populizmom' zato preprosto ljudstvo ne verjame 'profesionalnim' in 'dobronamernim' agencijam.
Velikokrat menim, da je zelo zelo velika škoda, da internetni mediji in sfera družbenih omrežij leta 2011 nista bila tako razvita. Verjetno bi bili potem tudi rezultati drugačni. Tako pa sta takrat Pop TV in Rtvslo izkoristila res njuno zadnjo šanso. Leta 2014 ne štejem, ker je bil en ključnih 'playerjev' preventivno izločen iz igre ......
helena_3
03. 01. 2022 17:04:070
Njegov program je: nagnati nekam vse, ki se mu ne priklanjajo.
31 komentarjev
tohuvabohu
Skratka, še se bomo nasmejali, narežali in nakrohotali.
Stajerska2021
No, " zgodovina" ustvarjanja "zmagovalnih novih obrazov" bi se ponovno rada ponovila, z Luko Dončičlem naše politike. In upam, da temu ne bo tako.
Prvo mesto bi naj zasedel g. Golob, ki nima niti stranke, niti programa - ima pa v vseh letih zelo solidno plačo, za slovenske razmere nesramno visoko.
Če bo soočenja v predvolilni tekmi vodila gospa Lidija Hren, si lahko obetamo drugačna vprašanja, kot na zadnjih soočenjih, ki so bila v duhu - KDO NE GRE Z JANŠO PO VOLITVAH!
Upam, da je tudi na RTV slo zavel sveži veter, kar smo osupli zaznali na zadnjem soočenju kulovcev - z odlično gospo Lidijo Hren. Tako bi naj potekala tudi vsa druga soočenja!
Spomnimo se lanskega intervjuja kulovcev, ki ga je vodila Gobčeva. Odgovore jim je kar polagala v usta in niti eno neprijetno vprašanje jim ni bilo zastavleno. Zato takšna osuplost letos, ko jih je voditeljica Hrenova opozarjala, naj vendar odgovorijo na vprašanje! Pa nič od tega.
Zakaj g. Jelinčiču odgovori na zastavljena vprašanja niso delali težav, vsi ostali pa so jih imeli? Preprosto, ker se je večni odgovor in osiranje Janeza Janše - izpel. Ostali pa so samo večno "prestrašeni" in "zaskrbljeni" kulovci, ki ne znajo na prav nobeno vprašanje odgovoriti brez blebetanja. Na prav nobeno! Kup praznih floskul in nič drugega.
Stajerska2021
Žal je "novi veter" na RTV sesula Erika v zadnji Tarči v medijskem linču proti g. Kanglerju na inkvizicijski način. In še kar napoveduje naslednje linče. Ženska je neuničljiva... Kaj se ji je zgodilo v življenju, da tako sovraži... Šolski primer, kako oddaja ne sme biti vodena!
pozdrav
Neverjetno!
Golob nima nobenih političnih izkušenj, pa bi naj vodil najmočnejšo stranko in vlado. To je možno le v Butalah.
Šarec in Jankovič sta imela vsaj politične izkušnje kot župana.
MEFISTO
Ne enemu in ne drugemu politične izkušnje niso kaj dosti pomagale. Šarec je namreč hitro omagal, Jankovića pa vzdržujejo nad vodo politična tožilstva in sodišča.
nejo
"Mediana je za TV Slovenija še izmerila..."
Mediana je DOLOČILA, ne izmerila!
Nič mi ni žal, da sem odklonil odgovore na njihova vprašanja.
Kraševka
Imate prav, kajti Medijana sploh ne meri, ampak DOLOČA in s pomočjo RTV tudi propagira. RTV že nekaj mesecev izvaja VOLILNO KAMPANJO, kjer izbrance poveličuje, Desne pa tradicionalno blati, tako, kot se je to počelo od prvih volitev 1945 - naprej, vse do danes. Vse že videno!
Tina_V6
Mediana, kaj? 🙃
MEFISTO
Robert Golob je najnovejši proizvod globoke države, ki je realno ocenila, da med vodji kulibanskih strank vključno s Tanjo Fajon ni nikogar, ki bi lahko uspešno kandidral za bodočega mandatarja oziroma za predsednika vlade. Zato je javnosti brutalno ponudila Roberta Goloba v nadi, da bo nase pritegnil določeno število aivnih nvolivcev, kar bi ob pravem vetru omogočilo, da bi lahko skupaj z ostanki KULibanskih strank skrpali nekako vladno koalicijo.
Sam Robert Golob ni ničesar storil, da bi si zaslužil tako pozornost. Storil je pa veliko zase. V državnem podjetju si je izplačeval nesramno visoko plačo ter dodatke in izdatno skubil državno podjetje ter zapravljal državni denar. Preko množice odvisnih podjetij je izčrpaval državno podjeteje, kar se je vse odražalo na minimalnem dobičku v primerjavi z glomazno realizacijo.
Po drugi strani pa je dokaj nekusno in nerodno igral vlogo razvajenega aparatčika in Kalimera. V javnih nastopih je bil ceneno teatralen in dajal izjave, ki niso v čast domnevnemu bodočemu mandatarju.
Mediji so nekritično ralizirali željo globoke države, ki se ji bodo podredili tudi člani kulibanske opozicije. Pri tem se je pregrešila tudi Domovina, ki mu je v komentarju ankete poznavalcev politike posvetila tudi tale slavospev:
"Dve mesti nižje se je med uspešneži znašel nov obraz, Robert Golob. Ta sicer še nima stranke in uradno še niti ni v igri, a se že obnaša politično – tako nastopa in tako se deklarira, zato smo ga vključili v ocenjevanje. Zaenkrat mu očitno gre kar uspešno, mnogo bolje od konkurence kulovcev levo od sredine." Lahko bi namreč tudi pametno molčali.
Resnično, resnično vam povem, Robert Golob bo slab predsednik vlade. Njegova zasluga utegne biti le vnovično pokristjanjevanje Slovencev, kot se je to dogajalo pod Bratuškovo, Cerarjem ter Šarcem, ko se bodo ljudje spet množično križali in v stiski vzdihovali, o, Sveta Marija, o, Mati Božja, pomagaj nam, reši nas, o, Gospod itd..
Ljubljana
No saj golob ne bo PV. Jasno je da bo g. JANSA znova PV !
uros.samec
Kaj tako sprevrženo debilnega in abotnega je zares mogoče le v Sloveniji. Trdim, da celotna EU nima bolj zabitega volilnega bazena. Ampak res zabitega, v beton zabetoniranega. Pa to je strahota.
Ljubljana
Se strinjam. So ugotovili pred cca 10 leti da so MSM folk spravili ob zdravo pamet in od takrat ugrabitelji drzave temu folku lazejo iz ure v uro..folk pa lazi in zalitev sploh ne zaznava ! Baje ima RTV cist fajn program !!
BARBARA RAKUN
Ljubljana,tvoj komentar zmaga.!
Čeprav moram reci,da gre pohvala vsem komentatorjem.
Če bodo ljudje spet na lepe oči volili - tako kot do sedaj,ko so bile na oblasti leve vlade,potem se nam slabo piše. Očitno gredo ljudje velikokrat na led.
Kraševka
Osrednji mediji že prikazujejo ZMAGOVITO stranko, ki še nastala ni.
Tu se vidi, da RTV in drugi osrednji mediji, dejansko AGTIRAJO in ne merijo uvrstitve v PARLAMENT.
Če bodo Desni verjeli v zmago in po terenu predstavili svoj razvojni PROGRAM, sem prepričana, da bodo zmagali.
To bo za Slovenijo DOBRO, da bo na prihodnjih VOLITVAH ZMAGALA spet Desnica!
Srečno 2022!
ajamnik
Dvigniti bi bilo treba prag za vstop v parlament (iz 4 na npr. 8 % ali še višje) in vzporedno tudi prag za financiranje strank iz proračuna (iz 1 na npr. 5 %). Dvig prvega praga bi prisilil stranke k povezovanju, dvig drugega praga pa preprečil financiranje raznih Piratov, za katere res nimamo pojma, kaj počnejo!
omega
Tudi jaz se sprašujem, kakšno vlogo imajo pirati. Izraz pomeni morske roparje; torej kriminalce. Mislim, da med njimi in Levico ni večjih razlik, a so še bolj "svobodoljubni" torej anarhisti sedanjosti. So proti vsemu predvsem pa proti vsakemu redu, ker je red zanje že nekakšen fašizem. Če malce karikiram so tudi proti voznemu redu javnih prevoznih sredstev. Skratka stranka nevrednega volilnega glasu razumnega in odgovornega človeka
Stajerska2021
Ajamnik, podpiram idejo za oba dviga! Stranke - kot so Pirati - zelo dobro živijo, ker niso v DZ. Država jih udobno financira in po moje držijo fige, da ne pridejo v parlament. Z dvigom iz 1 na 5 %, bi jim "bolji život" odklenkal. Sicer pa niso edina stranka, ki se na državnih jaslih redi.
Markec
Golo stranko trenutno oblači Mediana. Po zadnji modi. Smernice so dane, gospa je očitno dobro razumela navodila.
Friderik
Pa kdo še verjame Maroltovi agenciji? Ne morem verjeti kakšne kozlarije objavlja. Ali res misli, da smo vsi neumni, samo ona ne? Da je ni sram objavljat take neumnosti! Za norca nas ima, in za nos nas vleče? In zraven se hihita od navdušenja nad seboj...kako je duhovita!
Stajerska2021
Maroltova si je verodostojnost prislužila z "Luko Dončičem slovenske politike - Šarcem". Takšno globoko oceno si lahko zapišejo samo na steno svojega doma. Verjame ji tako nihče več.
nejo
Sicer telefonske ankete hvaležno odklanjam, toda ko so me zadnjič poklicali in se predstavili za Mediano, sem jim povedal, naj se Janja Marolt Božič najprej opraviči Luki Dončiču za svojo nezaslišano izjavo o Šarcu, ko ga je primerjala z Lukom Dončičem, potem pa me naj znova pokličejo.
Pri nas nekateri nimajo občutka, kaj se spodobi.
Ljubljana
Bravo
Kozorog
Seveda je povsem možno, da bo na murgeljsi levici največ glasov prejela stranka Rdeči Golobnjak, a so slovenske volitve zapleten algoritem, po katerem zaradi premika glasov k Golobu, največ glasov izgubijo LMŠ, SAB in DESUS ter nekaj celo od SD, predvsem tistih SD-jevcev, ki niso ravno zadrti komunisti ampak samo levičarji. Golob bo zelo malo pridobil od sredinskih liberalno usmerjenih volivcev, ki sodijo med naivneže in verjamejo, da se iz kukavičjega jajca lahko izvali liberalec in ne oportunistični plenilec. Volilni izid bo zopet zelo tesen, a bo tokrat za kakih 5 - 7 parlamentarnih poslancev v korist tistih, ki so za povezovanje in ne izključevanje.
Stajerska2021
Kozorog, se strinjam. Res pa je, da še vedno veliko ljudi gleda samo RTV slo in POP ter verjame tistim, ki ustvarjajo novice. Prav tako na teh televizijah ustvarjajo nove obraze. O novicah je potrebno poročati in jih ne ustvarjati! Vsaj RTV slo bi morala - že zaradi načina financiranja - biti bolj objektivna, kar pa na žalost ni. Mogoče bo letos bolje! Vsaj nastop Lidije Hren nam vliva upanje.
Ljubljana
Super da ste objavili anketo !
Fajn da štosirate tega goloba. A sploh kdo ve kakšen program ima, to itak ni važno kenede...
Važn da ima dolge lase in 30 jurjev plače al nekaj takega....In kar PV naj bi bil.
je še kje tak glup folk ali pa tako lažniva agencija ?
Ali kar vsakega napol ?
Rokc5
Tokrat javnomnenjsko 'bildanje' po mojem mnenju ne bo tako preprosto. Bo pa do njega prišlo, v to ne dvomim :) Ne vem pa kako bodo MSM javnomnenjski politični 'tržniki' reagirali na poizkus uravnoteženja situacije in javnega izražanja dvomov glede vsega? Imam občutek, da bo vse skupaj šlo še v večjo radikalizacijo ter agresivnost, češ 'desnica zavaja s populizmom' zato preprosto ljudstvo ne verjame 'profesionalnim' in 'dobronamernim' agencijam. Velikokrat menim, da je zelo zelo velika škoda, da internetni mediji in sfera družbenih omrežij leta 2011 nista bila tako razvita. Verjetno bi bili potem tudi rezultati drugačni. Tako pa sta takrat Pop TV in Rtvslo izkoristila res njuno zadnjo šanso. Leta 2014 ne štejem, ker je bil en ključnih 'playerjev' preventivno izločen iz igre ......
helena_3
Njegov program je: nagnati nekam vse, ki se mu ne priklanjajo.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.