Z aprilom daljši starševski dopust za očete
Z aprilom se začenja uporabljati novela zakona o starševskem varstvu in družinskih prejemkih. Glavna novost je podaljšanje starševskega dopusta, ki ga imata oba starša po novem vsak po 160 dni, od česar je 60 dni neprenosljivih. Najmanj 60 dni in največ 260 dni dopusta, v kolikor oče maksimalno količino prenese na mamo in obratno, bodo starši po novem lahko izkoristili do osmega leta starosti otroka. Neprenosljivih 60 dni je namenjenih predvsem očetov, ki so do zdaj v manjši meri koristili starševski dopust in ga pogosteje prenašali na otrokovo mater. Starševski dopust je leta 2020 izrabilo 17.987 žensk in le 820 moških.
Oba starša bosta po novem lahko koristila tudi skrajšani delovni čas, kar je do sedaj lahko izkoristil le eden od niju. ovosti so tudi na področju skrbi za otroke s posebnimi potrebami.
Oba starša bosta po novem lahko koristila tudi skrajšani delovni čas, kar je do sedaj lahko izkoristil le eden od niju. ovosti so tudi na področju skrbi za otroke s posebnimi potrebami.
Povezani članki
Zadnje objave
Bogomil Ferfila: »To je bil predvsem referendum o Trumpu«
9. 11. 2026 ob 20:07
Od torka manj za gorivo: rezervoar bencina cenejši za šest evrov
9. 11. 2026 ob 19:06
Koroška tri leta po poplavah še vedno čaka na ključne zaščitne ukrepe
9. 11. 2026 ob 16:52
Svet EU je Sloveniji odobril nižje trošarine na bencin in dizel
9. 11. 2026 ob 16:51
Destabilizacija Afriškega roga, krepitev Al-Kajde
9. 11. 2026 ob 14:25
Na Češkem zapor za rdečo zvezdo, v Sloveniji ji posvečamo koncerte
9. 11. 2026 ob 13:55
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 276: Stavbenik Josip Slavec
9. 11. 2026 ob 12:33
Vzpon Islamske države (18. del): Armagedon
9. 11. 2026 ob 12:00
0 komentarjev
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.