Od danes višji nekateri prejemki
Z današnjim dnem v veljavo vstopa več novel zakonov, ki prinašajo dodatne pravice državljanom. Pokojninska novela omogoča staršem, v primeru, da se mati še ni upokojila, da se dogovorita kako bosta uveljavljala ugodnejši odmerni odstotek zaradi skrbi za otroke in širi krog upravičencev višjih odmernih pravic.
Dviguje se tudi višina minimalnega dohodka in posledično denarne socialne pomoči s prejšnjih 402 evra na mesec na 422 evrov na mesec, kar bo že vplivalo na vse vloge oddane marca. Dviga se varstveni dodatek, pa tudi pogrebnine, posmrtnine in izredne socialne pomoči.
Zvišanje je posledica višanja indeksa rasti cen življenjskih potrebščin.
Povezani članki
Zadnje objave
V Mestnem muzeju razstava o dolgo zamolčani kiparki Lizi Hribar
10. 11. 2026 ob 21:55
Prejemnikom tujega denarja bi prepovedali organiziranje kampanj
10. 11. 2026 ob 19:05
Svoboda straši s pokojninami: velike številke, zamolčane razlike
10. 11. 2026 ob 18:52
Krakov: po terorističnem napadu znano več o stanju poškodovanih
10. 11. 2026 ob 17:50
Janković pričakuje nov mandat, meščani pa opozarjajo na napačne prioritete
10. 11. 2026 ob 17:44
Roman Safet iz Šiške: satirični odgovor na romsko problematiko
10. 11. 2026 ob 15:11
0 komentarjev
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.