Brez zaprtja države, a zaostren PCT režim. Krek: Ne goljufajte s kodami, vaši sodržavljani zaradi tega umirajo
Po skoraj šesturni seji vlade in svetovalne skupine za covid-19 so v petek pozno zvečer pred novinarje stopili predstavniki zdravstvene stroke ter predstavili zaostren režim ukrepov, ki naj bi ublažil pritisk na bolnišnice v naslednjih tednih in s tem preprečil potrebo po zaprtju države.
Sodelujoči na novinarski konferenci, minister za zdravje Janez Poklukar, direktor NIJZ Milan Krek in vodja svetovalne skupine za covid-19 Mateja Logar so družno v imenu stroke ljudi še enkrat prosili, naj stopimo skupaj in dosledno izvajamo zaščitne ukrepe ter se čim prej cepimo.
Nekaj čez enajsto zvečer je seznam ukrepov, ki so jih dodelali in dogovorili na maratonski seji, predstavil minister za zdravje dr. Janez Poklukar. "Naslednji tedni bodo prelomni. Zaradi širjenja virusa bo zdravstvo na veliki preizkušnji," je dejal ter dodal, da so stroka in vlada skupaj premlevali, kateri ukrepi so tisti, ki bodo imeli hiter učinek in bodo hkrati sprejemljivi glede na stanje duha v družbi. Prišli so s spodnjim seznamom.
Dr. Mateja Logar: "Zdravstvena dejavnost je na veliki preizkušnji ... zato smo sprejeli ukrepe, za katere vas vsi prosimo, da jih upoštevate kot nekaj dobronamernega, kot nekaj, kar ne omejuje življenja, ampak daje življenju možnost, kot nekaj, kar omogoča, da bomo vsi oz. čim več izmed nas preživeli in pozneje živeli kakovostno življenje."
In še: "Zdaj je res tisti čas, da se vsi, tako uporabniki kot izvajalci storitev, zavemo, da je to pogoj, ki nam omogoča, da so dejavnosti in storitve odprte na varen način, in na ta način vplivamo na verigo prenosa okužb. Zato vas prosim in pozivam, da ta pogoj upoštevate in jemljete kot nekaj, kar nam omogoča, da ni bilo treba v tem trenutku poseči po ostrejših ukrepih in še dodatnih zapiranjih tako storitvene kot trgovske in gostinske dejavnosti. Ohranjamo odprte šole na račun tega, da je tudi tukaj treba opraviti določene spremembe, se pravi tukaj je potrebno testiranje."
Dr. Milan Krek: "V prihodnjih mesecih se bomo soočali z zelo težkimi situacijami, če se nam bo število okuženih tako povečevalo, kot se nam zdaj. Zaradi tega povečevanja bodo tudi pri nas dramatične spremembe na intenzivnih oddelkih, na bolnišničnih oddelkih. Te postelje, ki jih bomo nujno morali nameniti naših sodržavljanom, ki so zboleli za covidom, bomo seveda morali vzeti tam, kjer jih tudi drugi bolniki potrebujejo. Zato je zelo pomembno, da smo v tej kritični situaciji skupaj, da drug drugega podpiramo in da strnemo vrste ter da enotno nastopimo proti virusu. Še enkrat povem: proti virusu. Ne proti komurkoli drugemu."
Ter še poziv: "Ne goljufajte s kodami, bodite visoko odgovorni do vseh svojih sodržavljanov, ki lahko zaradi vaših malverzacij in goljufij na koncu tudi umrejo."
Novinarska konferenca v celoti:
https://twitter.com/vladaRS/status/1456746976310091777
Zadnja javnomnenjska raziskava Valicona kaže, da je optimizem glede covid situacije najnižji od začetka epidemije lanskega marca. Narašča pa odobravanje pogoja PCT, ki je doseglo 61 %.
Samozaščitnega vedenja je občutno manj glede na začetek epidemije marca 2020, v populaciji 18-75 let pa naraščata minimalna in maksimalna dosegljiva stopnja precepljenosti. Prva je pri 77 % in druga pri 83 % znotraj omenjene starostne strukture.
Po njihovi oceni je delež cepljenih in prebolelih v populaciji med 18 in 75 že slabih 80 %.
https://twitter.com/LukaRenko/status/1456763187408297986
Sodelujoči na novinarski konferenci, minister za zdravje Janez Poklukar, direktor NIJZ Milan Krek in vodja svetovalne skupine za covid-19 Mateja Logar so družno v imenu stroke ljudi še enkrat prosili, naj stopimo skupaj in dosledno izvajamo zaščitne ukrepe ter se čim prej cepimo.
Nekaj čez enajsto zvečer je seznam ukrepov, ki so jih dodelali in dogovorili na maratonski seji, predstavil minister za zdravje dr. Janez Poklukar. "Naslednji tedni bodo prelomni. Zaradi širjenja virusa bo zdravstvo na veliki preizkušnji," je dejal ter dodal, da so stroka in vlada skupaj premlevali, kateri ukrepi so tisti, ki bodo imeli hiter učinek in bodo hkrati sprejemljivi glede na stanje duha v družbi. Prišli so s spodnjim seznamom.
Glavni sprejeti ukrepi (veljajo s ponedeljkom):
- začasno je prepovedano zbiranje ljudi oziroma je zbiranje dovoljeno, če gre za ožje družinske člane oziroma člane skupnega gospodinjstva;
- začasno so prepovedane vse javne prireditve, javni shodi, slavja, praznovanja in poročne slovesnosti, razen če ni v odlokih ali drugih aktih Vlade RS določeno drugače;
- za izpolnjen pogoj PCT se je treba izkazati z osebnim dokumentom;
- meja zahtevanega PCT se s 15 zniža na 12 let;
- s 15. novembrom dijaki in učenci začnejo opravljati hitro antigensko samotestiranje v šolah trikrat tedensko – v lekarnah bodo lahko pridobili 15 testov na mesečni ravni;
- izjema izpolnjevanja PCT za vse, ki prihajajo na cepljenje za covid ali gripo ter na testiranje;
- tako hitri antigenski testi kot testi za samotestiranje bodo kriti iz proračuna;
- maske iz blaga več ne veljajo, temveč so obvezne zgolj še kirurške in FFP2 maske
- strežba jedi in pijač v gostinski dejavnosti je dovoljena le, ko se to izvaja prisotnim v sedečem režimu med 5. in 22. uro;
- zaprte diskoteke, nočni klubi, lokali za ples.
Dr. Mateja Logar: "Zdravstvena dejavnost je na veliki preizkušnji ... zato smo sprejeli ukrepe, za katere vas vsi prosimo, da jih upoštevate kot nekaj dobronamernega, kot nekaj, kar ne omejuje življenja, ampak daje življenju možnost, kot nekaj, kar omogoča, da bomo vsi oz. čim več izmed nas preživeli in pozneje živeli kakovostno življenje."
In še: "Zdaj je res tisti čas, da se vsi, tako uporabniki kot izvajalci storitev, zavemo, da je to pogoj, ki nam omogoča, da so dejavnosti in storitve odprte na varen način, in na ta način vplivamo na verigo prenosa okužb. Zato vas prosim in pozivam, da ta pogoj upoštevate in jemljete kot nekaj, kar nam omogoča, da ni bilo treba v tem trenutku poseči po ostrejših ukrepih in še dodatnih zapiranjih tako storitvene kot trgovske in gostinske dejavnosti. Ohranjamo odprte šole na račun tega, da je tudi tukaj treba opraviti določene spremembe, se pravi tukaj je potrebno testiranje."
dr. Mateja Logar: PCT, cepljenje in drugi ukrepi so odločitev za življenje in odločitev za zdravje. Zanikanje ukrepov je zanikanje želje po življenju in želje po zdravju.
Dr. Krek: Nastopimo enotno proti virusu, ne proti drug drugemu
Dr. Milan Krek: "V prihodnjih mesecih se bomo soočali z zelo težkimi situacijami, če se nam bo število okuženih tako povečevalo, kot se nam zdaj. Zaradi tega povečevanja bodo tudi pri nas dramatične spremembe na intenzivnih oddelkih, na bolnišničnih oddelkih. Te postelje, ki jih bomo nujno morali nameniti naših sodržavljanom, ki so zboleli za covidom, bomo seveda morali vzeti tam, kjer jih tudi drugi bolniki potrebujejo. Zato je zelo pomembno, da smo v tej kritični situaciji skupaj, da drug drugega podpiramo in da strnemo vrste ter da enotno nastopimo proti virusu. Še enkrat povem: proti virusu. Ne proti komurkoli drugemu."
Ter še poziv: "Ne goljufajte s kodami, bodite visoko odgovorni do vseh svojih sodržavljanov, ki lahko zaradi vaših malverzacij in goljufij na koncu tudi umrejo."
Novinarska konferenca v celoti:
https://twitter.com/vladaRS/status/1456746976310091777
PCT pogoju narašča podpora
Zadnja javnomnenjska raziskava Valicona kaže, da je optimizem glede covid situacije najnižji od začetka epidemije lanskega marca. Narašča pa odobravanje pogoja PCT, ki je doseglo 61 %.
Samozaščitnega vedenja je občutno manj glede na začetek epidemije marca 2020, v populaciji 18-75 let pa naraščata minimalna in maksimalna dosegljiva stopnja precepljenosti. Prva je pri 77 % in druga pri 83 % znotraj omenjene starostne strukture.
Po njihovi oceni je delež cepljenih in prebolelih v populaciji med 18 in 75 že slabih 80 %.
https://twitter.com/LukaRenko/status/1456763187408297986
Zadnje objave
Bruselj zaščitil pojem mesa: nič več veganskih 'zrezkov' in 'slanine'
29. 6. 2026 ob 18:25
Bencin nekoliko dražji, dizel in kurilno olje cenejša
29. 6. 2026 ob 18:06
Maska je padla!
29. 6. 2026 ob 16:50
Damijan Terpin: Nevidne meje in tihi boji Slovencev v Italiji
29. 6. 2026 ob 12:00
Častilcem Tita in komunizma
29. 6. 2026 ob 9:00
Evropski nihilizem – vročinski val, nepotrebne smrti in permanentna revolucija
29. 6. 2026 ob 7:53
Sveti Peter in Pavel – prvaka apostolov
29. 6. 2026 ob 7:03
Ekskluzivno za naročnike
Častilcem Tita in komunizma
29. 6. 2026 ob 9:00
Ideologija v slovenskih šolah
29. 6. 2026 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
JUN
30
Goriški večeri
20:30 - 22:00
JUL
03
Mučenci med slovenci – 28
19:00 - 20:00
JUL
03
Matičina odprta vrata
19:00 - 21:00
JUL
03
54. Festival narodno-zabavne glasbe Števerjan 2026
20:00 - 14:51
JUL
04
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 257: 35 let Slovenije – kam smo prišli?
24. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 256: Pri nekaterih je še danes prisoten smrtni strah
17. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 254: V šolah bi morali iskati potencial
3. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 253: Konec Golobove ere
27. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 252: Župan in institucije uničujejo kulturno dediščino
20. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 251: Ujetniki Darsa
13. 5. 2026 ob 6:10
52 komentarjev
Alojzij Pezdir
Naj spomnim, da je za pogubno prisilno anonimizacijo QR kode oz. standardiziranega "evro-zelenega potnega lista" pri nas ter za vse posledice v obliki najrazličnejših nezakonitih in neetičnih kraj identitete, falsificiranj in ponarejanj po pristojnostih in osebno odgovorna varuhinja oz. informacijska pooblaščenka RS.
Kot vemo, so prav iz njenega vplivnega ter selektivnega paradržavnega urada razvrednotili uporabo ustrezne aplikacije za spremljanje okuženih in okužb na t. i. pametnih telefonih, enako pa je dosegla tudi anonimizacijo QR kode, kar je omogočilo in povzročilo pričakovano množično krajo, ponarejanje, nepooblaščeno kriminalno prodajanje in vsakršno drugo in drugačno nezakonito zlorabljanje uradnega zagotovila pristojnega NIJZ, da je nosilec prebolel, ali da je veljavno precepljen proti covidu 19.
Na osnovi popolnega razvrednotenja po vsej Evropi veljavne in delujoče preventivne aplikacije na pametnih telefonih ter enako pogubnega razvrednotenja po vsej Evropi veljavne in učinkovite QR kode (zelenega potnega lista) smo v Sloveniji nenadomestljivo zapravili in zamudili mnogo priložnosti za kakovostno in pravočasno preventivno ravnanje in premagovanje pandemije, mimogrede pa samodejno generirali še dodatno vsesplošno nezaupanje državljanov v vse priporočene in zapovedane ukrepe vlade in NIJZ ter dobesedno spodbudili kriminalna dejanja brezdušnega pospeševanja medsebojnega okuževanja ter pogubnega spiralno stopnjevanega medsebojnega sumničenja, obtoževanja in obsojanja.
Družbena večina prebolelih in precepljenih si nikakor ne želi in ne zasluži več še enega popolnega zaprtja države (kolikor smo ga sploh pripravljeni in sposobni izvršiti), saj bi bila večina lojalnih, discipliniranih, družbeno odgovornih in solidarnih državljanov s tem le še dodatno omejevana in nezasluženo kaznovana zaradi medijsko spodbujevane in podpirane uporniške družbene manjšine, ki je bolestno ego-centrična in samo-destruktivna množica ne-lojalnih, ne-odgovornih, ne-discipliniranih in ne-solidarnih posameznikov/samoljubnežev, ki s svojim terorjem po množičnih in spletnih medijih ter na uličnih množičnih in nasilnih brezobzirnih medsebojnih okuževanjih dokazujejo le svoj samo-pogubni politični in medijski ekshibicionizem ter bolestno sprevrženo družbeno ljudomrzništvo.
BARBARA RAKUN
https://www.rtvslo.si/svet/s-in-j-amerika/prizivno-sodisce-zadrzalo-bidnov-nacrt-za-obvezno-cepljenje-v-podjetjih/600213
Tako,obeta se nam lepša prihodnost!
obrambapes
Krek: Ne goljufajte s kodami, vaši sodržavljani zaradi tega umirajo
Joj kako patetično. Pa mislte, da to kogarkoli od njih gane? Pravilno bi bilo: Ne goljufajte s kodami ker boste šli v zapor! Slovenček razume samo jezik grobe sile!
Ja. saj po drugi strani vem, da jih bi naša rdeča sodišča oprostila ali pa jim dala pogojne, ampak vseeno ...
MEFISTO
Vredno, da se v opomin anticepilcem ponovi tekst, ki ga objavlja Domovina:
"Marko je pameten, on ve kar vi ne veste, zato si priskrbi razgliščevalne tablete in antimalarik. Ko se zgodi neizbežno - pozitiven test na SARSCoV2, je pripravljen in prične s "Protokolom". Učinki so "čudežni". V 10 dneh konča na kisiku.
Ne bodi kot Marko. #cepise!
BARBARA RAKUN
https://www.rtvslo.si/zdravje/novi-koronavirus/v-kostariki-bo-kot-prvi-drzavi-na-svetu-cepljenje-proti-covidu-19-obvezno-za-otroke/600130
Pravkar prebralo,bolj bolno že ne more biti.!!!! Daleč največja nevarnost otrokom je sladkor,ampak sladkarije so poceni in povsod dostopne. Naša država v tej smeri nič ne dela.
Pa lakota in revščina otrok. To je pozabljeno.lahko pa Afriki doniramo Jansen,ker za nas ni več aktualen kajne Samec Uroš?
Z orožjem po svetu je pokončnih toliko in toliko otrok in mladih,ampak države nič ne delajo v tej smeri. Glavno da se cepi otroke.
STAJERKA2021
Mogoče vlada JJ stoji pred šolami in vrtci ter tlači sladkarije otrokom v usta? Ne. Dobijo jih v domačem okolju. Ampak, kriv pa je JJ. Če vas Afrika tako skrbi, lahko z vašo pozitivno energijo na tej črni celini pomagate sami. Kar pot pod noge in jih hkrati še lahko naučite delati, ker to jim ne gre od rok. Afriški otroci bi bili veseli marsikaterega cepiva, ki je v urbanem okolju nekaj samo po sebi umevnega in je na ta način izkoreninjenih veliko bolezni.
uros.samec
Nimam pojma o čem razpredate. Na lastnem primeru sem vam dokazal, da vaša teza o lastni krivdi ogroženosti kroničnih bolnikov ni vredna 10 centov. Vsak lahko zboli za katerokoli izmed kroničnih bolezni, ne glede na svoj življenjski slog. Enako je tudi jalovo prepričanje, da zgolj kadilci zbolijo za respiratornimi boleznimi z ali brez karcinoma. Diabetes je izjemno gensko pogojen, poleg tega zato da zbolite za tip 1 ni treba biti sladkosned, kot bedasto ugotavljate. Skratka pojma nimate, pa želite pametovati ostalim. Najhuje od vsega pa je, da se vaš komentar bere tako, kot da si kronični bolniki, kadilci, sladkosnedi in ljudje z nezdravim življenjskim slogom zaslužijo, da zbolijo in pristanejo na respiratorjih. Ne lepite linkov, tu take lenobe ne podpiramo. S cepivom proizvajalca Janssen ni nič narobe, v kolikor se upošteva njegove karakteristike, ne glede na medijski umor cepiva, da ne rečem kar cepljenja, ki se je zgodil pri nas. Okoliščine poznate, torej te pomisleke naslovite na Stevanoviča in očeta preminulega dekleta. Da, pozitivno je, da se je 90 tisoč enot podarilo tja, kjer ni takih egoistov in samopašnežev, ter bo reševalo življenja. Vojne so del človeštva. Nimam pojma, kaj naj bi ta vaš izbruh plastičnega humanizma dokazal. Človek je racionalno bitje. Ne vidim razloga čemu bi darovano cepivo izpadlo kot cinična hipokrizija, zgolj zato, ker nekje otroke tudi pobijamo. Veste koliko otrok je umrlo v spopadih v Bosni? Ste lahko spala takrat? Jedla? Hodila v službo? Uživala življenje? Seveda ste. Kot vsi ostali. Nobody care's.
MEFISTO
Barbara, ne vem koliko levičarskih organizacij tako imenovane civilne dužbe ta hip zbira denar za lačne otroke v Afriki. Lahko jim doniraš. Tvoj delež bo skupaj z ostalimi prispevki poniknil kar doma. Tebe bo pa grela zavest, da si prispevala k čudežu, da mnogi brez dela levičarsko udobno živijo.
Anita
Točno tako. V 11 dneh intenzivne sem spoznala ljudi take in drugačne, mlade in stare, na vzven zdrave v formi ampak njihove žile pa zamašene. Včasih sem kar debelo pogledala koga je infarkt človek fit maratonec kolesar pa ga vrže infarkt. Bolezen ne izbira. Virus nima pameti, ne plačuje članarine politični stranki, ni krščen, ne veruje v Alaha ali hare krišno. Rabi samo nas, da preživi.
BARBARA RAKUN
Nobody care's,super ste napisali. Jaz tudi med korono dobro spim,jem,hodim v službo Nisem ustrahovana,zato mirno živim naprej.
Anita
Afrika bi morala biti že zlata toliko denarja se je že steklo tja pa še vedno se nikamor ne premakne. Kitajci imajo dober pregovor: Lačnemu človeku ne daj ribe, ampak ga nauči loviti ribe.
BARBARA RAKUN
Kaj mi ves čas podtikaš levičarstvo,oprosti ampak nikoli nisem bila levičarka,sem tradicionalka,katoličanka,proti splavu,umetni kontracepciji,evtanaziji,za družino z očetom in mamo,za naravo,za zdrav življenjski slog brez nepotrebnega stresa,za mirno življenje. V tem ni nič levicarskega. In Levica podpira cepljenje,ker se hvali s tem,da je Tito vse pocepil.
STAJERKA2021
Mefisto in Anita, točno tako. Pri vseh milijardah, ki jih letno dobijo v Afriki, pa nobenih rezultatov. Edini rezultat je izvoz afričanov v EU in po svetu, da jih pošljejo v trajno oskrbo drugam. S pregovorom o ribah, se absolutno strinjam. Živi primer je Afrika. Samo dajati in dajati - ljudje se polenijo in mislijo, da jim pomoč pripada. Potrebno jih je naučiti ribo uloviti in ne samo pojesti.
BARBARA RAKUN
In ne,ne bom zrla tablet,tako kot marsikdo ki ima po 10 različnih tablet na dan,potem se pa sprašuje,zakaj nima dobrega imunskega sistema.
Se nobena tableta ni pozdravila vzroka bolezni,kajne?
STAJERKA2021
Ti mogoče kdo zvija roko? Tako kot je povedal dr. Krek. Zdravnik predpiše tablete, vendar ne hodi po domovih in kontrolira, če jih bolnik jemlje. Če jih ne, jih pač ne. Samo potem ne sitnarit, da ne gre pri kakšnem obolenju na bolje. Samo žegnana voda ne pomaga.
Anita
Barbara me spominja na gospo, ki je z menoj ležala na intezivni kamor so jo prepeljali po 5 infarktu. Bila je suha kot trlica. Govorila kako oba zdravo živi oh in sploh. Bolj so ji zdravniki in sestre govorili, da mora jemati predpisana zdravila bolj je trdila, da jo hočejo zastrupiti. Pa sem jo vprašala kaj ji ni jasno 5 krat so vam rešili življenje. Zakaj bi vas zastrupili. Ni vedela odgovoriti. Jim je pa kravžala živce to je pa dobro počela. Sem rekla zakaj kliče zdravnike če jih ne upošteva pa je bila čisto tiho. Zdravi ima tisoč želja, bolan pa samo eno zdravje. Vem iz lastne izkušnje in sem zelo hvaležna zdravnikom sestram bolničarjem in znanstvenikom, ki so zaslužni da še vedno tlačim zemljo.
IgorP
Koliko ljudi bo moralo še umreti, da bodo Slovenci spremenili pišmeuhovski odnos do koronavirusa?
Jaz se pa sprašujem, koliko ljudi bo še moralo umreti, da bo farmacevtski lobi zadovoljen!!!
MEFISTO
Ti si pa res radoveden! Če že, potem bo farmacevtski lobi zadovoljen, ko bo za COVIDOM umrlo čim manj ljudi, ker bo to pomenilo, da se vse več ljudi zdravi z njegovimi zdravili in cepi z njegovimi cepivi. Od kadavrov farmacija nima koristi, ampak le pogrebniki, kar si upošteval tudi ti in se pravočasno cepil. Mefisto te 'ma rad!
AlojzZ
Da si farmako lobi želi zdrave ljudi, je enako izjavi, da si industrija orožja želi mir.
uros.samec
Barbara, ko prebiram vaše umotvore in bedastoče, se spomnim čudovitega reka. Some people are like mushrooms. They live in the dark, being fed with shit.
Tudi sam sem imel tumor za levim očesom. Sem diabetik in pljučni bolnik. Preden sem zbolel na pljučih sem bil navdušen pohodnik in sem rad hodil peš po 10 km in več.
Nikoli nisem kadil, diabetes tipa 1 sem dobil zelo mlad. Domnevam, da tvoja znanstvena epkriza o lastni vzročnosti za bolezeni pacientov, ki jih naštevate temelji na preverjenih dejstvih. Verjamem, da tisti hrček v vaši glavi, ki poganja vaša koleščka pozna vsa področja, ki ste jih naštela na fakultativni ravni. Kje pa imate svojo ambulanto? Sprašujem za prijatelja, ki je zelo nezahtevne narave...
Mimogrede, cepljen sem tudi s tretjim odmerkom cepiva, plus proti gripi, plus proti bakterijski pljučnici. Pa sem še kar živ...in to ob dejstvu, da sem na izjemno močnih zdravilih.
Oh, ja, še tole...kakšna odškodnina? Čemu pa? Stranski učinki včasih pač zagodejo. Glede mask si ne belite glave. Vi kar nosite takšne iz blaga. Samo ne v bližini nas, ki ukrepe upoštevamo. Pojdite v kak oddaljen gozd, stran od ljudi. Skratka, sell your crazy somewhere else. In upajte, da bo Paxlovid hitro odobren pri FDA in potem še pri EMI. Tabletko boste pa že pojedli menda...
BARBARA RAKUN
Ja, ogromno zdravnikov že dolgo dolgo govori o civilizacijskih boleznih,vse te ki sem jih nastela,se da v veliki meri preprečevati,samo se je treba truditi zdravo od malih nog. Malo si preberite raziskave,pa ne v slovenskih medijih,ker tu jih ne boste našli.
BARBARA RAKUN
<a href="https://www.nijz.si/sl/podrocja-dela/nenalezljive-bolezni-in-stanja/bolezni" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">https://www.nijz.si/sl/podrocja-dela/nenalezljive-bolezni-in-stanja/bolezni</a> Takole Samec Uroš,pa si preberi o boleznih,ki najbolj ogrožajo ljudi in ki se jih da v veliki meri preprečiti ali omiliti. Lahko ti pa se kaj prilepim,če ne verjameš.
MEFISTO
Če je tudi COVID civilizacijska bolezen, zakaj potem tudi anticepilci obolevajo za to boleznijo, saj vendr s civilizacijo nimajo veliko ali celo nič skupnega?
BARBARA RAKUN
Kje sem pa jaz napisala da je covid civilizacijska bolezen,prosim res za odgovor.
P. Kos
Ne vem zakaj ostajaš doma, ko si zbolela, če nikoli nisi zbolela ?!?
;)
p.s.: prijateljica je dve leti po operaciji ščitnice, pa se je cepila. Sicer osebno menim, da je prav, zaradi dokaj pogostih stranskih pojavih (tudi sam sem jih imel, pa žena, pa ...) da cepljenje ostaja individualna odločitev.
BARBARA RAKUN
Kako ostajam doma? Čisto normalno hodim v službo,sin v šolo,mož v službo,gremo v trgovino,predvsem smo pa zunaj na zraku.
BARBARA RAKUN
Zakaj maska iz blaga ne velja več? A he kirurška maska boljša? Za sina nikjer ne dobim majhnih kirurških mask,zato nosi iz blaga in je veliko boljša?
A vi veste kdo nas lahko legitimira glede na to da piše da se za PCT moraš legitimirati?
Komaj čakam da US tele ostale odloke odvrže.
helena_3
Barbara, jaz sem tudi brez ščitnice. Sem se prejšnji mesec cepila 3-tič. Brez posebnih stranskih učinkov. Samo povem - ščitnica ni ovira. Sestrična ima limfom. Cepljena 3x.
helena_3
*Komaj čakam da US tele ostale odloke odvrže.* Zavrže, si mislila? Sicer je to možno samo v Sloveniji, žal. V Avstriji in Italiji imajo še strožji režim, pa nobenemu sodišču ne pride na misel, da bi tovrstne odloke "odvrglo". Naši rdeči ustavni sodniki so se pa v tej korona krizi dobro razgalilo; vso avtoriteto so izgubili.
Kraševka
Helena Se pridružujem vašemu mnenju. Naše sosednje države, imajo mnogo manj okuženih, prav zato, ker imajo SODNIKE, ki ne odločajo politično, kot v Sloveniji. Smo na 1. mestu na svetu po okužbah glede na število prebivalcev, so danes poročali na Radio-Trst. Zakaj tako? Zato, ker POLITIČNI sodniki v Ljubljani, dajejo prav tistim, ki na neprijavljenih shodih "širijo virus". Zato tudi, če jih policija ovadi, jih sodišče oprosti. V sosednjih državah pa kršitelje na neprijavljenih shodih OGLOBIJO. Kajti razgrajači, šele, če morajo plačati kazen, se držijo odloka. Kaj bi bilo na avtocesti, če ne bi bilo radarjev in policije, ter plačila kazni? Vsekakor bi bilo žrtev več. Ker v Sloveniji, zaradi MNOŽIČNEGA nedovoljenega zbiranja, ni niče PLAČAL kazni, imamo tako visoko okuženost s Covidom. Ustavno sodišče, lahko vas je sram, da "zlivate olje na ogenj", namesto, da bi ga z "vodo gasili".
BARBARA RAKUN
Draga Štajerka, tole ti povem. Od lanskega marca naprej,odkar je korona, se držim vseh osnovnih ukrepov, kar sem se držala že prej (umivanje rok,če sem bolna,ostanem doma,itd.),imam osnovni bonton ze od prej (držanje distance,ne hodim v guzvo),nosim masko v zaprtem prostoru,zdravo živim,vsak dan zunaj brez izjeme,ne hodim na koncerte,zure,proteste,družim se s prijatelji,ki podobno mislimo, nisem.v strahu,nisem pod stresom,ampak me korona ni ujela. Ne boš verjela,ne smrkam,kiham,niti enkrat nisem zbolela,prav tako sin,ki hodi v 1.razred,ni dobil korone,spoštuje ukrepe. Ampak glavno je, da skrbimo za zdrav življenjski slog.
Zato se enkrat povem,nihče me ne bo silil v cepljenje (zakaj ne spremenijo zakona če jim gre za zdravje,nofo živeti,ki bodo trpeli posledice cepljenja,vsaj dobili odskodnino) ,če sem zdrava,če živim življenje čisto vsak dan tako kot je prav.
Sem brez ščitnice,lani imela tumor. Mi ti Štajerka in ostali garantirate,da ne bom imela posledic cepljenja? Boš ti dala odškodnino,ce slučajno umrem po cepljenju,da bo lahko sin normalno živel,ko mene vec ne bo?
Torej skoz se testiram,pa kaj se hočete od mene? Vplacujem v zdravstveno blagajno kot vsi zaposleni,in to precej,ker imam visoko izobrazbo in temu primerno službo,zato odnehajte zaliti ljudi vsepovprek.
Tisti ki so predebeli,kronični bolniki (srčno žilne bolezni,diabetes itd),z različnimi boleznimi,kadilci,zasvojenci vseh vrst so najbolj ogroženi. Nehajte se sprenevedati.
Bolezni ki sem jih nastela najbolj ogrožajo vaša življenja,in to zaradi nezdravega načina življenja,kar pa se da večinoma preventivno preprečiti. Vendar v tej smeri ničesar ne naredimo. Ljudje se vedno nezdravo živijo,kadijo,se zadevajo,jedo sladkarije,meso vsak dan,premalo zdrave prehrane.
P. Kos
Ne vem zakaj ostajaš doma, ko si zbolela, če nikoli nisi zbolela ?!? ;)
MEFISTO
Mimogrede, Barbara, ki vse veš in tudi zgledno ravnnaš, gužvo imajo na turškem, pri nas pa gnečo.
Madison
Ja, super, Barbara, da vas korona še ni ujela! A tega si raje ne prištevajte k osebnim zaslugam, ker ste imeli predvsem srečo. Še vedno imate vse pogoje in možnosti, da vas bo korona ujela, prej ali slej. Javite se, ko vas bo korona ujela - kajti mnogim necepljenim šele takrat upade proticepilska samozavest...
MEFISTO
Mimogrede, Barbara, ki vse veš in tudi očitno zgledno ravnaš, gužvo imajo na turškem, pri nas pa gnečo. Poznam nekoga, ki je bil tudi prepričan, da se zna uspešno izogibati virusu, pa ga je k kljub temu staknil in mu podlegel po petih dneh na intenzivni negi. Pameten kot je bil, je tudi zviška odklanjal cepljenje. Ko je bilo najhuje in je bil še pri zavesti, je prosil, naj ga cepijo, pa je bilo prepozno.
debela_berta
Gužvo mamo mi na Primorskem, kaj ti ni jasno lolek-bolek? Pestrost slovenskih narečij pa to?
debela_berta
Vsi vi domovinčkarji poznate nekoga, ki: -se ni hotel cepiti in ga je nato pobralo -in imate v sorodstvu nekoga, ki so ga grdi komunisti med ali po vojni fentali. Zanimiv vzorec, res :)
STAJERKA2021
Barbara - ne rabiš se cepiti, če ostajaš doma. Če pa hodiš na proteste, pa si potencialno odgovorna za širitev virusa. Kaj ti ni jasno? Če ostaneš doma - si varen. Ne vem kaj ima tvoj sin s tvojim cepljenjem, res pa je, da cepljenje proti virusu ne zagotavlja večnega življenja. Kakšno odškodnino pa bi rada in to od mene? Tukaj je problem, zato stroka cepljenje priporoča in ni obvezno. Res pa je, da bodo pravice necepljenih manjše. Odškodnine pa si kar izbijte iz glave vsi tisti, ki bi se tudi s tem znali okoristiti. Enkrat bomo umrli vsi, tudi ti. Tako kot je povedal Šarec - NA DOLGI ROK SMO VSI MRTVI.
Madison
Barbara, napisali ste, da so vam lani zaradi tumorja odstranili ščitnico. Če to drži, pomeni, da ste sedaj kronični bolnik in morate prejemati nadomestne ščitnične hormone, sicer bi se delovanje vašega organizma zelo hitro popolnoma zrušilo. Če ne jemljete nadomestnih ščitničnih hormonov, ste se zanesljivo zapisali prerani smrti. Po vsem, kar pišete, menim, da ste obtičali v fazi zanikanja svoje kronične bolezni - pišete na način, kakor da vsi drugi ogrožajo svoja življenja (z nezdravo prehrano, s kajenjem, z zadevanjem ipd...), vi pa menda ne. O vsem tem namreč pišete v drugi osebi množine, kakor da (po vašem prepričanju) sami živite popolnoma zdravo - se zdravo prehranjujete, ne kadite, se ne zadevate... Morda je to celo res - pa ste navkljub temu zboleli za rakom? Ne vem torej, od kod izhaja vaše samozavestno prepričanje, da držite svoje zdravje trdno v svojih rokah. Najbolj me preseneča, da ste zdravnikom očitno zaupali, ko so vam postavili diagnozo o tumorju, vas operirali ter nadalje zdravili, ne zaupate pa priporočilom zdravnikom o cepljenju proti Covid19?? Menim tudi, da se boste v primeru okužbe in hujšega poteka Covida (ki ste se mu do zdaj uspešno izognili, kar pa ni dokončen izid, saj se okužbe pri nas in v svetu še vedno širijo in pandemija še traja) zatekli po pomoč k taistim zdravnikom. Kakorkoli... želim vam, da bi se čimprej sprijaznili z novonastalim kroničnim stanjem lastnega organizma ter se še naprej uspešno spopadali s tem in z morebitnimi drugimi obolenji.
P. Kos
Kaj pomaga prepoved mask iz blaga, če kirurško valjaš po žepih in avtu po 14 dni ali več.
In so maske iz blaga, ki imajo tri sloje; eden je filter, ki ga menjaš.
Res smo postali demagogi na eni strani, ko na drugi še danes lahko v centrih srečuješ ljudi brez takšnih in drugačnih mask.
Verjetno nam tudi zaradi takšnih nerazumnosti ne uspeva(?!).
STAJERKA2021
Čas je - žal - da se vključi vojska, če policija ni učinkovita.
Ne moremo biti vsi državljani, ki se držimo ukrepov in ostajamo doma, talci 0,001 % sodrge, ki počne to, kar so jim naročile "partijske knjižice".
Poglejte si iz oddaje "Kdo vam laže" govor Staneta Dolanca, velikega gobarja, o tem, kdo si zasluži biti na vladi in kdo ne. Priporočam, že zaradi lažjega razumevanja štale, ki se nam dogaja. Mantra te sodrge na protestih je, da hočejo pravico in demokracijo (sicer ne vem kakšno???), če si jo jemljejo kar sami, kljub ukrepom zaradi kovida. Imajo pa levičarji abstinenčno krizo, ker niso - po Dolančevo - na oblasti, ker ta pripada smo njim???
AlojzZ
Kaj ni tudi Janez hodil v Stanetove šole? In bil celo odličen učenec? Sprašujem za prijatelja, ki ga že dva dni pogrešamo.
BARBARA RAKUN
Haha bravo AlojzZ
IgorP
ŠTAJERKA Mi že več kot 30 let vemo, da ni več komunizma, vi pa še kar rovarite po tistem času! Janez se celo zgleduje po tistih časih! Bogi ste, bogi!
BARBARA RAKUN
Štajerka in ostali,kje pa vi živite,da bi radi policijo in vojsko na ulice,da počistijo tiste,ki se ne strinjamo z vami? Tole je podobno nacističnim,fašističnim in komunističnim metodam,saj veste,vse to si je podobno. Glede na to,da Štajerka,Ula,Krasevka tako udrihajo po rajnki Jugoslaviji,sem zlo presenečena,da zdaj v korona času pozabijo na to,kar ne marajo. Jaz živim v demokratični republiki Sloveniji,zato tisti ki bi radi policijo in vojsko na ulice,pojdite v Rusijo,na Kitajsko,Kubo in Venezuelo,tam boste tega dosti videli.
piklo
AlojzZ, vsi smo hodili v Stanetove šole! Smo imeli kakšno izbiro!? Mislim, da je že zdavnaj čas, ko bi se morali nehati zaletavati v Janezovo preteklost! Všeč mi je, da vas omenjeni človek tako vznemirja. Le zakaj ravno on!?? Razumljivo! Daleč daleč po mnogih kriterijih presega poprečnega Slovenca! Nekaj posebnega je,izjemno posebnega! Prepričana sem, da je po božji volji postavljen v ta čas in ta prostor. Zaradi narave mojega poklica, poznam relativno veliko ljudi. Tisti, ki jih dobro poznam in so zame poštenjaki, mu zaupajo.Zaupajo že ves čas, ker jasno drži svojo politično linijo, ne taktizira in nevsiljivo ponuja svojo resnico.Velik Slovenec, ki želi nič več in nič manj kot pošteno demokracijo, pravno državo in ne plava s tokom, ki ga narekuje zahodnoevropska prodana družba! Prenehajte, prosim, s temi pikrimi komentarji, ker se smešite!Ali pa povejte, kdo v naši politiki je za vas vzor!?
STAJERKA2021
Alojz, res je JJ bil tudi član ZK. Vprašati pa se moramo - kdo ni bil? Če si hotel delovati politično, si moral skozi sito partije, pa če ti je bilo všeč ali ne. Članstvo v ZK je bila obveza "organiziranih", čeprav je marsikdo bil v nedeljo pri maši. Moj oče je bil obrtnik in ni bil član ZK. Če bi bil - bi bilo njegovo življenje lažje. Tedensko se je hodil zagovarjat na UJV MB, ker ni ovajal ljudi, saj je imel obrt, katero je izvajal po hišah. Spotikali so ga do naše osamosvojitve. Ja, ja, to so znali in po teh časih se jim kolca. Dolanc je povedal bistvo - ALI MI ALI PA NOBEN!
piklo
Sram vas bodi, da takole podtikate sovraštvo JJ!! Tisti, ki Janeza osebno poznamo, vemo, da ni tak! Nasprotno! Za moj okus je v osebnem odnosu do ljudi še preveč toleranten! Sovraži pa napačna ravnanja in vse naglavne grehe, kar mi je všeč! Nikogar ne sili k podpori svoje stranke! Sami ljudje prihajajo, ker čutijo, da v tem okviru lahko naredijo dejansko kaj za Slovenijo! Za popravo krivic, za preprečitev krivic danes in jutri. Za pospraviti razdejanje, ki ga je komunizem pustil za seboj, se bo moral roditi še kak Janez takega kova! Seveda, pa ne more njegov credo navdušiti poprečneža s polno ritjo vsega, ki mu je režim ponujal mnoge ugodnosti! Vsak naj se sam vpraša, kaj od države osebno pričakuje! Bedno je, če le kak procent višjo plačo! Jaz se sprašujem, kaj lahko zanjo sama naredim, čeprav s skrajno nizko pokojnino, a z zavestjo, da sem dočakala milostni čas! Našo državo!
STAJERKA2021
Igor, levica obvlada to, kar so jo predniki komunisti naučili. Mogoče za tebe velja, da ni komunizma, vendar potomci "partijskih knjižic" so še vedno aktivni. Zakaj nimamo virusa pod kontrolo? Ker se skupina ljudi ukrepov ne drži! To je nagajanje tej vladi. Bratuškova je povedala bistvo - ČE GREMO NA PREDČASNE VOLITVE, PROTESTOV VEČ NE BO? Ima mogoče stekleno kroglo, da ji je to znano? Potem pa naj pogleda v kroglo še enkrat, ker ni nujno, da bodo oblast prevzeli po rednih volitvah "gobarjevi nasledniki".
STAJERKA2021
Barbara, vam tudi vid peša? Ozrite se samo po Ljubljani in v letu in pol boste videli vzorce Rusije, Kitajske, Kube in Venezuele. Lepo, da ste doma in se držite ukrepov, vendar na TV le poglejte kdo vzganja "revolucijo" in štalo po Ljubljani. Mi, ki smo doma, zagotovo ne. Skratka, vzroci se ponavljajo in večina državljanov so talci 0,001 % tistih, ki se ne držijo ukrepov in se jim kolca po Dolančevih časih. Če so nacistični, fašistični in komunistični ukrepi - ne vem, veljajo pa podobni ukrepi za ves svet. Samo pri nas je narod tako zaslepljen, da misli, če bodo levičarji prevzeli oblast, pa bo virus izginil? Če 0,001 % državljanov ne spoštuje ukrepov, ne policije, kdo jih bo spravil v red, vsaj do konca epidemije? Kdo?
Kraševka
Štajerka, točno ste povedali. Tistih - 0,001 %, bi se dalo ukrotiti, če jim hrbta ne bi ščitili SODNIKI. Da smo sedaj po % okuženih na 1000 prebivalcev, prav v Sloveniji, pa je KRIVO - Ustavno sodišče, ki hujska huligane in daje navodila, da lahko SVOBODNO, bred dovoljenja za javni shod - razgrajajo po Ljubljani. Takih sodnikov, ki pomagajo večati PROBLEME, nima nobena država na svetu. Komunisti temu rečejo: "Vladavina prava", pa čeprav je le "recept" Komunizma, ki se glasi: "Ali bo vladala Levica, ali pa razsujemo državo"! Sodniki, lepo prosim, da sodite po zdravi kmečki pameti in ne po Revolucionarnem pravu!
Teodor
Slovenci so se odločili za prekuževanje tudi za ceno lastne ogroženosti. Naj jim bo torej ugodeno, vse ostalo je boj z mlini na veter.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.