Višje državne štipendije in otroški dodatki
Meje dohodkov za letne pravice kot so otroški dodatek, državna štipendija, znižano plačilo vrtca in subvencija malice in kosila se zvišujejo za 4,9 odstotka. Nova meja za pridobitev otroških dodatkov je po novem 1104,33 evra povprečno mesečno na osebo. Državno štipendijo je po novem možno dobiti, če dohodek na družinskega člana ne presega 713,91 evra. Najvišji otroški dodatek po novem znaša 147,35 evra, najvišja državna štipendija brez dodatkov pa 204 evre.
S 1. aprilom se dvignejo tudi denarne socialne pomoči in varstveni dodatek, pa tudi pogrebnine, posmrtnine in izredne denarne socialne pomoči.
S 1. aprilom se dvignejo tudi denarne socialne pomoči in varstveni dodatek, pa tudi pogrebnine, posmrtnine in izredne denarne socialne pomoči.
Povezani članki
Zadnje objave
V Mestnem muzeju Ljubljana razstava o dolgo zamolčani kiparki Lizi Hribar
10. 11. 2026 ob 21:55
Prejemnikom tujega denarja bi prepovedali organiziranje kampanj
10. 11. 2026 ob 19:05
Svoboda straši s pokojninami: velike številke, zamolčane razlike
10. 11. 2026 ob 18:52
Krakov: po terorističnem napadu znano več o stanju poškodovanih
10. 11. 2026 ob 17:50
Janković pričakuje nov mandat, meščani pa opozarjajo na napačne prioritete
10. 11. 2026 ob 17:44
Roman Safet iz Šiške: satirični odgovor na romsko problematiko
10. 11. 2026 ob 15:11
0 komentarjev
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.