Praznik povezanosti z našimi predniki, katerih pokončnosti se lahko zahvalimo, da smo danes lahko to, kar smo
Danes, 15. septembra, praznujemo državni praznik, Dan vrnitve Primorske k matični domovini. Praznik spominja na 15. september 1947, ko je bila uveljavljena v mirovna pogodba, ki je takratni Jugoslaviji, in s tem tudi Sloveniji, dodelila velik del Primorske.
»Danes je Primorska zgled sožitja in solidarnosti med ljudmi. Nesebična pomoč in sodelovanje temeljita na dialogu, skupnih projektih in zavezi k spoštovanju demokratičnih vrednot, na katerih stoji naša družba. Ponosen sem na kulturne in gospodarske uspehe Slovencev v Italiji in vesel, da njihova vez z matično domovino ostaja trdna,« je med drugim v svoji poslanici zapisal predsednik vlade Robert Golob.
Svoje razmišljanje ob tem prazniku so za Domovino delile eminentne osebnosti primorske inteligence.
Praznik veselja in hvaležnosti
Primorski novinar, publicist in urednik tednika Domovina Tino Mamić uvodoma pove: »Praznik vrnitve Primorske, ki ga je uvedla desnosredinska vlada (2005), ima velik pomen, ker je, kljub zgodovinskemu pomenu, postal vseslovenski in vseprimorski. Tako smo se začeli bolj zavedati, da je Slovenija pomorska država in da so Slovenci v Tigru bili prvi borci proti fašizmu na svetu. Okupirane Primorce je vedno bodrila in opogumljala tudi osrednja Slovenija, zato gre za vseslovenski praznik. Pomislimo tudi na 100.000 Primorcev in Istranov, ki so v času fašizma morali v svet in v osrednjo Slovenijo – danes imamo zato primorske priimke v praktično vsaki slovenski občini.«
Zgodovinar dr. Renato Podbersič za Domovino oriše zgodovinsko situacijo z naslednjimi besedami: »Po pariški mirovni pogodbi (1947) so svetovni oblastniki posegli v stoletja enoten kulturni, gospodarski in politični prostor ter ga boleče razdelili z novo državno mejo med tedanjo Jugoslavijo in Italijo. Naše prednike na Goriškem je nova meja zelo prizadela, kar naenkrat so bili ločeni od stoletnega središča v Gorici. Poleg tega je umetno postavljena meja potekala neživljenjsko in nikakor ni sledila niti nacionalnim delitvam. Državna meja je bila do Videmskega sporazuma (1955) praktično nepredušno zaprta, ponekod tudi z bodečo žico. Jugoslovanski graničarji so na meji streljali na tiste nesrečnike, ki so bežali v ›gnili kapitalizem‹. Italijani pa tam niso streljali, meje še prav varovali niso.«
Danes praznuje 🇸🇮, Dan vrnitve Primorske k matični domovini. pic.twitter.com/1NJotfr8pd
Dr. Matic Batič, primorski zgodovinar, ki se med drugim ukvarja z zgodovino severnojadranskega območja med obema svetovnima vojnama, poudari, da je dan vrnitve Primorske k matični domovini zanj praznik veselja in hvaležnosti, da sme kot Slovenec na Primorskem svobodno živeti svojo slovensko identiteto. »Marsikje po svetu za pripadnike različnih narodov danes to ni nekaj samoumevnega, še toliko manj bi se to zdelo samoumevno našim prednikom, ki so bili v času italijanske oblasti izpostavljeni procesu načrtnega etnocida. Obenem je zame to tudi praznik povezanosti z našimi predniki, katerih pokončnosti se lahko zahvalimo, da smo danes lahko to, kar smo,« doda dr. Batič.
Oba sogovornika pa govorita o veselju, ponosu in hvaležnosti. Tako dr. Podbersič poudari: »Ponosen sem, da sem Goričan, Primorec. Vsak dan, vedno znova, že celo življenje.« Dr. Matic Batič v povezavi s tem podčrta pomen zgleda številnih primorskih katoličanov, duhovnikov in laikov, ki so kljub težkim in na videz brezupnim razmeram ohranili zvestobo narodu in veri, ne da bi se pri tem odrekli drugim moralnim vrednotam. Zaključi z mislijo: »Njihovo žrtev razumem kot zavezo, da to dediščino ohranim in prenesem naprej. Izzivi, s katerimi se danes v dobi t. i. tekoče moderne sooča narodna identiteta, so seveda drugačni, a prav tako zahtevni, in nanje bomo morali najti odgovor, če želimo preživeti kot skupnost.«
Zgodovina in politika
Tino Mamić pa opozori tudi, da je žal onkraj meje ostalo še vedno še enkrat toliko Primorcev, kot se jih je leta 1947 vrnilo k matici. Pri tem seveda ne moremo mimo zgodovinske kritike, saj bi Trst, če bi Slovenijo leta 1945 namesto partizanov obvladovali demokratično usmerjeni odporniki, verjetno pripadel Sloveniji namesto Italiji.
Dr. Renato Podbersič zaključi svoje misli: »Primorska te dni praznuje in prav je tako! Toda nekateri ob tem ne morejo brez mahanja z rdečimi zvezdami in zastavami propadle jugoslovanske države. Žal jim ob tem prepogosto asistirajo tudi slovenske državne in krajevne oblasti, ki še vedno gojijo kult večne neminljivosti in vere v odrešenje dialektičnega materializma.« Podobno zaključi tudi Tino Mamić, ki pravi, da si želi, da bi se počasi končalo zlorabljanje spomina na primorskega Tigra in partizanstvo: Primorci so se borili za Slovenijo, ne pa za rdečo zvezdo in Josipa Broza Tita.
Poslanica predsednika vlade 🇸🇮 dr. Roberta Goloba ob dnevu vrnitve Primorske k matični domovini.
— Vlada Republike Slovenije (@vladaRS) September 15, 2023
🔗 https://t.co/fBzZgQ0gvw pic.twitter.com/cEkLi2HpZj
Izbrano za naročnike
Povezani članki
Zadnje objave

Levi predsodki do Romov

»Prata« v zeliščni omaki

Rusije ni več sram prositi za pomoč Severne Koreje

V slovenskem šolstvu manjka 4.000 učiteljev? Zakaj se to zdi veliki blef
Ekskluzivno za naročnike

Levi predsodki do Romov

»Prata« v zeliščni omaki

Karikatura: Migrantska pot na Zahod
Prihajajoči dogodki
Solo e de camera: Nuša Rejc, violina in trio Setsuna
Sedma Beethovnova - otvoritveni koncert sezone 2023-24
Odprtje pohodniške Poti cistercijanov
70 let Avsenikove glasbe, 2. del
Izbor urednika

Slovenski srednji sloj molzna krava države. Prostora za nove davke ni

77 komentarjev
Miha12345
@kugy, ali imaš trohico empatije do več kot 75% slovenskih žrtev ki so jih pobili nacifašistično-kvizlinški zavezniki Cerkve, med njimi tisoče žensk in otrok ki so jih pobili v koncentracijskih taboriščih? Evo par žrtev med mnogim žrtvam Črne roke, ali imaš simpatije do njih?
https://sl.wikipedia.org/wiki/Druga_svetovna_vojna_na_Slovenskem#/media/Slika:%C5%BDrtev_%C4%8Crne_roke_(4).jpg
Vrh Cerkve očitno nima trohice empatije do žrtev nacifašistov-kvizlinov ker, kolikor vem, se niso poklonili niti eni od teh žrtev, dokler se pa klanjajo in očitno imajo veliko empatije do genocidnežev, ustašov. Imaš prav, taksno pomankanje empatije od strani vrha Cerkve je fanatičnost, da ne omenim anti-krščansko
Jaz menim da vsaka nedolžna žrtva zasluži empatije, ampak med njimi niso kvizlingi ki so se borili na strani nacifašističnega etnocida nad Slovenci, in ki so bili ogromna večina povojnih žrtev, Kar se pa tiče nedolžnih civilistov, veliko več teh so pobili desni zavezniki Cerkve, in če vsaki nedolžni žrtvi posvetimo enako empatije, veliko več empatije je treba posvetiti veliko več slovenskim žrtvam desnice
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
JAZ NIČ NE LAŽEM.
jOHAN JE TU OB 15H IN 11 MINUT
ČESTITAL likvidatorju Pepetu S.
za likvidacijo civillista DR. m. nATLAČENA,
KI JE BIL NA POŠTENIH VOLITVAH S 77% glasov izvoljen za
BANA IN JE TO DOLŽNOST ZGLEDNO OPRAVLJAL.
v ENAKI MERI KOT ON SO BILI kolaborantje
NJEGOVI KPS STALIN VOS LIKVIDATORJI,
KI SO GOTOVO PORABLJALI BONE ZA PREHRANO ... ,
KI JIH JE SEVEDA - DELIL OKUPATOR.
Tako ničvrednega klobasanja - polneg zlove - do naših vrlih
POLIT KATOLIKOV - pa že dolgo ne.
In kje je DOKAZ, da vrli dr. Marko NATLAČEN - NI BIL ZAVEDEN SLOVENEC.
Nič zavedni in nič moralni Slovenci so bili predvsem
ŽAL SLO STALINISTIČNI KPS KOMUNISTI,
KI SO S KPS STALIN VOS - POBIJALI POŠTENE SLOVENCE,
CIVILISTE.
Mar ne ? L.r. Janez KK
p.s.
vrli dr. Marko NATLAČEN JE BIL POGUMEN ČLOVEK,
S POLOŽAJA BANA - OB OKUPACIJI - NI KAR - POBEGNIL.
Tudi
SLOVENCO - DOMOBRANCI SO BILI - POGUMNI LJUDJE
saj so se edini odkrito uprli - BRUTALNIM
STALINISTIČNIM NASILNIKOM, POLIT MORILCEM POŠTENIH CIVILISTOV - SLOVENCEV, BRUTALNIM STALIN T.I. PARTIZANOM.
Junaški
in odlično organiziran napad JUNAŠKIH SLOVENCEV - DOMOBRANCEV - NA BOROVLJE
se je začel 8.5. 1945 in je bil upravičen
saj bi brutalni STALINISTIČNI PARTIZANI NESODNO POMORILI VSE SLOVENCE,
KI SO ODŠLI PREKO LJUBELJA.
Vrnitev SLOVENSKIH CIVILISTOV V Slovenijo - JE PREPREČIL
ZDA poveljnik ALEXANDER. ... .
SLO
brutalni žal slovenski stalin komunisti so dokazano nesodno morili
Slovence civiliste - ŠE V JANUARJU 1946 - pri
SL. BISTRICI.
KAJ OBSOJA ALI NE OBSOJA TU EN STRAHOPETNI ANONIMČEK, DOMNEVNO STAR PREKO 80 LET
- TO TU NIKOGAR NE ZANIMA.
ČE KAJ OBSOJAŠ - OBSODI TO
POD
svojim polnim pravim imenom -- tako kot jaz
in mnogi ostali Slovenci.
Johan
Knjižničar, preveč kracaš in premalo razmišljaš. Kar nekajkrat sem te opozoril na konec vojne in "junaško" domobransko dejanje po tem, ko je Evropa slavila Dan zmage, poraženci pa "Dan zmagovitega poraza" (ki ga Mefi praznuje še dandanes). Ne samo da to vedno, modro preskočiš, temveč papagajsko bluziš vsevprek, ob tem pa ob tvoji redundanci sproduciraš še debelo laž, češ, da odobravam in podpiram poboje civilistov.
Marš k spovedi!
(Tudi belogardisti so se po zločinih spovedali "farju", ki je imel pištolo za pasom. Pa brez domnevno!) )
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
TU RES GRDO PACAJOČEGA "Johana, Miho ... ) vabim,
da pokomentira
"NARODNO-ISVOBODILNO AKCIJO" jeseniških "STALIN SKOJEVCEV-KPS NA jESENICAH DNE 29.11. 1944.
Postavilli so t.i. PEKLENSKO BOMBO v jeseniško MEŠČANSKO ŠOLO.
Izid te "NARODNO-OSVOBODILNE AKCIJE"
je bil
res tragičen:
6 MRTVIH ŠOLARK, SLOVENSKIH DEKLIC, CCA 10LET
in
10 HUDO RANJENIH DEKLIC-ŠOLARK, TUDI SLOVENK.
Prosim
JOHANA, MIHO ... - ZA KOMENTAR.
Slika mrtvih 6 deklic je na internetni
DOGITALNI KNJIŽNICI - NUK D LIB,
gre se na PEIODIKA, nato na ZGODOVINSKI ČAOPISI in nato na časopis
SLOVENSKI DOM, pod - 9.12. 1944, STRAN 8.
sEVEDA DVOMIM,
DA JE VERJETNO NAD 80 LETNI jOHAN ... ITD.
TOLIKO SPRETEN NA RAČUNALNIKU,
DA BO TO NAŠEL.
a NAJ SE POTRUDI,
ČE ZNA TROSIZI LAŽI,
NAJ - LE NAJDE - TE "narodno-osvobodilne slike".
L.R.
Janez Kepic Kern
p.s..
ORGANIZACIA VAŠKIH STRAŽ IN
SLOVENSKEGA DOMOBRANSTVA
- je bila rees - skrajno MUJNA
IN VEČČ KOT UTEMELJENA
OB TAKO STRAHOVITEM TERORJU, MORJENJU Slovencev...
kot so ga zločinsko izvajali
STALINISTIČNI "MLADI" FANTJE-STALIN T.I. PARTIZANI.
Kugy
Ne razumem fanaticnost brez trohice empatije. Zame kot Primorca je dovolj zlocin nad primorsko druzino, ki je pribežala na Dolenjsko pred fasisti. Organizirani frisni exsikuterji, pod poveljstvom zaslužnega castnega obcana ljubljana je izvedla masaker nad tremi otrocici, materjo in ocetom, da je kri tekla skozi vrata po stezi na cesto vsem na oči. Izvedeno po prirocniku revolucionarjev pod krinko partizanstva NOB že leta 42 , cilj prestrašiti narod in zaceti razredno delitev. Vse pri zavesti, namensko, plansko,ne iz masčevanja. Tak zlocin je zame dovolj, da bi morali biti vsi takratni voditelji obsojeni. Ker so paktirali z Sovjeti jih Anglo ameriske sile niso mogle skupaj s fašisti in domobranci obsoditi .Zahvalijo naj se Sovjetom , ki so jih vso vojno željno cakali, zalostno pa je, da v demokraticni Slo. se vedno uzivajo vso čast in podporo povojne generacije, ki se ne zaveda ,da je plod kontinuiranega zavajanja,terorja in strahu, ki se je zacel tisti dan na Dolenjskem z masakrom nad ubogo nedolzno Primorsko druzino.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj dober dan - vsem.
No - pavzaprav smo lahko hvaležni, da nek okoreli,
domnevno nad 80- letni "po- ali neo-stalinist" javno piše svoje blodne interpretacije dogajanj v Sloveniji 1941-1945.
BOMO IMELI VSAJ KOPIJE NJEGOVIH ZAPISOV LAHKO KOT DOKAZ,
DA NEKDO V SLOVENIJI LETA 2023 - ŠE VEDNO ODOBRAVA
ZLLOČINSKE STALINISTIČNE LIKVIDACIJE CIVILISTOV, NASPROTNIKOV VSILJEVANJA STALINIZMA v našo Slovenijo.
Beroči skopirajte si njegove bedn zapise,
bodo uporabni za v naše bodoče knjige
KOT DOKAZ O TRDOŽIVOSTI ZLOČINSKEGA KARDELJ, TITO, MAČEK ITD. stalinizma na Slovenskem.
Slovenski stalinisti od starosti - izumirajo,
tudi z razmišljanem imajo že hude težave.
Beroči, kar kopirAjte - te "dragocene dokumente" blizu-grobnega razmišljanja - žal slo "STALINISTOV - 2023"
HVALA tI "miha..., johan ... - kar še kaj enako abotnega - napiši,
bomo veseli.
l.r. Janez KK
p.s.
po mnenju MIHE, JOHAA ... NAJ BI BILI ŽAL SLO STALINISTI
- CELOO SLOVENSKO NARODNO ZAVEDNI IN SLOVENSKO NARONO GIBANJE.
Seveda - krave ppokajo od smeha,
vrli van dr. Marko NATLAČEN - PA NAJ BI NE BIL SLOVENSKO NARODNO ZAVEDEN,
- A JE PRIPRAVLJAL SAMOSTOJNO - BANOVINO Slovenijo.
Johan
Še vedno pa je (JKK) slep, gluh in bebavo papagajski, zaveden v zmoto o zmagoviti klerodomobranski vojski. Mladi partizani so dočakali veliki dan, dokončno predajo okupatorja - in njegovih zvesto pomožnih enot. Še enkrat, edinstven zločin, storjen po koncu (!) vojne. Pa se domobranci z zločinski prebojem le niso uspeli rešiti pred dokončno usodo in pravičnim (!) epilogom. Izdali so svojo domovino, se ovenčali s kolaboracijo, zato jim tudi vera in Bog nista mogla pomagati. (Tudi sicer so v bojnem geslu domovino postavljali na zadnje mesto - Bog, vera, domovina...). Vse v imenu Kristusa Kralja, naj v imenu njegovih ran, pogine (crkne) partizan!
To so bili ("domnevno") veliki dosežki ("vrlih") katoliških brambovcev preživelih časov. Iz teme klerikalizma, ki je prihodnost slovenstva snoval na temelju kolaboracije, je raslo novo upanje.
Miha12345
...mimogrede, kugy, prva revolucija na Slovenskem je bila nacifašistična, z nasilno agresijo in razkosanjem Slovenije, ko so uvedli totalitaristično desno diktaturo in raznarodovanje Slovencev, Na stran te raznarodovalne revolucije in totalitarizma so takoj postavili Natačen, Rožman in drugi kolaborantje, in to mesece pred partizanskim uporom
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Moram - se popraviti:
vzrok za večje, tudi vojaško sodelovanje med nasploh
vrlimi,
v dobro vseh Slovencev - z izjemo stalinistov - delujočimi izvoljenimi vrlimi slovenskimi katoliškimi politiki in - okupatorji Slovenije 1941
je bilo poleg - same okupacije
TUDI NEZNOSNO LIKVIDATORSKO,
POŽIGALNO NASILJE, samovoljno prisvajanje hrane in živine ...
STALINISTIČNIH SAMOPROGLAŠEVANIH "OSVOBOJEVALCEV SLOVENIJE" in baje CELO "KATOLIŠKIH" Slovencev,
KI JIH JE BILO 80 %.
Kot razlog za UPRAVIČENO ORGANIZACIJO
VAŠKIH STRAŽ IN SLOVENSKEGA DOMOBRANSTVA
To strahotno stalinistično nasilje,
LETA 1942 so žal slo stalinisti likvidirali več sto Slovencev,
večinoma civilistov.
Kdor tega ne ve - naj si prebere v tem zborniku iz leta 2014.
NAVAJAJO
TUDI SLOVENSKI AKADEMSKI ZGODOVINARJI:
NPR. DR. Vida DEŽELAK-BARIČ
v zborniku
NASILJE VOJNIH IN POVOJNIH DNI. Institut za novejšo zgodovino, LJ, 2014, dostopno naa internetu.
Toliko. l.r. Janez Kepic-Kern
p.s.
jaz napišem, da so SLOVENSKI DOMOBRANCI - bili POGUMNI,
ker so pač - res bili - pogumni,
to so velikokrat dokazali.
Zisto o utopljenih STALIN PARTIZANIH v Dravi je pa enostavno dejstvo:
slabo so zanovali blokado mostu čez Dravo v Borovljah - NA KOROŠKEM
IN JIM ZATO OB SILOVITEM NAPADU SLOVENCEV-DOMOBRANCEV
ni preostalo drugega kot skok v mrzlo in deročo Dravo.
Dejstvo - pač.
Miha12345
@Kugy - Primorska je slovenska samo zaradi partizanov. Po drugi strani Natlačena, Rožman in ostali kolaborantje so se od prvih dni postavili na stran fašistične okupacije in ditature ki je pred tem že 20 let raznarodovala in tlačila Primorcev. Nacifašistično - kvizlinški zavezniki Cerkve so tudi pobili daleč največ Slovencev, in Cerkev in kvizlingi so se postavili na stran etnocide nad Slovenci. Ko si pripravljen priznati teh osnovnih dejstev, se o vse ostalem lahko pogovarjamo
Kugy
Miha nasi na Primorskem niso podpirali Domobrancev, se manj Faš, pa tudi nemcev ne čeprav je od Avstrije minilo le 20 zelo slabih let. Podpirali so Partizane in se tudi borilu v njihovih vrstah. In kaj so dobili. Teror, likvidacije, razvrednotenje idealov in prisilno uvedbo ideologije, ki ti je lahko stala glavo. Mi primorci smo placali naj visjo ceno stalinisticne avanture. Nasa intiligenca je bila pregnana, cvet naroda, ki je sluzil v It. Vojski in kasneje pod zavezniki in prekomorskih br. Je bil kuzen. Kmetje, ki so hranili part. vojsko so postali kulaki. Itd in itd. Zakaj se ti to ne zdi problem. Zakaj zate ni bil problem Stalinizem. Zakaj velika izdaja komunistov, ki so ob napadu ideoliskih norcev fasizma in nacizma ,zaceli izvajati svoj cebinski program po vzoru velike Okt. Revolucije. Je bilo to pošteno in legalno.Vsaka žrtev, ki je nastala zaradi revolucije je bila nepotrebna. Lahko se je sedaj skrivati za partizani in enaciti revolucijo z NOB. Vendar to je se ena laž brez katete je cesar nag. Zato je potrebno nabijati o domibrancih. Se dobro da so bili,saj brez bele garde ni prave revolucije. Nasi narodni heroji so bili vsi likvidirani, ker bi lahko ovirali ravolucijo. Verjetno te to ne zanima, nas na primorskem pa zelo.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
NO, KAKORKOLI, ker dokončujem mojo izčrpno knjigo
o vlih katoliških ORLIH (1906-1929) in o njih nadaljevalcih
ZVEZI SLOVENSKIH FANTOV - ZFO in o enako odlični
ZVEZI DEKLIŠKIH KROŽKOV - ZDK (1930-1941) sem seveda
temeljito pregledal tedanje časopise in ugotovil - da se je v 1939. letih pod vrlom banom dr. M. NATLAČENOM - veliko gradilo:
v Ljubljani je on osebno - dr. M. NATLAČEN zasadil prvo lopato za izgradnjo NUK-a, ki je bil do začetka 2. vojne kot investicija
Kraljevine Jugoslavije v Slovenijo - tudi - dograjen. v lj JE ZRSLA ŠE Moderna galerija, kopališče KOLEZIJA, sirotišnica v Trnovem,
Plečnikove ŽALE in še mnogo podobnega.
VRLI ZFO - SLOVENSKI KATOLIŠKI FANTJE - so z udarniškim delom in donacijami Slovence - dogradili PLEČNIKOV ORLOVSKI STADION ter začeli zidati stavbo "SLOVENSKI DOM", ki je stavba,
v kateri je danes RADIO SLOVENIJA: do leta 1941 JE BILA GRADNJA ŽE TOLIKO NAREJENA, DA JE TEDANJI Radio Ljubljana, KI JE DELOVAL NAD Daj-Damom - ŽE PRENIŠLJEVAL, kje v tej stavbi s telovadnicami in pisarnami društev - naj bi imel svoje STUDIE.
Torej: začeta javna dela in gradnje so se tudi pod okupacijo
Italijanov - normalno - nadaljevala.
TUDI ZLOGLASNI KPS VOS LIKVIDATORJI SO DOMNEVNO toliko "KOLABORIRALI" z ITA okupatorji, da so dobivali - seveda
OKUPATORSKE BONE ZA PREHRANO IN OBLAČILA ... ITD.
sEVEDASO BILI NAŠI VRLI SLOVENSKI KATOLIŠKI POLITIKI - IZJEMNO slovensko NARODNOSTNO - zavedni: leta 1940 so dosegli priprave na USTANOVITEV BANOVINE Slovenija.
Če bi ne bilo začetka 2. vojne bi šli pa tudi v mednarodna pogajanja - za vrnitev dežel, tudi PRIMORSKE - k matični SLOVENIJI. Sploh so katoliški slo politiki vedno bolj obupovali nad brezupno KRALJEVINO YU. NAČRTOVALI SO ustanovitev samostojne države Slovenije.
VSEKAKOR SOUSTANOVILI "SVOBODNO SLOVENIJO" v Argentini.
Tisti, ki so odšli tja.
kaj vse so pa PRIMORCI PRETRPELI - pod vsiljenim jim
"TITO STALINIZMOM" - pa povejte tisti, ki o tem - več veste.
Vejetno so bili zelo razočarani,
ko od gesla "TRST JE NAŠ" - NI BILO - NIČ.
GB ANGLEŽI SO DOBRO VEDELI, DA JE TRST VEDNO BIL NE LE SLOVENSKO - PAČ PA MEDNRODNO MESTO.
sVEDA SO gb angleži konec maja žal slo stalin partizne nagnali tudi iz avstrjske kOROŠKE - ČEZ kARAVANKE, ČESAR JE BILA VEČIN koroških slovencev - zelo vesela: STALINIST ZLOGLASNI DR. pIRJEVEC JE BIL IMENOVAN ZA KOMANDIRJA Celovca IN JE TAKOJ ZAČEL PODRŽAVLJATI AVSTRIJSKA PRIVATNA PODJETJA. A je konec maja 1945 pobral šila in kopita, kot ex JNA - le tanke so izgubili na Koroškem in precej jih je STALINOV utonilo v DRAVI.
"Narod naš - dokaze hrani" rečejo PRIMORCI.
TOLIKO.
L.r. Janez KEPIC-KERN
Johan
Me ne me basat! Ugotovitev pa ugotovitev! "Primarni krivec za kolaboracijo je bil okupator." Modra ugotovitev modrega klero-janšista (izraz se je pojavil nedavno in je (po)poln nadomestek za desničarja). Sekundarni krivec sta pa moja babica in katoliški kler. Babi zato, ker je rodila in vzgajala fanta v zavednega Slovenca, oni, drugi, pa so istega zlorabili in iz njega napravili kolaborantskega soldata, ki je zavedenost in naivnost plačal z življenjem. Kaj ga čaka je slutil in se od matere po zadnjem snidenju tudi poslovil - za vedno. Ves preostanek življenja je tiho žalovala in obenem obžalovala, da je bil žrtev zavedenosti. Žal mi je, da ne more odgovoriti tistim, ki nadaljujejo svetle tradicije junaških domobrancev. Peklilo jo je le vprašanje, če je tudi on padel tako globoko, da je v imenu križa ubil človeka. Ona bi JKK-ju znala povedati kdo in zakaj je bil "primarni vzrok" za kolaboracijo.
Sram naj bo vsakogar, ki v povzdigovanju in čaščenju belogardizma, domobranstva in kolaboracije preseže pietetno raven. Več od tega bi moralo biti kaznivo.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Spodnjega zelo iracionalnega zapisa
nekega anonimnega strahopetneža - Vam
nikomur od beročih - ni treba jemati resno.
NOBENA SVETTOVNA ZGODOVINA
NIČESAR ZELO KOČLJIVEGA - NI VELJAVNO DOGNALA.
Polit presoje tudi niso naloga zgodovine.
Glede
T.I. KOLABORANTSTVA - NOSI PRIMARNO KRIVDO - OKUPATOR:
- PRAGMATIČNO SODELOVANJE - KOLABORACIJA
Z OKUPATORJEM
JE VEDNO - NUJA - ZARADI PREŽIVETJA - OKUPIRANEGA,
PREBIVALSTVA. TUDI DOMA IN V SLUŽBAH AKTIVNI PODPORNIKI ŽAL SLO stalinistov - so pragmatično "kolaborirali", da so sploh dobili NAKAZNICE ZA ŽIVEŽ, OBLAČILA ... .
- vojaška "kolaboracija" z okupatorji, z Italijani, z Nemci - je bila
PA DOKAZANO -
IZSILJENA RAVNO Z BARBARSKIM NASILJEM STALIN PRTIZANOV IN KPS VOS - nad civilnim prebivalstvom Slovenije,
ki NI HOTELO IN NI OPIRALO - UVAJANJA STALINIZMA V našo
katoliško in podjetniško, obrtno Slovenijo.
Torej:
če je v Sloveniji 1941-145 KDO IZVAJAL GENOCID NAD
SLOVENCI
SO BILI TO RAVNO - STALIN PARTIZANI IN KPS VOS.
Dokazljivo
in že dokazno s strani dr. Dežmana - s številkami.
Tudi
navajanje o "tisočih"pobitih kolaborantov v Franciji
je v zapisih
tu pacajočega, verjetno zelo starega MIHA..., JOHAN ...
navadna
PRAZNA LAŽ IN POTVARJANJE - BREZ NAVEDBE VELJAVNIH VIROV.
SLOVENSKI ČASOPIS Dnevnik je dne 6.2. 2005
objavil pogovor z nekim FR ZGODOVINARJEM,
ki pravi, da o nesodnih usmrtitvah t.i. KOLABORANTOV v Franciji
leta 1945 - ni nobenih veljavnih podatkov: števio ta
nesosodno ubitih se realistično ocenjuje na 8. - 9.000-
Na FRA SODIŠČIH pa je bilo izrečena smrtna obsodba CCA 800 OBSOJENCEM,
VENDAR JE BIL DOMNEVNO VEČJEMI ŠTEVILU TEH
spremenjena - v ZAPORNE KAZNI - npr. maršalu Petainu ... .
TUDI O TEM
VELJAVNIH URADNIH PODATKOV - NI, JAVNO DOSTOPNIH.
Toliko Franciji.
Glede
SLOVENSKIH
vaških straž IN slovenske domobranske vojske
tu pacajči STRAHOPETNI ANONIMČEK - staln ponavlja
STRAHOTNO LAŽ,
da so bile VAŠKE STRAŽE in SLOVENSKI DOMOBRANCI
"GENOCIDNI"
DO SLOVENSKEGA NARODA.
Resnica je ravno OBRATNA: ti dve
formaciji sta bili izrazito SAMOOBRAMBNI
IN NAMENJENI - IZKLJUČNO - OBRAMBI, ZAŠČITI ŽIVLJENJ
sLOVENCEV - seveda življenj večinskih 80% KATOLIŠKIH
SLOVENCEV,
KI SO BILI PRAVZAPRAV - SLOVENSKI NAROD.
STALINISTOV
JE BILO LE PAR TISOČ,
PODPIRAJOČIH JIH
Slovencev -- pa max . 20% od vse Slovencev.
Dokazljivo.
Na Turjaku so VAŠKI STRAŽARJI - resda doživeli poraz
in so bili potemm BARBARSKO - STALINISTIČNO NESODNO POMORJENI - s strani STALIN T.I. PARTIZANOV,
ki sveda niso bili prava vojska - pač
pa le oborožene enote VODENE S STRANNI STALINISTIČNIH POLITIČNIH INDOKTRINIRANCEV,
ki so imeli namen RAZLAŠČEVANJA SLOVENSKEGA PREBIVALSTVA - PRISILNO DELO ... .
KAR SO KASNEJE TUDI IZVAJALI IN TAKO IZKORIŠČALI
in UNIČEVALI ŽIVLJENJA naših SLOVENCEV.
tujak
JE BIL DOMNEVNA "A dokazljiva KOLABORACIJA"
SLO STALIN T.I. PARTZANOV - Z UKUPATORSKIMI Italijani.
Bodo
naši akad. zgodovinarji dokazali dejanski obstoj
"DOGOVORA O NENAPADANU" med Italijani in domnevno med
stalin partizanskim "POPIVODO" - IN DOGOVORJENO IZROČITEV
TEŽKIH ITA TOPOV - slo stalin partizanom.
Meni
osebno
je slo dobra pisateljica gospa xx rekla, verodostojno, kot sodobnica dogajanj na Turjaku, kjer je bilo umorjenih tudi več njenih prijateljev - da SLOVENSKM FANTOM na Turjak - žal ni prišel
NIHČE POMAGATI.
Zato so potem ustanovili boj učinkovite ODREDE IN BATALJON, ki je zadal
STALIN PARTIZANOM, ki so imeli namen
STALINIZIRATI našo Slovenijo - veliko
izgub in porazov. Nazadnje so SLO DOMOBRANCI
MOČNO PORAZILI
- ŽAL SLO STALIN PARTIZANE
PRI PREBOJU BLOKADE mostu čez Dravo cca 8.-12.5. 1945.,
še prej pa na Javorovici in drugod .
VOJAŠKO NEPORAŽENI, PRAVZAPRAV - ZMAGOVALNI
slovenski fantje-domobrani, ki so dejansko
branli SLOVENSKE DOMOV, VASI IN ŽIVLJENJA SLOVENCEV
so bili po prostovoljni razorožitvi
nemoralno prevarani
in nebroženi prepuščeni v mučenje in brutalne likvidacije
ss strani - STALINISTIČNIH T.I.PARTIZANOV,
NE SLOVENSKO-NARODNE - pač pa STALINISTIČNO PARTIJSKE
POLITIČNE VOJSKE.
Toliko.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 71 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan:
ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komun-socializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokirarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moji KONTAKTNI podatki so na internetu pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje: za
razvoj pozitivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV”.
Johan
Pozabil sem JKK-ju še pripombo glede "vrlega" bana Natlačena. Manjkala mu je vrlina primorskega domoljuba, zavednega Slovenca. Namesto tega je svoje kolaborantsko držo plačal z najvišjo in najbolj pošteno ceno.
Pepe, vsaka ti čast za neustrašno, junaško dejanje. Vsakomur svoje in vsakomur po njegovih zaslugah.
Johan
JKK kot že nekajkrat hvali sestave kvislinško-kolaborantskih, ukupatorjem služnih vojaških formacij. Brez objektivnega pogleda in brez sramu, da je šlo za narodno izdajstvo, o katerem je (resno in objektivno) tudi svetovno zgodovinopisje že izreklo dokončno sodbo. Posebej JKK nekritično piše o domobranski zmagovitosti in dejanju, ki so ga naši, "domnevno vrli" sonarodnjaki storili že po uradni kapitulaciji nemških in njim pridruženih vojaških formacij. Da se ta, JKK (in somišljeniki), najbrž ne zaveda in ne dojame, da je bil prav njihov naskok na partizane ob Dravi tudi njihova klavrna zadnja potaza, ki je dokončno "zapečatila" njihovo usodo. Vsa ta dejanja so razumeli tudi zavezniki (tudi zahodni), ki so se zavedali, da kvislinge in zločince izročajo v prave roke. Najbrž je razumljivo (in dokumenti to potrjujejo), da so si s tem umili roke v spoznanju, da okupatorske sodelavce čaka "pošteno" plačilo. Obresti so bile na žalost številne civilne žrtve, ki jih je čez Karavanke umikajoča izdajalska drhal s seboj načrtno povedla - tudi kot svoj obrambni ščit (Tako kot so storili kvislingi z juga). Zadnje propagandistično dejanje bežečih je bilo namreč to, da so širili "resnico" o tem, kaj vse jih čaka pod novo oblastjo. Izhajam iz širše družine, v kateri so oden drugega spodbujali, da poberejo čim več imetja in se umaknejo z domobransko vojsko. Tudi k moji babici so prišli in ji slikali črno usodo, tudi zaradi sina domobranca (celo "Rupnikovca" z vnaprej zapečateno povojno usodo). Prepričeval jo je tudi mož, ki je koketiral in paradirala z dolgo puško pri tabelih, vendar rok, kolikor vemo, ni imel krvavih, kakor njegovi sosedje in nekateri žlahtniki. Babica je bila odločna in je tudi moža prepričala, da ni potrebe, da bi bežali v neznano. Če bi se moja babica takrat umaknila čez mejo, bi se mogoče rodil kot Argentinec in bi danes na dogajanje gledal drugače, npr. tako kot dr. Fink.
Babica mi je večkrat povedala, pod kakšnim pritiskom je bila, predvsem pa to, da ni imela nikakršnega razloga, da bi bežala. Vse življenje je bila kljub vernost precej žolčna na "farje", ki so ji zavedli sina v nečastna dejanja in povojno smrt. Vedno je bila pripravljena povedati, da je bil posebej slab zgled poraženim in bežečim prav njihov "vrhovni pastir", ki je celo birmal njenega otroka.
Sramota vseh sramot, ena na drugo, ki jo odobravaš, JKK! Kaže, da predvsem iz svoje klerikalno-verske fanatičnosti, ki ti slepi razumsko presojo. Tudi enako razmišljajoči, stari Mefisto je v nevarnosti, da se bo poslovil v nevednosti, zaslepljenosti in zmoti.
Lep pozdrav večinski, desničarski druščini, ki ne uvidi razlike med domoljubjem Primorcev (čeravno s tolminskimi domobranci!) in nazadnjaškima, s klerom in kolaboracijo omadeževanima Notranjsko in Dolenjsko. Zato, poklon Primorce in Istranom z voščilom ob prazniku. Tudi klopotcem, kakršna je Kraševka.
Le kam nas pelje in vodi ponos na "junaške" domobrance!?
In njim hvalospev naj bi bili koraki k narodni pomiritvi!?
Nikar ne smešite sebe in zgodovine!
Predvsem pa, pozabite Možino in njegove "razkole". Kljub doktoratu iz zgodovine je v končnem le navaden desničarski (so)ideolog in politikant.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No,
KOLABORACIJA ŽAL SLOVENSKIH STALINISTOV
s Stalin GULAGI "državo - JE TAKOINTAKO - NEDVOMNA IN DOKAZLJIVA:
PREDVOJNI LO stalinistični komunisti - SO BILI
domnevno "PLAČANCI KOMINTERNE", enako
domnevno t.i. "500 SLO T.I. ŠPANSKIH BORCEV", ki so šli
pomagati "republikancem" v Španijo pobijati
ŠPANCE KATOLIKE, ŠPANSKE DUHOVNIKE, REDOVNIKE
IN REDOVNICE.
RAZIŠČEJO NAJ tudi DOMNEVNO v KRALJEVINI YU strogo prepovedano "kolaboracijo" s STALIN-KOMITERNA Moskvo
mladi slovenski akademski zgodovinarji.
K sreči žal slo STALINISTI - niso mogli biti "MOSKOVSKI KVIZLINGI", ker je bila STALIN SZ - hvalabogu predaleč
in je seveda "sz stalini"niso mogli neposredno okupirati,
ČE PA BI JO,
BI BILI PA SLO STALINISTI - domnevno -
RADOVOLJNI "kvizlingi Stalina",
SE RAZUME.
Stalin slo partizani - niso uporabljali - sodišč,
RAZEN ENEGA- ZELO SPORNEGA V Kočevju.
STALIN T.I. PARTIZANI so LIKVIDACIJE Slovencev
izvajali - kar - samovoljno,
na ukaz poveljujočega lokalne enote ali kar popolnoma samovljno KP VOSOVCI ali terenci - sami.
CELO EX PREDS. J. Stanovnik - JE JAVNO POVEDAL v Cerknem,
da so morali KPS VOSOVCE zaradi mnogih likvidacij Slovencev - brez slehernega dokaza - KAR UKINITI.
Glede Francije:
v FRANCIJI SO Z OKUPATURSKIMI Nemci V RAZLIČNIH STOPNJAH RES SODELUJOČIM Francozom - res sodili,
VENDAR - SO JIM - SODNO
- SODILI,
TUDI SO V Franciji SODILI - TUDI - svojevoljnim likvidatorjem - DOMNEVNIH KOLABORANTOV Francozov
- Z NEMŠKIMI OKUPATORJI.
Za obsodbo zaradi kolaboracije z Nemci - je morala biti stopnja kolaboracije - zelo visoka.
Že leta 1940 je Francija z grožnjo SMRTNE KAZNI
ostro PREPOVEDALA ŠIRJENJE MOSKVA
STALINISTIČNE NASILNIŠKE PROPAGANDE.
V Sloveniji STALINISTOM NI ŠLO
IN JIM SPLOH NI ŠLO ZA SLOVENSKO NARODNO OBRAMBNI ODPOR - proti osnovi čisto
znosni italijanski in nemški okupaciji: Italijani in Nemci niso RAZLASTILI ALI KAR BREZ SOJENJA UBILI - nobenega SLOVENCA.
Talce so začeli streljati šele - ko so provokatorski in do življenj Slovencev BREZBRIŽNI STALINISTIČNI T.I. PARTIJSKI VOJŠČAKI-PARTIZANI - ZAČELI STRELJTI NA okupatorske vojake
- IN SO JIH TUDI KAJ UBILI.
POSLABŠEVANJE RAZMER - SVOJEVOLJNIMI, NIČ "OSVOBODILNIMI KRATKIMI" STRELJANJI -NA OKUPATORSKE VOJAKE - JE BILA DOMNEVNO NAMENSKA MORALNO SPORNA TAKTIKA SLO STALIN PARTIZANOV,
KI JIM NI BILO MAR ZA ŽIVLJENJA Slovencev,
KAR SE JE JASNO POKAZALO V Dražgošah,
KO SO Stalin partizani - STRAHOPETNO pobegnili
in niso prav nič branili Slovencev vaščanov
pred nasiljem okupatorskih Nemcev, KI SO GA PRAV ONI - IZZVALI.
v Dražgošah BI BILO KAJ PROSLAVLJATI - ČE BI STALIN PARTIZAN - DO ZADNJEGA BRANILI VAS,
ki jim je v zimi - pomagala.
Pa tovrstnega junaštv ŽŽAL SLO STALIN T.I. PARTIZANI - NITI SLUČAJNO - NISO PKAZALI,
KAR - POBEGNILI SO.
Slovence vaščane - so branili - samo - slovenski
vojaki VAŠKIH STRAŽ IN SLO DOMOBRANCI.
Slovencem BI stalinpartizani
- več pomagali, če ne bi nič streljali,
pač pa bi pomagali SLOVENCEM KMETOM pri del v gozdu, na poljih ... .
Mar ne ? L.r. Janez Kepic-Kern
p.s.
vse to naj korektno strokovno preiščejo
mladi priznani AKADEMSKI, NEREŽIMSKI ZGODOVINARJI.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
VRLI dr. Marko NATLAČEN - je bil originalno PRIMOREC
iz Vipave.
Že v Vipavi
se je vključil v pozitivno delo prosvetno-telovadnega
delovanja kreposti vzgajajočega ORLA,
KI JE IMEL PRED 1. VOJNO NA VIPAVSKEM IN NA GORIŠKEKM
veliko TELOVADNIH ODSEKOV: v Števerjanu, Braniku, v Gorici,
v Mirnu, vse do Košane in celo vrsto odsekov prav v Vipavi in v okoliških krajih ter seveda tudi v Idriji in v CERKNEM.
Vrli, pozitivni škof , zelo zaveden Slovenec z astrijske Koroške
dr. Gregorij ROŽMAN - je od odličnega knezoškofa A.B. JEGLIČA
prevzel - vzgojno delo z ORLI.
Po samorazpustu ORLOV, KONEC LETA 1929,
NISO SE HOTELI VKLJUČIZI V srbocentralističnega Kraljevega SOKOLA, ki ga je vsiljeval leta 1934 ubiti kralj Aleksander.
Vrli, agilni dr. TOŽMAN je kot mlad škof leta 1930 takoj
ORLE OBNOVIL V
ZFO - ZVEZI SLOVENSKIH FANTOV in v ZDK - KROŽKIH SLOVENSKIH KATOLIŠKIH DEKLET.
Do leta 1937 so bili ZFO-ZDK aktivni BOLJ VERSKO IN V OKVIRU ŽUPNIJ, leta 1937 - so se pa
uradno registrirali kot vseslovenska katoliška zveza
NADALJUJOČA - ORLE.
Postali so ENAKO IN ŠE BOLJ ŠTEVILČNI - KOT - ORLI.
Aktivno je v ZFO IN V ZDK sodelovalo nad 20.000 mladih
katoliških Slovenk in Slovencev.
LET 1938 SO ORGANIZIRALI VLIK MLADINSKI TABOR v Ljubljani,
leta 1939 - znani
KONGRES KRISTUSA - KRALJA: v igri O BOŽJEM KRALJESTVU
so stalinistične komuniste
upodobili v liku ANTIKRISTA s pomagači "POHLEP, LENOBA ... ".
tA
igra je slo "STALINE" - TAKO PRETRESLA,
DA SO REŽISERJA TE ODLIČNE množične igre - Iva PERŠUHA
- KAR BRUTALNO likvidirali, med vojno, 1942.
Več tisoč igralcev
in deset tisoči gledalcev je sodelovalo v igri
z vzkliki
"KRISTUS KRALJUJ, KRISTUS - ZMAGUJ".
Aprila 1941 so VRLI SLVENSKI KATOLIKI iz
ex ORLA ter iz članov ZFO ... ustanovili SLOVENSKO LEGIJO,
nazo pa iz nje
SAMOOBTAMBNE VAŠKE STRAŽE IN LETA 1943
enako samoobrambno slovensko DOMOBRANSKO vojsko.
Ta je uspešno branila prebivalstvo, Slovence na Notranjskem in Dolenjskem pred brutalnim
morjenjem in ropanjem katoliškega prebivalstva
s strani STALIN PARTIZANOV - mnogo porazov.
VOJAŠKO NEPORAŽENI NAŠI SLOVENSKI DOMOBRANCI
so zadnji HUD PORAZ stalin-partizanom zadali
od 8.-12.5. 1945 pri uspešnm PREBOJU ČEZ MOST V BOROVLJAH, NA KOROŠKEM.
Padlo je nad 200 STALINISTIČNIH PARIZANOV
in max. 20 slovenskih domobrancev.
Tragično
in ZA STALINISTE MORALNO KATSTROFIČNO NADALJEVANJE - JE ZNANO:
prevara, brutalen pomor neoboroženih sonarodnjakov, Slovencev.
Vesolje daleč - od kake korektne "osvoboditve".
Mar ne ?
Moralna nižina - slo stalinistov - pač.
L.R. Janez Kepic-Kern
p.s.
s STALINOM - jaz Janez KK - NE PRETIRAVAM,
Slovenski POROČEVALEC iz let 1945, 1946, 1947 - je STALINA
- POLN.
slo staliniti so zatrli vso Slovnij in
TUDI PRIMORSKO:
NISO MOGLI vrli Primorci
več biti samostojni trgovci, podjetniki, kot so bili prej nad sto let
niti večji obrtnniki in večji kmetje - ne, niso meli biti.
VLADALA JIM JE OZNA, KNOJ, LOKALNI "STALIN HEROJI" .. .
Mar ne ?
Miha12345
@JKK - za taksno "sodelovanje" z okupacijsko oblastjo so po vojni v Franciji sodili 120.000 Francozom, predvsem za izdajstvo in tisoče obsodili na smrt. In to kljub temu, da za razliko od slovenskih kvizlingov, ti francoski kvizlingi se niso postavili na stran etnocida nad lastnim narodom. Poleg tega so nacifašistično-kvizlinški zavezniki Cerkve pobili daleč večji odstotek slovenskega prebivalstva, kot pa Franciji. Desni poljski uporniki so na smrt obsodili vse svoje znane izdajalce, desna vlada Beneša je pa po vojni izgnala okoli 3 milijonov čehoslovaških Nemcev, zaradi sodelovanje z okupacijo, med katerim so najmanj ene 20.000 do 30.000 pobili, ali so pa ti pomrli v taboriščih in med izgonom. Tudi na Čehoslovaškem so nacifasisti-kvizlingi pobili veliko manjši odstotek prebivalstva kot pa v Sloveniji
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Fotografije normalno izvoljenega, zelo delovnega
bana M. NATLAČENA,
tudi ORLA od cca 1910 dalje in
vrlega škofa dr. G. ROŽMANA - seveda niso "laž",
pač pa so slike normalnega, za prebivalstvo koristnega sodelovanja med podrejenimi in okupacijsko oblastjo.
AKADEMSKI NAŠI SLOVENSKI "NEREŽIMSKI" ZGODOVINARJI - NAJ VSEKAKOR UGOTOVIJO,
koliko ŽTEV-SMRTI so med Slovenci
- v času italijanske okupacije
dela Slovenije-Ljubljanska pokrajina - POVZROČILI Italijani,
koliko UBITIH Slovencev
PA JE BILO ŽRTEV - žal slovenskih t.i. "STALIN-PARTIZANOV".
RAZLIKA
JE GOTOVO - GROZOTNA:
nedvomno so STALINISTIČNI BRUTALNI Z.I. PARTIZANI
"PARTIJSKA VOJSKA"- PAČ povzročili veliko več
SMRTI SLOVENCEV - kot pa ITALIJANSKI
ali NEMŠKI OKUPATORJI.
Nekaj analiz, ki potrujejo moje domneve
je opravil že zgodovinar dr. DEŽMAN.
TE
moje domneve potrjujejo tudi DOKUMENTARNE FOTOGRAFIJE
od
ŽAL SLOVENSKH STALINISIČNIH T,I, PARTIZANOV,
kii jih je na žalost v slovenskih glasilih
SLOVENEC, SLOVENSKI NAROD, JUTRO, DOMOLJUB
TER V SLOVENSKEM DOMU
er v ČRNIH BUKVAH - vse polno.
Tudi
STALIN-TITOISTI SO ZATIRALI
GOJENJE SLOVENSKE NARODNE ZAVESTI,
ZLASTI
PA SO ZATIRALI - POZITIVNO STARO DOBRO SLOVENSKO
RK VERO IN CERKEV: vsi vemo in dokazano je,
da so slovenski STALINISTI - UMORILI
tudi zelo veliko POZITIVNIH SLOVENSKIH DUHOVNIKOV,
vrlega, zaslužnega Filipa TERČELJA
CELO PO KONCU 2. VOJNE, nesodno seveda,
kar KNOJ - V GOZDU POD Davčo.
Toliko.
L.r.
Janez Kepic-Kern
p.s.
KDO JE TOREJ IZVAJAL GENOCID NAM NAMI - Slovenci.
ex pokojni partijec S. Dolanc je celo v Sloveniji
GOVORIL 8V BOHINJU) V SRBOHRVAŠČINI. Dejstvo.
Miha12345
@Kraševka - ja seveda je "laž" fotka od spodaj ki kaze kako se je Natlačen do tal klanjal fašističnem raznarodovalcu in tlačilcu Primorcev, "Laž" so tudi fotke ki kažejo Rozmana s fašističnim komisarjem Graziolijem, ko mu je 22. aprila 1941. sporočil da bo Cerkev "rada sodelovala" s fašistično diktaturo in okupacijo. "Laž" so tudi fotke Natlačena in drugih kolaborantov s Mussolinijem v Rimu 8. junija 1941. ko so fašistični okupaciji in diktaturi obljubili svojo zvestobo. Evo link na te fotke:
https://sl.wikipedia.org/wiki/Druga_svetovna_vojna_na_Slovenskem#Za%C4%8Detki_kolaboracije
Zmeraj se "zarotijo" dejstva proti desničarem in njihovim "resnicam", bolje rečeno mitom in lažem
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
SPOŠTOVAN GOSPA "Kraševka"
podaj ima seveda popolnoma - PRAV.
Neki indoktrinirani, domnevno plačani strahopeten anonimnež
na tm v redu e- portalu perspektivvne DOMOVIN
DOSLEDNO
ŠIRI ZLONAMERNE LAŽI - ZOPER POZITIVNO RK CERKEV
IN ZOPER
IZJEMNO POZITIVNE NAŠE SLOVENSKE - SLS - POLITIČNE KATOLIKE.
Ti SLS -
SLOVENSKI KATOLIKI SO BILI SLOVENSKO izjemno narodnostno zavedni, V KRALJEVINI SO
TUDI URADNO LETA 1940
ZAHTEVALI AVTONOMNO BANOOVINOO - SLOVENNIJO.
izjemno nadmočnim okupatorjem so se raumno prilagodili
smo zaradi krbi
za dobro njim ljubih slovencev,
za varnost, nemoteno preskrbo in okupacijsko
državno opiranje in nadaljevanje gospodarskega razvoja, realizacije začetih državnih projektov ... .
VSE TO SPLOH NI BILA NEKAKŠNA "KOLABORACIJA"
ampak je bilo normalno življenje
v RAZMERAH TUJE OKUPACIJE.
Okupaciji se slo polit katoliki niso mogli upreti
saj niso imeli lastne vojske in velike vojaške nadmoči okupatorja.
Tak položaj
so skrajno GRDO IZKORISTILI - ŽAL SLO STALINISTI.
tAKOJ LETA 1941
SO ZAČELI IZVAJATI
KPS - stalinistične bratomorne LIKVIDACIJE-USMRTITVE
- LJUDI LATNEGA - NAŠEGA
SLOVENSKEGA NARODA - POBIJALI SO SLOVENCE.
Že leta 1941,
zlasti pa 1942. leta: likvidirali, usmrtili so
PREKO 100 SLOVENCEV in samo manj kot 10 Italijanov.
ZNANTVENO, EMPIRIČNO
DOKAZANA DEJSTVA.
OGORČENJE ZARADI STALINISTIČNIH LIKVIDACIJ Slovencev
me prebiivalci - Slovenci - je bilo ZELO VELIKO.
Organizacija VAŠKIH STRAŽ in kasneje slovenskega DOMOBRANSTVA
JE BILA UPRAVIČENA REAKCIJA 80% KATOLIŠKEGA PREBIVALSTVA
NA STRAHOTNO NASILJE NAD - SLOVENCI, KATOLIČANI.
Točen
razvoj grozotnega, genocidnega nasilja
žal slo VKPB-KPS STALINISTOV - je natančno razviden iz tedanjih glasil SLOVENEC DOMOLJUB, SLOVENSKI NAROD, JUTRO, SLOVENSKI DOM ....
Nedvomni dokaz
MORALNO ZAVRŽNE BRATOMORNE GENOCIDNOSTI
LJUDI LASTNEGA SLOVENSKEGA NARODA
je pomor
PIPADNIKOV - VOJAKOV-SLOVENCEV
po napadu z ITALIJANSKIMI TOPOVI
na grad Turjak, leta 1943.
Tam so stalinistični STALIN PARTIZANI
pomorili cca 500 UJETNIKOV, SLOVNCEV.
Vojaške enote,
ki POMORIJO UJETNIKE, KI SO SE PREDALI
PO
MEDNARODNIH KRITERIJIH - NE ZASLUŽI STATUSA, NAZIVA
"vojska".
Mar ne ?
L.r. Janez Kepic-Kern.
p.s.
v FRANCIJI JE POSTALO ŠIRJENJE
STALINISTIČNO-KOMUNISTIČNE
PROPAGANDE - LETA 1940 - KAZNIVO - S SMRTJO,
KAR JE OBJAVLJENO V Slovenske domu z dne 5.4. 1940
Nič se niso hoteli
KAJ POITALIJANČITI ALI PONEMČITI.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Skratka,
številke žrtev Slovencev med 2. sv. vojno - bo treba nanovo akademsko strokovno preveriti.
Virov,
verodostojnih - je veliko:
od časopiov, ki o redno objavljali PODATKE IN SLIKE
STALINISTIČNIH
GENOCIDNIH MORJENJ - SLOVENSKIH DRUŽIN, STARIH, ENSK, OTROK,
SLOVENSKIH ANTISTALINISTIČNIH OČETOV IN MATER,
do evidenc lokalno - v okoljih
od koder so žrtve izhajale.
Ugotoviti bo potrebno tudi POVZROČITELJE - TEH ŽRTEV.
Mar ne.
L.. Janez Kepic-Kern
p.s.
ukazodajalci STALINISTIČNEGA MORJENJA GENOCIDNEGA
MORJENJA sLOVENCEV - ANTISTALINISTOV
SO SEVEDA IZHAJALI IZ
vrha nedvomno stalinističnega vodstva KPS,
KI JE VODILA
STALINISTIČNE ENOTE STALIN PRTIZANSKE VOJSKE.
Torej,
z imeni ukazovalcev stalinističnih GENOCIDNIH morjenj
poštenih in zavednih,
pozitivnih Slovencev - na PLAN.
L.r. Janez Kepic-Kern
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj - dober dan - vsem.
Spoštovana gospa "Kraševka" ima popolnoma - prav.
Res je, da se je precej Slovencev-Primorcev pridružilo
"STALIN-PARTIZANOM iz domoljubnih nagibov
iz slovensko-narodnega čutenja.
Venda ker so bili t.i. STALIN PATIZANI vodeni s strani trdih nedvomnih STALINISTOV
so tudi mladi mobilizirani Primorci
bili primorani zatirati pozitivno RK CERKEV DUHOVŠČINO, primorske večje trgovce, podjetnike in kmete.
Na Primorskem so v Tolminu, pri Trstu .... krajši čas
imeli tudi LASTNE PRIMORSKE
DOMOBRANCE,
ki so seveda takoj sprevideli, da gre t.i. STALIN PARTIZANOM LE ZA
UNIČENJE POZITIVNE KATOLIŠKE VERE IN RK CERKVE
ter za RAZLAŠČANJE tistih pozitivnih SLOVENCEV-PRIMORCEV,
ki so z lastnim znanjem, trudom in prizadevnostjo
ustvarili
zasebna pozitivna PODJETJA, TRGOVINE, LEPE KMETIJE.
Npr.
ex tovarno koles ROG je
ustvaril podjetni, tehnično sposobni PRIMORSKI SLOVENEC Franc BATJEL iz Vipave oz. iz Gorice,
KI PA JE LETA 1940 UMRL.
NJEGOVO DRUŽINSKO PODJETJE za izdelavo koles ...SE JE IMENOVALO "Tribuna",
STALINISTIČNO podržavljeno leta 1945 --- pod nesposobnim komunističnim polit vodstvom - je kot vemo - PROPADLO.
Glede dosedanjih izračunavanj
števila žrtev med našimi predniki SLOVENCI
med 2. vojno
BOM MLADE SLOVENSKE AKADEMSKE ZGODOVINARJE
SEVEDA OPOZORIL NA SPORNOST
NEKIH ŠTEVIILK,
KI JIH TU KAR NMETAVA - NEK
ANONIMNI
Miha12345
Hlapčevski odnos slovenske desnice do fašističnih raznarodovalcev in zatiralcev Primorcev se je začel že pred vojno, kot kaže tale fotka iz 1938. na kateri se Natlačen skor do škornjev klanja Mussoliniju:
https://sl.wikipedia.org/wiki/Druga_svetovna_vojna_na_Slovenskem#/media/Slika:Marko_Natla%C4%8Den_meets_with_Mussolini,_1938.png
Potem sploh ni čudo da so Natlačen, Rožman in podobni 4. maja 1941. pisali pisma hvaležnosti istemu tlačilcu Primorcev, Mussoliniju, ko je priključil tudi Ljubljansko pokrajino k fašistični Italiji, ker jim očitno ni bilo dovolj da je samo Primorska italijanska
Kraševka
LAŽ je nesmrtna duša Komunizma. In tega se Miha strogo drži.
Kraševka
Igor Ferluga, točno ste opisali RAZLIKO med Jankovičem in Karađorđeviči.
Vsekakor je Jankovič mnogo slabši od Karađorđeviđa. kar je skupnega je le poreklo, ker sta oba imela očeta Srba.
Poznala sem moža, ki je služil v kraljevi vojski in imel o kralju dobro mnenje, o Titu pa ne.
Ta nekdanji kraljevi vojak je dejal: "Tito je prve dni maja leta 1945 točno vedel, da bo Trst ANGLEŠKI, ker je bilo vse to že DOGOVORJENO. Tito pa je vseeno žrtvoval toliko MLADIH partizanov ki so PADLI na pobočju Trsta in ga zavzeli ter se po mesecu dni žalostni vrnili v Slovenijo. Veliko mladih fantov, pa je padlo "za Trst", zaradi Titove objestnost? Za veliko življenj mladih fantov, iz partizanskih vrst (poleg domobrancev, ki jih je zmetal v brezna), je odgovoren Tito, ki jih je pahnil v smrt, zato, da bi se on "naredil lep" in hraber. To je hinavsko.
V Sloveniji je naslednik Tita Kučan, ki rad hodi na BORČEVSKE shode, čeprav baje njegov oče (tako sem nekje brala) ni bil partizan.
Letos je on nastopil na Primorskem (veliko jih je bolj zaslužnih od njega) je nastopil na GOVORNICI in hujskal narod.
Ali je Kučan kdaj pojasnil, v katerih vrstah se je boril - med vojno njegov oče?
Miha12345, pa je predvsem BOREC privilegijev, tako, kot ZZB.
Primorski DUHOVNIKI in partizani-Krščanski socialisti, imajo za Primorsko največ zaslug. Na proslavah pa je to zamolčano. Zato so te proslave, kot neka VOLILNA KAMPANJA Levice, kar je prav zavrženo.
Sicer pa med PARTIZANI in Komunisti, je velika razlika.
To Primorci še kako vemo. Moji so podpirali partizane, niso pa odobravali Revolucije, ki jo obožuje Miha12345, Milan, Asta ....
Miha12345
@JKK - Kot je dokazal Inštitut za novejšo zgodovino, daleč največji morilci Slovencev so bili desni nacifašistično-kvizlinški zavezniki Cerkve, ki so pobili 90% slovenskih žrtev medvojnega casa, in tudi ko dodamo povojne poboje, v ogromni večini kvizlinških vojakov, so ta desni pobili čez 75% vseh slovenskih žrtev. Slovenski kvizlingi so bili edini ki so se borili na strani nacifašistične etnocide nad Slovenci, in če bi zmagali njihovi nacifašistični gospodarji danes ne bi bilo ne Slovenije, ne Slovencev. Ni večje izdaje kot to
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, SEDANJI MLADI Slovenci-Primorci
- NAJ SE KAR NIČ NE OBREMENJUJEJO
z res grdim
početjem STALIN-KOMUNISTIČNIH "OSVOBODITELJEV"
oz. bolje rečeno - Z DOKAZANIMI IN DOMNEVNIMI ZLOČINI
"STALINISTIČNIH OKUPATORJEV" Primorske,
Med njimi je bilo nažalost tudi
precej originalnih Primorcev,
ki jih je predanost slepilu STALIN-TITO oblasti
ZAVEDLA V ŠTEVILNE ZLOČINE NAD SVOJIMI SOROJAKI -
Primorci.
Moji znanci se še sedaj spominjajo povojnih LOKALNIH
"STALIN-TITO - herojev",
ki so bili zmožni kar LIKVIDIRATI - kako slovensko gostilničarsko družino - le zato,
ker so se v njih gostilni kdajpakdaj - proti plačilu -kaj okrepčali se - tudi kaki mimoidoči Nemci.
RAJE NAJ SI VZAMEJO ZA VZGLED
stare vrle Primorce - kakršni s bili znani Primorci
USPEŠNI PODJETNEŽI - Kalister, J. GORUP, pa BATJEL iz GORICE, brata Rusjan ... .
Kaj bi imeli za vzgled STALINISTIČNE BRUTALNEŽE,
ko je pa bilo toliko
res pozitivnih SLOVENSKIH, PRIMORSKIH DOMOLJUBOV
med običajnimi laiki in med
vrlo slovensko PRIMORSKO DUHOVŠČINO: J. Abram, škofa dr. a. MAHNIČ in dr. F. SEDEJ - OBA STA BILA Primorca,
PA BRATA dr. Andrej in dr.Josip PAVLICA iz Gorice, po rodu iz Branika.
Od S. Gregorčiča ... do odličnih duhovnikov V. ŠČEKA
in nesrečnega Filipa TERČELJA,
UMORJENEGA S STRANI
STALINISTIČNEGA KNOJA - PO KONCU VOJNE.
Mar ne - odličnih SLOVENCEV - PRIMORCEV
je bilo res zelo veliko,
kaj bi s tem BRATOMORNO KRVAVIMI STALINISTIČNIMI
BRUTALNEŽI.
L.R. Janez Kepic-Kern
p.s.
mimogrede: ali se že kaj več ve o dejanskih
POLIT-MORILCIH - zakoncev dr. Vuk in gospa ter njunega gosta
v ulici ROSSETTI - LETA 1944. V Trstu.
Glee šteila
ŽRTEV MED SLOVENCI MED 2. VOJNO JE PA DOVOLJ - PRIMARNIH VIROV,
v sočasnih časopisih in v spominu ljudi - raznih okolij.
NI SE NAM TREBA KAJ DOSTI OZIRATI
NA DOMNEVNO SPORNE ŠTEVILKE
RAZNIH VPRAŠLJIVIH INSTITUTOV ... .
Novi akademski mladi ZGODOVINARJI - te ŽRTVE zelo zanesljivo ugotavljajo.
Vedno bolj je jasno,da so bili na NOTRANJSKEM
IN NA Dolenskem - GLAVNI POŽIGALCI SLOVENSKIH DOMOV
in pobijalci neoboroženih Slovencev in njih družin, tudi otrok
- nihče drug
ko žal slovenski STALINISTIČNI T.I. PARIZANI.
Kar utemeljeno se domneva, da so imeli namen
POMORITI VSE SLOVENCE, KI SO BILI PROTI - STALIN KOMUNIZMU.
Miha12345
@krasevka, za razliko od neskončnih desničarskih laži, jaz sem citiral raziskovanja Inštituta za novejšo zgodovino, ki dokazujejo da so nacifašistično-kvizlinški zavezniki Cerkve pobili 90% slovenskih žrtev medvojnega casa, in tudi ko dodamo povojne poboje v ogromni večini kvizlinških vojakov, so ta desni pobili čez 75% vseh slovenskih žrtev. Poleg tega kot pišejo zahodni zgodovinarji so se kvizlingi borili na strani nacifašistične etnocide nad Slovenci, Lahko si izmišljate kar hočete, ampak to ne bo spremenilo dejstev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj - dober dan vsem.
No. moram opozoriti, da bo treba "zgodovinarsko" a domnevno ex KP, ZK - politično vplivane - "zgodovinarsko strokovne" zbirnike podatkov o žrtvah 2. sv. vojne na Slovenskem - temeljito in res strokovno akademsko - REVIDIRATI, OBNOVITI
- brez vpletanja s t.i. režimskih zgodovinarjev
in ex in sedanjih s politiko povezanih ljudi.
Grobi % - ki jih tu nametava domnevno nek ex KP, ZK anonimni, verjetno upokojeni domnevni "plačanec"
so
NEREALNI IN NEVERODOSTOJNI.
Izvirne podatke o s straniBRUTALNIH ŽAL SLOVENSKIH STALINISTIČNIH PARTIZANOV, KPS VOS
IN S STRANI NJIH PODPORNIKOV - POMORJENIH
Slovencev - PROTISTALINISTOV in tudi navadnih ljudi, starcevv, žensk in otrok,
ki so jih pomorili "OSVOBODITELJSKI STALINISTI"
najdemo tudi v sočasnem časopisju iz let 1941-1945.
Vsi slovenski tedanji časopisi so se po prvih
SAMOVVOLJNIH IN BRUTALNIH LIKVIDACIJAH ZNANIH
in manj znanih Slovencev . s strani ZLOČINSKE KPS VOS
in ostalih stalinističnih akterjev
OBRNILI - OSTRO PROTI-STALINITIČNO: celo liberalna
časopisa slovenskega meščanstva SLOVENSKI NAROD in JUTRO
sta se obrnila - ODLOČNO - PROTI
žal slovenskim STALINISTIČNIM - VOS-PARTIZANI - POŽIGALCEM SLOVENSKIH DOMOV, MORILCEM SLOVENSKIH DRUŽIN ...
polit-morilcem - SLOVENCEV.
VELIKO PODATKOV, VERODOSTOJNIH JE V - Črnih bukvah VRLEGA SLOVENSKEGA PUBICISTA Mirka JAVORNIKA.
tER V TEDANJIH SLOVENSKIH ČASOPISIH
SLOVENEC, DOMOLJUB, SLOVVENSKI GOSPODAR,
ZLASTI PA V GLASILU Slovenski dom,
v glasilih JUTRO, SLOVENSKI NAROD ...,
ki jih vse dobite od doma na D LIB - NUK DIGITALNI KNJIŽNICI:
v Google iskalno okence vtipkate izraz - NUK D LIB,
greste na PERIODIKA, nato na ZGODOVINSKI ČAOPISI
in tam so navedeni si časopisi, glasila,
ki jih tu navajam.
Vsebujejo tekoča poročila o BRUTALNIH POMORIH
slovenskih OČETOV, MATER, TARCEV IN OTROK,
ki so jih brezobzirno izvajali žal slovenski BRUTALNI "STALIN - PARTIZANI": VPADALI SO V DOMOVE sLOVENCEV, JIH VLAČILI V GOZDOVE, JIH TAM MUČILI IN UMORILI.
TUDI sLOVENSKE KMETE SO MORILI - KAR NA NJIVAH, KJER SO DELALI.
In - ali ima postavanje na moriščih in grobiščih
od večine nas Slovencev - nič kaj cenjenega ex samovsiljenega, celo v izvolitev - samovsiljenega - "politika" M. K. -
- sploh - kak pomen?
Abotno je ponavadi stal - tam - brez besede - razumnega govorjenja,
človek, ki je bil rojen 1941.leta in ki z dejanji njegovih butalnih polit morilskih stalinističnih prednikov - nima nič.
Razen, da se je pustil I. Mačku trepljati po ramenih - znana slika - in da je prevzel "krvavo dediščino" tega zloglasnega STALINISTA- KOMUNISTA.
In ?
Zakaj naj bi se slovenski duhovniki "klanjali"
na grobovih žal slovenskih brutalnih likvidatorjev
SLOVENSKIH DRUŽINSKIH OČETOV, MATER IN OTROK - TER MNOGIH DUHOVNIKOV ?
PRIMEROV JE TOLIKO, DA JIH JE NEMOGOČE NAVESTI.
KATERI DUHOVNIK SE JE ZMOŽEN KLANJATI NA GROBOVIH
KPS-VOS,
STALIN PARTIZANI - POLIT MORILCEV
slovenskih očetov in otrok, mater ?
Npr. SLOVENSKI DOM 9.12. 1944, STR. 8 - bombni atentat na slovensko meščansko šolo na
Jesenicah - 6 mrtvih DEKLIC-ŠOLARK, 10 hudo ranjenih,
Kdo bi se klanjal
polit morilcem grozovito umorjenih zakoncev s Strmola,
morilcem dveh zaslužnih, priznanih, uspešnih
družinskih očetov - iz okoliša ŠENČUR ?
ITD. ITD.
Toliko,
nimam več besed nad nesmiselno "častiželjnostjo"
žal slo pokomunistov,
domnevnih neostalinistov...
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 71 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan:
ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komun-socializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokirarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moji KONTAKTNI podatki so na internetu pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje: za
razvoj pozitivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV”.
P.S.
PRECEJ TEH BRUTALNIH GORENJSKIH EX vosovcev SEM
OSEBNO POZNAL,
NJIH GROBOVE NAJ OBISKUJEJO - KAR NJIH POTOMCI,
ČE SO JIH SPLOH IMELI.
Miha12345
@Krasevka - Kucan se je na Rogu poklonil pobitim domobrancem, ki so se borili na strani etnocida nad Slovenci, ter so s svojimi naci-fasisticnimi zavezniki pobili čez 75% vseh slovenskih žrtev vojne in povojnega casa, izgnali 80.000 dodatnih, plus še 65.000 spravili v koncentracijska taborišča. To je skupaj čez 200.000 Slovencev ki so jih pobili, izgnali ali pa spravili v koncentracijska taborišča, Po drugi strani kolikor vem, nihče iz vrha Cerkve se ni poklonil na grobu ene edine slovenske žrtve, med tistih več kot 75.000 ki so jih pobili nacifasisticno-kvislinski zavezniki Cerkve, celo se niso poklonili enem edinem od okoli 1.000 slovenskih otrok, žrtev nacifašističnih taborišč. Očitno je Kucan veliko večji Kristjan kot pa ti iz vrha Cerkve
Kraševka
Miha12345 LAŽI trosite venomer. Mogoče iz neznanja, ali pa je to vaša služba? Preberite, kaj je spodaj napisal Kugy in spoznali boste RESNICO ! Komunisti so dušo prodali Stalinu in njegov prijatelj Tito je pobil več Slovencev, kot Fašisti. Kučan in njegovi prijatelji, pa so pomagali nadaljevati Titovo delo in KRŠILI ČLOVEKOVE PRAVICE. A ni Kučan vodil POLITIČNO policijo UDBO? Koliko žrtev je povzročila VOS in poznejša UDBA? Za vse te žrtve se je dolžan Kučan opravičiti. Beri knjigo Joška Kraglja: "Moje celice", pa tudi letos izdano knjigo - Ivana Sivca - "Filip Terčelj". Zakaj so Terčelja, ZAVEDNEGA Slovenca še po končani vojni UBILI ? Samo zato, ker je učil Katoliško mladino pošteno živeti. Koliko plemenitih Slovencev je UMORILA Komunistična partija, predvsem premožnih in vernik ljudi in tudi duhovnikov? Duhovniki pa so vedno stali na strani NARODA. Duhovniki niso nikogar pobijali, so jih pa Komunisti nebroj pobili. A je zločin, če so duhovniki hoteli narod obvarovati Komunizma, ki je kršil ljudem celo svobodo govora in verskega udejstvovanja?
Kugy
Koliko pričakovanj je bilo tiste pomladi, ko so partizani, 9 korpus, prisli v Gorico. Nasi fantje, iz mesta in podezelja, ki jih je podpiralo ljudstvo, kmetje, inteligenca, primorski duhovniki, so blesteli po goriskih ulicah. Zdelo se je, da se uresnicujejo tisocletne sanje. Kaksna zmota. Ta vojska je bila ze ujetnik tistih, ki so imeli že dolgo pripravljene egoisticne nacrte. Izkoristili so nesreco naroda v vojni in prevzeli oblast s silo. Goricani so bili šokirani. V mesto so prisli predhodniki rdecih kmerov s spiski kot Rusi v Ukrajini. Sramoto, ki so jo nam naredili se danes Italijani iskoriscajo nam v posmeh. Imeli smo idealno priliko, da postanemo, ponosen narod brez greha, del civilizirane Evrope, vendar ne. Komunisti so nas prodali Satanu in prisli smo z dezja pod kap. Fašizem je zamenjal komunizem. Postali smo sovrazniki vcerajsnjih zaveznikov in prijateljev. Cena je bila ogromna
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Glede tistega napada v ROVTAH na GORENJSKEM,
ki ga je izvedel tisti t.i. Cankarjev "baaljon", ki pa je bil dejansko - le ČETA PAR DESET DEZORINTIRANIH Slovencev, ki niso hoteli biti vpoklicani v nemško vojsko
in so jih vodili ZELO ANARHIČNI IN IRACIONALNI
EX T.I. ŠPANSKI BORCI
opozarjam, naj se s tem napadom - BOLJ UKVARJAJO
NAŠI AKADEMSKI ZGODOVINARJI.
Šlo je za napad brezvestnih STALIN PARTIZANOV na nemško policijsko enoto, ki je po naključju "uspela"
v tem smislu, da je bilo v napadu iz zasede - v snegu - ubitih par
deset nemških policistov.
VENDAR JE TREBA VEDETI,
IN ZGODOVINARSKO RAZISKATI - PREJŠNJE AKCIJE
TE ISTE ENOTE,
KI PA NISO BILE NAPADI NA OKUPTORSKE Nemce
- pač pa je šlo za AMORALNE IN ZLOČINSKE NAPADE
IN VOJAŠKE UMORE - nad deset NEOBORŽENIH Slovencev,
civilistov, dobrih gospodarjev in poštenih ljudi
- seveda ANTISTALINISTOV v Poljanski in Selški dolini.
Te napade na CIVILE-SLOVENCE - je ta "CANKAR-STALIN enota" IZVEDLA PRED NAPADOM NA Nemce v Rovtah.
Potem se je pa ta zelo sporna enota
vsilila VAŠČANOM Dražgoš - posledice - so ZNANE.
Intelektualni in moralni nivo vodij te CANKAR-STALIN enote -
- je zelo vprašljiv: znano je,
da je vodja te enote STALINIST S. Žagar vaščanom v Dažgošahtrdil,
da v par tednih v SLOVENIJO - PRIDE RUSI RDEČA AMADA.
Seveda se hvalabogu nič takega ni zgodilo,
le vprašljivi učitelj S. Žagar in njegov sin S.Ž. sta bila ubita v naslednjih bojih,
ki sta jih izzvala. Ubit je bil tudi
sporen ŠPANSKI BORC J. Gregorčič.
Od te CANKAR-STALIN sporne enote, ki je izzvala
STRELJANJA TALCEV PO GORENJSKEM, kar
je bil domneno tudi namen teh FANATIČNIH STLINISTOV iz
CANKAR-STALIN ENOE - je ojno preživelo - le pr ljudi.
Oebno sem poznal v "SLAVO RAZGLAŠEVANEGA Dražgoše-Bička",
ki pa je bil zelo "poklapana in tiha" oseba, nič "samo-povzdigujoča se" - s skromno službico na občini v Kranju.
Vojno je preživel "bogve-kako" tudi "razglaševani IN SPORNI - TONČEK-DEŽMAN",
O KATEREGA KONCU ŽIVLJENJA pa naj ve povedo - tisti, ki so ga osebno - poznali.
Jaz ga hvalabogu - nisem nikoli srečal,
DRAŽGOŠE Bička" pa sem, ker je stanoval v sosednjem bloku v Kranju.
Toliko.
Od ničvrednega šenčanja HVALILCEV SPORNIH "STALIN PARTIZANOV" - NIMAMO - NIČ
OZ. LE KUP NERESNIC.
Naše vrle poštene AKADEMSKE ZGODOVINARJE
pa čaka - še kup strokovnega dela.
Tista iracionalna žal slo VANKAR-STALINISTOV - akcija v ROVTAH -
Nemcev sveda ni nič oslabila,
le poostrili so - dotlej ne zelo trd odno do gorenjkega prebivalstva.
Trdi so bili Nemci takoj na začetku okupacije
LE D ZNANO POZITIVNIH IN SPOŠTOVANIH
DUHOVNIKOV SLO RK VERKVE - ki so jih vse takoj spmlad 1941
pozaprli, razselili ... .
Iracionalni "Miha ... " tu tveze same
do pozitivne slo RK CERKVE - ZLONAMERNE PACKARIJE.
Dokazljivo.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 71 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan:
ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komun-socializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokirarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moji KONTAKTNI podatki so na internetu pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje: za
razvoj pozitivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV”.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, V ŽIVLJENJU JE PA POŠTEN ŽE TREBA BITI.
Glede Slovencev v Benečiji
je treba povedati
da so se obdržali v tolikšnem številu predvsem zato,
ker je imela ex BENEŠKA REPUBLIKA zelo liberalen odnos - do
Beneških Slovencev in vseh bivajočih na stiku z AO-NEMCI:
IMELI SO MINIMALNE AI NIČ DAVKOV,
Benetke - se
NISO NIČ VTIKALE V B. SLOVENCE
- LE PRI OBRAMBI B. REPUBLIKE
pred AO Nemci so morali biti - zraven.
Pod Italijo, zlasti pod Benitom M. je bilo seveda - slabše.
Enkrat bo treba
realno ugotoviti,
za smrt koliko Slovencev - so KRIVI ITALIJANI.
V ČASU OKUPACIJE 1941-1943.
tedaj si svoj grozoten teror in MORJENJA PROTISTALINISTIČNIH SLOVENCEV,
ZLASTI RK VERNIKOV, DUHOVNIKOV ... -izvajali predvsem
STALINISTIČNI - CIVILE SLOVENCE
BRUTALNO BRATOMORILNI - STALINISIČNI T.I. PARTIZANI.
Vsi dokumentirani dokazi o tem
so v knjigi ČRNE BUKVE vrlega publicista Mirka JAVORNIKA
ter v časopisih SLOVENSKI DOM in DOMOLJUB.
Zudi je treba vedei, da je velik del zlsti GORIŠKIH IN TRŽAPKIH PRIMORCEV
- SLOVENNCEV - BIIL ZELO ZADOVOLJEN,
DA LETA 1945 IN KASNEJE - NI BIL "STALINISTIČNO OSVOBOJEN": MNOGI SO TO TUDI JAVNO ZAPISALI,
DASO VESELI, DA SO POD ITALIJO,
NE PA V Tito-Maček, Kardelj, Kidrič .. - "komunističnem raju"
oz. kot je zapisal
nek GB publicist v "TITOVI KLAVNICI 1945-1950".
Tudi glede TIGRA
- je znano stališče ZLOGLASNEGA I. Mačka -
DA "Z DOMOLJUBI-NEREVOLUCIONARJI" NAJ SE
ukvarja POLICIJA-MILICA".
Spomnim naj na izjemno pozitivno
PRO-VERSKO IN PROSLOVENSKO TER
SOCIALNO AKTIVNOST
OLIČNIH GORIŠKIH TEOLOGOV, DUHOVNIKOV IN REDOVNIKOV IN REDOVNIC IZ GORICE IN TRSTA
- v času pred, po 1. vojni in med vojnama,
navajam le glavne: dr. ŠKOF A. MAHNIČ, ŠKOF MISSIA,
BRATA
DR. ANDREJ IN J. PAVLICA iz Branika.
Vseh, ki so primorskim Slovencem pomagali pred 1. vojno, med njo in po 1, vojni v porušeni Gorici in Primorski
iti ne morem navesti.
Cela vrsta odličnih duhovnikov od J.ABRAMA, V. VODOPIVCA, V. ŠČEKA in FILIPA TERČELJA, ki je vodil Prosvetno zvezo - med vojnama.
Tu so še Trinko in ostali ČEDERMACI IZ BENEČIJE.
Zlasti vi si pa "spomenik do neba" zaslužila odlični
goriški škof SEDEJ
in dr. ANDREJ PAVLICA,
KI JE BIL
NEUMORNO POZITIVNO AKTIVEN KOT PUBLICIST
IN USTANOVITELJ TER PREDSTOJNIK
SIROTIŠNICE V GORICI.
Globok POKLON - VSEM. L.R. Janez Kepic-Kern
Miha12345
@mefisto - 12. decembra 1941 je Cankarjev bataljon pri Rovtah napadel nemško enoto in jih pobil 45. Navedi vsa uporniška gibanja v Evropi ki so do tedaj pobila vsaj 45 Nemcev v enem spopadu. Fašistični komesar Grazioli (kateremu je Rožman obljubil zvestobo in ter "rado sodelovanje" z okupacijo in fašistično diktaturo ze 22. aprila 1941), je spomladi 1942. izjavil da so partizani osvobodili dve-tretjini Ljubljanske pokrajine. Navedi vse pokrajine v okupirani Evropi ki so spomladi 1942. bile 2/3 osvobojene. Zato so Italijani sprožili Roško ofenzivo z 80.000 dobro obkroženih italijanskih vojakov, nad 4.000 tedanjih, slabo oboroženih partizanov v pokrajini. Seveda so se slovenski kolaborantje pridružili svojim fašističnim zaveznikom v tej ofenzivi, ko so streljali številne talce, požigali vasi, in 25.000 prebivalcev Ljubljanske pokrajine nagnali v koncentracijska taborišča, med njimi na tisoče žensk in otrok
MEFISTO
Miha12345, taka junaštva so se dogajala, da so partizani premagali Nemce že decembra 1941 v Rovtah. Zakaj potemtakem v tem kraju nimajo slavoloka partizanske zmage, temveč le Farno ploščo in še kak drug pomnik v spomin na žrtve med domačini, ki so jih povzročili "oasvoboditelji". Kaj pa Lažgoše, te boš pa kar zamolčal? Hitler je takrat prvikrat pomislil na samomor! Kot sem dejal spoštujem tvojo modrost zato te sprašujem, zakaj je tudi pri nas trajala nacifašistična okupacija dobra štiri leta, dokler Nemcev niso premagali Angloameričani in Rusi. Komunistična okupacija pa naprimer še ka traja. Mar to pomeni, da so Slovenci preveč kolaborantski?
Kraševka
MEFISTO, dober prikaz. Kučan je na včerajšnji proslavi v Opatjemselu, GOVORIL, kako se mora Italija opravičiti Slovencem, ker so fašisti pobili veliko Slovencev. Toda Kučan, kot zadnji šef UDBE in KOMUNISTOV, se še ni OPRAVIČIL Slovencem, ker nam je pregnal v tujino in postrelil in zmetal v brezna veliko več Slovencev, kot okupator. Ko bo Kučan počistil brezna in izdal ljudem MRLIŠKE LISTE, ki že skoraj 80 let ležijo v breznih, ter se v imenu KOMUNISTOV OPRAVIČIL v domačih in tujih medijih, naj se glasi. Drugače pa bi se spodobilo, da bi Kučan vsaj molčal in ne hujskal, če ni sposoben izreči: "Moja krivda, moja velika krivda"! Nemci in Italijani so vsaj dovolili pokop Slovencev in vseh ljudi. Komunisti pa še groba niso privoščile ljudem, ki niso podpirali KOMUNIZMA. Ali je lahko kaj še bolj nečloveškega kot to, da ljudi tiščiš v jamah in jim ne daš osnovne ČLOVEKOVE pravice - GROB? Italijani so glede HUMANOSTI pred Jugoslovanskimi Komunisti.
Miha12345
@mefisto - Partizani so se borili proti dobro-oborozenim nacifasistom in domacim izdajalcem. Jugoslavija in Slovenija so edine dežele v celi evrobi ki so bila v dobrem delu osvobojene ze leta pred koncem vojne, in cela Jugoslavija in Slovenija sta bile osvobojeni na dan nemske kapitulacije, vglavnem od partizanov, Po drugi strani na dan nemske kapitulacije, veli del Italije je bil se vedno pod nemsko okupacijo, kljub temu da so se skupne anglesko-ameriske sile ze od poletja 1943. v Italiji proti Nemcem borile, in je to bila od 1943. do 1944 glavna zahodna fronta Kar se pa tice Drazgos, ce so partizani odgovorni zato ker so Nacisti, zavezniki kvizlingov in Cerkve, tam streljali mescane, potem pa pejte taksni Poljakom povedati da so desni, katoliski poljski uporniki glavno-odgovorni ker so vstali v Varšavi 1944. nakar so nacisti pobili in streljali 200.000 Varšavljanov, 700.000 izgnali v koncentracijska taborisca, ter do temeljev razrusili in sezgali mesto
IgorP
Miha12345, kaj se je pa zgodilo s parolo "osvoboditeljev":
"Reka, Trst, Gorica,
naša je pravica!"?
Reko bi lahko izpustil! Ostali mesti pa sta plod politike velesil! Naj pa ti vseeno zaupam, da bi po sovjetskem razmejitvenem predlogu za mejo med Jugoslavijo in Italijo, obe mesti pripadli Jugoslaviji! A hladna vojna je že bila v teku .......
Miha12345
@IgorP - Kaj se je pa zgodilo s tem da slovenskim kolaborantom nikakor ni bilo dovolj da je Primorska italijanska ter da tam Slovence raznarodujejo, ampak so takoj pozdravili fašistično agresijo in diktaturo ter uradno priključitev Ljubljanske pokrajini k fašistični Italiji. Seveda so se borili tudi na strani nacistične priključitve Štajerske in Gorenjske k Reichu, ter nasilne ponemčitve Slovencev. Nobeni drugi kvizlingi se niso borili na strani etnocida nad lastnim narodom. Namreč če bi zmagali nacifašistični zavezniki domobrancev in Cerkve, danes ne bi bilo ne Slovenije, ne Slovencev
IgorP
IgorP, opazil sem, da pošiljaš lepe pozdrave s Štajerske.
Oprosti MEFISTO, zame boš pač ostal neuspešni in predvsem neumen detektiv! Mimo brcaš!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj - dober dan oz. dober večer - vsem.
No,
kolikor vem - je bila po letu 1945 - le premaknjena meja
proti ZAHODU,
O KAKŠNI OSVOBODITVI - v smislu prehoda na bolj demokratično, bolj kulturno, gospodarsko bolj vzpodbudno
življenje - za posameznike, za družine, za kraje, okolja...
PA NITI SLUČAJNO NEE MORE BITI - GOVORA.
Primorska (ta - okviru sedanje Slovenije) je bila "OKUPIRANA"
IN NE "OSVOBOJENA" - Z YU Tito, Kardelj, I -MAĆEK-OZNA" ...
grotesknim in z grozljivim YU STALINIZMOM,
kjer je imela absolutno in monopolno oblast
nasilno nad prebivalstvom - in nad STALIN -TITO "PODPORNIKI".
IN SE JE IZTEKLA V
T.I. GOLI OTOK - TITO - GULAG "EKONOMIJO"
IN v t.i. vzporedno Maček, Kavčič - "šverc" ekonomijo ... .
Kar naj
bi bila - upajmo - NEVRNLJIVA ZGODOVINA.
NEKA GOSPA
EX TOV. IZ Idrije, KI SO JO INDOKTRINIRALI - V STALINA
in so jo nato drugič
preindoktrinirali - v TITEJA - na sv. Grgurju
- se mni ni kaj dosti pritoževala - čet sv. Grgur,
REKLA JE DA NE PREJ NE KASNEJE
- ŠE NI BILA - tako dolgo NA MORJU. Flegma ženska - ni kaj.
Sedanjim našim Primorcem v okviru Slovenije
želim seveda vse dobro,
kaj se jim je dogajalo po letu 1945 - naj sami pogruntajo.
Sploh pa so dveh sort "PRIMORCI"
- TISTI NORMALNI Z VEČ STO LET PRIMORSKIH PREDNIKOV
IN
- "STALINISTIČNI" "Primorci" - naseljeni zlasti na OBALO - po politični direktivi po letu 1945.
Hodil sem pred leti po starem Piranu in naletel -
saj ni za verjet - na - ENGELSOVO ULICO.
Povezava med Engelsom in starim Piranom je - IZVENRAZUMSKA.
Opazil sem tudi, da del teh "POLIT-PRIMORCEV" - ne pozna nobene stare - original primorske pesmi. Dva "polit PRIMORCA" - NITI SLUČAJNO NITE VEDELA
ZA
LEPO, STARO, TRŽAŠKO "POVABILO NA PLES"
"STU LEDI"- NEJ NOTER PRIDE (NA PLES).
tOREJ : OBOJIM pRIMORCEM VOŠČIM VSE DOBRO:
MENI OSEBNO SO NAJBOLJ PRI SRCU goričani in ljudjr iz Posočja, pa Vipavci.
In Beneški Slovenci - seveda. Pa REZIJANI,
ki se NIMAJO za Slovence, a so mi OK, korajžni, ne Italijani
PAČ PA LE - REZIJANI - PAČ.
Zelo rad imam ti Slovence v Kanalski dolini, pod sv. Višarjami.
Vse dobre želje in lepe pozdrave.
L.r.
Janez Kepic.Kern
p.s.
neka družina ZELO OK SLOVENCEV
Z LEPIM SLOVENSKIM PTIIMKO,
katere člani so bili zelo znani in usešni in
kulturno zmožni, tudi glasbenikii
se je
v 1960. letih iz BLOKOVSKEGAGA SOCIALISTIČNEGA
STANOVANJA V "SVOBODNEM" Lranju
bogve zakaj - preselila v baje "fašistični" TRST.
Vsi smo občudovali lepe avte,
s katerimi st SINOVA IZ TRSTA
- obiskovala mamo v Kranju.
helena_3
Še en citat za Miha in za tiste, ki mogoče ne vedo:
"brezobzirna fašistična horda je puščala za seboj smrt, pogorišča, otroke brez očeta in žene brez mož. Izvajali so nad Slovenci vojne zločine pod vodstvom generala Cerrutija. Ta divizija se je ob razpadu Italije in fašističnega režima vdala partizanskim enotam. Nikomur se ni nič zgodilo. Menda je bila na podlagi oficirske tradicije Cerrutiju vrnjena njegova pištola."
** B. Trefalt, B.Nežmah
MEFISTO
Miha12345, ti veš, da zelo cenim tvojo modrost, vendar nezaupljiv in radoveden kot sem pričakujem dokaze za vsako trditev.
Zato te še enkrat prosim, da našteješ vsaj eno bitko, na podlagi katere bi lahko šteli partizane za zmagovalce najprej nad fašistično, potem pa še nacistično vojsko.
In prosim te, nikar se ne sklicuj na beg kakih 400 partizanov pred Nemci z Menine v februarju !945, to je v času,ko so Anglo - Američna in Rusi že obkoljevali Berlin.
Naj te ne zmede okoliščina, da so o tem begu posneli nekakšen film in mu dali bolj epsko ime - Preboj. V resnici so jih pa reševale večinoma mlade hitre noge.
helena_3
Za Miha:
Takole piše pokojni pisatelj Boris Pahor, Tržačan:
"Trst je 1. maja 1945 osvobodila jugoslovanska vojska, v katero so vključili tudi slovensko Osvobodilno fronto. V štiridesetih dneh zasedbe je jugoslovanska vojska izvedla številne aretacije in izginotja; nato je morala zapustiti mesto. V pričakovanju mirovne pogodbe so upravo prevzele anglo-ameriške vojaške enote."
Glede povojnih pobojev domobranske vojske Boris Pahor piše takole:
"Ali je bilo prav, da smo javno obsodili poboj, ki so ga zagrešili komunisti? Da, absolutno. O tem sem bil toliko bolj prepričan, kolikor bolj sem razmišljal o svojem taboriščnem izkustvu... Mislil sem zlasti na tiste slovenske borce, večinoma kmete, ki so bili katoličani in ki bi nečesa takega nikdar ne mogli sprejeti. Naša dolžnost je bila, da se distanciramo od tako hudo nasilnega početja... Čas je, da se spregovori o možeh, ki so brez procesa doživeli grozen konec."
In še:
"Nisem dopuščal, da bi okrutnosti, do katerih je prišlo v zadnji fazi vojne, vrgle senco na zagon, ki je v začetku vzpodbujal boj. Ko smo se mi, nekomunisti, pridružili gibanju, smo to storili v imenu svobode in v upanju, da zgradimo novo domovino, ki bi vse Slovence združila v eno državo."
Tako pisatelj, svoboden človek (tako se je označil sam), trdo preizkušan v življenju. V nasprotju s praznim nabijanjem, komunistično propagando. Obstaja bistvena razlika med napiflanim blebetanjem komunističnega režima in modro besedo človeka, ki je izkusil vse tri ""izme". Težko berem propagandne prispevke, ki so bili stalnica v mojih osnovnošolskih letih. Še teže sprejemam dejstvo, da se ob odobravanju pomanjkljivo razgledanih betic pospešeno vračamo v tisti čas. Sveta Marija, Mati Božja, prosi za nas!
** Citati so prepisani iz knjige Trikrat NE, pisatelja B.Pahorja
Miha12345
@mefisto - spet prodajaš desničarske lazi. Dejstvo je da so zavezniki 1943. priznali partizane kot zavezniško vojsko. Kot je Churchill dejal angleškem generalštabu novembra 1943, “222.000 Titovih privržencev ... so zadrževali toliko Nemcev v Jugoslaviji, kolikor so jih združene angloameriške sile v Italiji", tedaj glavna zahodna fronta. Zahodni zgodovinarji pišejo da je partizansko gibanje bilo najbolj uspešno gibanje v celi Evropi, in Primorsko so osvobodili partizani, nihče drug. Ti si lahko neskončno izmišljuješ kar hočeš, ampak to ne bo spremenilo niti enega dejstva,
helena_3
*Dejstvo je da so zavezniki 1943. priznali partizane kot zavezniško vojsko. * To drži. Tito je bil spreten blefer. Znal je izkoristiti politične razmere. Tudi po nepoštenih prvih povojnih volitvah je znal prepričati zahodne politike, da je Jugoslavija demokratična država. In so mu dali Američani kredite in nepovratna sredstva - 100 milijonov USD na leto od 1951 naprej*. "Vžgala" je tudi ideja o neuvrščenih - zelo so ga hvalili zaradi te poteze. Prepričal je tudi nas, mlade državljane, "delovno ljudstvo", kako smo fajn in kako uspešno gradimo "boljši jutri". To sem jaz doživljala takole: ko sem šla leta 1966 na šiht, si nisem upala privoščiti sendviča za malico. Od doma sem nosila fižolovo solato ali zelje in črn kruh. Ni imelo smisla zapraviti pol plače za malico. Leta 1970 sem si pa že upala kupiti žemljo in 5 dkg salame in jogurt za malico, takrat mi je plača to že omogočala. In sem bila prepričana - super nam gre! *tudi zato, da ne bi imeli sovjeti preveč vpliva na Balkan, seveda. V resnici pa je bil Tito brutalen diktator, kar so vedeli tudi zahodni politiki. A to jih ni brigalo. Visoka politika vedno išče svoje koristi.
Peter Klepec
Bravo, g. Ferluga. Najmanj v 21. stoletju je treba dejstva pisati brez z nacionalizmom obravanih ocal. Ker, ce se danes kak Slovenec zavestno argumentira, da « bi Trst moral bit nas », potem bo po isti bolani logiki nekdo drug trdil, da je npr. Postojna « nasa, ce ne se Ljubljana zraven. Da ne pletenicim naprej, tudi neki Madzari se slinijo za Prekmurjem.
Sploh je pretveza « osvobajanja » mocno preziveta in danes vemo kam nas je to pripeljalo. Trenutno Rusi « osvobajajo » Donbas, Kitajci bi radi « osvobodili » Taiwan, Marocani nek del Sahare itd. Ne pozabit, da se je prva in druga vojna ravno tako zacela zaradi « osvobajanja ». Dolfe je sel osvobajat Sudete in Danzig. Maister je sel osvobajat Korosko.
Pri vseh teh « osvobajanjih » je dokaz, da ni bilo v redu, ce jih je mogoce interpretirati razlicno, odvisno od tega kaksne nacionalnosti je interpret.
Miha12345
@Mussolini in Hitler sta sla z agresijo "osvobajati" Štajersko, Gorenjsko in Ljubljansko pokrajino, ter ju priključili nacistični Nemčiji in fašistični Italiji, z namenom raznarodovanja Slovencev. Na stran te agresije in raznarodovalne, nacifašistične diktature so se takoj postavili slovenski kolaborantje, in to mesece pred partizanskim uporom Ce bi zmagali ti zavezniki domobrancev in Cerkve, danes en bi bilo ne Slovenije, ne Slovencev. Zgleda nekateri na desnici nikakor ne morejo prenehati obžalovati da so to ni zgodilo, Očitno ne morejo prenehati tudi obžalovati da so zavezniki, med katerimi je bila partizanska vojska, osvobodili Evropo nacifašistov
MEFISTO
Evo ti ga na, znanima anti nacifašistoma in preganjalcem kakršnekoli kolaboracije je zmanjkalo argumentov, pa sta utihnila.
Jaz sem ju pa hotel vprašati, če se ša spmnita, da so partizani uspeli zavzeti grad Turjak šele s pomočjo fašističnih kanonov in fašističnih topničarjev ter zajeti okrog 800 sovražnikov kot piše na tabli ob vhodu v grad. S fašističnimi prijatelji so torej premagali in zajeli slovenskega sovražnika.
Mimogrede, čeprav so braniteljem gradu obljubili svobodo, če se vdajo, so večino postrelil, nekatere so pa celo obsodili na smrt po komedijantskem ter farsičnem sodnem postopku.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, mislim, da je ta obletnica ponovne spojitve vsaj večjega dela Primorske z osrednjo Slovenijo - priložnost,
da se pove polno, pošteno in pravo resnico
o tem,
kakšen položaj so SLOVENCI-PRIMOCI, TRŽAŠKI, ISTRANI, GORIŠKA, GRADIŠKA, BENEČIJA, POSOČJE , KRAS, VIPVA, ILIRSKO-BISTRIŠKO, IDRIJSKO ... - v polpretekli zgodovini - dejansko imeli.
Še od znanih
KOROŠKIH USTOLIČEVANJ VOJVOD
- je bil drugi prestol namenjen - GORIŠKEMU T.I. PALATINU.
Mar ne ?
L.r. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj, lep dober dan vsem.
No, obstoji - časopisna in ostala dokumentacija o dogajanju v času
propada ex KRALJEVINE YU, ki je bila "SRBO-CENTRALISTIČNA HIŠICA IZ KART"
kot jo je poimenoval vrli dr. Korošec, ki jo je sicer pomagal ustvariti.
gLEDE sls - POLITIKOV, KI SO V ČASU IZALIJANSKE OKUPACIJE IMELI IZVOLJENE FUNKCIJE
dr. Natlačen - bana in dr. DLEŠIČ - ŽUPANA lj
- BI SE DALO REČI, DA SO ODREAGIRALI SKRAJNO KOREKTNO
IN V DOBRO slovenskega prebivaltva LJ pokrajine.
Uradni izrazi lojalnosti do okupatorja Italije - so bili potrebni,
da je okupacijska ITA oblast ohranila civiliziran odnos do prebivalstva in tudi poskrbela za preskrbo, tudi naložbe ITA države v državne gradnje, ki so se normalno nadaljevale
od stanja v kakršnem so bile ob razpadu KRALJEVINE YU:
dograjena je bila TRŽNICA, KOPALIŠČE KOLEZIJA, MODERNA GALERIJA, NUK, OBNOVLJEN
VIADUKT BOROVNICA ITD.
Urejena je bila preskrba prebivalstva na osnovi že v YU uvedenih ivilskih in ostalih kart.
Če je življenje v vojaško okupirani deželi - "KOLABORANTSTVO"
potem so bili
"KOLABORANTI" vsi
razen STALINISTIČNIH ILEGALCEV,
KI JIH JE DOMNEVNO FINANCIRALA - Stalin KOMINTERNA.
Mar ne ?
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 71 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan:
ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komun-socializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokirarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moji KONTAKTNI podatki so na internetu pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje: za
razvoj pozitivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV”.
Kraševka
Dobro ste obrazložili.
MEFISTO
IgorP in njegov pobratim po krstelju Miha12345 rada napletata, kako so partizani osvbodli Slovenijo in Primorsko. Ko jih vprašaš, v kateri bitki so partizani tako temeljito naklestili nacifašiste, da bi jih lahko šteli za osvoboditelje, pa nimata odgovora.
Resnica je pa taka, da je fašistična Italijanska vojska kapitulirla že septembra leta 1943, in odšla potem, ko se je ganljivo poslovila od partizanskega komunističnega vodstva, in da je nemška nacistična vojska v začetku maja 1945 kapitulirala pred Angloameričani ter Rusi in tudi odšla.
Slovenski partizani tako niso osvobodili ne Slovenije in ne Primorske. Pač pa je komunistično partizansko vodstvo v resnici po končani vojni zapravilo večji del Primorske s tem, ko je začelo v Trstu in drugod uvajati nov red, katerega učinki so med drugim končali tudi v fojbah.
Kraševka
MEFISTO, točno tako je bilo.
Miha12345
Mimogrede, slovenskim kolaborantom ni bilo dovolj da je samo Primorska bila italijanska, ampak dan potem ko je 3. maja 1941, Mussolini priključil Ljubljansko pokrajino k fašistični Italiji, so mu Natlačen in drugi SLS-ovci pisali pismo hvaležnosti, Rožman je pa istega meseca priredil maso hvaležnosti za Mussolinija v stolnici, očitno za tistih 20 let ko je pred tem tlačil in raznarodoval Primorce. Kolaborantje so bili tudi zavezniki nacistov, ki so priključili Štajersko in Gorenjsko k Reichu, in zato če bi zmagali zavezniki domobrančev in Cerkve, danes ne bi bilo ne Slovenije ne Slovencev
Miha12345
@mefisto - če ne bi bilo partizanov danes bi se Slovenija končala pri Ravbarkomandi, in Slovenija bi spet bila v Kraljevini, samo da bi tokrat glavni vodja bil četniški klavničar, Draža Mihailovic, katerem so slovenski kolaboracionisti prisegli zvestobo, poleg genocidnežu in raznarodovalcu Slovencev, Hitlerju
Kraševka
Miha 1234, tudi danes je v Ljubljani veliko KOLABORANTOV. Zakaj Kučan ni nikoli podprl za ŽUPANA Ljubljane - Slovenca? Ali je mož Musarjeve Slovenec? On, Kučan je s svojo "četici" stopil do Jankoviča, ki je k nam prišel iz Srbije in ga lepo prosil, naj kandidira za župana ter mu zagotovil podporo. V čem se kralj Karađorđevič in vodja četniko Draže Mihajlovič razlikuje od Jankoviča?
Igor Ferluga
Kraševka, ti ni malo odveč polemizirati s tako poceni propagando in zlaganimi stereotipi, kot jih tu o zgodovini trosita Miha in Igor P.? Naj pa tebi odgovorim, da sam med Karađorđevići ( kralja Aleksandra misliš?) in Drazo Mihajlovićem na eni strani in županom Jankovićem na drugi strani, vidim precejšnjo razliko. Eni nekomunisti, drugi komunist. Eni nekorumpirani, drugi korumpiran. Eni svetovljani, v tujini solani, drugi ne govori nobenega tujega jezika, razen srbscine. Slovensko pa slabo. Itditd Ne nasedati takim ocenam kot so tule o Draži Mihajloviću. Profesionalen lojalen oficir. Izšolan na najboljši francoski vojaški akademiji skupaj s Charlesom de Gaulleom. Nikoli ni Titu odpustil de Gaulle, da je dal ubiti njegovega prijatelja Drazo in ga ni hotel niti videti. Mihajlović je organiziral po pričakovanem porazu redne kraljeve vojske odpornisko cetnisko gibanje takoj aprila 1941. Ko so komunisti skupaj s Stalinom se paktirali z okupatorji in druzno skupaj z naciji paradirali po slovenskih mestih ob 1.maju 41. V Srbiji so že zdavnaj cetnikom in Draži vrnili dobro ime in tudi pravice, ki pripadajo vojnim veteranom. Celo Janeza Stanovnika sem spremljal v zgodovinski oddaji srbske TV, ko je s solzami v očeh obžaloval krivico, ki so jo naredili Draži s procesom in ustrelitvijo. Skratka, celo predsednik ZZB, nekdanji Kardeljev tajnik, je zmogel na stara nekaj človečnosti in odmika od zlagane propagande. Ki jo drugi, celo s komentarji na Domovini vlečejo proti sredi 21.stoletja. Bizarno.
MEFISTO
IgorP, opazil sem, da pošiljaš lepe pozdrave s Štajerske.
Zaupaj nam, si pri nas kot turist, si zdraviš stare sklepe v kakem od štajerskih zdravilišč ali pa si se z gorenjskega krša celo preselil v ta slovenski rajski vrt.
Kot priseljenec boš seveda moral paziti, kaj pišeš in govoriš, da se ne boš spremenil v tako imenovano "Štajersko ikebano".
MEFISTO
Miha12345, kaj se je pa zgodilo s parolo "osvoboditeljev":
"Reka, Trst, Gorica,
naša je pravica!"?
MEFISTO
Brez Primorcev po prvi svetovni vojni ne bi imeli žandarjev, po drugi pa ne miličnikov.
In kdo bi, če ne bi bilo Primorske, poleg Titovega Velenja še gojil kult maršala Tita?
IgorP
Primorci so se borili za Slovenijo, ne pa za rdečo zvezdo in Josipa Broza Tita.
Veš Timo, oni se morda res niso borili za njiju, sta se pa rdeča zvezda in Tito borila za Primorsko! Ste desničarji res tako plitvi! Zgleda DA!
IgorP
Podobno zaključi tudi Tino Mamić, ki pravi, da si želi, da bi se počasi končalo zlorabljanje spomina na primorskega Tigra in partizanstvo: Primorci so se borili za Slovenijo, ne pa za rdečo zvezdo in Josipa Broza Tita.
E, moj Timo! Vsi so se borili za Slovenijo! A brez rdeče zvezde in partizanov ter Tita Primorske nikoli ne bi bilo v Sloveniji! Zabij si to v glavo! Laški in švabski hlapci se niti za Slovenijo niso borili!
IgorP
ales
Če ne bi bilo partizanov(NOB), bi bila celotna Primorska v Italiji! Kar prodajajte pravljice nevedni raji(volivci SDS)! Tudi Kraševka je stisnila zobe in danes pela "Vstala Primorska"! Pa lep pozdrav s Štajerske!
Kraševka
Igor P, ta HIMNA "Vstala Primorska" je bila prvič zapeta po vojni let< 19476 in je v bistvu komunistična. Seveda sem jo v zborih pred desetletji večkrat pela. Danes pa ne. Današnja proslava je MITING ZZB, kjer se promovira Komunizem. Partizani niso imeli samo MITINGOV, ampak tudi PARTIZANSKE MAŠE in so peli tudi nabožne pesmi in slovenske narodne. Zakaj tega ne počenja ZZB, če se kiti s partizanstvom? Prva Primorska HIMNA je bila BAZOVICA, ki je opevala zahteve Tigra in prikazovala teror Fašizma. Tudi to himno znam in je veliko lepša in boljša od "Ustala Primorska", kjer pojejo "Strojnice so zapele....." Zakaj opevati orožje, ki je bilo uporabljeno tudi "proti sobratom"?
Igor Ferluga
Naj bom tu malo "advocatus diaboli" že zato, ker mislim, da v Sloveniji na to temo, tudi zaradi totalitarne tradicije, krožijo naokoli stereotipni pogledi, često izhajajoci bolj iz vecnega reproduciranja propagande ( v slogu "Trst je naš" ipd.), pomanjkanja radovednosti in zmožnosti inteligentne samosvoje resnicoljubne refleksije kot pa iz objektivne realnosti. Tole sledeče razbijanje mitov bom zapisal kot nekdo, katerega rod sega prav iz povsem slovenskega zaledja Trsta, kar je razvidno tudi iz priimka in ki ima te kraje ter spomin na zavedne prednike v svojih mislih in srcu.
Nenazadnje bi pozorni opazovalci lahko opazili odsotnost nekaterih floskul in mitov, ki desetletja krožijo po Sloveniji, v jeziku naših zamejskih rojakov.
Ideja, da je najbolj prav in pravično, da naj bo Slovenija povsod tam, kjer sklenjeno in avtohtono živijo Slovenci trči v realnost pri enaki upravičenosti takšnih pricakovanj sosednjih narodov. Pomislimo samo na precej svezo vojno na področju exYu v 90 letih, na predhodni memorandum srbske akademije SANU, na Vojislava Seslja, linijo Virovitica Karlovac Karlobag, Miloševića, Karadžića, Mladića. Zaradi maksimalisticnih nacionalnih aspiracij so vojne, ogromno krvi in gorja na svetu in v evropski preteklosti se posebej. Evropska zveza je bila postavljena na noge prav iz humanega hotenja, da se s tem že enkrat preneha.
Torej - Trst je naš? Da, tudi naš. A ne dominantno naš. Nikoli. Več Slovencev je bilo pred 1 svetovno vojno v obcini Trst kot v Ljubljani. Drži. 56.000 natančneje. A v mestu s prebivalstvom 230.000. Velik del od teh 56 000 Slovencev je živel v primestjih in okolnih vaseh kraškega roba: Opcine, Bazovica, Prosek, Kontovel, Križ itd., ki so bili tedaj in so se zdaj del mestne občine. Torej, na območju tržaške občine približno 1/4 slovenstva in v samem mestu precej nižji delez. Italijanov pa približno 2 krat toliko. Tudi izvor mesta je italijanski oz romanski, ne slovanski. Kraška okolica je bila in je še pretežno slovenska od naselitve naprej. Z nastopom avstroogrske oblasti je Trst postal osrednja luka cesarstva, se izjemno hitro razvijal in privabljal ljudi od vsepovsod- značaj multietnicnosti in multireligijskosti. Seveda, tudi Slovenci so v takih razmerah stalno pronicali v mesto in krepili navzocnost. A realno, mesto nikoli ni bilo prvenstveno slovensko. Dalec od tega. Noben plebiscit ne bi niti priblizno pokazal prevlade želje po Jugoslaviji v njej. Ne vem, odkod samoslepilno prepričanje, naj bi ga zahodni zavezniki prepustili Jugoslaviji, če ne bi bila komunistična. Nenazadnje je fašističen rezim propadel leta 1943 in so Italijani Angleže in Američane sprejemali bolj kot ne s simpatijami.
Pod fašizmom se je na Primorskem dogajala težka, predvsem kulturna represija nad slovenstvom s prisilno italijanizacijo. Zgodil se je eksodus okoli 100.00 Slovencev v Jugoslavijo in po svetu. A ne pozabimo niti diskriminacije in pogromov nad Italijani v prvih letih komunizma pod Jugoslavijo. Od goriške in Trsta do Dubrovnika, tudi s poboji žena in otrok. In z zaplembo vsega premoženja, stoletnih ognjisc, ki ga je okoli 250.000 ezulov pustilo ob odhodu v Italijo, ker jim je življenje v novem režimu postalo neznosno. Marsikje, npr v vseh mestih zahodne Istre je odšlo 95% in vec prebivalstva. Tudi za Zadar npr velja isto.
Kot lahko govorimo pri Posočju, Goriški, Vipavski, Postojnsko - pivško- brkinsko- ilirskobistriskem koncu res o "vrnitvi Primorske", ta pojem za današnjo slovensko obalo ni resničen in mi je jasno, zakaj mu italijanska manjšina nasprotuje in praznika ne praznuje. Koper, Izola, Piran, Sečovlje, Savudrija itd so bili namreč povsem italijanski kraji. Pravzaprav imenitna beneška mesta. Slovenska etnična obala pa edino med Barkovljami in izlivom Timava, torej zahodno od mesta. Priporočam obisk muzeja slovenskega ribištva v Križu.
Skratka, ne moreš imeti sam vsega. Slovenija od Velikega klika do Pulja je bajka, kakršne lahko postanejo v politiki predvsem norija. Glede na številčnost Slovencev je Slovenija kar lepo velika. Nad narodnimi krivicami iz zgodovine imamo pa približno enako upravicenost negodovati kot drugi narodi, tudi naši sosedi. Tudi Italijani ali Nemci. Sposobnost vzivljanja v kožo drugega je vrlina, če želimo perspektivo mirnega spostljivega sobivanja.
V tem smislu so povsem nerealna pričakovanja, kakršna recimo v zadnjih dneh slovenska vladajoča politika in mainstream mediji naslavljajo na zahodne sosede. Med drugimi predsednica Nataša Pirc Musar. Ali Saša Vidmajer iz Dela.
Predsednik Italije Matarella je bil res antifasist in partizan v mladosti ( politično sicer krščanski demokrat) in se gotovo zaveda zla in zrtev koncentracijskega taborišča na Rabu. Ampak se ne more enostransko poklanjati žrtvam fašistov pred tistimi, ki so popljuvali Pahorja za pomembno skupno spravno dejanje, kar razvrednoti tudi njegov, Matarelov vložek v to dejanje, ne pred tistimi, ki ukinjajo spomin na žrtve komunistov, ki zanikajo te žrtve, vključno z zmetanimi v fojbe, ki ne čutijo potrebe vzajemne pietete, dostojanstva vseh zrtev in sočutja do svojcev. Aktualni castitljivi predsednik Italije, četudi nekoc partizan, se pač ne bo ponizeval pred komunisticno propagando in barbarsko selektivnostjo.
Enako velja za Sašo Vidmajer. Tega, kar zahteva od Italije, ne bo nikoli doživela. Morda se zaveda, da so zahteve nesmiselne in pisari le za notranje potrebe "antifasizma". Rapalska meja za slovenstvo ni bila pravicna, je bila pa mednarodno priznana meja. Z vidika Italije je delovanje v smeri, da deli te države preidejo v drugo državo ( Trst, Istra, Reka, Gorica) enostavno delovanje proti zakonu in proti državi in temu Italija ne more dati priznanje. Ne takrat, ne danes. Italija pač ne, mi drugače. In še manj lahko Italija da priznanje nekomu, ki nastavi bombo na uredništvo časopisa in posledično umre urednik in so težko poškodovane se 3 osebe. To, kar so naredili 1930 v uredništvu Il Piccolo di Trieste je teroristično dejanje. Kakršno vsaka država preganja in sankcionira. Pričakovanje Vidmajerjeve od Italije, da razglasi, da je bil ta atentat na osrednji deželni casnik čisto OK, storilci pa junaki, je izven razuma. Tudi sam obsojam to dejanje, čeprav ga do neke mere razumem. Verjamem, da so upravičenja, da 4 obsojene na smrt v procesu, ki je sledil, imenujejo junaki. Ampak v mojih očeh definitivno ne morejo biti junaki zaradi atentata na casnik in umora, ampak zaradi drugega ...
Kraševka
Ferluga, hvala za tako obširno prikazan problem na Primorskem ter s Trstom in Istro! Glede Musarjeve, se z vami globoko strinjam, Ona graja Matarello in Italijanom žuga, da je zaskrbljena, da se dviga v Italiji Fašizem. Doma v Sloveniji pa Musarjeve ni ne moti, da se v Sloveniji dviga KOMUNIZEM. Ali je to za PM vse lepo in prav? Ona deluje zelo IDEOLOŠKO in jo mrtvi ljudje po BREZNIH v Sloveniji - nič ne motijo. Naj prvo pokoplje žrtve Komunizma in izda MRLIŠKE LISTE UMORJENIH po zaslugi KOMUNISTOV, potem pa naj kriči na Fašiste. Sedaj se je v Sloveniji spet obudil ENOPARTIJSKI SISTEM, ki dela vse tisto, kar so počeli Fašisti. Musarjeva pa to v Ljubljani brani z vsemi "štirimi". Ona ni dorasla niti Pahorju, še manj pa Matarelli. Zato je najbolje, da ne žuga drugim, dokler ne "pospravi svoje hiše".
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Zgornji "NEKOMENTAR Miha ... " - O SLOVENIJI IN PRIMORSKI - je seveda
NIČVREDEN.
Vsi vemo, da je za slovenstvo na Primorskem, na Kooškem in povsod po Sloveniji
NAREDILA NAJVEČ PRAV SLOVENSKA RK CERKEV IN NJENI SLOVENKI DUHOVNIKI.
Izgubo Primorske ni povzročila SLOVENSKA KC
- AMPAK IMPERIALISTI
GB, FRANCIJA, ITALIJA ... .
z- JAVNO NE DOVOLJ OBSOJANIM LONDONSKIM PAKTOM 1915.
SLOVENSTVO JE BILO
PRAV ZARADI NARODNEGA DELA RK Cerkve
na Primorskem, v Benečiji in v Prekmurju - na Koroškem - ohranjeno.
KATLIŠKO odlično telovadno in kulturno društvo OREL
je imelo
pred 1. vojno že leta 1908 na Primorskem
in na Idrijskem veliko odličnih telovadnih odsekov:
v BRANIKU, GORICI,
V ŠTEVERJANU, MIRNU, NA VIPAVSKEM, Košana .....
Med vojnama pa
zelo zaslužno KATOLIŠKO PROSVETNO ZVEZO,
ki jo je vodil PRAV S STRANI STALINISTIČNEGA -- KNOJA - UMORJENI
Filip TERČELJ.
ČE BI BILO ODVISNO OD katoliških ORLOV,
bi mi Slovenci imeli KOROŠKO JUŽNO O DRAVE,
TUDI GORICO IN TRST.
Orli so bili tudi BORCI PROSTOVOLJCI - PRI MAISTRU
ter ostri nasprotniki - UNITARIZMA KRALJEVINE YU.
Mnogi
katoliki - so prvi govorili o samostojni - državi SLOVENIJI.
VRLI LJ TRGOVEC, ODLIČEN KNJIGOVODJA,
GOSPODARSKI KATOLIŠKI ORGNIZATOR, desna roka
dr. Kreka - pri organizaciji posojilnic, zadrug
Ivan PODLESNIK - pa je že 1906. lta
v LJUBLJANI, PRED MNOŽICO MLADIH - ZATRDIL:
"ne bodo samo - telovadci
"ORLI"
BODO - NAŠA SLOVENSKA - A R M A D A" - 5.3. 1906,
- shod katoliške SKSZ v LJ.
v LJ - ČRNO NA BELEM
ZAPISANO, OBJAVLJENO V OSREDNJEM
glasilu - Slovenec.
Marca 1919 - JE ISTI GLAVNI ORGANIZATOR ORLOV
Ivan PODLESNIK
ENAKO JAVNO, OBJAVLJENO V Slovencu
- zatrdil:
"SLOVENCI PREMOREMO DOVOLJ MOČI, DA SI BOMO
PRIBORILI NAZAJ
VOJVODSKI PRESTOL,
... SOČA JE NAŠA, GORICA .. !"
15.3. 1919 - V LJUBLJANI - OBČNI ZBOR vseslovenskih ORLOV.
Dodal je še, da antanta dela nam Slovencem - KRIVICO.
Torej,
STALINISTIČNA JLA OZ. FNRJ
je resda pridobila Primorsko, a ne vse - nazaj,
ampak ne v dobrp LPVENSTVA,
pač pa kot - širitev KOMUNIZMA-STALINIZMA.
Dokazljivo.
l.r. Janez Kepic-Kern
Miha12345
Primorska je danes slovenska samo zaradi partizanov. Ce bi pa zmagali zavezniki Cerkve in domobrancev, danes ne bi bilo ne Slovenije ne Slovencev
Kraševka
Miha12345, spet zavajate. Pred partizani, so se proti FAŠIZMU borili v organiza ciji TIGR, ki ga Tito, kjot vodja partizanov, ni prenesel. Titovi Komunisti, so v glavnem Tigrovce "počistili". Sedaj v Samostojni državi, pa so Komunisti - sekcija ZZB, kar sovražno prevzeli TIGR in se za njim šlepajo. Partizanov je bilo 95% Krščanskih socialistov, ki so izbojevali SVOBODO leta 1945. Zakaj Tito ni hotel v vlado (kot sedaj Kučan in Golob) Krščanskih socialistov? Zato, ker je hotel uspostaviti ENOPARTIJSKI KOMUNISTIČNI TEROR, kar kažejo BREZNA v Kočevskem Rogu. Tam sedaj leži opozicija. To dokazuje, sa so bili: FAŠIZEM, KOMUNIZEM in NACIZEM vsi ENAKI. Zakaj še vedno živijo ZAVEDNI Slovenci na Tržaškem, v Ameriki, v Avstriji, pa čeprav tam ni vladal ne Tito in ne Kučan. Primorska je po letu 1945 bila pod oblastjo Anglo-Američanov. Tu je bila CONA A do 15.9.1947 in imeli smo SLOVENSKE ŠOLE in BLAGOSTANJE. Po tem datumu 15.9.1947 - je prišel na Kras Titov teror in HERMETIČNO se je zaprla meja in ljudje več niso mogli do Trsta, kamor so prodajali kmetje pridelke, delavci pa so tja hodili delati. Na Krasu je po tem datumu zavladala REVŠČINA. Tudi Slovenija je nastala zaradi ZAVEDNIH SLOVENCEV in NE po zaslugi Komunistov. Zato ne govorite, da so Komunisti zaslužni, da govorimo SLOVENSKO!!!
Igor Ferluga
Ja, seveda, Miha, povsod, kjer je Cerkev in so katoliški duhovniki, razni Čedermaci, zraven, slovenstvo zanesljivo izumre. In komunisti, ki so vodili partizane in komunizem so pojem domoljubja in odklanjanja internacionalisticne in razredne ideologije z neizmernimi zgodovinskimi zaslugami za slovenski jezik in kulturo. Že brižinske spomenike so napisali partizani. Tudi Škrabec, Slomšek, Finžgar, Ehrlich in Žebot so bili njihovi.
baubau
Iskreno čestitam vsem državljanom, posebno pa našim Primorcem. Malo pa vendar žalujem za tistimi, ki so morali ostati v Italiji.
ales
»Danes je Primorska zgled sožitja in solidarnosti med ljudmi. Nesebična pomoč in sodelovanje temeljita na dialogu, skupnih projektih in zavezi k spoštovanju demokratičnih vrednot, na katerih stoji naša družba. Ponosen sem na kulturne in gospodarske uspehe Slovencev v Italiji in vesel, da njihova vez z matično domovino ostaja trdna,« pravi sin komunista in vnuk fašista.
Ja LGTB+ "demokracija" ne pozna meja, ne pozna narodov, ne pozna verstev, zaničuje družino. Zgolj ena sama in edina "resnica" LGTB+. Fašizem, nacizem in komunizem v istem loncu. In prišel bo dan, ko bo tudi ta lonec eksplodiral.
Velika in trajna HVALA TIGR-u, društvu svečenikov Sv. Pavla, Janku Premrlu Vojku, Filipu Trčelju in vsem zavednim Primorcem, ki so pod fašizmom ohranili slovenski jezik ter pod komunizmom ohranili krščanstvo.
Žal tudi Domovina o resnično zaslužnih, da danes lahko na obeh straneh meje govorimo slovensko več ali manj molči. Kot molči o tem, da bi bila Primorska v celoti v Sloveniji, če leta 1945 ne bi padli pod komunizem.
Kraševka
Se pridružujem Vašemu mnenju.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.