Predsednica predstavniškega doma ameriškega kongresa, Nancy Pelosi, je v torek ponoči po lokalnem času prispela v Tajvan. V pripravah na njen obisk pa je bilo kar nekaj kazanja mišic s strani Kitajske in ZDA.
Tajvan je otok, ki ima samoupravo, vendar si ga lasti Kitajska, ki ga obravnava kot separatistično provinco. Tajvan, otok s 23 milijoni prebivalcev, ki leži približno 160 kilometrov od kitajske obale, je že dolgo časa predmet napetosti med Washingtonom in Pekingom. Zdaj so te napetosti zaradi pričakovanega obiska Nancy Pelosi na novem vrhuncu, kar potrjujejo tudi stalni kiberentski napadi na vladne strani.
Kitajska vojska pa je napovedala 5 dodatnih vojaških vaj v morju okrog Tajvana in s preko 20 letali prečkala dogovorno mejo med Kitajsko in Tajvanom.
Azijska turneja Nancy Pelosi
Pelosi je tretja najvišja političarka v ZDA in dolgoletna kritičarka Pekinga. Njen obisk, ki ga Bela hiša uradno ne podpira, je prvi obisk tako visokega ameriškega uradnika v zadnjih desetletjih.
Pelosijeva je v ponedeljek prispela v Singapur na prvi uradni postanek azijske turneje, kjer se je srečala s predsednikom države, predsednikom vlade in drugimi visokimi uradniki. Delegacija se bo ustavila tudi v Južni Koreji in na Japonskem, obisk Tajvana pa ni bil uradno napovedan.
Letalo s Pelosijevo in njeno delegacijo je v torek po lokalnem času zapustilo Malezijo, po kratkem postanku, ki je vključeval delovno kosilo s predsednikom vlade Ismailom Sabrijem Yaakobom. United Daily News, Liberty Times in China Times - trije največji tajvanski nacionalni časopisi - so navajali neimenovane vire, da bo Pelosijeva prespala na Tajvanu.
V Pekingu imajo Pelosijevo za sovražno do Kitajske. Kot kongresnica iz Kalifornije je Pelosijeva obiskala Peking leta 1991, dve leti po tem, ko je kitajska vojska streljala na študentske protestnike na Trgu nebeškega miru in jih ubila na stotine, če ne celo na tisoče. Na trgu je v spremstvu več kongresnih kolegov in majhne skupine novinarjev razvila transparent v spomin na umrle študente.
Pelosijeva močno podpira dalajlamo in pravice Tibetancev. Leta 2015 je z uradnim dovoljenjem kitajske vlade obiskala Lhaso, glavno mesto Tibeta, na strogo nadzorovanem potovanju.
Komuniciranje pred obiskom
Kitajski predsednik Xi Jinping je prejšnji četrtek med telefonskim pogovorom opozoril ameriškega predsednika Joeja Bidena, da mora Washington spoštovati načelo ene Kitajske in da bodo "tisti, ki se igrajo z ognjem, v njem tudi pokončani".
Biden je Xiju povedal, da se ameriška politika do Tajvana ni spremenila in da Washington odločno nasprotuje enostranskim prizadevanjem za spremembo statusa quo ali spodkopavanje miru in stabilnosti v Tajvanski ožini.
Tiskovni predstavnik kitajskega veleposlaništva v Washingtonu Liu Pengyu je v petek, dan po pogovoru Bidna s Xijem, z novinarji govoril v umirjenem tonu in dejal, da je eden od ciljev dialoga zmanjšati napetosti glede Tajvana. "Mislim, da si tako Kitajska kot ZDA ne želita konflikta v Tajvanski ožini," je dejal Liu.
Kitajska je v ponedeljek na redni seji zunanjega ministrstva posvarila pred "hudimi političnimi posledicami" načrtovanega obiska Pelosijeve na samoupravnem otoku, za katerega Kitajska trdi, da je del njenega ozemlja, in ponovila, da njena vojska "ne bo mirno sedela", če Peking meni, da sta njena "suverenost in ozemeljska celovitost" ogrožena.
"ZDA bi radi še enkrat povedali, da Kitajska stoji ob strani in da Ljudska osvobodilna vojska Kitajske nikoli ne bo neaktivno sedela pri miru. Kitajska se bo odločno odzvala in sprejela odločne protiukrepe za obrambo svoje suverenosti in ozemeljske celovitosti," je novinarjem dejal tiskovni predstavnik zunanjega ministrstva Zhao Lijian, ko so ga vprašali o posledicah obiska Pelosijeve.
Tajvan se je pred prihodom Pelosijeve soočil s kibernetskimi napadi, pri čemer je predsednikov urad sporočil, da je bil v zgodnjih večernih urah izpostavljen 20-minutnemu napadu. Obseg napadov DDoS ali porazdeljene zavrnitve storitve je bil 200-krat hujši kot običajno, je povedal predsednikov tiskovni predstavnik Xavier Chang. Videti je bilo, da ne deluje niti spletna stran zunanjega ministrstva.
Kibernetski napadi niso redki v času velikih mednarodnih političnih napetosti. Na predvečer ruske invazije na Ukrajino je porazdeljeni napad z zavrnitvijo storitve za kratek čas onesposobil tudi spletna mesta večjih ukrajinskih vladnih in finančnih institucij.
Kitajska je v torek poslala vojaška letala do sredinske črte, neformalne ločnice v Tajvanski ožini med celinsko Kitajsko in Tajvanom. Njene sile so izvajale tudi vaje s streljanjem, vzhodno poveljstvo kitajske vojske pa je na spletu objavilo videoposnetek, v katerem je zapisalo, da je "popolnoma pripravljeno na vse možnosti".
Tajvansko obrambno ministrstvo je sporočilo, da v celoti pozna vojaške dejavnosti v bližini otoka in da je odločeno, da se bo branilo pred vsemi kitajskimi grožnjami. Medtem so štiri ameriške vojaške ladje, vključno z letalonosilko, nameščene v vodah vzhodno od Tajvana, kar je ameriška mornarica označila za rutinsko namestitev.
Letalonosilka USS Ronald Reagan je prečkala Južnokitajsko morje in je trenutno v Filipinskem morju, vzhodno od Tajvana in Filipinov ter južno od Japonske, je za Reuters povedal predstavnik ameriške mornarice. Ob njej sta križarka z vodenimi raketami USS Antietam in rušilec USS Higgins. Na območju je bila tudi amfibijska ladja USS Tripoli.
"Ne dvomim, da se vojski med seboj pogovarjata ... da bi zagotovili, da ne bi prišlo do nesreče, ki bi se lahko zgodila," je dejal Dennis Fritz, glavni poveljniški častnik v ameriških letalskih silah v pokoju (Command Chief Master Sergeant), sedaj direktor medijske mreže Eisenhower Media Network.
Takšni dvostranski vojaški pogovori, čeprav niso potrjeni, bodo verjetno potekali vzporedno z diplomatskimi stiki, da bi Pekingu zagotovili ustrezno jasnost glede potovanja Pelosijeve in tako zmanjšali možnost nevarnih napačnih interpretacij ameriških namenov.
Finančne posledice takšnega obiska
Ameriški borzni indeksi in svetovne delnice so danes padli zaradi strahu, da bi načrtovani obisk predsednice predstavniškega doma ameriškega kongresa Nancy Pelosi na Tajvanu lahko povečal napetosti med Pekingom in Washingtonom ter povečal geopolitično tveganje za že tako skromne napovedi vlagateljev.
Indeks S&P 500 je ob odprtju padel za 0,4 %, dan po tem, ko je širši indeks prvi trgovalni dan v novem mesecu končal nekoliko nižje. Industrijski indeks Dow Jones je v torek zdrsnil za 0,5 %, medtem ko je tehnološki indeks Nasdaq Composite izgubil 0,6 %.
vir: FactSet
Na Kitajskem je referenčni indeks Shanghai Composite padel za 2,3 %, hongkonški indeks Hang Seng pa za 2,4 %. Delnice nekaterih kitajskih državnih obrambnih podjetij so se povečale za več kot 15 %, kar jih uvršča med najuspešnejše delnice v regiji. Delnice podjetja Xi'an Tian He Defense Technology, ki kotira na borzi v Shenzhenu in je proizvajalec vojaške opreme in pametnih varnostnih sistemov, so poskočile za 20 %.
Podpora svobodnemu Tajvanu in odprti indo-pacifiški regiji
"Moj obisk je del mojega širšega obiska na indo-pacifiškem območju, vključno s Singapurjem, Malezijo, Južno Korejo in Japonsko, ki se osredotoča na vzajemno varnost, gospodarsko partnerstvo in demokratično upravljanje. V pogovorih s tajvanskim vodstvom se bomo osredotočili na ponovno potrditev naše podpore partnerju in spodbujanje naših skupnih interesov, vključno s pospeševanjem svobodne in odprte indo-pacifiške regije. Ameriška solidarnost s 23 milijoni prebivalcev Tajvana je danes, ko se svet sooča z izbiro med avtokracijo in demokracijo, pomembnejša kot kdaj koli prej," je Nancy Pelosi zapisala v svoji izjavi po pristanku v Tajvanu.
Doma se Nancy Pelosi sooča z deljeno podporo glede njenega obiska, saj so podporniki in nasprotniki tokrat razdeljeni mimo običajne delitve na demokrate in republikance. Šestindvajset senatnih republikancev, vključno z McConnellom, je podalo izjavo: "Podpiramo potovanje predsednice predstavniškega doma Nancy Pelosi na Tajvan."
Notranji pomisleki Bidnove administracije so se v zadnjih dneh zaostrili, saj si je administracija tiho prizadevala, da bi predsednico predstavniškega doma Nancy Pelosi odvrnila od obiska Tajvana.
KOMENTAR: Martin Nahtigal
Tvegana igra z neznanim izkupičkom
Bidnova administracija je bila letos poleti vse bolj zaskrbljena zaradi kitajskih izjav in dejanj v zvezi s Tajvanom, nekateri uradniki pa so se bali, da bodo kitajski voditelji v naslednjem letu in pol poskušali ukrepati proti samoupravnemu otoku - morda tako, da bodo poskušali prekiniti dostop do celotne Tajvanske ožine ali njenega dela, skozi katerega redno plujejo ameriške vojaške ladje.
Kitajski uradniki so letos poleti odločno zatrdili, da nobenega dela Tajvanske ožine ni mogoče šteti za mednarodne vode, kar je v nasprotju s stališči Združenih držav in drugih držav. Tiskovni predstavnik kitajskega zunanjega ministrstva je junija dejal, da "ima Kitajska suverenost, suverene pravice in jurisdikcijo nad Tajvansko ožino".
Za ZDA je sedaj predvsem vprašanje, kaj se lahko naučijo iz Ukrajine in kako je sedanja vojna aplikativna v situacijo v Tajvanu ...
(celoten komentar Martina Nahtigala geostrateške situacije okoli Tajvana je na voljo digitalnim naročnikom Domovine na TEJ POVEZAVI. Če še niste, lahko to postanete po poletni ceni 58,80 € za celo leto.
Ukrajincev, ki nočejo biti pod PutinRUSIJO – ampak – samostojni.
***
Ukrajinci so bili samostojni, a so hoteli iztrebiti rusko manjšino v Ukrajini, kar je zločin zoper človeštvo. Upam, da bo kdo kdaj odgovarjal za ta zločin.
Kar seješ, to žanješ. Kdor z mečem pokončuje, bo z mečem pokončan.
Upam, da veš, kdo je to rekel.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
04. 08. 2022 14:28:310
Tisti - GOSPOD - pred 2000 leti - je rekel še marsikaj - res pametnega,
med drugim;
"NE PRIČAJ PO KRIVEM".
Ti "rasPutin" čisto v vsakem stavku, ki ga napišeš,
dosledno napišeš vsaj eno polresnico ali neresnico.
NERUSI-UKRAJINCI pod Rusi nikoli niso bili - SVOBODNI.
NE TAKO "BLAGO" KOT SEDANJI RUSI V UKRAJINI
AMPAK RES SKRAJNO N+BRUTALNO - GENOCIDNO
PA SO BILI NERUSI-UKRAJINCI - ZATIRANI S STRANI RUSOV - POD STALINOM.
Enakopraven - partnerski odnos z Rusi so imeli le v časih, ko so bili
KOT ZAPOROŠKI KOZAKI
predniki sedanjih nerusovUkrajincev - KONJENIŠKA ELITA CARSKE VOJSKE.
BREZ KATERE CARSKI RUSI NITI SLUČAJNO NE BI OSVOJILI KAVKAZA
in mnogih preostalih predelov carskega imperija.
AMPAK OTEM TEBI NIMA NOBENGA SMISLA KARKOLI RAZLAGATI,
ker boš takoj vse pobrkljal
in brezsmisellno poizkusil obrniti v prid sedanjimm Putin Rusom.
jAZ
NISEM ZLOBEN: DOSTI MANJ KRITIČEN BOM DO TEBE,
ČE SI SAMO EN UBOGI - ZA kajzerico in 5 dkg ljubljanske salame najeti
pisarčekk - bogatih rusofillov in Rusov.
Če pa spadaš med te vsega presite bogate ex KP, ZK STALIN-TITO EX SISTEMČIKE
kakršne smo lahko ped kratkim videli pri t.i. Ruskii kapelici
pa kar - iskreno - povej.
Torej "rasPUTIN": ALI SI TI "REVEN ALI BOGAT" Putin - rusofil ? L. r. Janez KK
Kakršnokoli "zavajanje" . seveda v časih e-komunikacij, interneta - seveda - NI MOŽNO.
Rusi rečejo "NJEVAZMOŽNO". Jaz rusščino za razliko od slo "rusofilov" - znam.
Je pa situacija s PUTIN RUSIJO in z Rusijo kot tako - že res - zanje NEOBETAVNA.
SIBIRIJA JE LJUDI PRAZNA,, NA DALJNEMM VZHODU LE PAR OPORIŠČ itd.
Privatnih kmetij in obrti Putin Rusi še vedno niso vzpostavili, stari SOVHOZI.
v EVROPSKEM DELU SO MLADI NARODI NERUSKI POD KAVKAZOM itd., pravih
po narodnosti RUSOV - PA JE VEDNO MANJ, ZLASTI MLADIH RUSOV VSE MANJ.
Zaradi interneta je povsem razvidno, da je v tej vojni proti samostojnosti željnim in do REALNE NEODVISNOSTI OD PUTIN Rusije tudi UPRAVIČENE UKRAJINE NERUSOV-UKRAJINCEV bilo ibitih tud zelo veliko MLADIH Putin - RUSOV.
Internetni posnnetki dokazujejo
VEČ TISOČ UNIČENIH Putin TANKOV IN OKLEPNIKOV, Putin LETAL "SUHOJ" itd
Putin IN VODJE Putin VOJSKE - SE ZDI - ne dojamejo, da se je način bojevanja v zadnjih 5-10 letih močno izpremenil: veliko je LASERSKIH in "DRON" orožij.
V roliko risoč uničenih Putin tankih, oklepnikih, helikopterjih, lovcih itd. je zagotovo
na res grozljiv način ,
SE TERMIČNO "SCVRLO" cca 20.000 MLADIH PUTIN VOJAKOV - RUSOV.
v sedanjem
svetu e-tehnike, e- in satelitskih kamer je res težko kaj prikriti. L.r. Janez KK
rasputin
03. 08. 2022 21:32:390
Rusija se spet žrtvuje z borbo zoper fašizem, to je ukrajinski neonacizem, ki ga podpira ves Zahod.
Evropa molče gleda vzpon čezatlantskega neofašizma, ki nas preti spraviti v 3. svetovno vojno, in mu nemo sledi - kot se za vazala spodobi..
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
03. 08. 2022 22:06:140
OBSTOJI TUDI VRSTA MOLITEV: "MOLIMO ZA ZDRAVO PAMET" L.R. JKK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
03. 08. 2022 22:44:140
Na, lepa reč: razumi - kdor more. Neostalinistična država potomka "hiper-nacistično" stalinistično-komunistične STALIN SZ od katere so se HITLER nacisti učili gradnje "lagerjev" - je zdaj kar naenkrat - borka zoper "nacizem" - nerusov Ukrajincev, ki nočejo biti pod PutinRUSIJO - ampak - samostojni.
V politiki pa BESEDE RES ZGUBIJO - VSAK POMEN. Ni za verjet. L.r. Janez KK
rasputin
04. 08. 2022 10:34:230
Tudi ukrajinski Rusi nočejo biti pod neonacističnim genocidnim ukrajinskim režimom.
Peter Klepec
04. 08. 2022 13:02:320
Ja, seveda, mi vsi smo fasisti, nacisti itd. Samo Srbi in Rusi so od boga poklicani, da resujejo svet. Ampak ne razumejo, da bi svet popolnoma dobro zivel brez njih, kompletno brez. Naj se vsi, ki tako mislijo kot oni, preselijo tja, potem se pa meje neprodusno zaprejo v vse smeri.
Kakršnokoli "zavajanje" . seveda v časih e-komunikacij, interneta - seveda - NI MOŽNO.
Rusi rečejo "NJEVAZMOŽNO". Jaz rusščino za razliko od slo "rusofilov" - znam.
Je pa situacija s PUTIN RUSIJO in z Rusijo kot tako - že res - zanje NEOBETAVNA.
SIBIRIJA JE LJUDI PRAZNA,, NA DALJNEMM VZHODU LE PAR OPORIŠČ itd.
Privatnih kmetij in obrti Putin Rusi še vedno niso vzpostavili, stari SOVHOZI.
v EVROPSKEM DELU SO MLADI NARODI NERUSKI POD KAVKAZOM itd., pravih
po narodnosti RUSOV - PA JE VEDNO MANJ, ZLASTI MLADIH RUSOV VSE MANJ.
Zaradi interneta je povsem razvidno, da je v tej vojni proti samostojnosti željnim in do REALNE NEODVISNOSTI OD PUTIN Rusije tudi UPRAVIČENE UKRAJINE NERUSOV-UKRAJINCEV bilo ibitih tud zelo veliko MLADIH Putin - RUSOV.
Internetni posnnetki dokazujejo VEČ TISOČ UNULENIH P
rasputin
03. 08. 2022 19:38:430
Privatnih kmetij in obrti Putin Rusi še vedno niso vzpostavili, stari SOVHOZI.
***
Ti si zamrznil v času Sovjetske zveze, zakoreninjeni predsodki pa ti ne dajo doumeti, da je sodobna Rusija kapitalistična država s svobodno zasebno pobudo.
Rabiš ruskega vodovodarja? Obrni se na ta link.
https://www.houzz.com.au/professionals/plumbers/c/Moscow--Moscow-region--Russia
Bi rad bil privatni kmet v Rusiji? Rusija ima poseben program za nove kmetovalce celo za tujce, vključno s podporami.
https://www.rbth.com/business/2017/07/05/how-to-open-a-farm-in-russia-if-youre-a-foreigner_796165
Janez Kepic Kern, nehaj lagati in si izmišljati idiocije o Rusiji, ker kažeš samo svoj farizejski značaj, lažniv in poln sovraštva. Pravi "kristjan" (blefer). Čestitke.
Peter Klepec
03. 08. 2022 21:41:010
Ja, najbrz bo res, da je Rusija vzor svobode in prosperitete.
rasputin
04. 08. 2022 05:44:270
Ex nealkoholik, če bi imel kanček razsodnosti, bi vedel, da sovhozi, sovjetskoe hozjaistvo, ne obstajajo več, ker je sovjetski gospodarski sistem razpadel. Sovhozi so postali delniške družbe. Je pa res, da ima država še vedno deleže v teh družbah in da tudi poseduje ogromno ozemlja, podobno kot pri nas, kjer ima državni Sklad kmetijskih zemljišč in gozdov še vedno v lasti precejšnje površine kot posledica nekdanjega socialističnega/komunističnega gospodarstva.
Rusija je pč v tranziciji iz komunističnega gospodarskega sistema v tržni kapitalistični, tako kot Slovenija in druge postkomunistične države. Samo pri tebi ni zaznati nobene tranzicije v moderne čase in ostajaš ujetnik socilistične/komunistične forme mentis.
VI ZGORNJI "uros.samec", "rasPUTIN", , "FRIDERIK" itd. - ZAVAJATE !
Za nas
Slovence ZDA - NISO NIČ NEVARNE. - Evropi so ZDA pomagale v 1. in v 2. vojni - ODLOČILNO POMAGALE.
NOBEN Američan - še ni polit ubil - nobenega SLOVENCA. Dejstvo.
So pa
mnogi Slovenci v ZDA, v Kanadi našli ZATOČIŠČE - pred RUSKO STALINISTIČNIMI POLIT Slovence - MORILSKIMI
"STALIN-TITO-KARDELJ" SLOVENCI.
In za to tu pri vašem HISTERIČNEM STRAŠENJU
Z NAM EVROPEJCEM NIČ NEVARNO - ZDA - domnevno gre.
S slabljenjem PUTIN RUSIJE - izgubljate -- ZAVEZNIKE,
KI BI ZAGOVARJALI
- RUSKO-STALINISTIČNE BRATOMORNE POLIT ZLOČINE
"ŽAL" SLOVENSKIH
proruskih, natančneje "prostalinističnih" - MORDA VAŠIH PREDNIKOV
- PROstalin-Slovencev,
Z MALO ŠOLAMI - Maček, Kardelj, Kidrič itd,
VSI
ZGORAJ NAVEDENI PA SO ZAGOTOVO IMELI - SZ rusko, Moskva "šolo"
POLIT-MORILSKO "NKVD-KGB"
- "TEČAJNO ŠOLO" BRUTALNEGA MORJENJA "RAZREDNIH SOVRAŽNIKOV" - med pripadniki - lastnega naroda nas Slovencev.
Ne trdim,
da so RUSI neposredno - pobili - kaj SLOVENCEV.
Vsekakor
pa so v MOSKVI, V STALIN RUSIJI revno-tečajno "izšolani" STALIN-Slovenci
- POLIT POOMORILI
- NA TISOČE POVSEM POZITIVNIH NAŠIH PREDNIKOV Slovencev.
Ali
vas je torej STRAH bratomornih grehov morda vaših prednikov,
ki so bili PROSTALINRUSI - kot ste
domnevno - vi - ŽAL proPUTINSKO-PRORUSKI - domnevno SLOVENCI.
POVEJTE ODKRITO, ISKRENO.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, AKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
uros.samec
03. 08. 2022 12:11:400
Ex knjižničar, ti si mi všeč, ker po mojem mnenju, tako lepo poosebljaš teleban efekt desnice v Sloveniji. Še kaj povej. Smo v pričakovanju.
Friderik
03. 08. 2022 13:16:500
Janez, Kepic Kern, Nealkoholik, Slovenijana, Ex knjižničar (sem kakšno lastno ime spustil?), še naprej te bom zavajal. Dokler te ne bom zavedel. Torej, čim prej se spreobrneš, tem prej te bom nehal zavajati.
rasputin
03. 08. 2022 16:53:070
Ne vem ali je ta ex nealkoholik iz Sloveniane popoln norec, ali ima nalogo, da tu smeti z idiocijami z namenom onemogočanja smiselne razprave in z namenom napadanja komentatorjev, ki niso na politično korektni liniji.
Pameten človek se pred norcem raje umakne. Ali kdo računa na to??
Američani popolnoma osramotili Kitajce- le ti se ob ameriški prisotnosti ne upajo nič. Da so bili tiho, bi si vsaj prihranili sramoto ob praznih grožnjah.
Kakšna aroganca: mi lahko, ker imamo najbogatejšo oborožitveno industrijo, mi lahko, ker ves svet obrača naše dolarje, mi lahko, ker obvladujemo svet propagande , mi lahko, ker so vsi mediji naši....
Kako bi bilo, če bi Kitajska vladna delegacija šla mimo Washingtona na Hawaje in tam hujskala k odcepitvi?
OZN je priznal eno Kitajsko. Taiwan, bivša Formoza, je izgubila sedež v OZN.
Peter Klepec
03. 08. 2022 21:38:430
Vam se je od samega sovrastva do Amerike, zahoda, menda celo samega sebe, malo pomesalo.
Taiwana nihce ne hujska. Taiwanci enostavno nocejo biti del Kitajske. Tako kot Korosci nekoc niso hoteli biti del Jugoslavije. Taiwanci se lahko zdruzijo s Kitajsko, ce bi vecinsko sami tako hoteli, ne pa, ce to hoce nekdo drug. Kdo daje Xiju pravico do lastnistva nad ljudmi? In to v 21. stoletju!
rasputin
04. 08. 2022 05:33:280
Ni problem želja Tajvana, da ostane samostojen, problem je to, da skuša Amerika izzvati Kitajsko, da bi šla v vojno. Američanom je prav malo mar za Tajvance, tako kot jim je prav malo mar za Ukrajince, ki krvavijo za ameriške interese. Amerika bi rada na hrbtu Tjavancev oslabila Kitajsko kot glavno konkurentko za svetovni primat, ki ga je več desetletij imela Amerika, zdaj pa ji ta status spodnaša Kitajska. To je vsa morala Amerike - interes velesile, da ostane glavna svetovna velesila. Vsi drugi so za Ameriko le kmetiči na njeni šahovnici, vključno z Evropejci.
Razumi, če moreš.
Friderik
04. 08. 2022 12:24:000
Tajvanci nočejo biti del Kitajske, pravite. Oni uradno so del Kitajske. Kitajska ne more napasti Tajvana, ker bi v tem primetu napadla samo sebe. Pač pa Kitajska ponuja "ena država, dva sistema". Za sedaj je vse ostalo s strani Kitajske na ravni diplomacije. Nihče ji ne more očitati nasilja.
Edini cilj Amerike je, da po tem, ko so uspešno presekali gospodarske vezi EU z Rusijo, mora slediti enako še z Kitajsko. Na ta način bo EU popolnoma osamljena in gospodarsko v popolnosti odvisna od Amerike. Kdor tega ne vidi je teleban.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
04. 08. 2022 16:34:560
He, he - šala oz. "neumnost leta". DOKAŽI. L.R. Janez KK
Tajvan je demokracija in svobodni svet bi ga moral podpreti.
Kitajci ne zmorejo zasesti otoka, kar dejansko pomeni njegovo neodvisnost.
Kar se Pelosijeve tiče pa je trenutno 1:0 za ZDA.
Friderik
03. 08. 2022 13:09:520
Teodor, ni države na svetu, ki bi priznale Tajvan in Kitajsko hkrati. Je pa 13 nepomembnih držav, ki priznavajo zgolj Tajvan. Vse ostale, 180 priznavajo Kitajsko. Vključno z ZDA. Že predsednik Carter ( demokrat) je priznal Kitajski celovitost ozemlja vključno s Taivanom. Podpirati odcepitev dela Kitajske države s strani ZDA je vojna napoved. Verjemi, da si je ne želiš.
Peter Klepec
03. 08. 2022 21:32:460
Nepriznanje Taivana je bila zgodovinska napaka Amerike in celega sveta.
Ampak casi niso vec taki, da bi lahko nekdo celo prebivalstvo smatral za nepomembno biolosko gmoto. Za Kitajsko so ljudje nevredna kvaliteta, steje le oblast in drzava. Ze med revolucijo in v korejski vojni je bilo tako. V korejski vojni je Kitajska poslala v smrt milijone svojih vojakov, kar tako zaradi neke fiksne ideje. V Aziji na splosno ljudje ne stejejo. Tam je drugace kot pri nas.
rasputin
04. 08. 2022 05:25:400
Peter Klepec, v Svetukigani je morda tako, kot ti klepaš, v realnem svetu je malce drugače. V korejski vojni sta Sever, ki mu je pomagala Kitajska in Jug, ki mu je pomagala Amerika, izmenično prvladala drug nad drugim, dokler ni Kitajska poslala v boj več milijonov vojakov, ki so slednjič postavili razmejitveno črto med Deverom in Jugom tam, kjer je danes.
Glede tega koliko veljajo ljudje za Američane, pa govorijo ameriške vojne same zase: Afganistan, Irak, Sirija, Libija, Jemen, Somalija, Ukrajina... Ukrajinci so prek norega narkomana in diktatorja Zelenskega žrtvovani za ameriške interese.
JA, ZDA so pač primorane v vlogo svetovnega policaja.
Če je ne bi opravljale - bi bili lokalni tirani še hujši kot ZDA. Se zdi. L.R. Janez KK
rasputin
03. 08. 2022 05:52:010
Ne veš, kaj govoriš. Ukrajina/Zelenski pobija sodržavljane ruskega rodu s podporo Američanov. Isto se dogaja v Siriji, kjer Amerika podpira teroristične skupine.
Kamorkoli stopi ameriški vojaški škorenj, tam so vojne, državljanske vojne, poboji, razseljeni ljudje in razrušene države. Tudi Tajska bo lahko razrušena, če se bo ameriško izzivanje nadaljevalo. Samo nemoralen nevednež lahko to podpira.
Peter Klepec
03. 08. 2022 21:27:190
Tisto o “pobijanju Rusov” je vasa mantra, gola laz.
rasputin
04. 08. 2022 05:18:560
Peter Klepec, spet zanikuješ očitna dejtva. Ukrajinska vojska je 8 let s topovi obstreljevala Donbas, pretežno civilne cilje, in pri tem je umrlo najmanj 13 tisoč ljudi, pretežno ruskih civilistov.
Zaradi etnocida in genocda, kateremu so izpostavljeni ukrajinski Rusi, se je iz Ukrajine do sedanje vojne izselilo okrog 2 milijona ljudi. Kremelj je imel legitimen razlog za posredovanje v Ukrajini. Amerika pa je ustvarila in podpira njen marionetni neonacistični režim, ki izvaja etnocid in genocid na ukrajinskimi Rusi, kar je zločin proti človeštvu.
Amerika izziva. Potem, ko je uspešno spravila v vojno Rusijo in Ukrajino, s čimer je potunkala tako Rusijo kot Evropo, najbolj seveda Ukrajino, skuša Amerika podoben vzorec uporabiti tudi s Kitajsko. Skuša jo sprovocirati, da bi napadla Tajvan. Potem bi Zahod proti Kitajski uvedel podobne sankcije kot proti Rusiji, kar bi spravilo svet v mnogo hujšo gospodarsko krizo kot vojna v Ukrajini, saj je Kitajska postala za mnoge izdelke široke potrošnje največji svetovni dobavitelj.
Amerika to počne, ker si obeta, da bo tako ostala prva gospodarska, finančna in vojaška velesila sveta. Za ta cilj je pripravljena pahniti ves svet v globoko recesijo in tvegati 3. svetovno vojno. Tisti, ki to politiko vodijo, seveda ne bodo občutili gospodarske krize, 3. svetovno vojno pa bodo skušali preživeti globoko pod zemljo v varnih podzemnih bazah. Problem bo nastal, ko bodo prišli spei na plano, kajti ne bodo našli več ničesar od sveta, ki je nekoč bil.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
02. 08. 2022 22:04:080
Blodno in napihnjeno nič-vsevedno - nakladaš.
Ti in "UROS.SAMEC" - ŠE
SPODNJEGA O NERUSIH-UKRAJINCIH - NE VESTA.
Da bi sploh
karkoli vedel realnega o KITAJSKI - PA MOČNO DVOMIM.
Gospa Pelosi je pač šla na TAJVAN - NA OBIČAJEN OBISK - PODPORE.
PA KAJ
VIDVA NIČ ALI MALOVEDNA – “UROS.SAMEC” IN ODKLOP “RASputin” težačita tukaj
Z VPLIVOM – ZDA – v Ukrajini.
Razlog vojne je sama resna želja SAMIH NERUSOV-UKRAJINCEV, da se končno otresejo nadoblastnih, brutalno morilskih in izkoriščevalskih PUTIN RUSOV.
TO JE GLAVNI RAZLOG – NE PA VAJINE TRAPARIJE.
ZDA samo pomagajo
NERUSI-UKRAJINCI so potomci ponosnih ZAPOROŠKIH KOZAKOV,
ki so bili ELITA CARSKE VOJSKE in so pomagali carjem izvojevati večino zmag,
zasesti Kavkaz. itd.
Vidva – pojma nimata o vsem tem.
MOSKOVSKI RUSI NIKOLI NISO BILI VLADARJI – AZOVA IN KRIMA.
ŠELE V 19.ST.
Bila pa sta AZOV IN KRIM POD OBLASTJO KOZAKOV.
Rusi
in Putin se bodo še močno opekli v nadaljnem vojskovanju.
Izgubili bodo še na desettisoče mladih Rusov,
ki imajo zastarele tanke itd.
KOZAKI-UKRAJINCI PA SO TUDI DOSTI BOLJŠI VOJAKI OD RUSOV,
KI SO SAMO BRUTALNI IN MORILSKI.
TOLIKO, KER SEM RAVNO ŠE KAR VOLJE. L.r.Janez KK
uros.samec
03. 08. 2022 06:59:220
Ex ok knjižničar, malo manj žvečenja med zobmi priporočam.
MEFISTO
03. 08. 2022 09:01:450
Si pa predrzen, kar obeh si se lotil, rasputina in uroša.samca!
Kot da bi vedel, da gre za dve strani istega inlacijskega kovanca.
miro
03. 08. 2022 13:11:440
Da je početje Nancy Pelosi in trenutne administracije ZDA skrajno nevarno ugotavlja tudi David Stockman, bivsi kongresnik iz Michigana in bivši direktor Office of Management and Budget pod predsednikom Reaganom in citira:
"If US fighter jets escort Pelosi’s plane into Taiwan, it is invasion," Hu Xijin of Global Times wrote on Twitter. "The [Chinese military] has the right to forcibly dispel Pelosi’s plane and the US fighter jets, including firing warning shots and making tactical movement of obstruction. If ineffective, then shoot them down."
Nancy Pelosi’s Utterly Reckless Election-Season Gambit na https://original.antiwar.com/david_stockman/2022/08/02/nancy-pelosis-utterly-reckless-election-season-gambit/
rasputin
03. 08. 2022 17:18:300
Američani postavljajo na kocko varnost Tajvana, samih sebe in vsega sveta. Pelosijeva je šla na obisk na Tajvan z namenom izzivanja Kitajske. Amerika si želi še eno proxy vojno, tokrat proti Kitajski na hrbtu Tajvana. Amerika bi Tajvan zalagala z orožjem in ga pustila izkrvavet, tako kot se v Ukrajini bori proti Rusiji do zadnjega Ukrajinca.
Amerika skuša zadržat svoj močno ogrožen status prve industrijske, finančne in vojaške sile sveta. Kitajska je v zadnjih tridesetih letih napredovala z velikimi koraki in samo vprašanje časa je, kdaj bo prehitela Ameriko, saj ima veliko večje človeške potenciale kot Amerika in celo ves Zahod skupaj. Napredovanje Kitajske lahko ustavi samo vojna. Tajvan je vaba, s katero skuša Washington zvabiti Kitajsko v vojno, ki bo izčrpala Kitajsko podobno kot slabi vojna v Ukrajini Rusijo. Na ta način bi Amerika vsaj še nekaj časa ohranila svetovni primat.
Povedano govori, koliko da današnja Amerika na svoje zaveznike. Skrbi izključno zase, zavezniki pa so le koristni idioti, ki jih po uporabi odvržeš.
Amerika iz časa 2. svetovne vojne je bila nekaj povsem drugega, kot je sodobna Amerika. Po 2. svetovni vojni se je v Ameriki dejansko zgodil tihi državni udar, ki je Ameriko spremenil v militantno kriptofašistično državo. Oblast je v celoti prevzela globoka država, ki vlada s pomočjo tajnih služb in Pentagona, ki služi kot udarna pest ameriške zunanje politike. Izvoljeni politiki so le marionete zakulisne elite, ki jih slednja obvladuje po metodi palice in korenčka. Nihče, ki ga ameriška zakulisna elita ne podpre s svojim denarjem, ne more uspeti v ameriški politiki. So zgolj izjeme, ki potrjujejo pravilo.
V ozadju vseh norosti, ki prihajajo iz Amerike, so natančno interesi njihove elite oziroma globoke države. Najlaže je vladati poneumljenemu in prestrašenemu folku. Naš ex nealkohik je tipičen primer tovrstnega zmanipuliranega in indoktriniranega človeka.
Ameriški demokrati, oziroma Woke/LGTB+ -isti, bodo zaradi izvažanja svoje ideologije zanetili 3 svetovno vojno. Ponosni nasledniki fašistov, nacistov in komunistov.
Ameriškemu ljudstvu bo še dolgo zvenelo v glavi, da so izvolili Bidna, če seveda to vojno preživijo.
Peter Klepec
03. 08. 2022 13:10:550
re: izvazanje ideologije...
Vojne se ne preprecuje, ce teroristom popuscas, da lahko delajo, kar hocejo. Ker prej ali slej pridejo do tebe.
Sedaj se je izkazalo, kako velika je bila napaka popuscanje po drugi vojni Rusiji in Kitajski. To so dezele, kjer cloveska bitja, ne lastna ne tuja, ne pomenijo absolutno nicesar.
Friderik
03. 08. 2022 17:22:540
Ja Peter Klepec, koga je pa Kitajska napadla? Recimo zadnjih 200 let? In koga so napadle ZDA. Recimo samo zadnjih 50 let?
rasputin
04. 08. 2022 10:28:330
Tebi celi narodi ne pomenijo ničesar.
Kaj bi ti naredil z Rusijo in Kitajsko??
41 komentarjev
rasputin
Ukrajincev, ki nočejo biti pod PutinRUSIJO – ampak – samostojni.
***
Ukrajinci so bili samostojni, a so hoteli iztrebiti rusko manjšino v Ukrajini, kar je zločin zoper človeštvo. Upam, da bo kdo kdaj odgovarjal za ta zločin.
Kar seješ, to žanješ. Kdor z mečem pokončuje, bo z mečem pokončan.
Upam, da veš, kdo je to rekel.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Tisti - GOSPOD - pred 2000 leti - je rekel še marsikaj - res pametnega, med drugim; "NE PRIČAJ PO KRIVEM". Ti "rasPutin" čisto v vsakem stavku, ki ga napišeš, dosledno napišeš vsaj eno polresnico ali neresnico. NERUSI-UKRAJINCI pod Rusi nikoli niso bili - SVOBODNI. NE TAKO "BLAGO" KOT SEDANJI RUSI V UKRAJINI AMPAK RES SKRAJNO N+BRUTALNO - GENOCIDNO PA SO BILI NERUSI-UKRAJINCI - ZATIRANI S STRANI RUSOV - POD STALINOM. Enakopraven - partnerski odnos z Rusi so imeli le v časih, ko so bili KOT ZAPOROŠKI KOZAKI predniki sedanjih nerusovUkrajincev - KONJENIŠKA ELITA CARSKE VOJSKE. BREZ KATERE CARSKI RUSI NITI SLUČAJNO NE BI OSVOJILI KAVKAZA in mnogih preostalih predelov carskega imperija. AMPAK OTEM TEBI NIMA NOBENGA SMISLA KARKOLI RAZLAGATI, ker boš takoj vse pobrkljal in brezsmisellno poizkusil obrniti v prid sedanjimm Putin Rusom. jAZ NISEM ZLOBEN: DOSTI MANJ KRITIČEN BOM DO TEBE, ČE SI SAMO EN UBOGI - ZA kajzerico in 5 dkg ljubljanske salame najeti pisarčekk - bogatih rusofillov in Rusov. Če pa spadaš med te vsega presite bogate ex KP, ZK STALIN-TITO EX SISTEMČIKE kakršne smo lahko ped kratkim videli pri t.i. Ruskii kapelici pa kar - iskreno - povej. Torej "rasPUTIN": ALI SI TI "REVEN ALI BOGAT" Putin - rusofil ? L. r. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Kakršnokoli "zavajanje" . seveda v časih e-komunikacij, interneta - seveda - NI MOŽNO.
Rusi rečejo "NJEVAZMOŽNO". Jaz rusščino za razliko od slo "rusofilov" - znam.
Je pa situacija s PUTIN RUSIJO in z Rusijo kot tako - že res - zanje NEOBETAVNA.
SIBIRIJA JE LJUDI PRAZNA,, NA DALJNEMM VZHODU LE PAR OPORIŠČ itd.
Privatnih kmetij in obrti Putin Rusi še vedno niso vzpostavili, stari SOVHOZI.
v EVROPSKEM DELU SO MLADI NARODI NERUSKI POD KAVKAZOM itd., pravih
po narodnosti RUSOV - PA JE VEDNO MANJ, ZLASTI MLADIH RUSOV VSE MANJ.
Zaradi interneta je povsem razvidno, da je v tej vojni proti samostojnosti željnim in do REALNE NEODVISNOSTI OD PUTIN Rusije tudi UPRAVIČENE UKRAJINE NERUSOV-UKRAJINCEV bilo ibitih tud zelo veliko MLADIH Putin - RUSOV.
Internetni posnnetki dokazujejo
VEČ TISOČ UNIČENIH Putin TANKOV IN OKLEPNIKOV, Putin LETAL "SUHOJ" itd
Putin IN VODJE Putin VOJSKE - SE ZDI - ne dojamejo, da se je način bojevanja v zadnjih 5-10 letih močno izpremenil: veliko je LASERSKIH in "DRON" orožij.
V roliko risoč uničenih Putin tankih, oklepnikih, helikopterjih, lovcih itd. je zagotovo
na res grozljiv način ,
SE TERMIČNO "SCVRLO" cca 20.000 MLADIH PUTIN VOJAKOV - RUSOV.
v sedanjem
svetu e-tehnike, e- in satelitskih kamer je res težko kaj prikriti. L.r. Janez KK
rasputin
Rusija se spet žrtvuje z borbo zoper fašizem, to je ukrajinski neonacizem, ki ga podpira ves Zahod. Evropa molče gleda vzpon čezatlantskega neofašizma, ki nas preti spraviti v 3. svetovno vojno, in mu nemo sledi - kot se za vazala spodobi..
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
OBSTOJI TUDI VRSTA MOLITEV: "MOLIMO ZA ZDRAVO PAMET" L.R. JKK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Na, lepa reč: razumi - kdor more. Neostalinistična država potomka "hiper-nacistično" stalinistično-komunistične STALIN SZ od katere so se HITLER nacisti učili gradnje "lagerjev" - je zdaj kar naenkrat - borka zoper "nacizem" - nerusov Ukrajincev, ki nočejo biti pod PutinRUSIJO - ampak - samostojni. V politiki pa BESEDE RES ZGUBIJO - VSAK POMEN. Ni za verjet. L.r. Janez KK
rasputin
Tudi ukrajinski Rusi nočejo biti pod neonacističnim genocidnim ukrajinskim režimom.
Peter Klepec
Ja, seveda, mi vsi smo fasisti, nacisti itd. Samo Srbi in Rusi so od boga poklicani, da resujejo svet. Ampak ne razumejo, da bi svet popolnoma dobro zivel brez njih, kompletno brez. Naj se vsi, ki tako mislijo kot oni, preselijo tja, potem se pa meje neprodusno zaprejo v vse smeri.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Kakršnokoli "zavajanje" . seveda v časih e-komunikacij, interneta - seveda - NI MOŽNO.
Rusi rečejo "NJEVAZMOŽNO". Jaz rusščino za razliko od slo "rusofilov" - znam.
Je pa situacija s PUTIN RUSIJO in z Rusijo kot tako - že res - zanje NEOBETAVNA.
SIBIRIJA JE LJUDI PRAZNA,, NA DALJNEMM VZHODU LE PAR OPORIŠČ itd.
Privatnih kmetij in obrti Putin Rusi še vedno niso vzpostavili, stari SOVHOZI.
v EVROPSKEM DELU SO MLADI NARODI NERUSKI POD KAVKAZOM itd., pravih
po narodnosti RUSOV - PA JE VEDNO MANJ, ZLASTI MLADIH RUSOV VSE MANJ.
Zaradi interneta je povsem razvidno, da je v tej vojni proti samostojnosti željnim in do REALNE NEODVISNOSTI OD PUTIN Rusije tudi UPRAVIČENE UKRAJINE NERUSOV-UKRAJINCEV bilo ibitih tud zelo veliko MLADIH Putin - RUSOV.
Internetni posnnetki dokazujejo VEČ TISOČ UNULENIH P
rasputin
Privatnih kmetij in obrti Putin Rusi še vedno niso vzpostavili, stari SOVHOZI. *** Ti si zamrznil v času Sovjetske zveze, zakoreninjeni predsodki pa ti ne dajo doumeti, da je sodobna Rusija kapitalistična država s svobodno zasebno pobudo. Rabiš ruskega vodovodarja? Obrni se na ta link. https://www.houzz.com.au/professionals/plumbers/c/Moscow--Moscow-region--Russia Bi rad bil privatni kmet v Rusiji? Rusija ima poseben program za nove kmetovalce celo za tujce, vključno s podporami. https://www.rbth.com/business/2017/07/05/how-to-open-a-farm-in-russia-if-youre-a-foreigner_796165 Janez Kepic Kern, nehaj lagati in si izmišljati idiocije o Rusiji, ker kažeš samo svoj farizejski značaj, lažniv in poln sovraštva. Pravi "kristjan" (blefer). Čestitke.
Peter Klepec
Ja, najbrz bo res, da je Rusija vzor svobode in prosperitete.
rasputin
Ex nealkoholik, če bi imel kanček razsodnosti, bi vedel, da sovhozi, sovjetskoe hozjaistvo, ne obstajajo več, ker je sovjetski gospodarski sistem razpadel. Sovhozi so postali delniške družbe. Je pa res, da ima država še vedno deleže v teh družbah in da tudi poseduje ogromno ozemlja, podobno kot pri nas, kjer ima državni Sklad kmetijskih zemljišč in gozdov še vedno v lasti precejšnje površine kot posledica nekdanjega socialističnega/komunističnega gospodarstva. Rusija je pč v tranziciji iz komunističnega gospodarskega sistema v tržni kapitalistični, tako kot Slovenija in druge postkomunistične države. Samo pri tebi ni zaznati nobene tranzicije v moderne čase in ostajaš ujetnik socilistične/komunistične forme mentis.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
VI ZGORNJI "uros.samec", "rasPUTIN", , "FRIDERIK" itd. - ZAVAJATE !
Za nas
Slovence ZDA - NISO NIČ NEVARNE. - Evropi so ZDA pomagale v 1. in v 2. vojni - ODLOČILNO POMAGALE.
NOBEN Američan - še ni polit ubil - nobenega SLOVENCA. Dejstvo.
So pa
mnogi Slovenci v ZDA, v Kanadi našli ZATOČIŠČE - pred RUSKO STALINISTIČNIMI POLIT Slovence - MORILSKIMI
"STALIN-TITO-KARDELJ" SLOVENCI.
In za to tu pri vašem HISTERIČNEM STRAŠENJU
Z NAM EVROPEJCEM NIČ NEVARNO - ZDA - domnevno gre.
S slabljenjem PUTIN RUSIJE - izgubljate -- ZAVEZNIKE,
KI BI ZAGOVARJALI
- RUSKO-STALINISTIČNE BRATOMORNE POLIT ZLOČINE
"ŽAL" SLOVENSKIH
proruskih, natančneje "prostalinističnih" - MORDA VAŠIH PREDNIKOV
- PROstalin-Slovencev,
Z MALO ŠOLAMI - Maček, Kardelj, Kidrič itd,
VSI
ZGORAJ NAVEDENI PA SO ZAGOTOVO IMELI - SZ rusko, Moskva "šolo"
POLIT-MORILSKO "NKVD-KGB"
- "TEČAJNO ŠOLO" BRUTALNEGA MORJENJA "RAZREDNIH SOVRAŽNIKOV" - med pripadniki - lastnega naroda nas Slovencev.
Ne trdim,
da so RUSI neposredno - pobili - kaj SLOVENCEV.
Vsekakor
pa so v MOSKVI, V STALIN RUSIJI revno-tečajno "izšolani" STALIN-Slovenci
- POLIT POOMORILI
- NA TISOČE POVSEM POZITIVNIH NAŠIH PREDNIKOV Slovencev.
Ali
vas je torej STRAH bratomornih grehov morda vaših prednikov,
ki so bili PROSTALINRUSI - kot ste
domnevno - vi - ŽAL proPUTINSKO-PRORUSKI - domnevno SLOVENCI.
POVEJTE ODKRITO, ISKRENO.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, AKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
uros.samec
Ex knjižničar, ti si mi všeč, ker po mojem mnenju, tako lepo poosebljaš teleban efekt desnice v Sloveniji. Še kaj povej. Smo v pričakovanju.
Friderik
Janez, Kepic Kern, Nealkoholik, Slovenijana, Ex knjižničar (sem kakšno lastno ime spustil?), še naprej te bom zavajal. Dokler te ne bom zavedel. Torej, čim prej se spreobrneš, tem prej te bom nehal zavajati.
rasputin
Ne vem ali je ta ex nealkoholik iz Sloveniane popoln norec, ali ima nalogo, da tu smeti z idiocijami z namenom onemogočanja smiselne razprave in z namenom napadanja komentatorjev, ki niso na politično korektni liniji. Pameten človek se pred norcem raje umakne. Ali kdo računa na to??
Tehnicol
Američani popolnoma osramotili Kitajce- le ti se ob ameriški prisotnosti ne upajo nič. Da so bili tiho, bi si vsaj prihranili sramoto ob praznih grožnjah.
Friderik
Kakšna aroganca: mi lahko, ker imamo najbogatejšo oborožitveno industrijo, mi lahko, ker ves svet obrača naše dolarje, mi lahko, ker obvladujemo svet propagande , mi lahko, ker so vsi mediji naši....
Kako bi bilo, če bi Kitajska vladna delegacija šla mimo Washingtona na Hawaje in tam hujskala k odcepitvi?
OZN je priznal eno Kitajsko. Taiwan, bivša Formoza, je izgubila sedež v OZN.
Peter Klepec
Vam se je od samega sovrastva do Amerike, zahoda, menda celo samega sebe, malo pomesalo. Taiwana nihce ne hujska. Taiwanci enostavno nocejo biti del Kitajske. Tako kot Korosci nekoc niso hoteli biti del Jugoslavije. Taiwanci se lahko zdruzijo s Kitajsko, ce bi vecinsko sami tako hoteli, ne pa, ce to hoce nekdo drug. Kdo daje Xiju pravico do lastnistva nad ljudmi? In to v 21. stoletju!
rasputin
Ni problem želja Tajvana, da ostane samostojen, problem je to, da skuša Amerika izzvati Kitajsko, da bi šla v vojno. Američanom je prav malo mar za Tajvance, tako kot jim je prav malo mar za Ukrajince, ki krvavijo za ameriške interese. Amerika bi rada na hrbtu Tjavancev oslabila Kitajsko kot glavno konkurentko za svetovni primat, ki ga je več desetletij imela Amerika, zdaj pa ji ta status spodnaša Kitajska. To je vsa morala Amerike - interes velesile, da ostane glavna svetovna velesila. Vsi drugi so za Ameriko le kmetiči na njeni šahovnici, vključno z Evropejci. Razumi, če moreš.
Friderik
Tajvanci nočejo biti del Kitajske, pravite. Oni uradno so del Kitajske. Kitajska ne more napasti Tajvana, ker bi v tem primetu napadla samo sebe. Pač pa Kitajska ponuja "ena država, dva sistema". Za sedaj je vse ostalo s strani Kitajske na ravni diplomacije. Nihče ji ne more očitati nasilja.
uros.samec
Edini cilj Amerike je, da po tem, ko so uspešno presekali gospodarske vezi EU z Rusijo, mora slediti enako še z Kitajsko. Na ta način bo EU popolnoma osamljena in gospodarsko v popolnosti odvisna od Amerike. Kdor tega ne vidi je teleban.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
He, he - šala oz. "neumnost leta". DOKAŽI. L.R. Janez KK
Teodor
Tajvan je demokracija in svobodni svet bi ga moral podpreti.
Kitajci ne zmorejo zasesti otoka, kar dejansko pomeni njegovo neodvisnost.
Kar se Pelosijeve tiče pa je trenutno 1:0 za ZDA.
Friderik
Teodor, ni države na svetu, ki bi priznale Tajvan in Kitajsko hkrati. Je pa 13 nepomembnih držav, ki priznavajo zgolj Tajvan. Vse ostale, 180 priznavajo Kitajsko. Vključno z ZDA. Že predsednik Carter ( demokrat) je priznal Kitajski celovitost ozemlja vključno s Taivanom. Podpirati odcepitev dela Kitajske države s strani ZDA je vojna napoved. Verjemi, da si je ne želiš.
Peter Klepec
Nepriznanje Taivana je bila zgodovinska napaka Amerike in celega sveta. Ampak casi niso vec taki, da bi lahko nekdo celo prebivalstvo smatral za nepomembno biolosko gmoto. Za Kitajsko so ljudje nevredna kvaliteta, steje le oblast in drzava. Ze med revolucijo in v korejski vojni je bilo tako. V korejski vojni je Kitajska poslala v smrt milijone svojih vojakov, kar tako zaradi neke fiksne ideje. V Aziji na splosno ljudje ne stejejo. Tam je drugace kot pri nas.
rasputin
Peter Klepec, v Svetukigani je morda tako, kot ti klepaš, v realnem svetu je malce drugače. V korejski vojni sta Sever, ki mu je pomagala Kitajska in Jug, ki mu je pomagala Amerika, izmenično prvladala drug nad drugim, dokler ni Kitajska poslala v boj več milijonov vojakov, ki so slednjič postavili razmejitveno črto med Deverom in Jugom tam, kjer je danes. Glede tega koliko veljajo ljudje za Američane, pa govorijo ameriške vojne same zase: Afganistan, Irak, Sirija, Libija, Jemen, Somalija, Ukrajina... Ukrajinci so prek norega narkomana in diktatorja Zelenskega žrtvovani za ameriške interese.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
JA, ZDA so pač primorane v vlogo svetovnega policaja.
Če je ne bi opravljale - bi bili lokalni tirani še hujši kot ZDA. Se zdi. L.R. Janez KK
rasputin
Ne veš, kaj govoriš. Ukrajina/Zelenski pobija sodržavljane ruskega rodu s podporo Američanov. Isto se dogaja v Siriji, kjer Amerika podpira teroristične skupine. Kamorkoli stopi ameriški vojaški škorenj, tam so vojne, državljanske vojne, poboji, razseljeni ljudje in razrušene države. Tudi Tajska bo lahko razrušena, če se bo ameriško izzivanje nadaljevalo. Samo nemoralen nevednež lahko to podpira.
Peter Klepec
Tisto o “pobijanju Rusov” je vasa mantra, gola laz.
rasputin
Peter Klepec, spet zanikuješ očitna dejtva. Ukrajinska vojska je 8 let s topovi obstreljevala Donbas, pretežno civilne cilje, in pri tem je umrlo najmanj 13 tisoč ljudi, pretežno ruskih civilistov. Zaradi etnocida in genocda, kateremu so izpostavljeni ukrajinski Rusi, se je iz Ukrajine do sedanje vojne izselilo okrog 2 milijona ljudi. Kremelj je imel legitimen razlog za posredovanje v Ukrajini. Amerika pa je ustvarila in podpira njen marionetni neonacistični režim, ki izvaja etnocid in genocid na ukrajinskimi Rusi, kar je zločin proti človeštvu.
rasputin
Amerika izziva. Potem, ko je uspešno spravila v vojno Rusijo in Ukrajino, s čimer je potunkala tako Rusijo kot Evropo, najbolj seveda Ukrajino, skuša Amerika podoben vzorec uporabiti tudi s Kitajsko. Skuša jo sprovocirati, da bi napadla Tajvan. Potem bi Zahod proti Kitajski uvedel podobne sankcije kot proti Rusiji, kar bi spravilo svet v mnogo hujšo gospodarsko krizo kot vojna v Ukrajini, saj je Kitajska postala za mnoge izdelke široke potrošnje največji svetovni dobavitelj.
Amerika to počne, ker si obeta, da bo tako ostala prva gospodarska, finančna in vojaška velesila sveta. Za ta cilj je pripravljena pahniti ves svet v globoko recesijo in tvegati 3. svetovno vojno. Tisti, ki to politiko vodijo, seveda ne bodo občutili gospodarske krize, 3. svetovno vojno pa bodo skušali preživeti globoko pod zemljo v varnih podzemnih bazah. Problem bo nastal, ko bodo prišli spei na plano, kajti ne bodo našli več ničesar od sveta, ki je nekoč bil.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Blodno in napihnjeno nič-vsevedno - nakladaš. Ti in "UROS.SAMEC" - ŠE SPODNJEGA O NERUSIH-UKRAJINCIH - NE VESTA. Da bi sploh karkoli vedel realnega o KITAJSKI - PA MOČNO DVOMIM. Gospa Pelosi je pač šla na TAJVAN - NA OBIČAJEN OBISK - PODPORE. PA KAJ VIDVA NIČ ALI MALOVEDNA – “UROS.SAMEC” IN ODKLOP “RASputin” težačita tukaj Z VPLIVOM – ZDA – v Ukrajini. Razlog vojne je sama resna želja SAMIH NERUSOV-UKRAJINCEV, da se končno otresejo nadoblastnih, brutalno morilskih in izkoriščevalskih PUTIN RUSOV. TO JE GLAVNI RAZLOG – NE PA VAJINE TRAPARIJE. ZDA samo pomagajo NERUSI-UKRAJINCI so potomci ponosnih ZAPOROŠKIH KOZAKOV, ki so bili ELITA CARSKE VOJSKE in so pomagali carjem izvojevati večino zmag, zasesti Kavkaz. itd. Vidva – pojma nimata o vsem tem. MOSKOVSKI RUSI NIKOLI NISO BILI VLADARJI – AZOVA IN KRIMA. ŠELE V 19.ST. Bila pa sta AZOV IN KRIM POD OBLASTJO KOZAKOV. Rusi in Putin se bodo še močno opekli v nadaljnem vojskovanju. Izgubili bodo še na desettisoče mladih Rusov, ki imajo zastarele tanke itd. KOZAKI-UKRAJINCI PA SO TUDI DOSTI BOLJŠI VOJAKI OD RUSOV, KI SO SAMO BRUTALNI IN MORILSKI. TOLIKO, KER SEM RAVNO ŠE KAR VOLJE. L.r.Janez KK
uros.samec
Ex ok knjižničar, malo manj žvečenja med zobmi priporočam.
MEFISTO
Si pa predrzen, kar obeh si se lotil, rasputina in uroša.samca! Kot da bi vedel, da gre za dve strani istega inlacijskega kovanca.
miro
Da je početje Nancy Pelosi in trenutne administracije ZDA skrajno nevarno ugotavlja tudi David Stockman, bivsi kongresnik iz Michigana in bivši direktor Office of Management and Budget pod predsednikom Reaganom in citira: "If US fighter jets escort Pelosi’s plane into Taiwan, it is invasion," Hu Xijin of Global Times wrote on Twitter. "The [Chinese military] has the right to forcibly dispel Pelosi’s plane and the US fighter jets, including firing warning shots and making tactical movement of obstruction. If ineffective, then shoot them down." Nancy Pelosi’s Utterly Reckless Election-Season Gambit na https://original.antiwar.com/david_stockman/2022/08/02/nancy-pelosis-utterly-reckless-election-season-gambit/
rasputin
Američani postavljajo na kocko varnost Tajvana, samih sebe in vsega sveta. Pelosijeva je šla na obisk na Tajvan z namenom izzivanja Kitajske. Amerika si želi še eno proxy vojno, tokrat proti Kitajski na hrbtu Tajvana. Amerika bi Tajvan zalagala z orožjem in ga pustila izkrvavet, tako kot se v Ukrajini bori proti Rusiji do zadnjega Ukrajinca. Amerika skuša zadržat svoj močno ogrožen status prve industrijske, finančne in vojaške sile sveta. Kitajska je v zadnjih tridesetih letih napredovala z velikimi koraki in samo vprašanje časa je, kdaj bo prehitela Ameriko, saj ima veliko večje človeške potenciale kot Amerika in celo ves Zahod skupaj. Napredovanje Kitajske lahko ustavi samo vojna. Tajvan je vaba, s katero skuša Washington zvabiti Kitajsko v vojno, ki bo izčrpala Kitajsko podobno kot slabi vojna v Ukrajini Rusijo. Na ta način bi Amerika vsaj še nekaj časa ohranila svetovni primat. Povedano govori, koliko da današnja Amerika na svoje zaveznike. Skrbi izključno zase, zavezniki pa so le koristni idioti, ki jih po uporabi odvržeš. Amerika iz časa 2. svetovne vojne je bila nekaj povsem drugega, kot je sodobna Amerika. Po 2. svetovni vojni se je v Ameriki dejansko zgodil tihi državni udar, ki je Ameriko spremenil v militantno kriptofašistično državo. Oblast je v celoti prevzela globoka država, ki vlada s pomočjo tajnih služb in Pentagona, ki služi kot udarna pest ameriške zunanje politike. Izvoljeni politiki so le marionete zakulisne elite, ki jih slednja obvladuje po metodi palice in korenčka. Nihče, ki ga ameriška zakulisna elita ne podpre s svojim denarjem, ne more uspeti v ameriški politiki. So zgolj izjeme, ki potrjujejo pravilo. V ozadju vseh norosti, ki prihajajo iz Amerike, so natančno interesi njihove elite oziroma globoke države. Najlaže je vladati poneumljenemu in prestrašenemu folku. Naš ex nealkohik je tipičen primer tovrstnega zmanipuliranega in indoktriniranega človeka.
ales
Ameriški demokrati, oziroma Woke/LGTB+ -isti, bodo zaradi izvažanja svoje ideologije zanetili 3 svetovno vojno. Ponosni nasledniki fašistov, nacistov in komunistov.
Ameriškemu ljudstvu bo še dolgo zvenelo v glavi, da so izvolili Bidna, če seveda to vojno preživijo.
Peter Klepec
re: izvazanje ideologije... Vojne se ne preprecuje, ce teroristom popuscas, da lahko delajo, kar hocejo. Ker prej ali slej pridejo do tebe. Sedaj se je izkazalo, kako velika je bila napaka popuscanje po drugi vojni Rusiji in Kitajski. To so dezele, kjer cloveska bitja, ne lastna ne tuja, ne pomenijo absolutno nicesar.
Friderik
Ja Peter Klepec, koga je pa Kitajska napadla? Recimo zadnjih 200 let? In koga so napadle ZDA. Recimo samo zadnjih 50 let?
rasputin
Tebi celi narodi ne pomenijo ničesar. Kaj bi ti naredil z Rusijo in Kitajsko??
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.