Janša Stevanoviću: Javite se za prostovoljce na Covid oddelku
"Namesto da razgrajate po ulicah, napadate zdravstvene delavce, novinarje in policiste, se javite kot prostovoljci za delo na Covid oddelkih, delajte tam teden dni brez zaščitne opreme in dokažite Sloveniji, da verjamete v to, kar govorite," je v odgovoru organizatorju protestov proti ukrepom za preprečevanje širjenja novega koronavirusa Zoranu Stevanoviću in njegovi stranki zapisal premier Janez Janša.
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1444724365346709505
“V ustavni demokraciji se lahko na ljudstvo sklicuješ toliko, kolikor glasov ti ljudstvo zaupa na volitvah. Vse ostalo je totalitarni protofašistični ali protokomunistični popadek. Ne delajte si iluzij, prav tako ne vaši botri, da bo vlada tem pritiskom popustila,” je med drugim še sporočil Janša, ki je sporočil, da množična zbiranja brez PCT pogoja dodatno širijo virus in povzročajo bolezen in smrt.
Stevanović se danes s svojo stranko sreča tudi s predsednikom države Borutom Pahorjem.
https://twitter.com/Rudimentarnik/status/1444763498291073032
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1444724365346709505
Stevanović je vlado pozval k odpravi ukrepa PCT in odstopu in ob tem grozil z večjimi protesti od dosedanjih in blokado vrha EU - Zahodni Balkan na Brdu.
“V ustavni demokraciji se lahko na ljudstvo sklicuješ toliko, kolikor glasov ti ljudstvo zaupa na volitvah. Vse ostalo je totalitarni protofašistični ali protokomunistični popadek. Ne delajte si iluzij, prav tako ne vaši botri, da bo vlada tem pritiskom popustila,” je med drugim še sporočil Janša, ki je sporočil, da množična zbiranja brez PCT pogoja dodatno širijo virus in povzročajo bolezen in smrt.
Stevanović se danes s svojo stranko sreča tudi s predsednikom države Borutom Pahorjem.
https://twitter.com/Rudimentarnik/status/1444763498291073032
Povezani članki
Zadnje objave
Iz sončnega kralja v predsednika sence: Golob sestavlja svojo vlado
7. 7. 2026 ob 15:16
Planiranje in pravočasno izvajanje aktivnosti
7. 7. 2026 ob 12:00
Danes obravnave na sodišču ne bo. Svetlana Makarovič zbolela ali zavlačuje?
7. 7. 2026 ob 9:05
V Ljubljani predčasno glasovanje in rumeni karton za Jankovića
7. 7. 2026 ob 6:15
Tanek sloj olike in živalska neusmiljenost
7. 7. 2026 ob 6:00
Ekskluzivno za naročnike
Planiranje in pravočasno izvajanje aktivnosti
7. 7. 2026 ob 12:00
Tanek sloj olike in živalska neusmiljenost
7. 7. 2026 ob 6:00
Video objave
[Video] Lojze Peterle: Nikoli nismo mislili na plan B (Slo 35 let, 5. 7. 2026)
5. 7. 2026 ob 14:00
Izbor urednika
Domovina št. 258: Kdor ne sprejme naše kulture, naj odide
1. 7. 2026 ob 6:10
Domovina št. 257: 35 let Slovenije – kam smo prišli?
24. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 256: Pri nekaterih je še danes prisoten smrtni strah
17. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 254: V šolah bi morali iskati potencial
3. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 253: Konec Golobove ere
27. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 252: Župan in institucije uničujejo kulturno dediščino
20. 5. 2026 ob 6:10
24 komentarjev
Madison
Ne le Stevanović, še marsikateri lahkomiseln gobezdač, ki trdi, da ni pandemije ter oporeka ukrepom proti širjenju okužb, bi moral na lastni koži izkusiti teden dni dela s težkimi Covid bolniki!
rasputin
Madison, tisti, ki so ustvarili koronavirus-19 v laboratoriju, se prav nič ne sekirajo za kovidne bolnike. Oni uživajo v svojih milijonih in milijardah v luksuznih vilah, na jahtah in sploh vsem, kar lahko nudi denar - umazan denar, pridobljen na načrtno ustvarjeni nesreči drugih ljudi. To so zločinci, ki bi morali pristati v Haagu.
rasputin
Madison, napadi ad personam so sami po sebi dokaz, da govorec nima argumentov. Povedo veliko samo o njem samem in nič o njegovi tarči.
Madison
No, lepo ste pojasnili lastne vzgibe pri pisanju, Navigator. Vaši 'ad personam' napadi na predsednika vlade Janeza Janšo so torej sami po sebi dokaz, da nimate nobenih argumentov. V osebnih napadih na politika Janšo veliko poveste o samem sebi in ničesar o slovenskem premieru. Napisali ste, da Janez Janša govori neumnosti kot najbolj primitivni cepilci. Ta neresnična trditev torej ne pove ničesar o Janši, pove pa veliko o vas - vi ste namreč tisti, ki pisari neumnosti, kar je enostavno dokazljivo! Ali ste med najbolj primitivnimi proticepilci, pa ne vem, saj to, da se požvižgate na znanost in pisarite dokazane laži in proticepilske neumnosti, še ni najbolj primitivno. Če pa se poleg tega udeležujete tudi protestniških seans v prestolnici, kjer trume primitivcev divjajo po ulicah ter uničujejo tujo lastnino, ovirajo promet in sodržavljanom otežujejo življenje, potem bi lahko govorili tudi o tem, da ste med najprimitivnejšimi proticepilci. Zgoraj je obdelan samo en vaš 'ad personam' napad na Janeza Janšo, bilo jih je več. Ob svojih napadih na premiera se lahko pozabavate z razmisleki o samem sebi.
rasputin
Madison, jaz ne razpravljam direktno z Janšo. In tudi če bi, on je politik, ki kroji našo skupno in v tem okviru tudi mojo usodo. Kdor se odloči za politiko, mora sprejeti tudi to, da bo v soju žarometov in tarča številnih kritik. Kdor kritike ne prenese, nima kaj iskati v politiki. Kdor misli, da je njegov idol nedotakljiv in izven kritike, pa ni demokrat. To, kar je Janša rekel o protestnikih, da so protofašisti ali protokomunisti, je enostavno velika neumnost. Potem bi lahko za njega kdo rekel, da je prototiran. Protestiranje zoper oblast je v demokraciji legitimno. Janševe etikete razodevajo samo to, da ni demokrat. Moje neumnosti praviš, da so dokazljive. No prosim z besedo na dan. Predstavi moje neumnosti in dokaze, da so neumnosti. Bo šlo?
Madison
Navigator, zelo nespretno krmarite iz zagate svojih 'ad personam' napadov na politika Janšo in kažete le svojo funkcionalno nepismenost. Ni res, da je Janša o protestnikih rekel, da so protofašisti ali protokomunisti, temveč je v odgovoru Stevanoviću napisal, da se v ustavni demokraciji nekdo lahko sklicuje na ljudstvo toliko, kolikor glasov mu ljudstvo zaupa na volitvah in da je vse ostalo totalitarni protofašistični ali protokomunistični popadek. Pripisal je, naj si Stevanović in njegovi botri ne delajo iluzij, da bo vlada RS popustila njihovim pritiskom. Vi ste ob omembi totalitarnih protofašističnih in protokomunističnih popadkov prepoznali protestnike, kot tiste, ki imajo take popadke. Glede na to, da po novem že trikrat tedensko divjajo po slovenski prestolnici in se proglašajo za "ljudstvo", se z vami lahko celo strinjam. Njihovo razbijaštvo in njihove grožnje s smrtjo nesomišljenikom močno spominjajo na prve fašiste in komuniste. Slovenska zgodovina prejšnjega stoletja pomni tako fašistično kot komunistično nasilje in ubijanje nesomišljenikov. https://www.casnik.si/kolesarji-protestniki-nosilci-ideologije-zastrasevanja-in-sovrastva/amp/ https://www.google.com/amp/s/www.casnik.si/mars-ob-zici-ali-ljubljana-mesto-terorja/amp/ Povedano drugače, je Janša v posplošeni obliki, na nikogar osebno nanašajoč, napisal, da ima tisti, ki v ustavni demokraciji samega sebe proglaša za glasnika ljudstva, ne da bi bil od ljudstva izvoljen v to vlogo, totalitarne popadke. Ne le ta ugotovitev, temveč vse, kar je predsednik vlade RS napisal v odgovoru Stevanoviću, drži kot pribito. Slovenskega premiera ste osebno napadli z lažnim očitkom, češ da govori neumnosti. Lagati o nekom ne pomeni kritizirati ga. Z lažnimi očitki o politiku Janezu Janši dokazujete, da vam manjkajo resnični argumenti za utemeljeno kritiko na račun tega politika.
Madison
Navigator, kar se tiče neumnosti v vaših objavah, menim, da niti eksplicitni dokazi o vašem klatenju neumnosti ne bodo zalegli, da bi prenehali objavljati neumnosti. Zdi se, da ste pregloboko privrženi ideologiji, ki pandemijo razlaga kot svetovno zaroto, da bi svojo zaverovanost mogli zlahka opustiti. V svojih objavah se sklicujete na ljudi, ki so neumnosti klatili pred vami, vendar doslej očitno niste ugotovili, da so govoričili neumnosti. Ker sami niste zmogli ugotoviti, da poobjavljate tuje neumnosti in me sprašujete, naj predstavim dokaze o vaših objavah neumnosti, ocenjujem, da vam manjka zdravorazumen premislek. Manjka vam 'common sense' bi rekli Angleži. Ta namreč terja, da isto zadevo preverimo s čim več plati, da bi izluščili bistveno vsebino in šele nato oblikovali zaključke. Tak postopek še posebej koristi na spletu, kjer se je med pandemijo znašlo obilo lažnih novic in drugih neumnosti. Vaši komentarji pričajo, da sistematično širite samo tiste dele zgodb, ki pandemijo razlagajo kot zaroto, ne da bi upoštevali utemeljene ugovore na drugi strani istih zgodb. Poglejmo primer vaših objav trditev nemškega odvetnika Füllmicha; ta je hotel med pandemijo tožiti vse po vrsti: Melindo in Billa Gatesa, kraljico Elizabeto II., papeža Frančiška in nekatere druge ljudi. Že več mesecev preden ste vi v svojem komentarju na Domovini objavili trditve tega odvetnika, so na različnih koncih spleta posamezniki strokovno ovrgli Füllmichove trditve in dokazali, da je klatil neumnosti in lagal. Dokaze o odvetnikovih neumnostih in lažeh je moč preprosto najti, saj so javno dostopni na spletu. V Google vpišete npr. "Fuellmich debunked" in našli boste povezave na mnogo različnih člankov. Te bi morali prebrati, poskušati razumeti vsebino ter izluščiti bistvo prebranega, da bi lahko izpeljevali zdravorazumne zaključke o trditvah tega odvetnika. Če želite, da bi bili vaši komentarji verodostojni, bi v njih morali objaviti različne poglede na isto zgodbo. Vi pa pišete le o enem neverodostojnem vidiku in vztrajno lajnate to, kar podpira vašo vero v pandemijsko zaroto. Na linkih spodaj so dokazi o Füllmichovih neumnostih: <a href="https://www.medika.life/reiner-fuellmich-fact-checked-and-exposed-as-a-covid-conspiracy-con/amp/" target="_blank" rel="noopener noreferrer nofollow ugc">https://www.medika.life/reiner-fuellmich-fact-checked-and-exposed-as-a-covid-conspiracy-con/amp/</a> https://healthfeedback.org/claimreview/pcr-tests-are-reliable-to-detect-and-monitor-covid-19-infections-which-are-real-and-had-caused-millions-of-deaths-worldwide/ Ondan ste v podkrepitev lastnih trditev navedli nek italijanski pregovor... pa me zanima, ali veste, kako naši sosedje komentirajo zamisli takšnih modrecev, kot je Füllmich? "Idea buona, autore mona, " rečejo Italijani. Prevod v slovenščino bržčas ni potreben.
STAJERKA2021
Ta obisk pri Pahorju je popolnoma mimo. Vabiti takšnega "revolucionarja" z dvomljivim slovesom na pogovore - skregano s pametjo. Mogoče je res čas, da se Pahor poslovi iz politike. V tem času virusa, bi bilo potrebno "novi obraz" osamiti, da ne bo vzganjal histerije in ščuval k protestom in uporu, tako kot se je počelo to v času levih vlad pred osamosvojitvijo. "Še pomnite, tovariši?"
Dovolj imamo te priseljenske "kvalitete", ki hoče nas staroselce učiti, kako naj živimo in delamo. Ker delo ni prioriteta tem histerikom, saj ob 13. uri, sredi dneva, se ne moreš udeležiti shoda - če si zaposlen in v službi. Ravno "novi obraz" je pozival na udeležbo ob 13. uri. To pomeni, da so vsi prisotni - brezposelni. Če pa si na državnih jaslih - potem pa to lahko počneš. Poglejmo samo strukturo histerikov in se vprašajmo, ali bi prepustili usodo v njihove roke?
Še najbolje bi ga bilo potrebno pospremiti v UKC v sobo za kovit z najhujšimi bolniki - brez zaščitne opreme. Saj virusa ni, vsaj tako zatrjujejo? Potem se nimajo česa bati.
rasputin
Štajerka, zakaj pa protestirajo drugod po svetu zoper koronatiranijo? So povsod ljudje zgubili pamet, razen koronatiranskih vlad, ki delajo vse za interese velefarmacije, ki hoče zasužnjiti človeštvo s stalno pandemijo, stalnimi omejitvami, stalnim testiranjem, stalnim cepljenjem...? Ne hvala! Temu je treba narediti konec, odgovorne za pandemijo pa je treba pripeljati v Haag? https://duckduckgo.com/?q=worldwide+protests+2021&t=brave&iar=videos&iax=videos&ia=videos&iai=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Di7svgKuPRHU
Kraševka
SAJ, Stevanoviča, KI JE CEPLJEN, NE BRIGA NIČ Coroca. ON SI JE S TO BESEDO LE KUPIL USTAJNIKE, KI NE RAZUMEJO, DA JIH Stevanovič UPORABLJA le kot lestev, DA PRILEZE NA VLADO. Potem bo Stevanovič stavkajoče zavrgel, kot robček, za enkratno uporabo.
rasputin
Potem bo Stevanovič stavkajoče zavrgel, kot robček, za enkratno uporabo. ------ Gotovo sodiš po tvojem idolu. Ne rečem, da nimaš prav. Politiki so hitro pokvarljivo blago, ki ga je treba hitro porabiti, sicer začne zudarjati.
Kraševka
"Kapo dol", pred Janševim tvitom.
rasputin
S tem tvitom je Janša spet enkrat dokazal, da res ni demokrat. Celo Pahor, tudi nekdanji parijec, tako kot Janša, je pokazal večjo mero demokratičnega posluha, ko je sklenil, da bo sprejel Stefanovičeva in pozval k dialogu. Dialog je bistvo demokracije, ne Janševo vladanje z neustavnimi in nezakonitimi dekreti, ki ukinjajo ustavno demokracijo in vodijo v neustavno dekretaturo.
rasputin
... nekdanji PARTIJEC ...
Kraševka
Pahor je naivno mislil, da se s Stevanovičem da pogovarjati. Toda Stevanovič je diktator, ki hoče DIKTIRATI celo Predsedniku Pahorju, Pahor je pač danes spoznal novodobnega DIKTATORJA, kar (ljudstvo uporablja le, kot talce) Stevanovič je.
STAJERKA2021
JJ - odlično priporočilo!
rasputin
Janša govori neumnosti kot najbolj primitivni cepilci. Proticepilci naj bi po Janši bili zanikovalci virusa, kar ne drži, vsaj ne za veliko večino proticepilcev. Proticepilci menijo, da je bil virus načrtno ustvarjen v laboratoriju z namenom sproženja svetovne pandemije, kar potrjujejo mnoga verificirana dejstva.
Pandemija gre najprej v prid farmacevtski industriji, drugi cilj pa je po vsemu sodeč depopulacija planeta, o nujnosti katere globalna elita govori že desetletja. Od tod tudi nezupanje v cepivo, ki je po izjavah nekaterih uglednih strokovnjakov namenjeno temu cilju. Upajmo, da to ni res, toda cepivo zoper kovid je nenavadno v mnogih pogledih. Vsebuje substance, za katere ni jasno, zakaj so tam, na primer kovine ali grafen oksid, ki so za telo strupi.
Zdi se skoraj nemogoče, da Janša in uradna stroka ne bi nič vedeli o možnih nevarnostih cepiva, vlada pa ga brez zadržkov vsiljivo promovira. Prek pogoja PCT vlada prisiljuje ljudi v cepljenje, saj mnogi sicer ne morejo več normalno delati in živeti, in razmišlja o obveznem cepljenju.
Janša & Co so se očitno udinjali mednarodnemu farmacevtskemu lobiju, ki ima največjo korist od cepljenja in prek zlobirane WHO pritiska na države, da bi cepljenje postalo obvezno. Tako bi živeli v stalni pandemiji, ob stalnih omejitvah, stalnem testiranju in stalnem cepljenju dvakrat na leto z najmanj dvema dozama. To je koronafašizem, ki se mu upira ljudstvo po vsem svetu, kar kažejo protesti v številnih državah. Janša seveda ne ve nič o tem.
Ob de facto uvedbi koronatiranije ali farmako-mediko-fašizma pa ima Janša pogum govoriti v zvezi s protesti zoper koronafašizem o totalitarnem protofašističnem ali protokomunističnem popadku. Očitno gre za taktiko, da to kar sam počneš, pripiši svojemu oponentu. Tudi ni jasno, kdo naj bi bili sponzorji proticepilcev, ki protestirajo v številnih državah, ne samo v Sloveniji. Protestniki so predstavniki zgolj ljudstva, ki je žrtev koronatiranije in niso nikakršni protofašisti ali protokomunisti. Kdo so vplivni sponzorji uradnih cepilcev, pa je povsem jasno. Ali tiči v tem grmu zajec Janševe zavajajoče vehemence?
Janša je dokončno obrnil hrbet ljudstvu, ki je nekoč na Roški v totalitarnem režimu pokazalo velik pogum, da je protestiralo zanj v aferi JBTZ. Zdaj taistemu ljudstvu, ki protestira proti koronafašizmu, odreka sleherno legitimnost. Kakšen neverjeten in sramoten preobrat!
Madison
Navigator si je nadel pretenciozen uporabniški vzdevek, ki izhaja iz latinskega glagola 'navigare' in pomeni krmariti ladjo, 'navigator' pa je oseba, ki usmerja ladijsko plovbo. Dandanes se ta izraz ne uporablja zgolj v pomorstvu, temveč tudi v letalstvu, v računalništvu, mobilni telefoniji in še kje. Navigator je nekdo (ali nekaj), ki (kar) usmerja in vodi nekoga (ali nekaj). Vsebina in množina njegovih komentarjev na Domovini nakazujeta, da si Navigator svojega vzdevka ni izbral naključno: s številnimi objavami, vedno na isto temo pandemije Covid19, hoče po vsej sili usmeriti ali preusmeriti razmislek bralstva k lastni proticepilski ideologiji. Navigatorjeve temeljne ideje so sledeče: - pandemija Covid19 sploh ne obstaja, gre za navadno gripico, - pandemija je v resnici plandemija, to je načrtna zarota svetovnih razsežnosti s ciljem uničenja obstoječega in vzpostavitve novega svetovnega reda - Covid zarotniki so skupina bogatašev in vplivnežev z vsega sveta pod vodstvom Billa Gatesa, Sorosa in še koga, ki v navezi z znanstveniki in farmacevtskimi družbami načrtujejo zdesetkati svetovno populacijo in zavladati svetu - ne cepite se proti Covidu, kajti cepiva so škodljiva - sicer ne vemo, na kakšen način in kako škodijo, a škodijo zagotovo - ukrepi za preprečevanje širjenja okužb so popolnoma odvečni - odvečno je vsakršno testiranje, ker testi niso zanesljivi - v Afriki Covida sploh ni... ... in še bi lahko naštevali Navigatorjeve nebuloze, abotnosti in izmišljotine, za katere nima niti najmanjšega dokaza. Usmerjevalec tujih misli Navigator bi si upravičeno lahko nadel vzdevek 'Manipulator', kajti njegovo gostobesedičenje, laganje in razširjanje lažnih novic v zvezi s pandemijo Covid19, ki si jih je delno sam izmislil, delno pa izbrskal na spletu (kjer je bilo mnogo lažnih novic, ki jih širi Navigator, že ovrženih!!), niso nič drugega kot načrtna in vztrajna manipulacija, namenjena zavajanju bralstva Domovine. Navigator izkorišča velikodušnost Domovininih administratorjev, ki nekaterim posameznikom dopuščajo, da širijo tuje in svoje domišljijske spise o "Covid plandemiji" ter na to temo objavljajo popolne bedastoče. Navigator širi nezaupanje v sodobno znanost ter na splošno v zahodno medicino in farmacijo, obenem pa promovira neznanstveno šarlatanstvo, ko brez kakršnekoli znanstvene utemeljitve izpodbija strokovne protiepidemijske ukrepe, vključno s cepljenjem ter na ta način napeljuje bralstvo k širjenju okužb in posledično večanju števila umrlih zaradi Covid19. Po količini objav je Navigator največji "depopulist" na Domovini. Po novem si ta manipulator (ali več njih?) pripisuje(jo) še dva, pred tem na videz samostojna vzdevka: 'skeptik' in 'fakti bruti'. Kdo ve, ali Navigator(ji) upravlja(jo) še kakšen drug vzdevek, pod katerim razkladajo svojo priticepilsko agendo? Navigator bi človestvo zdesetkal tako, da bi proti Covidu pocepil čim manj ljudi. Posledično bi mnogo več ljudi zbolelo s težkim potekom Covida, zaradi česar bi tudi mnogo več ljudi umrlo ali imelo trajne zdravstvene posledice zaradi tega obolenja. Čemú Navigator v obvladovanju epidemije primerja Slovenijo s Švedsko, kjer se je proti Covidu pocepilo že 70% vsega prebivalstva?!? Slovenijo lahko primerjamo, ne z državami EU z visoko precepljenostjo prebivalstva proti Covidu, temveč z balkanskimi državami, kjer prevladuje proticepilska miselnost: s Hrvaško, Srbijo, z Romunijo, s Črno Goro, z BiH, Makedonijo, Bolgarijo in Albanijo. Hitro lahko ugotovimo, kaj imajo te države skupnega: vse so dolga desetletja po drugi svetovni vojni ječale pod nasiljem totalitarne komunistične oblasti - gre za države brez dolge demokratične tradicije, z nizkim zaupanjem prebivalstva v oblast 'po defaultu'. Poleg tega je neizpodbitno dejstvo, da bi bila v Sloveniji zaupanje v vladne ukrepe in precepljenost prebivalstva mnogo večja, če prolevičarski 'main stream' mediji, z rtvslo in poptv na čelu, v tesni navezi z uličnimi protestniki in opozicijo KUL, ne bi že od lanskega marca vztrajno rušili zaupanje prebivalstva v vladne ukrepe in ustvarjali nezaupanje v aktualno vlado!
rasputin
Madison, hvala, ker pomagaš k širjenju resnice o plandemiji (sicer popoprane s tvojimi dodatki), čeprav ne verjameš vanjo. Vse, kar pišem, temelji na virih, od katerih sem številne podal tu. Ničesar si ne izmišljam. <a href="https://www.youtube.com/watch?v=xIHHddzi7kE" target="_blank" rel="noopener noreferrer nofollow ugc">https://www.youtube.com/watch?v=xIHHddzi7kE</a> Počakajmo, in bomo videli. Resnica bo prišla na dan. https://www.stopworldcontrol.com/fuellmich/
rasputin
Navigator širi nezaupanje v sodobno znanost ter na splošno v zahodno medicino in farmacijo, obenem pa promovira neznanstveno šarlatanstvo ++++ Eno je znanost, drugo je zlobirana in korumpirana stroka, ki deluje po navodilih svojih gospodarjev. Kakšno neznanstveno šarlatanstvo podpiram? Sem se morda kdaj skliceval na koga, podobnega tebi?? Vedno navajam linke na vire neodvisnih in etičnih strokovnjakov z ustreznimi referencami. Če njihove ugotovitve niso skladne z uradno, politično korektno govorico, naj uradna stroka končno začne dialog s strokovnjaki in tudi laično javnostjo. Vse, kar zmore uradna stroka, so diktati, onemgočanje strokovnega dialoga, sankcije zoper disidentske strokovnjake in znanstvenike, lov na čarovnice ... Skratka: diskreditacija-likvidacija. To niso strokovni/znanstveni argumenti, to je tehnokratska represija. Ne smemo pozabiti, da sta bila tudi komunizem in nacifašizem totalitarni tehnokratski distopiji. Tudi koronafašizem ni nič drugega kot tehnokratska distopija: stalna pandemija, stalno testiranje, stalne omejitve, stalno cepljenje dvakrat na leto z najmanj dvema odmerkoma nepreizkušenega cepiva: to je cilj farmakotehnokracije ali kar farmakofašistov. Ne hvala. To je nočna mora, ne svet, v katerem si želim živeti.
Hribarjev Rafko
Antivaxerji so totalni brezjajčniki! Kapunčki: kikirikajo, poguma pa nič!
Ko bo enkrat bataljon Resni.ca 'ljudstva' množično voluntiral na kovid-intenzivni, bodo postali kredibilni.
Do takrat pa, cagavci, umirite hormončke!
Itak pa sami veste, da lažete, sicer bi že zdavnaj s svojim angažmajem dokazali 'Resni.co'!!!
Kraševka
Tudi Miloševič, je z mitingi dokazoval "Resnico". Toda Miloševiča resnica se je pokazala kot laž, s katero bi ugrabil džavo. Ko so to podporniki spoznali, so se od Miloševiša umaknili in končal je prav bedno. Tudi Stevanovič si želi oblasti in jo hoče dobiti z DRŽAVNIM UDAROM. V demokraciji se do VLADE pride z volitvami in ne z Revolucijo.
rasputin
Primerjaš neprimerljivo. Miloševič je organiziral proteste s pozicije diktatorskega predsednika. Če bi Janša, ki je na poziciji oblasti, organiziral proteste, bi to bilo primerljivo z Miloševičevimi protesti. Proticepilski protesti so protesti ljudstva proti koronatiraniji in so primerljivi s protesti na Roški pred nekaj več kot tremi desetletji.
Kraševka
PROTICEPILCI SO DEL ljudstva. ALI MI, KI CEPLJENJE SPREJEMAMO POZITIVNO, NISMO LJUDSTVO ? Od kdaj je samo Stevanovičeva - nasilna druščina, ljudstvo? Tiha večina zagovarja PARLAMENTARNI sistem in ne podpira razgrajanja Stevanoviča in njegovih pajdašev..
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.