Zaskrbljujoče izjave Levice glede agresije Rusije na Ukrajino
Stranka Levica ponovno (ne) preseneča. V svoji izjavi je njihov novopečeni "varnostni strokovnjak" Matej T. Vatovec povedal, da njegova stranka nasprotuje "...tako napadu Rusije na Ukrajino kot poskusu spreminjanja Ukrajine v naslednji Afganistan s pošiljanjem orožja v državo s strani ZDA in Nata.".
Luka Lisjak Gabrijelčič na to odgovarja, da Levica "stoji torej natanko na tisti zahodni politiki, ki je v 90-ih pripeljala do genocida, dokler ni mesec dni po Srebrenici končno poseglo Natovo letalstvo. Ravno zato ker slednja možnost v Ukrajini ni zaželena, je treba žrtvi napada omogočiti, da se brani sama." Doda še, da bi Ukrajina postala novi Afganistan ravno v primeru, če bi jo Rusi okupirali, temu pa bi se ukrajinsko ljudstvo uprlo.
Bodimo jasni: Lisjak Gabrijelčič ima prav, Levica pa ne. A slednja glede ruske agresije na Ukrajino širi stališča, ki razumnemu človeku vzbujajo globoke skrbi. To so stališča, ki v demokratičnem svetu nimajo kaj iskati. Poglejmo jih pobliže.
Putin kot magnet za radikalce
Levica je imela že v samem začetku težave z obsodbo ruske agresije. Pisali smo tudi o tem, da je v svojih izjavah oporekala ozemeljski celovitosti Ukrajine. Dikcijo Levice je bilo razumeti po eni strani v smislu "saj so si Ukrajinci sami krivi, kaj pa imajo državo tam, kjer Putin hoče zemljo zase", po drugi pa "Rusi so naši, ker nasprotujejo pokvarjenemu zahodnemu imperializmu, zato ni tako zelo narobe, če napadajo in pobijajo vse okoli sebe".
Težko je razumeti, zakaj Levico ruski režim tako zelo privlači. Vredno jih je opomniti, da njihova stranka lahko živi le v "gnilem" zahodnem liberalizmu, tako v Stalinovi kot v Putinovi Rusiji pa bi bile njihove ideje prepovedane, ker je ruska ideologija popoln antipod Levici. Rusija je bila tudi v času največjega komunizma čista poosebitev imperializma. Zato je konservativni Stalin dal ubiti progresivnega Trockega, ampak to je že druga tema. Mogoče je na tem mestu pomemben podatek tudi to, da so težavo z obsodbo Rusije prvi hip imeli tudi evroposlanci Joveva, Brglez in Grošelj ... Kje najdete rdečo nit?
Kakorkoli že, Levica je ruski agresiji na koncu vendarle začela nasprotovati. Mogoče jih je pregovoril Žižek, ne vem. A glej ga zlomka - Levica je začela nasprotovati tudi pravici Ukrajine, da se brani! Obsodili so to, da Zahod Ukrajincem dobavlja orožje. Torej so spet (posredno) pritrdili ruski agresiji in se izrecno postavili proti vsakršnem orožju z Zahoda, tudi, če je tokrat to uporabljeno v imenu človečnosti.
Ravnovesje za svetovni mir
Vatovec je tudi govoril nekaj o tem, kako se z orožjem ne da zagotoviti miru. In spet se je zmotil. To je šele strel v koleno! Edinole, poudarjam, edinole z orožjem se lahko zagotavlja mir na svetu. Pisali smo že, da vsem civilizacijskim dosežkom navkljub človeška narava še vedno ostaja agresivna. Levica pa tu zavzema značilno levičarsko ideološko držo: če bomo nekaj prepovedali, potem tega ne bo. Torej, če bomo prepovedali človeško agresivno naravo in se delali, da ne obstaja, ne bo več nasilja.
To je v praksi neizvedljivo, tako kot še mnoge druge levičarske družbene korekcije in eksperimenti. In kot je na svojem Had blogu osuplo ugotavljal Roni Kordiš, bo vedno obstajal nek "bully" (nasilnež), ki bo druge izsiljeval z močnejšim orožjem. Vedno. In upremo se mu lahko edino z orožjem, mir pa zagotavlja ravnovesje in ne hipotetična in v realnosti nemogoča odsotnost orožja. Demilitarizacija pomeni propad civilizacije.
Spomnimo, ko sta nacistična Nemčija in Sovjetska zveza razkosavali Poljsko, so sovjetski mediji poročali, kako se "miroljubna Nemčija bori proti poljskemu imperializmu." Nevarno blizu ustaljeni dikciji Levice.
Zgodovina se ponavlja
Poglejmo le primer "reakcionarne in kontrarevolucionarne" slovenske osamosvojitve: Slovenci nismo oddali orožja JLA. Hrvati (in še kdo) so ga. Kaj je sledilo, vemo. Lisjak Gabrijelčič ima prav: ravno pomanjkanje orožja lahko vodi v genocid, ker se žrtve ne morejo braniti.
Ko smo že pri zgodovinskih vzporednicah: da, Ukrajincem se dogaja to, kar se je dogajalo Slovencem leta 1991, le da je vlogo Jugoslavije prevzela Rusija. Na globalni ravni pa se dogaja to, kar se je dogajalo med prvo in do konca druge svetovne vojne, le da je Rusija prevzela vlogo Nemčije, Putin Hitlerja, itd. Da se takim ekstremom zoperstavimo, potrebujemo orožje.
Spomnimo, ko sta nacistična Nemčija in Sovjetska zveza razkosavali Poljsko, so sovjetski mediji poročali, kako se "miroljubna Nemčija bori proti poljskemu imperializmu." Nevarno blizu ustaljeni dikciji Levice ... se še spomnimo posledic? Predvsem pa, ali se spomnimo, na čigavi strani so bili tedaj slovenski komunisti?
"Žrtev se ne sme braniti"
Ne le, da Levica nastopa in deluje proti varnosti lastne države, opustila je tudi minimalna moralna in etična načela: žrtvi odreka pravico, da se brani. To je tako, kot bi rekli, da se žrtev posilstva ne sme braniti, da ne bo s tem nastalo še več škode (po možnosti na posiljevalcu). Na izpitu človečnosti Levica pogori.
Pojdimo korak dlje: po stališčih Levice bi tako Ukrajina kot posiljena ženska morali tiho trpeti in prenašati nasilje. V imenu miru. In zato se mi ne smemo oboroževati. Da bomo lahko le tiho trpeli in se predajali, ko pride čas nasilja. Da ne bomo smeli z orožjem in življenjem braniti svojega osnovnega človeškega dostojanstva. Da bomo lahko podlegli nekemu militantnemu imperializmu ...
Levica nam sporoča, da je tudi imperializem lahko OK, če je le "naš", hkrati pa se z odsotnostjo od realnega sveta zapleta v lastne ideološke zanke. Torej, proti Hitlerju smo se morali braniti, proti Putinu pač ne? Ameriški imperij s kapitalizmom ni sprejemljiv, sovjetski z internacionalo pa je? Palestinci imajo pravico do narodne identitete in svoje države ne glede na ceno, Ukrajinci pa ne? Žrtev se lahko brani le, če je "naša", ko pa "naši" napadajo, se žrtev "v imenu miru" ne sme braniti?
Branijo se potemtakem lahko le tisti, ki so "prave" barve. Tisti, ki jih je levi progresivizem razglasil za zatirane, izključene, zapostavljene, itd. In Ukrajinci niso prave barve. Po tem, kar jim je storil komunizem z milijoni mrtvih sredi žitnice Evrope, je iluzorno pričakovati, da bodo kot narod podpirali kakršnekoli iz komunizma izhajajoče ideje. Hočejo stran tako od komunizma kot od Rusije, ki jih že stoletja hoče porušiti. So si s tem zaslužili, da jim odtegnemo pomoč?
Levica tega seveda ni nikoli rekla. Je pa to s svojo držo nedvoumno povedala. Javnosti je poslala jasne signale svoje nekonsistentnosti in dvoličnosti. 24. aprila izberite modro.
https://twitter.com/llisjak/status/1501892196110381056
Zadnje objave
Ni popuščanja: vlada, ki bo oddelala mandat
10. 6. 2026 ob 14:30
GZS ob začetku dela nove vlade pozvala k razvojnemu dogovoru
10. 6. 2026 ob 13:49
Ponoči huda ura v Halozah, močnejše nevihte napovedane tudi danes
10. 6. 2026 ob 11:35
Ljudskofrontna koalicija – ne, hvala (9. del): Cerkev stopi v past
10. 6. 2026 ob 9:00
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:00
Slovenska zunanja politika je po oceni Kajzerja na dobri poti
9. 6. 2026 ob 19:17
Ekskluzivno za naročnike
Ljudskofrontna koalicija – ne, hvala (9. del): Cerkev stopi v past
10. 6. 2026 ob 9:00
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
JUN
12
JUN
12
JUN
13
Sveta maša ob breznu Zalesnika v Trnovskem gozdu
16:00 - 18:00
JUN
15
Slovesnost ob Lipi sprave
19:00 - 20:00
JUL
03
54. Festival narodno-zabavne glasbe Števerjan 2026
20:00 - 14:51
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 254: V šolah bi morali iskati potencial
3. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 253: Konec Golobove ere
27. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 252: Župan in institucije uničujejo kulturno dediščino
20. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 251: Ujetniki Darsa
13. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 250: Naša odgovornost je ohranjati živ spomin
6. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 249: Dovolili smo, da nam državo vodijo politični aktivisti
29. 4. 2026 ob 6:10
29 komentarjev
Velijo
Zakaj Levico ruski režim tako zelo privlači? To ste zapisali?? A je Janša član Levice? Ker njegov način vladanja je IDENTIČEN Putinovemu. V tridesetih letih sta se oba prelevila iz komunista v radikalnega desničarja, ne dovoljujeta svobodnih medijev, oba uvajata cenzuro, oba sta se obrnila h cerkvi, oba sta zdaj zelo nacionalistična, oba podeljujeta dobičkonosne državne biznise svojim ljudem in za to dobivata denar v kovčkih, o odnosu do Romov in gejih ne govorim, ker na tem portalu jim pravic ne dajete tudi vi ne...
In potem pa napadete Levico, ki v prvem stavku najprej pove, da obsoja agresijo Rusije. Ja to vas moti, ker mirovništva v NSi, ki stoji za Domovino nikoli niste razumeli. Mogoče bi razumeli, ko bi isto zgodbo preslikali na Dražgoše, ki bi ostalo celo, če ne bi bilo patrizanskega upora, o čem je pred kratkim govoril vaš gospod Možina. Takrat je upor bil slab, danes ga pa zagovarjate. Seveda, ker gre za Ukrajince, ne pa za Slovence. Ja, ukrajinske ljudi in mesta žrtvujmo, saj nas nič ne stane, sam da je proti Rusom.
Kako zelo katoliško!!!
Stajerska2021
Levičarji bodo Ukrajini svetovali, naj agresorje polivajo z žegnano vodo.
Jožef
Ne, ne, ne. Levica je brala Sveto pismo (se opravičujem, da sveto knjigo vlačim v to) in slišala Jezusove besede o udarcu po desnem in levem licu. ... ... ... Če verjamete v božička. ... ... ... žal ga je vzela iz konteksta.
Cel kontekst je tudi za Domovino lepo obrazložil Gabriel Kavčič.
Jožef
z zgornjim komentarjem sem samo želel duhovičiti v skrajno resni situaciji. realnost pa je taka, da imajo komentatorji, ki trdijo, da se bo treba z Rusi pogovarjati (in to pravi tudi Ferfila, za katerega bi lahko res trdili, da je prijatelj Amerike) prav. nenazadnje je lep primer Nemčije po koncu prve in druge sv. vojne. po prvi je bila stisnjena v kot z drakonskimi pogoji in tako je prišla druga, po drugi pa so ji pomagali, da se je obnovila. zato bi bilo dobro vključiti več modrosti, kot so jo imeli v dvajsetih in tridesetih letih prejšnjega stoletja, čeprav je vzporednic precej. nisem si samo na jasnem, če se vrtimo okoli Muenchna ali smo že po napadu na Poljsko. kar pa se tiče prepovedi letenja in strahu pred tretjo sv. vojno, tudi vojske ne zgradiš in izuriš v enem dnevu, čeprav imaš na voljo kopico denarja. tega je potrebno pretopiti v opremo, s to opremo pa morajo potem znati operirati tudi motivirani vojaki. in slednjih dveh reči niti Evropa niti Amerika nimata zadosti trenutno. tako je kupovanje časa z dobavo orožja Ukrajini hkrati s samooboroževanjem in urjenjem še najboljša rešitev, če tudi grda na kratki rok. to je pač ukrajinski gambit, če uporabim šahovsko izrazoslovje, med Rusijo in zahodom. na dolgi rok pa bo treba najti neko rešitev, ki bo končala prelivanje krvi in spet vzpostavila neko mirno stanje. zato pa vso srečo Slovenija in Evropa, pa tudi Ukrajina ter konec koncev Rusija, saj v vsaki vojni izgubimo vsi, predvsem civilisti. naj se to čimprej neha, napadalci v smislu vrhovnih poveljnikov pa naj si najdejo druge igrače, narod pa naj pustijo pri miru, ker ni nič kriv in si ne zasluži trpeti.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Zelo dobro napisano.
Ali bi se v Ukrajino ne dalo namestiti - mednarodnih čet?
Tako kot na Kosovo?
Saj situacija je precej podobna: na Kosovu so bili kot vojaški agresor - Srbi,
v Ukrajini
so pa vojni agresor Putinovski Rusi.
Predlagam. L.r. Janez Kepic-Kern
pozdrav
Povsem jasno je, da levica deluje v smeri izničenja samostojne Slovenije kot države in obuditev nekdanje Jugoslavije.
Zato je proti:
- slovenski vojski
- slovenskim osamosvojiteljem
- dejanjem , ki omogočajo gospodarski in nasploh razvojni vzpon Slovenije.
jozo
Ali sta Kučan in Škrabec že vrnila Ruska priznanja.
uros.samec
Če bo komentar sploh objavljen, ker zadnje čase ni pogosto, že v naprej povem, da nisem podpornik množične histerije proameriške medijske kampanje proti Rusiji.
Nisem pristaš Levice, nikakor pa ne bi iz povsem umestne izjave, sklepal takšne demonizacije mnenja, kot je to storil avtor članka. Bruselj še nikoli ni moralno padel globje. Iz svojega patetičnega položaja, ko je dejansko lebdel v neki paralelni galaksiji kjer se je ukvarjal z LGBTQ skupinami in njihovimi izsiljevanji ( pravicami, ) svojimi prevarantskimi oblikami " vladavine prava, " ustrahovanji in izsiljevanji članic držav bivšega vzhodnega bloka, kolosalnim zapravljanjem za svoj napihnjeni, abotni, bolni in perverzni birokratski aparat, preko popolne nesposobnosti ( tu mislim predvsem na Von der Leyen in Lenarčič ) pri reševanju Covid krize, do sedaj popolne servilnosti Ameriški politiki in njenim interesom. Ali Bruselj res misli, da bomo sedaj zapirali radiatorje, ker si morajo orožarji napolniti skrinje? Naj Uršula iz Bruslja svoje norosti zaračuna sebi, ne meni.
Z Rusijo se je potrebno pogovarjati toliko časa, da se najde skupno točko, preko katere se lahko Rusija častno umakne. In da, to si Rusija kot svetovna velesila zasluži! To brezglavo izključevanje, brisanje, prepovedovanje, omejevanje, zapiranje in sankcioniranje še nikoli nikjer ni prineslo rezultata. Če si res želimo miru? Ali si želimo miru? Če slepo sledimo politiki tretje strani konflikta, tiste strani, ki je konflikt ustvarila in negovala, ter ga medijsko "varovala," potem si miru ne želimo. In Slovenska desnica je pokazala, kako je lahko kar naenkrat povsem podložna Ameriškim interesom in prva med tistimi, ki konflikt podpihujejo v obliki nerealnih predlogov. Takih ljudi si ne želim na oblasti. Ti ljudje bi nas brez strahu prodali v vojno. In sveta, kjer vse niti geopolitike v rokah držijo tisti, ki so nedavno v pesku pustili za milijardo evrov orožja tistim teroristom, ki so jih bojda prišli nekoč zatreti, si verjemite mi, ne želite.
Teodor
No razloži kako se pogovarja z množičnim morilcem, da se dobi skupno točko?
rasputin
Tako kot so se pogovarjali z Bushem ali Obamo, ki sta sesuvala Afganistan, Irak, Sirijo, Libijo... Milijoni mrtvih, razseljenih, ranjenih... Samo v Iraku je umrlo med 200 in 500 tisoč otrok. Države materialno uničene, v njih pa še danes divjajo državljanske vojne. In zakaj je bilo vse to potrebno? Tisoče kilometrov stran od Amerike ...? Victoria Nuland, ki je sodelovala v pripravah na iraško in druge vojne ter je osebno bila v Kijevu in financirala ostrostrelce, ko je bil tam izveden puč, je na vprašanje, ali je bilo vredno, da je America sesula Irak in ubila več kot milijon ljudi, od tega morda polovico otrok, je dejala, da je bilo vredno.
uros.samec
Spoštovani, najprej bi vas opozoril, da nisem hvaležna publika velikih pravljičarjev, tako da si pravljice berite kar sami. Zahteve so jasne in so bile postavljene na začetku. Zdaj pa le brž poglejte kaj novega je povedal Zelenski.
Kaj pa vem
Sedanja vlada se je skušala zbližati z državami višegrajske skupine, kjer je še edino nekaj zdravega jedra Evrope, odziv v Bruslju je bil slab, doma jih je pa čakal pogrom. Evropa je sama sebe tako oslabila,da je Putin začutil svoj trenutek.
irena
Obstaja moralno in nemoralno vojskovanje. Če kdo misli, da vojska in orožje ni potrebno, potem pojma nima o človeški naravi. Kar verjamem da v Levici res ne vejo, ker so odraščali brez Svetega pisma in v vatko zaviti.
Kozorog
Vsi slovenski levičarji so zagovorniki nasilja nad drugače mislečimi in so tako naravni zaveznik Putina. V preteklosti so se že navduševali nad Hitlerjem in Stalinom in nato proučevali njune življenjepise in delovanje ter ustroj 3. rajha in SSSR. Hitler je Šarcu vzornik in ga je dodobra proučil, ostali derivati ZKS pa so bolj podporniki Putina. Še največja nevarnost pa preti iz golobnjaka, saj "Svoboda", ki jo ponujajo dejansko temelji na levičarskih idejah fašizma, po katerih je potrebno "svobodo" predpisati, ker je dojemanje svobode pri posameznikih lahko nevarno za diktaturo, ki so si jo v skritem delu programa zamislili, zaradi tega pa program skrivajo kot kača noge.
Velijo
Hmm, zanimivo kako lepo in utemeljeno razmišljate katoliki desničarji. Tega se je dobro zapomnit. Ta vse večne čase. Hvala na iskrenem razkritju, tako da nepoučeni vemo kakšno je mnenje desničarjev/katolikov
Blazzzz
Stališče Levice močno spominja na vedenje komunistov ob napadu na Poljsko septembra 1939. Če bi Putinu z vojaško mašinerijo uspelo prišel do Slovenije, bi tu naletel na kopico privržencev, ki bi ga sprejeli s cvetjem.
rasputin
če bomo nekaj prepovedali, potem tega ne bo. Torej, če bomo prepovedali človeško agresivno naravo in se delali, da ne obstaja, ne bo več nasilja.
***
Drži kot pribito. Človek je agresivno bitje. Homo sapiens je pač gola opica, ki ima 98% genov enakih kot šimpanzi. To neizpodbitno biološko dejstvo pa je treba nediskriminatorno uporabiti tako za Zahod kot za Rusijo. Sprenevedanje, da Zahod/Amerika/Nato ni agresiven vsepovsod po svetu, vključno do Rusije, je pač le sprenevedanje.
irena
rasputin, človek je po naravi pokvarjen, agresiven, želi nadvladat sočloveka.... Zato ne bi rekla Zahod/Amerika/Nato kar apriori slabo, posamezniki z veliko močjo, so slabi ali dobri, ne pa kar cela Amerika in vse, kar predstavlja. Tako razmišljanje je značilno za komuniste, levičarje, woke razsvetljence, skrajne islamiste - zanje je Amerika/Zahod/beli človek zlo in največji sovražnik. Pa v Severni Koreji morajo tako razmišljati, ker verjamejo, da jim Kimček bere misli. Kaj pa svoboda posameznika, liberalizem, demokracija, vitka država, tržno gospodarstvo, svoboda izražanja in veroizpovedi, neodtujljive človekove pravice, te in nekatere druge zahodne ideje in vrednote so OK in bi morale biti občečloveške (tudi za Ukrajince in Ruse, afganistance, muslimanske ženske zaprte med štiri stene), tako da ne udrihaj po zahodu in Ameriki kar povprek.
rasputin
Irena, ne podtikaj mi svojega plitkega dojemanja sveta. Popolnoma jasno mi je, da Zahod vodi peščica izjemno pokvarjenih ljudi, ki se po svoji moralni formi mentis v ničemer ne razlikujejo od Putina in da to ne pomeni, da vsi prebivalci Zahoda podpirajo to sprevrženo politiko. Žal si očitno tudi ti med tistimi, ki jo podpirajo. <a href="https://www.youtube.com/watch?v=xO-mcduYCEA&t=7s" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">https://www.youtube.com/watch?v=xO-mcduYCEA&t=7s</a> Vsi smo žrtve teh ljudi, ki vodijo svetovno politiko. Nihče, ki je pri zdravi pameti, si ne želi vojn, si ne želi stalnih konfliktov, si ne želi sporov, ki nam otežujejo življenje. Kar zadeva ukrajinske tragedije, pa ima več botrov, ne le Putina. Tudi Biden je aktivno udeležen v to že najmanj od leta 2014, ko je osebno vodil puč v Kijevu, ki je z nasiljem odnesel legalno in demokratično izvoljenega predsednika in pomeni seme, iz katerega je zrasla sedanja vojna. Tudi Zelenski ni nedolžen, saj kot predsednik Ukrajine ni pokazal državniške modrosti, ki bi lahko preprečila sedanjo vojno. Noben zahodni politični analitik, ki ni vključen v uradni propagandni aparat, ne misli, da je za napad na Ukrajino odgovorna samo Rusija. Cela vrsta analitikov, med njimi tudi bivši politiki in upokojeni generali, so že leta nazaj opozarjali, da bo ekspanzivna in militaristična politika Zahoda/Amerike/Nata v odnosu do Rusije pripeljala do vojne. https://www.youtube.com/watch?v=Mu19_rlwHgY&t=1273s https://www.youtube.com/watch?v=T6mw9U62ZJU
Kaj pa vem
To je od takrat ko je Kajn ubil Abela.
Kaj pa vem
In kaj jaz kot posameznik lahko storim? Rusi pobijajo Ukrajince kot zajce.Na koga se naj obrnejo kot na NATO? Ta hip je Putin s svojim ravnanjem za moje pojme zločinec.
Kraševka
Putin ima v Sloveniji veliko oboževalcev.
Putin je izjavil, da se v Ukrajini bori proti Fašistom.
Fajonova in Levica se borijo v Sloveniji proti Fašistom.....
Mislim da je ves KUL simpatizer Putina in obožuje njegovo "svobodo".
Demokratične stranke, z razliko od SD, pa ugotavljajo, da je v Sloveniji problem z Levim-Fašizmom, ki obožuje Komunistično DIKTATURO.
V tem so si Leve stranke čisto podobne s Putinom.
Vse ljudi, ki ne podpirajo njihovih idej, kar razglasijo za Fašiste.
Dejansko pa so člani Levice in SD, v svojih dejanjih, čisto podobni Fašistu-Putinu.
Kaj pa vem
To kar ste napisali zelo drži.Ni pa levica sprevidela tega, da prevlada Putina in islamistov zanje pomeni konec, žal tudi konec demokracije.
uros.samec
Medtem pa vi vse tiste, ki ne trobijo v proameriski rog, razglašate za Putinove oboževalce. Svet ni črno bel. Ogromno je sivine gospa.
Kaj pa vem
To,kar k nam vabi levica, je za nas in Evropo katastrofa. Putinu prav pride rusko domoljubje, tudi Stalinu je, predvsem med drugo svetovno vojno ko mu je šlo za nohte. Predvsem pa se je treba zavedati, da je nasproti ZDA v vseh konfliktih stala nasproti Rusija. Zna biti, da se bo Rusija počutila toliko ogrožena, da se bo povezovala s Kitajci, to pa Američanom ne bo všeč, pa tudi nam ne. Evropa je s svojo egoistično "svobodo" zelo zavozila.
Markec
Levica zagovarja tisto, kar se ji zdi, da razume. Interpretira zgodovino kot zmagovalci druge sv. vojne. Torej, sebi všečno in lastni agendi sprejemljivo. Resnica, dejstva in posledice so pač kolateralna škoda polovično izobražene leve intiligence.
irena
Bravo za komentar!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, saj do 24. 3. morajo vsi vložiti svoje liste za volitve: Vsi jih najbrž niti ne bodo skup spravili: 1. o LEVICA M. Kordišu mi je moj PC, TV serviser rekel, da Miha K. po terenu okrog Kamnika nadira ljudi, ker tam Levice nihče ne mara. Ali - Luka MESEC še toliko PIVA PIJE kot pred cca 5 leti, ko sem ga videl pri Pelikanu pod Metalko v centru LJ, kako je spil kar TRI VELIKE VRČE PIVA enega za drugim - v pol ure. 2. sd, sab, lmš, sns, šamanka CKZKDESUSJASNIĆ ITD.. BODO PA TAKOINZAKO - IZPADLI, ker ljudje so njih KUL-A - SITI. Ostali bodo le: - odlična SDS, NSI, POVEŽIMO SLOVENIJO, od ex KP, ZK pa le - GOLOBSVOBODA - ostali bodo pod pragom za vstop. L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, oseben zapis, nealkoholik sem, nekaznovan
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Se strinjam. Ex KP; ZK domnevno neostalinistična "fake levica" hoče potujčiti, razsloveniti nas Slovence in RAZSLOVENITI - našo edino domovino Slovenijo. Utemeljeno domnevam. NAŠI PREDNIKI SLOVENCI SO BILI ŽRTEV RES HUDIH POTUJČEVALNIH IN RAZNARODOVALNIH GROZLJIVIH PRITISKOV S STRANI ZLASTI NEMCEV IN ITALIJANOV. TO VEMO VSI. Mi sedanji Slovenci pa smo pod pritiskom poizkusov razslovenjenja in potujčevannja - predvsem s strani priseljencev, neSlovencev iz ex YU balkanskih držav in narodov, Srbov, Albancev, Muslimanov Ti so domnevno pripravljeni tudi - "kaj plačati" v osnovi "domnevno - protislovenskim politikom in ostalim uslužbencem" za to, da bi zagovarjali zakone, ki omogočajo - tako malo pravno regulirano priseljevanje neSlovencev v Slovenijo. Tako se meni osebno zdi oz. tako domnevam. Domnevno gre za načrt "POTUJČENJA, RAZSLOVENJENJA NAŠE DOMOVINE R. Slovenije !?. "SVOBODA POTUJČEVANJA, ZATIRANJA, ODRIVANJA itd. - nas PRAVIH SLOVENCEV" je domnevno v osnovi t.i. "Golob-SVOBODA" - se meni zdi !? S strani ex KP; ZK domnevnih "NEOSTALINISTOV FAKE LEVIČARJEV, ex marxistov" ITD. Ali kdo misli drugače? L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan - osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.