Temeljne vrednote EU?! Nehajte!
"Temeljne vrednote EU". Dovolite mi ciničen začetek. Kako prosim? Je to kakšna slaba šala?! Kakšne vrednote neki? Marcel Štefančič bi, v kolikor bi mu denimo skušali dopovedati, da obstaja tudi alternativno mnenje glede Trumpa ali Assange-a, zapisal "nehajte!" In bi dodal naslova dveh knjig in pa enega "neodvisnega" filma.
Saj se še spomnimo časov, ko je bila Mladina še berljiv časopis, mar ne?
EU dežela vrednot? Skupek držav, bivših gospodarjev kolonij, pa krutih kraljevin, kjer so sekali roke; pa bivših valilnic nacizma in fašizma in to čisto pravega, ne takšnega, kot ga Tanja Fajon očita trenutni vladi. Pa bivših lastnic trgovine s sužnji, pa bivših cesarstev, kjer je en narod tlačil več drugih ... dežela vrednot? Nehajte!
EU je nastala kot trgovinski odgovor ZDA in Kitajski za "skupen" nastop na trgu, vse ostalo pa je mit in dim. Puh v v vetru. Ta entiteta je še vedno dvopolni nestvor, kjer peščica večjih držav, ki pokajo od samih vrednot, tlači celo vrsto manjših državic, ki sicer nimajo veliko izkušenj s tlačenjem drugih narodov, vendar pa so del nekdanjega zahoda. Preko vrste bedastih pravilnikov in pogojev, ki niso nič drugega kot osnova za čisto navadno izsiljevanje.
In to v pravem smislu. They are the true bullies on the playground. Ostale državice so pa druga liga. Kot bi človek rekel, so malo "fuj in kak", državice brez vrednot.
Kaj če bi se recimo oprijeli prve vrednote vsakega posameznika v vsaki suvereni državi članici: pravice do življenja. Je to vrednota? Je. Ali je EU v pravkar končani, pa spet reanimirani in nikoli v resnici končani epidemiji SARS-cov2 storila vse kar je bilo mogoče, da bi to vrednoto zaščitila?
Predsednica Evropske komisije Ursula Von der Leyen, ki preti Madžarski zaradi omejevanja informiranja otrok o homoseksualnosti in spremembi spola, se je izkazala kot popolnoma nesposobna, da zagotovi državljanom EU zadostne količine cepiva. Nadalje, popolnoma nesposobna, da obvlada farmacevtski lobi. In še posebej, da uspešno izvede nadzor nad pravičnim razdeljevanjem cepiva med državami članicami. Naj še nadaljujem z medicinsko in ostalo zaščitno opremo? Polom in katastrofa.
Ampak nič hudega. Kar nehajte, bi zapisal Štefančič. Pomembno je, da se družba čim bolj oddalji od stebrov, na katerih je stala tisoče let. Pomembno je, da se ne bi neki trinajstletnik, ki je zaradi čudnega filma začel razmišljati o sošolcu, počutil ogroženega in zapostavljenega. Ali da bi nekemu najstniku slučajno bila kratena možnost, da postane najstnica.
Očitno je Bruslju to zelo domače okolje in ga dobro poznajo. Sploh nekateri predsedniki vlad.
Malo manj so podkovani v suverenosti. Če na primer Viktor Orban dobi 74 % podporo ljudi glede sprejema LGBTQ zakona, se Von der Leyenova lahko tudi vrže čez balkon, pa ne bo nič pomagalo. Seveda, v kolikor se res držimo vladavine prava.
Ah ja, pa smo spet pri vrednotah. Medsebojno spoštovanje, enakovrednost položaja držav članic, nepogojevanje pri razdelitvi pomoči za okrevanje po in pred novo epidemijo ...
Nehajte, no. Nizozemski premier je izjavil, da zanj Madžarska ne sodi več v EU. S katero vrednoto lahko to povežemo? Je izsiljevanje vrednota? Oholost? Izraba moči, položaja? Hm.
Katerim vrednotam že so bili zavezani Nizozemski vojaki v Srebrenici? Npr ... nobody cares? How about fuck'm? Ti dve "vrednoti" sta, bi rekel, zelo proevropski.
Ne bom se dotaknil levičarske prevlade v EU parlamentu, ker, konec koncev, to nima zveze z vrednotami.
Ljudje Božji, kakšne vrednote vendar pričakujete v EU parlamentu? Tam so bolj ali manj ljudje, ki so dobili ta položaj kot nagrado in ne kot odskočno desko za promocijo vrednot.
Poglejte samo Ljudmilo Novak. Postala je tako proevropska, da je celo pozabila na svoj izvor, na svoje strankarske korenine. Katero vrednoto nam ponuja? Pa "krizni" komisar Lenarčič? Tudi če pustimo Slovenijo ob strani, mi lahko kdo pove, kaj je ta uradnik storil za državljane članic EU med epidemijo, hudo, grozno krizo? Eno samo de facto zadevo?
Odgovor je nič. Je pa, kolikor je le lahko, deloval proti lastni državi.
In famozna Tanja Fajon. Edina EU poslanka, ki je ob pristopu lastne države k predsedovanju EU svojo vlado na evropskem odru spljuvala na najbolj nizkoten način. Kaj šele bi bilo, če bi na njeno mesto prilezel koordinator Levice. Ovbe!
In vi ljudje mislite, da boste v evropskih institucijah, EU parlamentu, Evropski komisiji ... našli vrednote? NEHAJTE!
Spomnite se ravnanja skrajno levičarske komisarke Vere Jourove na predstavitvi odgovora predsednika vlade suverene države, Janeza Janše, na njene popolnoma neosnovane in fantomske obtožbe glede ravnanja slovenske vlade z mediji, za katere ni niti navedla dokazov ali virov. Neka komisarka, ki je bila v preteklosti celo sama preiskovana glede korupcije, se je do Janeza Janše vedla kot do smrkolina, ki je ukradel kolo in klobaso. In mu onemogočila predstavitev njegovega odgovora v najbolj bistveni obliki.
In vi ljudje mislite, da boste pri teh ljudeh našli vrednote?! Kakšne vrednote le? So lažnive obtožbe brez navedbe virov, poniževanje predsednika suverene države članice, vrednota?
Lahko me označite za cinika ali pa krutega realista, kakor vam drago. Vrednot v EU ni.
https://twitter.com/MiRo_SPD/status/1420307031840411649
Saj se še spomnimo časov, ko je bila Mladina še berljiv časopis, mar ne?
EU dežela vrednot? Skupek držav, bivših gospodarjev kolonij, pa krutih kraljevin, kjer so sekali roke; pa bivših valilnic nacizma in fašizma in to čisto pravega, ne takšnega, kot ga Tanja Fajon očita trenutni vladi. Pa bivših lastnic trgovine s sužnji, pa bivših cesarstev, kjer je en narod tlačil več drugih ... dežela vrednot? Nehajte!
EU je nastala kot trgovinski odgovor ZDA in Kitajski za "skupen" nastop na trgu, vse ostalo pa je mit in dim. Puh v v vetru. Ta entiteta je še vedno dvopolni nestvor, kjer peščica večjih držav, ki pokajo od samih vrednot, tlači celo vrsto manjših državic, ki sicer nimajo veliko izkušenj s tlačenjem drugih narodov, vendar pa so del nekdanjega zahoda. Preko vrste bedastih pravilnikov in pogojev, ki niso nič drugega kot osnova za čisto navadno izsiljevanje.
In to v pravem smislu. They are the true bullies on the playground. Ostale državice so pa druga liga. Kot bi človek rekel, so malo "fuj in kak", državice brez vrednot.
Da so prioritete jasne!
Kaj če bi se recimo oprijeli prve vrednote vsakega posameznika v vsaki suvereni državi članici: pravice do življenja. Je to vrednota? Je. Ali je EU v pravkar končani, pa spet reanimirani in nikoli v resnici končani epidemiji SARS-cov2 storila vse kar je bilo mogoče, da bi to vrednoto zaščitila?
Predsednica Evropske komisije Ursula Von der Leyen, ki preti Madžarski zaradi omejevanja informiranja otrok o homoseksualnosti in spremembi spola, se je izkazala kot popolnoma nesposobna, da zagotovi državljanom EU zadostne količine cepiva. Nadalje, popolnoma nesposobna, da obvlada farmacevtski lobi. In še posebej, da uspešno izvede nadzor nad pravičnim razdeljevanjem cepiva med državami članicami. Naj še nadaljujem z medicinsko in ostalo zaščitno opremo? Polom in katastrofa.
Ampak nič hudega. Kar nehajte, bi zapisal Štefančič. Pomembno je, da se družba čim bolj oddalji od stebrov, na katerih je stala tisoče let. Pomembno je, da se ne bi neki trinajstletnik, ki je zaradi čudnega filma začel razmišljati o sošolcu, počutil ogroženega in zapostavljenega. Ali da bi nekemu najstniku slučajno bila kratena možnost, da postane najstnica.
Očitno je Bruslju to zelo domače okolje in ga dobro poznajo. Sploh nekateri predsedniki vlad.
Nizozemski premier je izjavil, da zanj Madžarska ne sodi več v EU. S katero vrednoto lahko to povežemo? Je izsiljevanje vrednota? Oholost? Izraba moči položaja?
Katere vrednote že?
Malo manj so podkovani v suverenosti. Če na primer Viktor Orban dobi 74 % podporo ljudi glede sprejema LGBTQ zakona, se Von der Leyenova lahko tudi vrže čez balkon, pa ne bo nič pomagalo. Seveda, v kolikor se res držimo vladavine prava.
Ah ja, pa smo spet pri vrednotah. Medsebojno spoštovanje, enakovrednost položaja držav članic, nepogojevanje pri razdelitvi pomoči za okrevanje po in pred novo epidemijo ...
Nehajte, no. Nizozemski premier je izjavil, da zanj Madžarska ne sodi več v EU. S katero vrednoto lahko to povežemo? Je izsiljevanje vrednota? Oholost? Izraba moči, položaja? Hm.
Katerim vrednotam že so bili zavezani Nizozemski vojaki v Srebrenici? Npr ... nobody cares? How about fuck'm? Ti dve "vrednoti" sta, bi rekel, zelo proevropski.
Ne bom se dotaknil levičarske prevlade v EU parlamentu, ker, konec koncev, to nima zveze z vrednotami.
Ljudje Božji, kakšne vrednote vendar pričakujete v EU parlamentu? Tam so bolj ali manj ljudje, ki so dobili ta položaj kot nagrado in ne kot odskočno desko za promocijo vrednot.
Ljudje Božji, kakšne vrednote vendar pričakujete v EU parlamentu? Tam so bolj ali manj ljudje, ki so dobili ta položaj kot nagrado in ne kot odskočno desko za promocijo vrednot.
Poglejte samo Ljudmilo Novak. Postala je tako proevropska, da je celo pozabila na svoj izvor, na svoje strankarske korenine. Katero vrednoto nam ponuja? Pa "krizni" komisar Lenarčič? Tudi če pustimo Slovenijo ob strani, mi lahko kdo pove, kaj je ta uradnik storil za državljane članic EU med epidemijo, hudo, grozno krizo? Eno samo de facto zadevo?
Odgovor je nič. Je pa, kolikor je le lahko, deloval proti lastni državi.
In famozna Tanja Fajon. Edina EU poslanka, ki je ob pristopu lastne države k predsedovanju EU svojo vlado na evropskem odru spljuvala na najbolj nizkoten način. Kaj šele bi bilo, če bi na njeno mesto prilezel koordinator Levice. Ovbe!
In vi ljudje mislite, da boste v evropskih institucijah, EU parlamentu, Evropski komisiji ... našli vrednote? NEHAJTE!
Spomnite se ravnanja skrajno levičarske komisarke Vere Jourove na predstavitvi odgovora predsednika vlade suverene države, Janeza Janše, na njene popolnoma neosnovane in fantomske obtožbe glede ravnanja slovenske vlade z mediji, za katere ni niti navedla dokazov ali virov. Neka komisarka, ki je bila v preteklosti celo sama preiskovana glede korupcije, se je do Janeza Janše vedla kot do smrkolina, ki je ukradel kolo in klobaso. In mu onemogočila predstavitev njegovega odgovora v najbolj bistveni obliki.
In vi ljudje mislite, da boste pri teh ljudeh našli vrednote?! Kakšne vrednote le? So lažnive obtožbe brez navedbe virov, poniževanje predsednika suverene države članice, vrednota?
Lahko me označite za cinika ali pa krutega realista, kakor vam drago. Vrednot v EU ni.
Avtor komentarja je Uroš Samec, sodelujoči v natečaju Preizkusite se kot kolumnist Domovine
https://twitter.com/MiRo_SPD/status/1420307031840411649
Zadnje objave
30. shod za zaščito pitne vode: danes ob 14.30 pred Ljubljanskim magistratom
20. 4. 2026 ob 10:34
Dušan Merc: Slovenska šola je zašla v slepo ulico
20. 4. 2026 ob 9:00
Hlinjenje: vljudna laž sodobne družbe
20. 4. 2026 ob 6:00
Med čakanjem na nadaljevanje vojne ali pogajanj se eksekucije v Iranu nadaljujejo
19. 4. 2026 ob 22:01
[Gledali smo] Najboljši film o Bernardki
19. 4. 2026 ob 19:00
Alpski kvintet muzicira že šestdeset let
19. 4. 2026 ob 14:30
Spomladanska vrtna solata
19. 4. 2026 ob 12:00
Ekskluzivno za naročnike
Dušan Merc: Slovenska šola je zašla v slepo ulico
20. 4. 2026 ob 9:00
Hlinjenje: vljudna laž sodobne družbe
20. 4. 2026 ob 6:00
Alpski kvintet muzicira že šestdeset let
19. 4. 2026 ob 14:30
Prihajajoči dogodki
APR
20
APR
21
Pot vere – srečanja za odrasle
19:00 - 21:00
APR
22
Predstavitev monografije: Med tradicijo in moderno
11:00 - 12:00
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 246: Inovacije se redko rodijo v coni udobja
8. 4. 2026 ob 6:16
Domovina št. 245: Droni so postali orodje upanja
1. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 244: Volitve 2026 – Slovenija je izbrala
25. 3. 2026 ob 6:10
56 komentarjev
Matevz Lapajne
Evropa nas bo učila o vladavini prava, ko pa Hrvaška ne spoštuje/izvršuje sodbe arbitražnega sodišča, ga pa ni EU korenjaka, da bi izrazil svojo zaskrbljenost in osuplost, ter se aktivno zavzel za dokončno rešitev spora.
oberc46
Nekaj hudega se dogaja v EU! In usodnega. Že če pogledamo komentarje gospe Helene! Pravna in politična korektnost, a ne , gospa Helena, ki zase pravi da je kristjanka .... ponosna Slovenka?? Na isti liniji s komisarjem Lenarčičem in še neko poslanko EPP v EU. Predlagam da naš presednik vlade Janša nalije čistega vina Ursuli, Angeli,Tiemermansu, itd, itd. Vzhodne države, tudi Avstrijo pritegniti, bi se morale trdneje povezati v "BLOK ZA OHRANITEV EVROPE"! In vplivati in doseči spremembe politične usmeritve - dokler ne bo dokončno prepozno! Ukrepati TAKOJ!!!! Če ne dosežejo spremembe, predvideti združen izstop iz EU! In ustanoviti SVOJO "unijo". Potreben je temeljit RESET! Z drugimi besedami: ENAKOPRAVNOST z zahodnim delom držav EU.
korosec.france
Jakob Aljaž : " Oj, Triglav moj dom kako si krasan..."
Toplovodarska zastava na vrhu Triglava. Čudno, da Fajonka ni napopala rdeče zvezde s srpom in kladivom na sredino, pa še hakelkrojc, če je že use dovoljeno...
---------------------------------------------------------------
Jakob, boš dodal še kako kitico?
karlina
Samo podpis, z vsem se sto procentov strinjam, na žalost. EU je šla v maloro.
omega
Med svoboda tudi ne spada zasramovanje krščanske vere in njenih vernikov ob hkratnem naklonjenem sprejemanju vse drugih religij, vraževerij, horoskopskih napovedi ipd
IgorP
EU dežela vrednot? Skupek držav, bivših gospodarjev kolonij, pa krutih kraljevin, kjer so sekali roke; pa bivših valilnic nacizma in fašizma in to čisto pravega, ne takšnega, kot ga Tanja Fajon očita trenutni vladi. Pa bivših lastnic trgovine s sužnji, pa bivših cesarstev, kjer je en narod tlačil več drugih … dežela vrednot? Nehajte!
Gostujoči avtor! Težko bi oporekal naštetim dejstvom! A nekako ne morem mimo tega, da je za vas verjetno vrednota katoliška vera in z njo povezana tradicija. A se v imenu katoliške vere v tej Evropi ni klalo, sežigalo na grmadi(še prej grozljivo mučilo)........ Potem hvala tudi za to katoliško vrednoto! Nehajte!
slovenc sm
Igor, vsak ima možnost, da se poboljša. Zato pa katoličani poznamo odpuščanje, ker brez tega se ne da živeti drug z drugim. Pa ne vem ali ste namerno med -izmi izpustili komunizem ali vam je slučajno izpadel iz konteksta. Tudi ti so klali, požigali, izvajali teror nad drugače mislečimi. In to še ne dolgo nazaj.
IgorP
Slovencsm Kaj pa ubitemu pomeni spoved in kesanje za zločin? Vedno hočete vse spreobrniti! Kaj je počel ta vaš zadnji -izem v Rusiji, mi je malo mar! Pri nas pa je bilo vse zaradi vojne, če je ne bi bilo, tudi tega po vojni ne bi bilo!
MEFISTO
Igor, vaši niso pobijali zaradi vojne, ampak zaradi revolucije. Kaj pa naj bi sicer počel komunist, primitiven ter krvoželjen!? Tudi med vojno so raje streljali nazaj kot naprej.
Jože Kržič
Robert Schuman, utemeljitelj sodobne Evrope: "Evropa bo krščanska - ali pa je ne bo."
uros.samec
Helena@ , moje skromno mnenje je, da je vsak članek ki vsebuje resnične navedbe in povsem legitimne poglede na njih, čisto dovolj argumentiran. Ne znam si razložiti kakšne argumente bi si vi želeli? Lahko se prekladava gor ali dol, Ljudmila Novak je dejansko izkazala precejšen odmik od stališč strank, ki ji pripada, moj legitimni pogled na to pa je, da si želi s tem povišati politične točke doma. Se vam to zdi vrednota? Res ne vem, kakšen argument tu manjka za vas? NSI je vedno veljala za stranko, ki svoje vrednote globoko povezuje z katoliškimi vrednotami. In če vidna članica takšne stranke, podpira čisto navadno izsiljevanje EU aparata Madžarske z LGTBQ agendo, je to izjemno čudaško.
Tu ni nobenega zmerjanja. Tu je zgolj konotacija in refleksija njenih izjav in dejanj. Čas pa bo pokazal ali se njen zasuk lahko obrestuje tudi doma. Nekateri vidni Slovenski posamezniki EU aparata, ki so imeli visoko podporo javnega meneja ves čas službe v Bruslju, so nato na volitvah doma doživeli težko lekcijo. Toliko.
Kraševka
DALI STE PAMETNO RAZLAGO. NSi volijo nekdanji Krščanski demokrati in predvsem so to KONSERVATIVNI ljudje. Ti so Novakovi omogočili, da je sedaj v Bruslju. Volilci smo razočarani, ker v zadnjem letu opažamo, da je postala podobna Fajonovi, saj podpira enaka stališča, kot SD in ostala Levica.
pozdrav
Ne samo v Evropi, tudi pri nas je mnogo takih, ki bi radi stvartstvene, naravne zakonitosti in vrednote postavili na glavo, oziroma jih zaobšli.
Edina rešitev je dokazati in vztrajati, da človeštvo mora spoštovati stvarstvene, naravne zakonitosti in vrednote, sicer se mu slabo piše.
Nasploh me moti, da se te vrednote ignorirajo in da se o njih malo piše, kakšnega pomena so za prihodnost človeštva.
APMMB2
Mislim, da gre za vprašanje vrednot. vrednot je zelo dosti, vendar niso vse enake. Ene so bolj pomebne, druge manj. Potem jih je še potrebno razvrstiti. Enemu so pomembne te, drugemu druge. Zato se moramo ozirati tudi na to, komu so katere vrednote pomembne, kašne pa drugemu. In potem, ko imamo širok nabor prioritet moramo izbrati tiste, ki jih ceni večibna in so pokmembnejše in tiste, ki jih ceni manj ljudi, ali celo samo posamezniki.
Šele po takšni preveritvi lahko ocenimo, ali je neka vrednota temeljna, ali ni.
V demokraciji se vrednote , pomebnost vrednot, ocenjuje na najrazličenjše načine od anket, do študij in končno referendumov in volitev.
Kolikor je znano LGBT gibanje nikjer na svetu ni doživelo resnega preiszkusa. Recimo, da bi bil sprožen kak referendum, ki bi zagotovil določene odstopke članom LGBT pripadnikom. Recimo, da imajo poseben status, privilegije.
Prav tako ni znano, da bi nastopila politična stranka, ki bi podpirala LGBT skupnosti in bi jo sestavljali člani takšnih ali drugačnih spolnih praks. Tu in tam se pojavljajo posamezniki, ki se proglašajo za pripadnike te ali one spolne usmeritve, celo predstavljajo se za člana ali članico enega od 50 spolov. ( Po novem rastejo spoli, kot gobe po dežju in sem se odločil za nekolko večjo števiko, da bo članek dalj časa aktualen.)
Karkoli aktivosti LGBT počno, so še vedno manjšina. So pa izredno nasilni in naravnost izsiljujejo svoj prav. Ta je podoben tistim, ki so nekaj zgrešili, pa skušajo v opravičilo pritegniti še druge, češ saj nisem edini.
Da vam bo bolj razumljivo, vas naj spomnim na slabo oceno v šoli, ki jo večina učencev opraviči s tem, da je tudi Miranček dobil šus!
Še slabše pa je, kadar slab učenec prepriča Mirančka, da se tudi on ne uči in tako nastane neznaje in neučenje vrlina, vsi smo slabi, vsi smo Mirančki!
In v podobni situaciji je danes Evropa, pa tudi velik del sveta.
Neka manjšina, ki je napaka narave, saj drugače ne moremo oceniti homoseksualnst in vesh 50 variant, sedaj zahteva, da smo vsi Mirančki, da se lahko skrivamo za njim.
Ttanje je zaskrbljujoče, ker se nihče noče izpostaviti in se samo muza.
Saj poznate pravljico o cesarjevih oblačilih. Ni vrag, da množica ne bi videla, da je cesar nag, pa si nihče ni drznil tega izreči. Šele majhen paglavec je rekel tisto, kar bi morali reči razumniki.
Danes je Evropa na tem, da večina ljudi vidi, da lGBT gibanje ni koristno, še manj pa prioritetni problem Evrope. Tudi Van der Layenova se tega zaveda, ampak zaradi ljubega miru, se spreneveda. Mislim, da tudi Fajovova uganja cirkus pred vsem zaradi samoreklame, v bistvu pa se prav dobro počuti ob krepekm dedcu, če ji ga le uspe dobiti.
Članom LGBT druščine je demokratična družba že dale vse, le normalnosti jim ni mogoče dati. Zato so frustrirani in frusrracije jih silijo v agresivnost. Mora pa se roditi otrok, ki bo zavpil, saj so vendar nagi! Ja trkajo na odprta vrata, kjer pa ne morejo dobiti tsitega, za kar jih je opeharila narava. Niso normalni in pika!
Kraševka
Dobra razlaga o vrednotah.
miro
Bogata evropska zgodovina vrednot proti usmerjenemu izobraževanju iz Bruslja.
Primer: "Deset osnovnih načel stoicizma" (kot jih uči moj prijatelj Andrej):
1. Vaš um je v vaši moči. Imate moč nad svojim umom - ne zunaj dogodkov. Spoznajte to in našli boste moč. - Marko Avrelij.
2. Bodite hvaležni za to, kar imate. Ne prepuščajte se sanjam, da bi imeli tisto, česar niste, ampak si omislite glavnega blagoslova, ki ga imate, in se nato na srečo spomnite, kako bi hrepeneli po njih, če ne bi bili vaši. - Marko Avrelij.
3. Čas je vaš najdragocenejši vir. ‘’ Ne živeti, kot da vas čakajo neskončna leta. Smrt te zasenči. Ko boš živ in boš sposoben - bodi dober. '' -Markus Avrelij
5. Spremenite svoj pogled na neuspeh. »Poguma ne razvijete tako, da ste vsak dan srečni v svojih odnosih. Razvijete ga tako, da preživite težke čase in izzivate stiske. " - Epiktet.
6. Razmislite o svoji storilnosti. "Ne gre za to, da imamo malo časa, ampak bolj za to, da ga zapravimo." - Seneka
7. Vedno se spomnite ZAKAJ. ‘’ Ob zori, ko imate težave z vstajanjem iz postelje, si recite: ‘V službo moram iti - kot človek. Na kaj se moram pritoževati, če bom delal tisto, za kar sem se rodil - stvari, zaradi katerih sem bil pripeljan na svet? Ali pa sem zaradi tega ustvarjen? Da bi se stisnili pod odejo in bili na toplem? Ali ne vidite, kako se rastline, ptice, mravlje in pajki ter čebele lotevajo svojih individualnih nalog in po svojih najboljših močeh uvajajo svet v red? In niste pripravljeni opravljati svojega dela kot človek? '' - Mark Avrelij
8. Imejte si vzornika. »Pridružite se tistim, ki bodo iz vas naredili boljšega človeka. Dobrodošli tisti, ki jih lahko sami izboljšate. Postopek je obojestranski; kajti moški se učijo, medtem ko poučujejo. " - Seneka.
9. Izberite svojo pot. "Kakšna razlika je kljub vsemu kakšen je tvoj položaj v življenju, če ti sam ni všeč?" - Seneka.
10. Uporabi, kar se naučiš. ‘’ Ne recite samo, da ste brali knjige. Pokažite, da ste se z njimi naučili boljšega razmišljanja, bolj razsodne in odsevne osebe. Knjige so učne uteži uma. Zelo so v pomoč, vendar bi bila napačna domneva, da je nekdo napredoval zgolj s ponotranjenjem njihove vsebine. '' - Epictetus.
Vrednote kot lepilo organizacij. Ugotovitve empirične raziskave, zakaj so nekatera podjetja obstala sto let, druga konkurenčna pa so propadla, zapisane v knjigi "Built to Last", je pokazala pomen vrednot kot lepila za organizacije. So za različna podjetja različne, tako kot so vrednote različnih narodov različne in so nastale skozi daljše zgodovinsko obdobje, odvisne od religije, zgodovine, podnebja. Tema za filozofa.
Kraševka
Dober prikaz, kako se mora vsak truditi, da dela dobro, tako zase, kot za celotno družbo. Vrednote so nastajale skozi TISOČLETJE in se ohranile le tiste, ki so potrjeno dobre. "Modernisti", pa hočejo NASILNO vsiljevati nekaj, kar večina težko sprejema, oziroma zavrača. To VSILJEVANJE - pa je daleč od svobode in zelo vprašljivo, tudi iz pravnega vidika.
IgorP
Kraševka Če ne sprejemaš novosti, te je čas pač povozil! Svet se je vedno vrtel naprej!
Alojzij Pezdir
Evro-poslanka in prvakinja SD Tanja Fajon ter njena druga najmočnejša opozicijska parlamentarna stranka v RS so bili "rdeči" v času Titove, Kidričeve in Kučanove KPS/ZKS, "tretja pot" (po Blairu) v času Boruta Pahorja, začasno "zeleni" z Dejanom Židanom na kongresu v Velenju, trenutno pa so s Tanjo F. iz "bande štirih KUL" - "mavrični" (na Triglavu).
Stranka najbolj trdoživih in fanatičnih ideoloških in političnih kameleonov (SD) vztraja vedno v "modnih barvah", vselej so pripravljeni za "ples v maskah", vedno so politični in populistični "falš-špilerji", kot bi zapisal Miroslav Krleža.
obrambapes
Ne dobro, ampak zelo dobro napisano! K samemu članku nobenih pripomb. Več ali manj mislim tudi sam tako.
Bi se pa tudi jaz spotaknil ob sliko tov. Fajonove s Triglava. Ta je rezultat mišljenja, da se bo samo s simbolnimi gestami (parade, mahanje s štrahastimi zastavimi, ...) rešila situacija te skupnosti, ne pa tudi s konkretnimi pravnimi, lobističnimi in političnimi akcijami. Da ne govorimo o dolgotrajnem procesu spreminjanja družbe, da bo skupnost sprejela (ne samo tolerirala).
Med take simbolne geste spada tudi ta obisk Triglava. Pri nas gre LGBT skupnosti, v primerjavi z že masrsikatero evropsko (tudi kako zahodno) državo, topogledno relativno dobro.
Moje vprašanje (retorično seveda): Ali bi si tov. Fajonova upala podobno gesto narediti na najvišjem vrhu Madžarske, Kekes, ki je zaradi svoje veliko manjše višine, morda še bolj obiskan kot Triglav (čeprav, za ravninsko državo, presenetljivo presega znamko, kjer kao greha več ni - 1014 mnv). Ali pa recimo na poljskem najvišjem vrhu, Rysy (2499 mnv), v Visokih Tatrah.
IgorP
Simon Kar se tiče najvišjih točk Madžarske in Poljske! Slovenija je zaenkrat še svobodna država in Fajonova ni naredila nič kaznivega! A morda namigujete, da bi se ji lahko ob podobni gesti, na Madžarskem in Poljskem kaj zgodilo? S tem nakazujete, da Madžarska in Poljska nista svobodni državi, ker ne spoštujeta temeljnih vrednot EU!
MEFISTO
To, kar si privošči dražestna abrahamka Fajonova, ni odraz demokratičnosti, temveč zmede pri razumevnju vrednot. Računa tudi na tvoj glas. Ti pa namesto, da bi jo odpikal, si s tem še počaščen.
obrambapes
Ne, Igor, prav nič kaznivega ni naredila, ne vem kje si najdel ta namig. Tudi na Madžarskem in Poljskem to verjetno ne bi bilo kaznivo, razen če Rysy spada v kako od tistih NO-LGBT con. Bi pa bilo to tam to bolj primerno in efektivno. Če si upa, je pa drugo. Ne zaradi pregona ... Ne bodo vsi obiskovalci vedeli, da je evro poslanka ... In da Poljska z uvajanjem NO-LGBT con krši temeljna načela EU, delno tudi madžarska s svojim novim zakonom. Nekateri predlogi v njem so sicer dobri. O tem sem pisal pri člankih, ki so obravnavali ta zakon.
MEFISTO
Zdaj pa bo!
Tanja Fajon, ena od pretendentov in pretendentk za premierski položa ali funkcijo predsednika reublike je na vrhu Triglava namesto slovenske razvila mavrično zastavo, simbol napredne LGBT ideologije, ki jo mi zaradi tradiconalne zavrtosti še odklanjamo in ne razumemo..
Nič več nam ne bo lepo, kot nam je do konca mandata te vlade bilo.
Kje je kak homič, lezbijka, biseksualec, transseksualec ali kako drugače z zdravo pametjo in naravo sprt individum, da se mu poklonim?
IgorP
Svoboda je ena izmed temeljnih vrednot EU! Med svobodo pa ne sodi le, da častiš katoliško vero!
Jože Kržič
Dostojevski: "Kjer ni Boga, je vse dovoljeno." Je to svoboda? Ne, anarhija!
Marko Anton Halik
Gospod Samec, hvala lepa za sijajen zapis! Upam, da postanete stalen kolumnist! Potrebna je jasna beseda - ne samo kot začimba, ampak kot reden obrok. Gledati, videti, analizirati, se truditi prav razumeti in prav ravnati.
Kraševka
Tako je.
rasputin
Ko človek skuša razumeti evropske vrednote v interpretaciji bruseljske birokracije oziroma njenih globalističnih aparatčikov, postane očitno, da gre za nekakšne neoimperialne ali globalistične vrednote. Imperialnih prestolnic nikoli niso zanimali posamezni narodi, kvečjemu morda nosilni narod imperija, temveč imperij kot celota. Vsaka prestolnica imperija stremi k njegovi unitarizaciji, centralizaciji in homogenosti na vsem teritoriju. Bruselj oziroma njegova realno vladajoča globalistična klika ni nobena izjema.
Bruselj želi odpraviti evropske narode in vzpostaviti unitarno, centralistično vodeno nad-državo, Združene države Evrope, v kateri ne bo več narodov, celo ne evropske bele rase, sedanje nacionalne države pa bodo le še lokalne administrativne enote brez suvernosti.
Afrikanizacija in orientalizacije Evrope bo omogočila nadaljnje, medcelinske integracije v Afriko in Azijo, kar so etapni cilji na poti do svetovne države in svetovne vlade, ki je končni cilj globalistične klike, ki vodi Zahod.
Kraševka
Spoštovani avtor tega ČLANKA - Uroš, čestitam vam, za tako dober prikaz, kako so v Bruslju ZAMENJALI - NE-vrednoto, za vrednoto. To je res zavrženo.
Tudi jaz vidim EVRPOPSKE VREDNOTE, tako, kot vi. Nekateri hočejo s silo res podreti STEBRE, na katerih slonijo TISOČLETNE vrednote naših prednikov.
Bog nam daj, dovolj pokončnih državnih voditeljev, da rečejo RAZUZDANOSLI, jasno in glasno - STOP!
uros.samec
Lep pozdrav vsem skupaj. Hvala lepa za replike, tako pozitivne kot negativne, vsak ima legitimno pravico do svojega mnenja.
AlojzZ@ Odličen zapis v obliki citata Sokrata. Razumem vašo poanto. Želel sem le plastično ponazoriti, da vrednot kot so poštenje, enakovrednost položaja, zaveza k resnici in medsebojno spoštovanje suverenosti držav članic ne gre iskati v entiteti, ki ji pravimo EU.
Helena@ kljub vaši oceni, v članku ni nobenega zmerjanja in ničesar pritlehnega. Je pa kruto in brezkompromisno navajane resničnih dogodkov. Če za vas ni sprejemljivo govoriti resnico, to še ne pomeni, da smo tisti, ki smo to sposobni pritlehni. Nekateri ne pozabimo ničesar in brez težav lahko postavimo dnevne dogodke v kontekst časa, ki še ni pozabljen. Če pa vas boli ocena nekaterih Slovenskih EU poslancev, naj vas potolažim. Nič drugačni niso od drugih. Pardon. Drugačni od drugih so zgolj v eni bistveni zadevi. Nisem še opazil, da bi EU poslanci drugih držav članic, tako vneto delovali proti lastni državi, zavoljo politične tekme. Tu pa bi vaša ocena zelo sovpadala. To je namreč izjemno pritlehno.
helena_3
Gospod Uroš, spoštujem vaše mnenje in ostajam pri svojem. Podpiram, da se pove resnica. Ampak z argumenti in ne s kazanjem s prstom na napake drugih. ("Kaj gledaš iver v očesu svojega brata, bruna v svojem očesu pa ne vidiš?") Zagovarjam krščanske vrednote, tradicionalno družino, kar jih mnogi politiki ne. Menim pa, da svoje vrednote najbolje demonstriramo tako, da po njih živimo. Ta način deluje - tiha voda bregove dere, smo rekli včasih. Mogoče ste še mladi in še nimate izkušenj, da zgolj ostra kritika ne daje pozitivnih rezultatov. Naj bo dovolj besed. Samo izkušnje so tiste, ki nas učijo in obrusijo. Ali, kot bi rekla moja prijateljica: vsak se obtolče (=obrusi).
rasputin
Helena, se bojim, da o sebi mslite, da ste z veliko žlico pojedli vso modrost tega sveta. Ne vem, če se zavedate, da živimo v prelomnih časih. Evropa in Amerika izgubljata tla pod nogami. Nič več ni tako, kot je bilo. Tiščanje glave v pesek ne bo rešilo ničesar. Soočiti se bo treba s tem, da postajamo žrve neke politike, ki nam preti z narodnim in celo rasnim izginotjem. Lahko to sprejmemo in ne naredimo nič, ali pa se temu upremo. Indijanci v Ameriki niso naredili nič, tudi zato, ker niso mogli kaj prida narediti, in so praktično izginili, skupaj z njihovo kulturo. Evropa gre po isti poti. Z vsako ladjo , s katero samo-oklicani človekoljubi, v resnici pa brezvestni tihotapci, pripeljejo na evropske obale novo stotinja brodolomcev, ki to niso, je konec Evrope in njene civilizacije bliže. Morda je vam vseeno. Vsem ni.
irena
Avtor bi imel veliko več dela, če bi našteval, kakšne SO Evropske vrednote, ne kakšne niso.
rasputin
Irena, daj naštej jih nekaj. Za pokušino bom sam poskusil: Laž, prevara, zavajanje, sprenevedanje ...
obrambapes
Si prepričana?
IgorP
ivan Temeljne vrednote EU: svoboda, demokracija, socialna pravičnost, združeni v različnosti
rasputin
Igor, Prvi pogoj svobode je svoboda govora, ki je v EU ni več. Namesto nje imamo politično korektni govor, (sam)cenzuro, brisanje z raznoraznih platform... Demokracija je privid. Izvoljeni politiki so zgolj lutke, ki jih usmerjajo lutkarji, ki obvladujejo tudi medije. Ti lutkarji pa so plutokratska elita, ki jim je prav malo mar demokracijo in demos (ljudstvo). Socialna pravičnost je eden najbolj zlorabljenih pojmov, ki v glavnem služi privilegiranim elitam, da so prisesane na javni denar. Morda trenutno najbolj eklatanten primer je Venezuela, v kateri Maduro nasilno vlada v imenu socialne pravičnosti, pa vlada v imenu socialne pravičnosti, njegov sin pa se vozi v zlatem ferrariju... Če imaš s pojmom združeni v različnosti v mislih multikulti, potem je dejstvo, da postaja Evropa vse bolj družba med seboj ločenih skupnosti, ki nimajo tako rekoč nič skupnega. Neke londonske najstnice afriškega porekla, so v intervjuju povedale, da nimajo niti ene angleške prijateljice.
Friderik
To je pa dober članek. Čestitke avtorju. Potrebno si je naliti čistega vina, stvari poimenovati s pravimi besedami in se ne slepiti. Samo pravilno dojemanje realnosti lahko ponudi pravilne odgovore. Res je lepše živeti zaplankan, da "je vse v redu", da bo " že kako", da se "to mene ne tiče" in podobno, a na koncu realnost vedno zmaga in nas šokira. Največkrat takrat, ko je že prepozno.
Kraševka
Res je.
AlojzZ
"In vi ljudje mislite, da boste v evropskih institucijah, EU parlamentu, Evropski komisiji … našli vrednote? NEHAJTE!"
Nam pa smo spe na začetku demokracije oziroma mnenju slovitega Sokrata o demokraciji. Naj še tristo triindevetdesetič copy&paste:
»Demokracija bo plačala, ker bo hotela ustreči vsem. Reveži bodo želeli premoženje bogatih in demokracija jim ga bo dala. Mladi bodo želeli biti spoštovani kot starejši, ženske bodo hotele biti kot moški, tujci bodo hoteli staroselske pravice in demokracija jim bo to dala. Tatovi, goljufi in moči željni kriminalci bodo želeli pomembne državne funkcije, kar jim bo demokracija omogočila, in ko bodo ti demokratsko prevzeli oblast, se bo rodila hujša tiranija, kot je vladala za časa katere koli monarhije ali oligarhije.«
Tako Sokrat v petem stoletju pred Kristusovim rojstvom.
Sokrat je zahteval intelektualno demokracijo – glasujejo lahko samo tisti, ki zadeve družbe dobro poznajo in ki so o posameznih problemih temeljito premislili. Bi mar ladjo družbe na viharnem morju prepustili neuki množici? Ne. Za to sta potrebna znanje in spretnost.
“Če tisti trije“, ob čemer je pokazal na pastirje na bližnjem hribu, “lahko preglasujejo Platona in mene, potem se ti poščijem na demokracijo“, je strokovno, filozofsko in modro pojasnil Sokrat. In tisoče let kasneje dejstva to dokazujejo…..
Še mnenje alžirskega pisatelja in intelektualca Boualema Sensala:
Z objavo knjige Vladanje v imenu Alaha (2013) sem bil prepričan, da bom prispeval k zavedanju Evropejcev o islamistični nevarnosti. Komaj kaj sem pretiraval, ko sem jim povedal, da bo to zanje usodno, kajti odprte demokratične družbe se lahko borijo proti terorizmu samo v okviru zakona. https://www.portalplus.si/2896/boualem-sansal-v-figaroju/
Mimogrede, ali še komu ni jasno, zakaj v Katoliški Cerkvi ni demoikracije?
irena
Katoliško Cerkev vodi Bog, nebeško kraljestvo vodi Kralj, nebeško družino vodi Oče, katoliško čredo vodi Dobri Pastir, neveso Katoliško cerkev obožuje in snubi Ženin, obdeluje in obrezuje jo Gospodar - Vinogradnik, nobene demokracije. Ampak ljudje smo pred Bogom enaki, zato demokracija.
rasputin
Alojz, saj dejanske demokracije nikjer ni. Je samo formalna demokracija. Politiki so zgolj začasne zamenljive lutke na političnem odru, ki jih upravljajo nevidni lutkarji iz političnega zakulisja. Lutkarji pišejo tudi scenarije in režirajo predstave za javnost, v katerih igrajo politiki svojo vlogo. Realno politiko vodi mednarodna, globalistična plutokracija. Ta se ne čuti zavezana posameznim narodom, ki naj bi bili nosilci suverenosti držav. Ta plutokracija je resnični suveren. V rokah ima namreč finančno-bančni sistem Zahoda, ki je močnejši od posamičnih držav.
AlojzZ
Vaše razumevanje demokracije je pa nekaj posebnega.
omega
Mimogrede, ko sta že omenjena Sokrat in Platon še nekaj o platonovem stališču do demokracije. Primerjal je vse možne takratne ureditve in ugotovi, da je "demokracija vladavina drhali". Zagovarjal je vladavino modrijanov in idealno družbo nekako takole opisal: Sužnji in rokodelci naj delajo, vojaki naj se za svojo državo vojskujejo, modri učeni pa naj vladajo. Načeloma tako mnenje ni brez osnove, vendar si oglejmo stališča in delovanje naših "modrih". Spomnimo se samo sramotne procesije "modrih", ki je pred leti odšla na MOL prositi Jankoviča naj on prevzame vlado. In pisem t i razumnikov v katerih pozivajo proti sedanji vladi in zagovarjajo vse mogoče, v nasprotju z vsemi, ki še ohranjajo zdravo pamet. Prostodušni Mencinger je npr nedvomno učen, a je nasprotoval certifikatski delitvi dotedanje družben lastnine, slovenskemu lastnemu denarju ipd. Demokracija torej ni neka velika vrednota, je pa najmanj slaba družbena ureditev. Predpogoj za demokracijo so uravnoteženi mediji, česar pri nas ni, zato je tu demokratura nevredna malikovanja in sklicevanja na demokracijo.
helena_3
Še moje mnenje: mislim, da taki članki niso sprejemljivi. Samo zmerjanje. Če se bodo prispevki na Domovini spustili na to raven, jo bom nehala brati. Podpihovanje sovraštva še nikoli ni prineslo nič dobrega. Prav je, da kritično ocenimo ravnanja politikov (sploh glede podpiranja razkroja krščanskih vrednot, ki so naš temelj) - ampak argumentirano in predvsem na nivoju.
rasputin
Še enkrat sem prebral članek in iskal domnevno zmerjanje. Nisem ga našel, če prav razumem pomen te besede. Iskal sem tudi podpihovanje sovraštva. Mislim, da gre za nasprotovanje sovraštvu Bruslja do evropskih narodov, ki jih hoče uničiti prek različnih politik, zlasti prek množičnih migracij. Obramba lastnega naroda in njegove identitete ni sovraštvo.
Kraševka
Helena, zakaj vas moti ta članek? Avtor članka je dejansko opisal RESNIČNO dogajanje v Bruslju. ARGUMENT, da je res tako, vsak dan vidimo na RTV. A ni res, da je Fajonova, edina poslanka v EU, ki stalno BLATI našo državo? Kajti vlada predstavlja vedno državo, tudi sedanja. In nihče je nima pravice "polivati z gnojnico", ne Fajonova, ne Lenarčič, pa tudi drugi EU komisarji ne. To, da Bruselj na začetku Covid-epidemije - je le nemo gledal in pustil, da so se države same borile s to epidemijo, je meni nerazumljivo. Če že imamo KOMISARJA za KRIZO, bi ta moral tudi nekaj narediti, sicer je bolje, da to ukinemo.
miro
Helena, vaše trditve "taki članki niso sprejemljivi" itd. so absolutne sodbe po matematični logiki, absolutne resnice? Podali niste niti ene obrazložitve, zakaj se s posameznimi trditvami ne strinjate! Avtor jih je! Le iz različnih pogledov lahko pridemo do približka resnice. Demokracija je tudi možnost izbire. Če vam ni všeč tu, lahko berete članke vaših pogledov, vendar potem se ne boste nič naučili, saj imate očitno glavo polno vaših misli in za druge ni prostora, kar je precej običajen pojav. Se strinjam s povedanim avtorja in drugih komentarjev ter podpiram prizadevanja uredništva po več avtorjih.
Teodor
Helena, avtorjevo jezo ste zamenjali s sovraštvom. To ni eno in isto. Tudi Jezus je bil jezen, celo zelo jezen, nikoli pa ni sovražil.
slovenc sm
Pohvalno. Zanimiv komentar in tudi napisan na konstruktivno provokativen način.
edii
... kaj pa vem, vendar ta zastava na vrhu Triglava mi pa da misliti. Pravzaprav je vržena rokavica....
rasputin
Odličen članek! Stare članice EU, nekdanje imperialne kolonialne sile, mislijo, da je Vzhodna Evropa njihov plen, EU pa njihov novi imperij. V svoji želji vladati Vzhodu, pa si žagajo vejo, na kateri tudi same sedijo.
Bruselj je oblikoval celo vrsto politik, s katerimi bi moralno in materialno zrušil članice povezave, zlasti seveda vzhodne, ki še niso bile deležne globalizacije in njenih posledic kot je na primer multikulti.
Najbolj očitna je politika migracij in migrantske kvote, ki so jih hoteli poriniti vzhodnim članicam. Te kvote bi igrale vlogo trojanskih konjev, prek katerih bi tudi na Vzhodu nastale migrantske enklave kot v zahodnih članicah. Te bi se neprestano širile zaradi nadaljnjih migracij in zaradi visoke rodnosti migrantov, dokler ne bi nekoč v prihodnosti migranti dosegli kritično maso, da bi Bruselj prek migrantov lahko izvajal svojo politiko v nasprotju z interesi matičnega naroda.
Vsako kritiko te samomorilske politike Bruselj v skladu s svojimi lažnimi vrednotami brž označi za ksenofobijo, rasizem in fašizem. Zakaj ni bilo deležno istih oznak nasprotovanje prisotnosti belcev na primer v Afriki, kjer so belce po koncu kolonializma izgnali ali pobili? Zakaj se v Bruslju nihče ne zgraža nad genocidom nad belci v Južnoafriški republiki, ki poteka prav zdaj? Vrednote?
Podobna je politika LGTBQ, katere cilj je zmanjševanje rodnosti matičnih narodov. Homoseksualne družine v glavnem nimajo otrok, osebe, ki spremenijo spol, tudi ne. Militantna feministična politika je tudi instrument za zmanjševanje rodnosti in za odpravljanje moške vloge oziroma moškega principa pri obrambi države in naroda. Skozi vso zgodovino so namreč bili pretežno moški tisti, ki so branili družino, pleme, državo in narod ter njegovo kulturo in civilizacijo pred tujimi zavojevalci. Zato je treba moškim to njihovo naravno narodno-obrambno vlogo odvzeti in jo podeliti veliko bolj permisivnim ženskam. To je tudi povezano z diskriminatornimi ženskimi kvotami v politiki. Sam njihov obstoj kaže, da ženskam politika ne predstavlja neke prioritete, zato jih je treba dobesedno prisiliti, da vstopajo v politiko. Tisti, ki jih silijo, seveda vedo, zakaj to počno. In to niso feministke. Tudi one so zgolj orodje politike, ki hoče uničiti evropske narode in njihovo civilizacijo. Na drugi strani pa migranti v glavnem ohranjajo svojo kulturo in dejansko izrivajo matično prebivalstvo.
Potem so tu vrednote kot je politična korektnost in sovražni govor. Cilj teh novih vrednot je odprava svobode govora. Svoboden javni dialog je temelj demokracije. V EU pa obstaja cela vrsta tabu tem, o katerih je politično nekorektno razpravljati ali je to celo sovražni govor, ki ga je moč ponekod tudi sankcionirati.
Če pogledamo malce čez veliko lužo, pa lahko vidimo, kaj čaka Evropo v dogledni prihodnosti. V Ameriki preganjajo belski supremacizem, ki naj bi po Bidenu pomenil največjo nevarnost za Ameriko. Za njim je to ponovil tudi generalni sekretar OZN, Guterres, ki je zadevo globaliziral in torej velja tudi za Evropo. Amerika je sprejela celo vrsto političnih ukrepov, s katerimi naj bi odpravili belski supremacizem in sistemski rasizem. Ti ukrepi pa niso nič drugaga kot diskriminacija belcev oziroma protibelski rasizem.
Ameriški belci še niso manjšina, čeprav kmalu bodo, a so že obravnavani kot nemočna manjšina. Ni treba biti ravno jasnoviden za napoved, da bo Amerika v bližnji prihodnosti afrikanizirana in latinizirana.
Podobna usoda čaka Evropo, ki bo afrikinazirana in orientalizirana. Vse v skladu z globalističnimi vrednotami, po katerih deluje Bruselj.
Evropa je izdana od svojega globalističnega političnega razreda in na milost in nemilost prepuščena invaziji iz Afrike in Azije, kar bo v perspektivi uničilo evropske narode in njihovo civilizacijo. To pa je tudi cilj globalistične klike, ki vodi Zahod. Žal v propad.
vrednote
točno tako. PODPIŠEM. Po drugi strani je treba vztrajati, da smo starši tisti, ki na področju spolnosti in intime vzgajamo svoje otroke. In tudi zato morajo starši otrokom povedati o vseh nevarnostih, ki nanje prežijo, ne nazadnje mora otrok vedeti, da si ga ga bo lahko nekoč poželel tudi kakšen tak, ki v njem ne bo videl osebe ampak le objekt za potešitev svojih seksualnih potreb. Otroka MORAMO naučiti, kako se braniti pred jastrebi, ki bodo prežali na njegovo dušo in telo. To je zelo zahteven projekt, v katerega bo treba vložiti veliko truda, veliko ljubezni. Danes je še bolj kot kdajkoli prej nujno, da je družina ljubeča in skrbna, hkrati pa tudi zatočišče, kjer bo otrok dobil varnost. Še sanja se nam ne, kaj se mota dekadentni EU po glavi. Lahko se zgodi tudi to, da nas bo zlepa ali zgrda PREPRIČALA, DA JI MORAMO izročiti otroke v varstvo in vzgojo. Tudi to se lahko zgodi.
Kraševka
Dobro ste prikazali, kako nam Bruselj pomaga UNIČITI - Evropsko civilizacijo.
Jože Kržič
Odlično. Povedano celo več, kot v članku. Pa še na nekaj popolnoma pozablja zahodna Evropa, namreč, da ji je jugovzhodna Evropa tisočletje ščitila riti pred krutimi Turki, tako da so se lahko šli renesanso, razsvetljenstvo, industrijske in vsakršne revolucije ter končno tudi kulturni marksizem.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.