Z24: Na boljšem ali slabšem: Višja plača, a nižji socialni transferji
Z novim letom se je v skladu z Zakonom o minimalni plači povišala minimalna plača, ki bo od 1. januarja do 31. decembra 2020 znašala 940,58 evra bruto. Zakon pa prinaša še eno pomembno spremembo, s prvim januarjem se iz minimalne plače izvzamejo vsi dodatki.
Sindikati ob tem opozarjajo na možnost nepravilnega obračunavanja plač, ki ne bi vključevalo vseh predpisanih dodatkov. Zaradi povišanja teh pa se bodo številnim znižali socialni transferji, kljub temu pa na ministrstvu za delo družino, socialne zadeve in enake možnosti pojasnjujejo, da bistvenih sprememb za posameznike v razpoložljivem prihodku ne bo. Ali to pojasnilo drži, ugotavljajo na portalu Z24.
Celoten prispevek si lahko preberete na tej povezavi.
Povezani članki
Zadnje objave
Odlogi šolanja ostajajo pogosti kljub manjšim generacijam prvošolcev
10. 11. 2026 ob 13:30
Na vlakih tudi letos med in jabolka
10. 11. 2026 ob 13:27
Transparent »Zadnja vlada Primorcev nima rada« sprožil ostre odzive vladnih politikov
10. 11. 2026 ob 12:27
Umazana igra Svobode: mladim obljublja prihodnost, v kampanji pa računa na strah
10. 11. 2026 ob 7:02
Srbija v Sloveniji
10. 11. 2026 ob 6:00
0 komentarjev
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.