Predsedniški kandidat Milan Brglez na soočenju na POP TV lagal o fašizmu
POSLUŠAJ ČLANEK
Na vprašanje Petre Kerčmar, ali je demokratično, da Milan Brglez, skupni predsedniški kandidat strank SD in Gibanje Svoboda, ni podprl obsodbe totalitarnih režimov, se je ta najprej izmotaval, da obsodbe ni podprl, ker je treba vsak režim obsoditi po svojih kriterijih, nato pa trdil, da fašizem ni bil del EU resolucije.
Na včerajšnjem soočenju predsedniških kandidatov na POP TV ob 21:15 so se soočili trije predsedniški kandidati, ki imajo po raziskavah javnega mnenja največ možnosti za uvrstitev v drugi krog. To so Anže Logar z izmerjenimi 23,6 %, Nataša Pirc Musar z 20,4 % in Milan Brglez s 15,3 %. Raziskavo je za POP TV in Delo med 3. in 6. oktobrom opravila Mediana.
Voditeljica soočenja Petra Kerčmar je med drugim odprla tudi temo čestitke Giorgii Meloni s strani prvaka SDS Janeza Janše. Potem ko se je Anže Logar spretno izognil opredelitvi do te čestitke, je tema prešla na obsodbo totalitarnih režimov in spravo. Kerčmarjeva je izpostavila, da Milan Brglez kot poslanec ni podprl resolucije EU parlamenta, ki obsoja totalitarne režime.
Tanja Fajon, predsednica stranke SD, katere član je Milan Brglez, je to resolucijo namreč podprla. Brglez je nato začel voditeljici razlagati, da je treba vsak totalitarni režim obsoditi po svojih kriterijih in jih zato ne smemo metati v isti koš. Tukaj je seveda smiselno vprašanje, kaj to pomeni, da se vsak režim obsoja po svojih kriterijih. Bomo milijonske številke žrtev stalinizma delili s količnikom 10.000, da bomo lahko rekli, da Stalin le ni kriv za toliko smrti?
Če je stvar vsakega posameznika, ali se strinja s tem vidikom Milana Brgleza, da moramo "zločine obravnavati po različnih kriterijih", pa ne moremo mimo dejstva, da se je slednji v nadaljevanju oddaje zlagal.
[video width="640" height="368" mp4="https://www.domovina.je/wp-content/uploads/2022/10/309790637_5485109308202454_4310284833061520282_n.mp4"][/video]
Potem ko je Anže Logar povedal, da je obsodba, brez pogojnikov, kar se tiče vseh totalitarizmov, prava pot, je Brglez izjavil, da je zadnja resolucija izpustila fašizem. "Preprosto ni ga!" je še dodal. Voditeljica Kerčmarjeva ga je nato vprašala: "To vas je takrat potem zmotilo, da ste se vzdržali?" Milan Brglez: "Ja, zato sem se vzdržal!"
Poglejmo si torej 10. točko resolucije Evropskega parlamenta z dne 19. septembra 2019 in preverimo, ali je bil fašizem preprosto izpuščen in ga ni, kot trdi Brglez.
"10. poziva k skupni kulturi spomina, ki bo zavračala zločine fašističnih, stalinističnih in drugih preteklih totalitarnih in avtoritarnih režimov ter tako spodbujala odpornost zoper sodobne grožnje demokraciji, predvsem med mlajšo generacijo; spodbuja države članice, naj prek večinske kulture podpirajo izobraževanje o raznovrstnosti naše družbe, naši skupni zgodovini, vključno z izobraževanjem o grozotah druge svetovne vojne, kot je holokavst, in o dolgoletnem sistematičnem razčlovečenju njegovih žrtev."
Na včerajšnjem soočenju predsedniških kandidatov na POP TV ob 21:15 so se soočili trije predsedniški kandidati, ki imajo po raziskavah javnega mnenja največ možnosti za uvrstitev v drugi krog. To so Anže Logar z izmerjenimi 23,6 %, Nataša Pirc Musar z 20,4 % in Milan Brglez s 15,3 %. Raziskavo je za POP TV in Delo med 3. in 6. oktobrom opravila Mediana.
Voditeljica soočenja Petra Kerčmar je med drugim odprla tudi temo čestitke Giorgii Meloni s strani prvaka SDS Janeza Janše. Potem ko se je Anže Logar spretno izognil opredelitvi do te čestitke, je tema prešla na obsodbo totalitarnih režimov in spravo. Kerčmarjeva je izpostavila, da Milan Brglez kot poslanec ni podprl resolucije EU parlamenta, ki obsoja totalitarne režime.
Brglez bi sodil totalitarizme z različnimi vatli
Tanja Fajon, predsednica stranke SD, katere član je Milan Brglez, je to resolucijo namreč podprla. Brglez je nato začel voditeljici razlagati, da je treba vsak totalitarni režim obsoditi po svojih kriterijih in jih zato ne smemo metati v isti koš. Tukaj je seveda smiselno vprašanje, kaj to pomeni, da se vsak režim obsoja po svojih kriterijih. Bomo milijonske številke žrtev stalinizma delili s količnikom 10.000, da bomo lahko rekli, da Stalin le ni kriv za toliko smrti?
Če je stvar vsakega posameznika, ali se strinja s tem vidikom Milana Brgleza, da moramo "zločine obravnavati po različnih kriterijih", pa ne moremo mimo dejstva, da se je slednji v nadaljevanju oddaje zlagal.
[video width="640" height="368" mp4="https://www.domovina.je/wp-content/uploads/2022/10/309790637_5485109308202454_4310284833061520282_n.mp4"][/video]
Potem ko je Anže Logar povedal, da je obsodba, brez pogojnikov, kar se tiče vseh totalitarizmov, prava pot, je Brglez izjavil, da je zadnja resolucija izpustila fašizem. "Preprosto ni ga!" je še dodal. Voditeljica Kerčmarjeva ga je nato vprašala: "To vas je takrat potem zmotilo, da ste se vzdržali?" Milan Brglez: "Ja, zato sem se vzdržal!"
Poglejmo si torej 10. točko resolucije Evropskega parlamenta z dne 19. septembra 2019 in preverimo, ali je bil fašizem preprosto izpuščen in ga ni, kot trdi Brglez.
"10. poziva k skupni kulturi spomina, ki bo zavračala zločine fašističnih, stalinističnih in drugih preteklih totalitarnih in avtoritarnih režimov ter tako spodbujala odpornost zoper sodobne grožnje demokraciji, predvsem med mlajšo generacijo; spodbuja države članice, naj prek večinske kulture podpirajo izobraževanje o raznovrstnosti naše družbe, naši skupni zgodovini, vključno z izobraževanjem o grozotah druge svetovne vojne, kot je holokavst, in o dolgoletnem sistematičnem razčlovečenju njegovih žrtev."
Zadnje objave
Kučan ve, da je konec igre blizu
20. 1. 2025 ob 6:00
Kako izboljšati spanec
19. 1. 2025 ob 18:18
Terapevtski obisk kranjske kostnice ali memento mori: Pomni, da boš tudi ti umrl
19. 1. 2025 ob 12:00
Slovenija, lepa in čista. Mar res?
19. 1. 2025 ob 9:00
France Prešeren (2/12): »Stanu se svojega spomni, trpi brez miru!«
19. 1. 2025 ob 6:00
[Gledali smo]: Prebujenska ideja papeštva
18. 1. 2025 ob 18:39
Ekskluzivno za naročnike
Terapevtski obisk kranjske kostnice ali memento mori: Pomni, da boš tudi ti umrl
19. 1. 2025 ob 12:00
France Prešeren (2/12): »Stanu se svojega spomni, trpi brez miru!«
19. 1. 2025 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
JAN
20
Predavanje o slovenskem odkrivanju starega Egipta
20:30 - 22:00
JAN
21
Semič - svetovalna točka Svetovalnega središča Pokolpje
17:00 - 19:00
JAN
21
Nataša Sedej: Zvezdno okno (otvoritev kiparske razstave)
18:00 - 20:00
Video objave
[Odmev tedna] Bojan Požar: Rdeči škornji Urške Klakočar Zupančič
18. 1. 2025 ob 1:09
Odmev tedna – dr. Sebastjan Jeretič: »Svoboda je lagala slovenski javnosti.«
11. 1. 2025 ob 9:30
Izbor urednika
[Odmev tedna] Bojan Požar: Rdeči škornji Urške Klakočar Zupančič
18. 1. 2025 ob 1:09
Odmev tedna – dr. Sebastjan Jeretič: »Svoboda je lagala slovenski javnosti.«
11. 1. 2025 ob 9:30
Domovina 182: Bodo luksuzne vile neobdavčene?
8. 1. 2025 ob 6:00
52 komentarjev
Andrej Muren
Kdaj pa komunisti še niso lagali? In dejansko obstaja velika verjetnost, da bo tudi peti slovenski predsednik spet komunist. Nas Slovencev večinsko res ni kaj prida.
Stajerska2021
Iz slabega na slabše....
HOČEM JANEZA JANŠO NAZAJ!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
ZA SKLEP TE DEBATE - V KATERI JE SPET SRMOTNO IZPADEL - "UROS.SAMEC"
Ja – prava – svoboda – je pomembna.
Na internetu – si vsi lahko ogledate VIDEOPOSNETEK pogovora z UKRAJINCI-KOZAKI, iz ZAPOROŽJA, ki se pod geslom “SVOBODA ALI SMRT” zdaj borijo za SVOBODO njihove domovine, zemlje, njih ukrajinskih družin.
Tu sem večkrat pisal, da je velik del sedanjih NERUSOV-UKRAJINCEV po izvoru
– potomstvo – slavnih ZAPOROŠKIH KOZAKOV, ki se nikoli niso bali – boja za svobodo.
V Google okence za iskanje
vtipkajte besede:
“OUR MOTTO IS LIBERTY OR DEATH”, Radio Free EUROPE.
, dobili boste videointervju z dvema sodobnima vodjem sedanjih
ZAPOROŽJE KOZAKOV , ki se odločno in brez strahu za lastno življenje
– junaško borijo za njih edino domovino Ukrajino.
RES RAZVESELJIV JE POGLED NA MOŽATE, KULTURNE IN POGUMNE KOZAKE NERUSE prave Ukrajince.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Neva
Brglez je lažnjivec, nakladač in blefer tako kot Fajonova. Osebni interesi "uberall!!! Fajonova je vsaj zaradi lepšega obsodila totalitarne režime, ker blefira malce bolje.
Dobro Slovenije ni v njunem interesu!
APMMB2
Ne se veseliti zmage dr. Anžeta Logarja. Bolj verjtno je, da mu je namenjena enaka usoda, kot Lojzetu Peteretu, ko so ga tudi vodilni mediji kovali v zmagovalca, pa je potem nenadoma propadel in ga je premagal Danilo Tuerk. Zato ne nasedajte, ne bodite pasivni in se borite do konca za zmago, pri čemer pa se zavedajte, da je dr. Milan Brglez najslabše, kar lahko levica ponudi za predsednika države.
Samo rdeča majca s sliko Che Guevare je zadostno opozorilo, da tak človek ne sme postati predsednik države. Morda mu v današnjih časih ne bo uspelo pobijati ljudi, tako kot je to počel njegov idol, morda je tudi za poslijevanje prestar, je pa dovolj sposben deliti ljudi in to razklani slovenski družbi ni potrebno.
Je zastareli konzrevaticec marksistične ideologije. Je prepričan, da revolucija še traja in jo bo podpiral tako, kot bodo njega podpirali revoluciobnarni jurišniki na kolesih, ali brez njih.
Slovenija se je zelo nevarno nagnila v levo.Že tako in tako bomo imeli velike težave z vlado in ni nobene potrebe, da imamo težave še s predsednikom. Zavedati se moramo, da vlado lahko zamenjamo, lahko se celo zamenja sama, predsednika pa ne moremo. Predsdnika volimo za dolgih, dolgih pet let. Če bo to Brglez, bo to pet let sramote, saj ta marksistični dinozaver ne bo mogel iz svoje kože. Znašli se bmo sedi revolucije. K sreči nima jajc, da bi postal Putin, bo pa vodljiva lutka sil iz ozadja, ki ga bodo usmerjale in mu kazale pot v lepšo bodočnost. Sedaj bo vse skupaj šlo mngo lažej, saj smo si izvolili svobdo.
helena_3
Je izjavil, da ne bo delal sramote Slovenije, če bo izvoljen. Khm....
MEFISTO
Da ne? Potem pa on ni Milan Brglez!
MEFISTO
Mefisto 'ma rad uroša.samca, ker vedno tako zastavi besedo, da je mogoče govoriti o zločinih
komunistov in o tem, kako njihovi ponosni nasledniki unčujejo Slovenijo.
Žal je zraven tudi uroš.samec, čeprav biste kot je tega še sam ne ve.
MEFISTO
Ne trdum za komuniste in orto levičarje, vendar upam, da je še toliko Slovencev pri pameti, da ne bo izuvoljen ta levo komunistični skrajnež
Že tako je doslej zaradi bedastih ljudi preveč dosegel in predaleč priplezal!
alesk
Ali se je zlagal ali pa ne bere stvari o katerih glasuje. V obeh primerih slabo.
Avtorja bi pa opozoril na logični lapsus: če ni glasoval za resolucijo, ker je domnevno mislil, da je fašizem v njej izpuščen, to ne pomeni, da fašizma ni želel obsoditi... Prosim pazite na to, kaj pišete.
uros.samec
Mislim, da se je zmotil. Evidentno ni v svojem elementu ko je pred kamero.
MEFISTO
Fašist je fašist in tudi levi fašist se nikoli ne zmoti - tako vsaj misli!
nejo
Še nekaj, Uroš Samec. Tole si napisal: "In treba je to pokopati, pozabiti. To nas ne sme bremeniti." Tega NE SMEMO NIKOLI POZABITI. NIKOLI!!! Lahko pa ODPUSTIMO zločincem. Pozabiti pa nikoli!!! Zločin je bil prehud. Najhujši v vsej slovenski zgodovini!
tohuvabohu
Ne no tako močno po Grblezu. Naj kar pride v drugi krog namesto NPM, potem ga pa razstavimo v prafaktorje.
ludvikvida
ljudje, ki kaj dajo na svojo čast, ob takšnih lažnivcih in manipulatorjih pogledajo stran.
debela_berta
Domovinčkarji o fašizmu, nacizmu in domobranstvu tudi kar naprej lažete...😉
MEFISTO
Zakaj se oglašaš, saj je že tvoj brat po krstitelju uroš.samec vse in preveč povedal!?
ales
Laž je bila in je ostala, poleg množičnih pobojev svojih ljudi, glavna "vrlina" komunistov. Fašisti in nacisti jim ne sežejo do kolen.
Kraševka
Točno tako.
Stajerska2021
Le kam se bo Brglez podal po volitvah, ker zmagal ne bo. Si je mogoče plačo v EU zamrznil, tako kot so si vsi rdeči buržuji partijske izkaznice?
Mogoče ga bo Golob zaposlil v ZDA, če na volitvah ne zmaga. Za tako "kvaliteten" kader pa se bo vendar našlo mesto, primerno plačano itd. Ali pa bo Fajonki nosil aktovko?
nejo
Seveda bo zmagal Brlez!!! Tako kot so že daleč pred volitvami zmagali Cerar, Bratuškova, Šarec in Golob. Pri vseh so pognali propagandno mašinerijo, da so dobili nekaj več glasov, glavno pa je "uredilo" politično kriminalno podzemlje. Zmaga je bila zagotovljena že v ilegalnem CK KPS!
ales
Tov. Brgleza bo potrebno izgnati v severno Korejo.
Evropa se počasi prebuja in spoznava, da so se komunistični krti, predvsem iz vzhodne Nemčije, vrinili v vse Bruseljske komisije in po naročilu mame kitajske uničujejo EU.
Kraševka
Najbrž so vaše trditve točne.
Peter Klepec
Re:...Prav je, da smo 100% tolerantni do drugačnih stališč.....
Ne, ce se ne strinjam z necem, bom to tudi povedal. Razen, ce se me res ne tice.
uros.samec
Sicer pa ima Brglez prav. Komunizem v naši državi ni niti približno povzročil toliko gorja in smrti kot nacizem in fašizem. Napihovanje številk povojnih pobojev je nepotrebno, to je vsekakor bil zločin, za katerega bi se pa morali obrniti tudi na GB, ne le na partizane. Partizani so le izvedli povelja. Mimogrede, samo skrajno desno usmerjeni bi tu prepoznali Brglezovo izjavo kot laž. Ni bila laž, očitno je, da človek ni vajen nastopa pred kamero. Zmedel se je in verjetno mislil na nacizem. Če je kdo lagal je bila to NPM, saj jo je voditeljica ujela na laži. To bi vas moralo motiti.
Peter Klepec
Ja, vi bi morali pred kamero. Bi bilo vsaj zabavno😂
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ne bo držalo. Niti zgodovine ne poznaš in jo poizkušaš - potvarjati in diektno lagati o njej. STALINISTIČNI T.I. PARTIZANI SO V NJIH NIKOGAR DRUGEGA PRIZNAVAJOČI OBLASTIELJNOSTI - SAMI OD SEBE ZAČELI Z BRATOMORNIM POBIJANJEV SOROJAKOV, NAŠIH PREDNIKOV - SLOVENCEV. Daj piši tako, da te bo kdo sploh resno jemal. Tako zanič in neusklajeno z realno resničnostjo - pišeš, da je edina javna korist od tvojih zapisov tu, da so tvoji zapisi pisan javen dokument - "nepameti" žal slovenskih ex KP, ZK, SD ITDJEV. Angleži so le vojne naveličano asistirali pri tisti izročitvi, ki ni njih edina moralno zelo sporna "ležernost" vezana na 2. vojno. Krvoločni so bili stalinisti - sami. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
tohuvabohu
Partizani le izvedli povelja? Predsednik ZB Janez Stanovnik je pa izdavil, da partizani niso sodelovali pri pokolih. Kdo potem laže?
uros.samec
Izdajalce po vojni pobijejo. Tako pač je. Povsod. In to je že davno mimo. Konec koncev nihče več nič konkretnega ne ve. Ker so vsi že pomrli.
MEFISTO
Uroš.samec, kje pa ti živiš? Edini si, ki ne veš, da je komunizem pri nas povzročil neskončno več smrti in gorja kot nacizem ter fašizem skupaj! Kdo je na naših tleh pobil 100.000 Slovencev in kakih 200.000 pripadnikov drugih narodnosti ni narodov? Kdo je po komunistični okupaciji leta 1945 zapiral, mučil, nadlegoval, plenil in na vse mogoče in nemogoče načine preganjal Slovence? In končno, kdo je zavozil gnilo Jugoslavijo in kdo sega s svojimi kremplji tudi po Sloveniji? Komunisti vendar, in njihovi ponosni nasledniki ter postkomunistični levičarji, za katere se vključno s teboj ne ve, kod ste hodili, ko je Bog pamet delil.
tohuvabohu
No, kdo laže?
ales
Tvoje poznavanje zgodovine dečko je za "sedi ENA". Začni se učiti sicer boš pristal v oslovski klopi.
uros.samec
35000. Nvm, zakaj je pri vas vse x3? Zakaj to napihovanje številk? In treba je to pokopati, pozabiti. To nas ne sme bremeniti.
Kraševka
SE PRIDRUŽUJEM VAŠEMU MNENJU.
Kraševka
MEFISTO Žal je res, da so Komunisti pobili več Slovencev, kot Fašisti. In to ne v vojnem času, ampak potem, ko je zasijala "svoboda" , so razorožene vojne (kar je zločin) ujetnike pobili in mrtve ter žive zmetali v brezna. Tam brez pokopa in mrliškega lista, še danes ležijo posmrtni ostanki. ZZB pa prireja proslave in pleše na "grobovih". In temu še posmehljivo rečejo VREDNOTA NOB. To so zavržena dejanja, ki umažejo poštene partizane, ki so se borili za SVOBODO in ne za Revolucijo. Sedanja Levica ter Fajonovi in Golobovi, skupaj z Brglesom častijo ZLOČINE. Taki LAŽNJIVI ljudje, kot je Brgles, res niso primerni za predsednika Slovenije.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
S teboj je še - huje. Ti pišeš o stvareh, o katerih niti toliko ne veš, da bi o njih lahko LAGAL. POGOJ ZA OBSTOJ LAŽI JE - POZNAVANJE - prave RESNICE. RESNICE - pa ti v zvezi z 2.. vojno na Slovenskem - ti - ne poznaš. Torej niti lagati - ne moreš, ker kako lagati o nečem - kar ne veš. Torej: KDO JE IZDAJALEC ? IZDAJALEC JE NEKDO, KI POVE ZAUPNE PODATKE NEKOGA - KOMUR JE OBLJUBIL ABSOLUTNO LOJALNOST - TRETJI - TISTEMU, KI ZAHTEVA LOJALNOST - SOVRAŽNI OSEBI. V SLOVENIJI MED 2. VOJNO NI BILO NOBENE FORMALNE OBLJUBE LOJALNOSTI ŽAL SLOVENSKIM - STALINISTIČNIM T.I. PARTIZANOM - s strani 80% prebivalstva Slovenije. Odlični katoliški politik dr. A. Korošec je namreč - še decembra 1938 na veljavnih volitvah v BGD skupščino dobil v Sloveniji oz. v Dravski banovini - kar 78% GLASOV VOILCEV Tolikšen - 78% DEL SLOVENCEV - JE BIL TOREJ proti vsiljevanju ruskega brutalnega STALINISTIČNEGA KOMUNIZMA v Slovenijo. Ta večinska množica pozitivnih Slovencev-katolikov seveda niso bili nekakšni IZDAJALCI - ampak so bili povsem normalni POLITIČNI NASPROTNIKI STALINISTOV. Pristopna izjava k seveda stalinistični OF je bila podpisana v zelo ozkem krogu: in kdo so bili podpisniki - se ve. Torej ? Kdo je bil "izdajalec - slovenstva" ? 80% večina ali max 20% manjšina - Slovencev ? večinoma zelo pozitivni - SLOVENSKI politični katoliki so bili ODLOČEN POLITIČNI NASPROTNIK - NIKAKOR PA NISO BILI - "IZDAJALCI" slovenskega naroda. Prav katoliki so bili 80% večina - slo naroda. Z LOGIKO in domnevam, da tudi z ETIKO - "RasPutina"="UROSA.SAMCA" - MORA BITI NEKAJ MOČNO NAROBE. Mar ne ? L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
nejo
Zabavno, pravzaprav žalostno je to, da se mlajši ne zanimate, kakšna je prava zgodovina in kako strahotno se razlikuje od komunističnih pravljic.
nejo
uros.samec, nehaj nabijati o izdajalcih! Komunisti so bili mnogo hujši izdajalci. Torej bi morali v prvi vrsti pobiti komuniste, če se po vojni pobija izdajalce. Komunisti so izdajali množično, v stotinah. Še enkrat bom napisal naslednji primer : komunisti so 600 slovenskim oficirjem starojugoslovanske vojske na DOPISNICAH poslali pozive, naj se prijavijo v partizansko vojsko. Dopisnice so seveda prebrale italijanske varnostne službe in aretirale vse oficirje in jih poslale v koncentracijska taborišča. Partizanom se je javil samo Jaka Avšič. To je samo en primer partijskega izdajstva, bilo pa jih je zelo veliko! Bolj verjetno pa je, da samo provociraš in to zato, ker so ti dali nasvet, da oporekaj in blati "izdajalce", da bo "svetla komunistična NOB" izgubila čim manj sijaja, kajti "svetlo komunistično NOB" je treba pri sijaju ohraniti še stoletja. Skratka, laži do konca svojega življenja, ker mora resnici o komunističnih zločinih verjeti čim manj ljudi.
uros.samec
" Prav je tudi, da imamo ničelno toleranco do politikov, ki nam lažejo!" A res? Ali to velja tudi za desne politike? Npr za Janšo?
nejo
"Tragikomično se zdi, da je ravno Brglez kot kandidat stranke, ki ima v svojih koreninah partizanski boj proti fašizmu, ni sposoben obsoditi fašizma..."
Kaj pa, če je ravnal nezavedno? Znano je, da so partizani tvorno sodelovali s fašisti, zlasti po kapitulaciji Italije, ko so partizani s pomočjo laških topničarjev in njihovih topov premagali slovenske borce proti komunizmu v gradu Turjak in v Grčaricah. Za nagrado so jim potem partizani zavarovali pot umika v Italijo in za nagrado niso prijeli niti enega fašističnega vojnega zločinca.
In potem so - "po naravnem pravu" - kakor se je nekoč izrazil Brlez, po vojni množično pobijali "izdajalce", ki to sploh niso bili. Kdo je s kom sodeloval, tovariš Brlez, kdo je zaresni izdajalec, tovariš Brlez???
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Hvala Vam za Vaš zapis. Se strinjam z njim. Ko je bil ta meni osebno zelo antipatični B. žal velo v DZ - preko pokojne stranke SMC je izveel - NE POZABIMO TEGA - protipravno pre-glasovanje in protipraven odvzem poslanskega mandata g. Janezu Janši. NAJ GA NA TV ŠE O TEM - KAJ VPRAŠAJO. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Kaj pa vem
Nejo, popraviti vas moram. V naših krajih so sodelovali od začetka okupacije. Kako si sicer razlagati, da je po vsaki partizanski provokaciji sledil požig vasi, izgon prebivalcev in streljanje talcev. Žrtve teh represalij so bili v veliki večini ljudje, ki so komunizem odklanjali. Mojemu stricu so celo prišli povedat, da če se jim ne pridruži, bo ubit, vendar tako, da oni ne bodo krivi in tako se je tudi zgodilo. Takrat ni bilo še nikjer nobene vaške straže. Tem Brglezom bo enkrat treba to dopovedat. Pri nas so bile njihove provokacije odkrite, marsikje niso bile. Dokler se SD ne ogradi od zločinov komunizma nima nobene pravice, da se imenuje socialna demokracija.
nejo
" “To vas je takrat potem zmotilo, da ste se vzdržal?” "
Upam, da je ta citat do črke natančno tak, kakor ga je izrekla Krčmarjeva. Novinarka z dolgoletno prakso na POP TV in še prej na TVS še vedno ne razume in ne dojame, da je tako na pol vikanje (ali pa na pol tikanje) nedostojno in ne sodi v javne medije. Pravilno bi bilo: "... da ste se vzdržali?"
tohuvabohu
Polovično vikanje je žal reden pojav tudi v parlamentu. V prejšnjem mandatu so pri tem močno prednjačili poslanci LMŠ, naj jim bo lahka zemljica slovenska ...
Ljubljana
Kdor eno samo crko verjame temu tipu in sploh ga poslusa, ima po mojem tezave z zdravo pametjo.
Povsem enako velja za vse v golobnjaku.
Ljudje a ne vidte da.se norcujejo iz vas, vas denar dajejo.svojim in v svoje zepe. Vi pa tiho, delate in nic ne mislite.
Golobovci dajejo denar anarhistom in lenuhom, zdaj celo SINDIKATOM???????
VSEM ki so jih spravili na oblast. Penzije pa stojijo, pardon 5 e vsakemu!
A pravim, prav vam je, butalci.
Imate kar zasluzite!!!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Tega soočenja nisem gledal.
Ne maram poslušati ljudi, ki nekaj spornega trdijo, ne navedejo pa tehtnih razlogov
- zakaj tako-to - trdijo. L.r. Janez Kepic-Kern
Markec
Laž je nesmrtna duša komunizma. Z lažjo so prevarali domoljubne in domromisleče ljudi za sodelovanje v NOB, med drugim tudi Krščanske socialiste. Potomci pa ne zmorejo brez te "kvalitete" ohranjati svoje pozicije. Smola za njihove rabote je tudi intrnet, ki pove in pokaže marsikaj. Mediji lahko maskirajo resnico in jo razmaličijo, vsega pa Bogu hvala, ne morejo prikriti.
Peter Klepec
Hja, mogoce je pa Brglez mislil na danasnji fasizem, ki s tistim Benitotovim nima nicesar skupnega. Po Putinovo in Kucanovo smo vsi fasisti in potem tista resolucija tega novega fasizma ni vsebovala.
Zvit, tale Brglez, ni kaj.
pomen
Komunizem, fašizem, nacional socializem in wokeism so vse variante iste ideologije - socialistične. Med njimi ni razlike v ciljih in metodah, razlika je samo v razvoju, saj se mora socializem, da ljudje ne bi prepoznali njegovega zla, destrukcije in uničevanja civilizacije, maskirati primerno času in okolju.
Zato bi Brglez kot fuehrer idealno šel vštric z edino komunistično vlado v Evropi.
In, da ne bo pomote: kdor podpira katerokoli zločinsko ideologijo, je sopotnik zločina.
Samo v komunistični državi ljudje požrejo označevanje voljene premierke sosednje države za fašistko. Premierke, ki je obsodila tako vse zločinske ideologije, novodobni ruski nacizem ter izključila iz stranke člana, ki je stegnil roko v nacistični pozdrav.
Za fašistko so jo sicer označili malikovalci zločinskih ideologij, ki jim je oblast podelil velik del slovenskih volilcev. Tistih, ki bi se morali vprašati, kakšne vrednote zastopajo. Da jih ne bi nekoč prezirali lastni otroci.
AlojzZ
"Milan Brglez, kandidat leve sredine, laže in noče obsoditi fašizma?"
"LAŽ JE NESMRTNA DUŠA KOMUNIZMA" (L. KOLAKOWSKI)
jozo
Brglez je levi fašist od glave do pete.
Kozorog
SD se je spremenil v stranko v kateri prevladujejo sami lažnivci in sovražniki samostojne ter demokratične Slovenije. Slovenija je ena od redkih držav v Evropi, ki dejansko nima socialdemokratske stranke, saj se v SD kar drenjajo zagovorniki medijskega enoumja in diktature tipa nekdanjega Musolinijevega levega fašizma. Člani SD, ko se pogledajo v ogledalo, v sebi prepoznajo čiste fašiste, potem vse ki se zavzemamo za demokracijo obkladajo s fašisti, da demokratični državljani nebi opazili, da jih fašisti zmerjajo s fašisti, v resnici ponosni nasledniki ZKS še naprej trajbajo svojo teorijo o notranjem sovražniku in politični izolaciji nasprotnikov njihove diktature tako kot Musolini, ki je ob zatonu svojega socialističnega fašizma, ustanovil in živel v socialistični republiki ob Gardskem jezeru, preden so ga dokončno pospravili.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.