»Kaj sem jaz v pravi dvorani? Se tu odvija predlog zakona? Ali je to populizem in strankarsko pljuvanje drug po drugem?« se je ob današnji drami v Državnem zboru spraševal predstavnik upokojencev

»Zakon, ki smo ga pripravili, govori o dvigu, takojšnjem dvigu pokojnin za 20 % vsem tistim, ki imajo pokojnine do tisoč evrov, da se pokojnine usklajujejo vsaj trikrat letno in ne tako kot zdaj, enkrat letno, in to za vnaprej, ne nazaj. Zakon govori tudi o najnižji pokojnini 750 evrov, ki še ni dosežena, kljub raznim reklamam in napovedi, da se bo to zgodilo po koalicijski pogodbi. Zakon govori o obveznem letnem dodatku, ki ni več tistih skromnih nekaj, pač pa v višini 750 evrov, govori o božičnici, ki ni nekaj 50 ali nekaj sto evrov, pač pa poštena, tako kot se zagre,« je danes uvodoma povedal Pavel Rupar kot predstavnik predlagatelja novega zakona in predsednik stranke Glas upokojencev.
Razpravo so zaznamovali razni ekscesi ter posredovanja predsednice Državnega zbora Urške Klakočar Zupančič.
Država sicer pojasnjuje, ampak ne rešuje
Državni sekretar Igor Feketija je hitel pojasnjevati, da je situacija v pokojninski blagajni slaba: »Predlog zakona, ki ga obravnavamo danes, predvideva 20 % zvišanje pokojnin, nižjih od tisoč evrov, 10 % zvišanje pokojnin med 1.000 in 1.500 evrov in 5 % zvišanje pokojnin, višjih od 1.500 evrov. To pomeni dodaten letni izdatek za pokojnine v višini 870 milijonov evrov. Ta dodatni izdatek bi torej morala pokriti trenutno aktivna populacija. Ker trenutno v sistem pokojninskega in invalidskega zavarovanja prispevamo samo od dela, bi to pomenilo dodatni prispevek od dela aktivne populacije. Za ta prispevek iz celotnega političnega spektra že poslušamo, da je previsok. Torej, prispevki bi se, če bi želeli pokriti višje pokojnine, ki jih predvideva predlog zakona, ki ga danes obravnavamo, morali povečati s 5,9 na 6,770 milijard evra ali za dobrih 15 %. Za takšen predlog mora obstajati široko družbeno soglasje med generacijami in ugotavljamo, da takšno soglasje ne obstaja.«
Zanimivo je poudaril, da se oblast zaveda, da so prejemki nekaterih upokojencev nizki. Slabih 80.000 upokojencev prejema pokojnino, ki je nižja od 500 evrov. Ti upokojenci imajo v povprečju približno 25 let pokojninske dobe. Njihove pokojnine se dopolnjujejo tudi s socialnimi transferji, zato teh 500 evrov ni več prejemek, ki ga dobivajo. Približno polovica upokojencev in upokojenk prejema pokojnino, ki je nižja od praga tveganja revščine, ki je določen pri 60 % mediane plače oz. 827 evrov v letu 2023. Njihova povprečna zavarovalna doba znaša 34 let. Milijon zavarovancev, ki delajo, je v letu 2023 s svojimi prispevki zbralo 5,9 milijarde evrov. Iz državnega proračuna je vlada kot zakonsko obveznost doplačala še 1,1 milijarde za skupaj sedem milijard evrov vseh vrst pokojnin in drugih transferjev.
»Spoštovani upokojenci, ohranite dostojanstvo, prosim vas, pojdite iz dvorane!«
Poslanec Svobode Dean Premik je med razpravo Ruparja poskušal diskreditirati z navedbo, da je bil ta nekoč zaprt: »Gospod, ki sedi kot predlagatelj tistega, kar obravnavamo danes, na levi strani dvorane, je nekoč sedel na desni strani dvorane kot poslanec SDS, vmes je sedel pa tudi nekje drugje, sedel dobesedno. In tudi kar je zanimivo, kot se predstavljajo kolegi iz opozicijskih vrst, ki so vodili nekaj vlad, ali imamo res tako kratek zgodovinski spomin, da se ne spomnimo, kaj se je takrat dogajalo?«
Predsednica, drugič …
— BojanPožar (@BojanPozar) February 1, 2024
(mimogrede, resnično dejstvo?! Potem takem obstaja tudi neresnično dejstvo?! 😉) pic.twitter.com/Xvz6jlEFR3
Rupar je potrdil, da je bil res in da so ga zaprli ljudje »njegovega kova«, torej Premika. V besedo je Ruparju posegla predsednica Zupančičičeva, da si »tega ne bo dovolil«: »Kadar jaz predsedujem …, zdaj ste dobili opomin, lahko dam opomin tudi udeležencu, ne le poslancu.« Rupar je takoj zatem opozoril, da so v DZ navzoči zaradi pokojnin in da gre za stigmatizacijo. Rupar: »Ne vpijte name, vi niste nič!« Zatem mu je dala Klakočar Zupančičeva še drugi opomin. Na izvajanje Klakočar Zupančičeve se je odzval tudi poslanec SDS Zvonko Černač: »Prosim, da se nehate dreti, ker niste v otroškem vrtcu, niste vzgojiteljica, ampak ste žal predsednica parlamenta – še zaenkrat, pa upam, da ne več dolgo.«
Eden izmed današnjih sporov med opozicijo in predsednico Državnega zbora Urške Klakočar Zupančič pa je nastal zaradi predstavnikov upokojencev, ki so večkrat ploskali med izvajanji svojih predstavnikov. Rupar je sicer na koncu stvar zaključil z besedami: »Spoštovane upokojenke in upokojenci, ohranite dostojanstvo, ohranite svoj ponos, tega, kar se tu dela z vami, ne dovolite. Prosim, v svojem imenu vas prosim, pojdite iz dvorane!« Klakočar Zupančičeva se je nato branila, da zunanjih gostov ni nihče nagnal in da so iz dvorane odšli sami.
Predsednica, tretjič, ko iz dvorane @Drzavnizbor nažene upokojence … pic.twitter.com/Tnosw8sN5k
— BojanPožar (@BojanPozar) February 1, 2024
Poslanka Lena Grgurevič pa je šla celo dlje in svoje izvajanje kljub opozorilom predsednice Državnega zbora zaključila z besedami: »Samo želela sem osvetliti, s kom imamo opravka tukaj. Večkratne storilce kaznivih dejanj, torej kriminalce.« Igor Černoga kot predstavnik predlagatelja pa se je na to odzval: »Samo, da vas vprašam – kaj sem jaz v pravi dvorani? Se tu odvija slučajno ta naš predlog zakona? Ali je to, kaj, opis življenjepisa, populizem in tako dalje, strankarsko in tako dalje pljuvanje po drugem?«
Rupar je še napovedal, da bodo upokojenci 16. februarja na Trgu republike sami povedali, kako se počutijo. Vladajoče je pozval, naj bodo toliko pogumni, da jih obiščejo, tako kot so nekoč kolesarje, ter jim povedo, da si pokojnine zaslužijo. Rupar zagotavlja, da bo, dokler bo živ, bil boj za odpravo krivic, ki tarejo to ranljivo skupino.
Nedoslednost poslank Svobode
Pavel Rupar se je v svojem slogu trudil zaključiti brezpredmetno debato, ki so jo predstavniki Svobode vedno znova obračali na njegovo zgodovino in politično preteklost. Tako je v nekem trenutku dejal: »Ja, gospa Lena, lepa ženska ste in spoštujem vašo kulturo, vaše naučeno znanje, spoštujem vzgojo vaših staršev in vam želim vse dobro.« Ker se je trudila predsednica Državnega zbora debato preusmeriti nazaj na vsebino, pa sta ji nasprotovali mladi poslanki Svobode Žibratova in Tacerjeva. Sara Žibrat je tako na Ruparjev stavek dejala: »Samo komentirala bi, da ni potrebe, da se nekdo vtika v izgled nas, poslank, in da opozorite gospoda, da nekih pridevnikov ne uporablja.« Klakočar Zupančičeva pa je želela doseči očitno prekinitev tega poteka debate in dejala: »Vse ženske smo lepe in vsi moški prav tako. Smo zaključili s tem?«
Pri tem pa jo je v slogu nesmislov »woke« generacije podučila mlajša poslanka Tacerjeva in dejala: »Moj postopkovni predlog je pa sledeč. Da se opozori goste, ki so danes z nami, da mi v Državnem zboru, morda je bilo drugače v preteklosti, ampak mi v tem sklicu Državnega zbora stremimo k temu, da ne uporabljamo osebnih okoliščin, nobene stranke, ali smo mladi ali smo starejši ali smo moški ali smo ženske ali katerekoli druge osebne okoliščine imamo, jih ne izpostavljamo pri razpravi, ker se to v bistvu ne tiče vsebine, o kateri razpravljamo. In če ga lahko opozorite. Hvala.« Očitno pa ta pravila za mladi poslanki veljajo le selektivno, saj enake zaščite osebnih okoliščinah nista ponudili Ruparju, ko so ga poslanski kolegi in kolegice obkladali z vsem mogočim ter opisovali njegove osebne okoliščine.
Izbrano za naročnike
Zadnje objave

Vsi smo blago

Sobodajalci vladi očitajo, da se uničuje steber slovenskega turizma

Zakaj so »zavezniki« leta 1945 bombardirali številne vasi? (4. del)

Zakonodajno-pravna služba kritična do zakonskega predloga

[Prejeli smo] DKPS poziva k večji varnosti v šolah in odgovornosti odločevalcev

Zakaj dopuščamo, da je vse obrnjeno na glavo?

[Video] Drzni zmagovalci: Prof. dr. Janez Štrancar
Ekskluzivno za naročnike

Vsi smo blago

Zakaj so »zavezniki« leta 1945 bombardirali številne vasi? (4. del)

Pred praznikom kulture – 186. številka tednika Domovine
Prihajajoči dogodki
Koncert Novomeškega simfoničnega orkestra
Prešernov dan v Koroškem pokrajinskem muzeju
Prešernov smenj 2025
Izbor urednika

[Video] Drzni zmagovalci: Prof. dr. Janez Štrancar

Pred praznikom kulture – 186. številka tednika Domovine

Domovina 186: Diktatura Svobode

45 komentarjev
IgorP
Federmus
02. 02. 2024 17:09:32
Ne nakladaj! Za penzije je lepo poskrbljeno! Primerjava: penzije in sociala se uskladijo 100% z inflacijo, plače v šolstvu pa 80%! Kdo pridobiva?
debela_berta
Kloooooovn, klooooovn in še enkrat kloooooooovn...
In kdor ga podpira, seveda..
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj - en lep dober dan - vsem.
Take "padalke" od nikoder - v naši uradni politiki.
Ali res ni možnosti,
da bi temeljito poboljšali NAŠO VOLILNO ZAKONODAJO.
Pred 1. vojno in med obema vojnama
je stara, dobra SLS DR. kREKA IN DR. kOROŠCA
IMELA KOT volilno sito
INTERESENTOV ZA VSTOP V POLITIKO IN MED POSLANCE
"ORLE".
Vsi: DR. Korošec, DR. Natlačen, DR. Adlešič, dr. Basaj,.. ODLIČNI ŽUPAN IN GOSPODARSTVENNIK IN POSESTNIK IZ
Komende Ivan J. Štrcin - vsi si bili prej
telovadni, nealko ORLI.
ZDRAVI, NORMAL, DRUŽINSKI MOŠKI, ZAVEDNI VERNI
Slovenci.
Ti "poslanci" zdaj - se meni zdijo - "ČISTA DEKADENCA".
Kot bi bili "izbrani" iz ljudi s postaj mestnega prometa, iz gostiln, bivše ljubice, bivši ljubčki - nekaterih itd. - BREZ PREJŠNJIH DOSEŽKOV itd.
Mar ne ?
l.r. Janez KK
Sara F
Hm, jaz imam pa manj kot 800€ porodniške (kar je sicer skoraj še enkrat več kot pri prvem otroku)... A bi se to dalo tudi kaj povišati? Je kje kakšna stranka mladih mamic z mizernimi dohodki? 😅
Sun Tzu91
Mlade mamice niso pomembne. Štejejo stare mamice, sploh take z 400 eur penzije in 19 leti delovne dobe. Povprecna slovenska penzija svežih upokojencev je v letu 2022 bila 1020, sedaj z novim dvigom se še več. Da je povprečna penzija pod 900 eur je veliki meri, krivo, da naši starejši izgleda niso tako zelo pridni kot so se za pridne imeli saj ima povprečen upokojenec 35 let delovne dobe. Iluzorno je pričakovati neko veliko pokojnino. Za tiste res ogrožene obstaja varstveni dodatek v višini 220eur. Je pa tu člen, ki večini ne diši in to je ,da se tistim ki posedujejo več kot 120k vredno nepremičnino le to obremeni. Žal, denarja za penzionsocializem ni več, kar so z nizko rodnostjo krivi predvsem tudi bodoči upokojenci sami. Imeti 1 otroka, pa hoditi v penzijo pri 55 pač ni finančno vzdržno.
Ljubljana
A res, kako pa se gre v penzijo pri 55 ??? Razen murgeljci...
helena_3
*V prejšnjem letu je bilo v Sloveniji 628.082 prejemnikov pokojnin, prevladovali so tisti s starostno pokojnino (470.501). Povprečna starostna pokojnina je znašala 782 EUR (povprečna mesečna neto plača pa je bila 1.319 EUR). * Odgovor Sun: navajam uradne statistične podatke. Pa ne bit hudobni, prosim! "Stare mamice" so že dale skozi porodniške, skrb za družino, vzgojile in spravile do kruha svoje otroke. Zakaj ima ena od teh "starih mamic" 19 let delovne dobe? Mogoče ni hodila v službo, da je poskrbela za številno družino, mogoče je negovala ostarele starše ali tasta oz. taščo? Jo je zaradi tega treba obsojati? Da ne bo pomote: vedno zagovarjam, da država Slovenija veliko premalo podpira mlade družine in da si te družine zaslužijo mnogo večjo finančno podporo, kot jo imajo sedaj. Mladi so naša prihodnost! Ampak ni treba zato cinično poniževati upokojencev in "starih mamic". V času njihove mladosti je bilo še dosti manj ugodnosti (krajša porodniška, nizki otroški prejemki, nizke štipendije, nobenih bonov za prehrano...) Pomislite tudi, da boste verjetno tudi vi enkrat "stara mamica". Z vsemi tegobami, ki jih to prinaša.
Ljubljana
No, me pa veseli da bo NSI PADLA VEN. Bomo enkrat vedeli pri cem smo.
Ker to zdaj ni za nikamor.
Rokc5
Ljubljana: po čem to sklepaš?
Kraševka
Ljubljana, ste vzorčni primer anekdote, kako je Bog hodil po deželi in v želji, da bi ljudem pomagal, je nekoga vprašal: "Spoštovani možakar, kakšno želji ti lahko izpolnim"? Možakar odgovori: "Želim si, da bi sosedu crknila koza". To veseli tudi Vas, ne da bi se vprašali, ali boste s tem res kaj pridobili, ali izgubi, če sosed ne pride v PARLAMENT. Kako bedne želje imate !!!
Jonsky
Neverjetno, že drugič danes se strinjam z gospo s Krasa.
Johan
Ampak janšisti si na račun NSi ne boste opomogli!
Ljubljana
Vsak dan se vsaj 10 krat vprasam kaj je tem SLO budalam da volijo in podpirajo psihopate...ja koga pa naj ce so budale?
Za povrh pa se nsi in tunin...
Ta je poseben model...moj vnuk v 2. R bi razumel ....on ne !!
Ljubljana
Stvar zelo preprosta.
Slovenija ima ogromno zmesanih ljudi ki so pac izvolili sebi enake.
Se tole : psihopate lahko branijo samo prav taki.
Saj se bodo prepoznali....
Johan
Pravega psihopata pa v potankosti prečita le pravi psihopat. Nič nimam ne z enim, ne z drugim. Bodi(te) v svojem svetu...
Kugy
Upokojenci plačujejo davek korupcije in slabega gospodarjenja ze prevec dolgo. Podobno je tudi z placami v gospidarstvu in sedaj se v javnih službah. Oblast ki je v glavnem v rokah enih in istih ob tako nezahtevnih državljanih lahko kupuje stanovanja za 1.5 miljinov postaja vedno bolj predrzna. Stavke so se začele upam da se bolj mnozično. To je edina rešitev, da bo postala oblast odgovorna in da bodo morale koruptivne in bleferske stranke spokat.
Kraševka
Dobro povedano.
Dvomljivec
Z ženskimi kvotami so nam skrajni levičarski fašisti v parlament in na vlado pripeljali tudi povzpetniške starlete, sponzoruše, zagrizene narobe zvezane feministke, morda celo sociopatke in psihopatke. Takšen parlament in takšna vlada s premierjem, ki se obnaša kot vase zagledani in samopašni sončni kralj s skrajno oholim in nesramnim vedenjem, zraven pa ga bremenijo še sumi o razmetavanju GENI-alnega denarja po Balkanu in nazajv privatne žepe, bo ta levičarska in fašistična oblast Slovenijo pripeljala na beraško palico, potem bomo pa zopet rabili izvenstandardno strokovnjakinjo in šiviljo, da bo reševala državo z davkoplačevalskim denarjem in morebitno ponovno zaplembo državnih obveznic.
BARBARA RAKUN
Rupar zelo nevaren človek!
nejo
Seveda so tisti, ki se zavzemajo za upokojence nevarni ljudje, zelo nevarni. S pokojninami odžirajo denar pogoltnim levičarjem. To je zelo nevarno!
helena_3
Pavel Rupar je populist, nikakor pa ni NEVAREN. Komu je pa grozil, kot to počnejo aktivisti na levici?
Jonsky
Enkrat sem že napisal, pa zgleda moram kot upokojenec ponoviti, da Rupar ni moj predstavnik in tudi ne želim in tudi ne dovolim, da se "zavzema" za mene. Njegova in njegovih pristašev udeležba v parlamentu je bila videti kot nekakšna predhodnica napada na Capitol. In predsednici državnega zbora je rekel, da je ona nič. Kakršno koli mnenje imate o Urški in kakršna koli je, se tako ne govori z osebo, ki legalno in legitimno zaseda to funkcijo. Pa vam je všeč ali ne.
Johan
Jonsky, to dopovedati zakrknjenemu desničarju je jalovo početje. Če je treba podpreti kogarkoli, ki je pripravljen udrihati po vsem, kar diši po levici, je dober prav vsak, tudi tak neotesanec in barabin, kakršen je Rupar.
Johan
Se strinjam z Jonskym. Oba poveva, da Rupar ne more biti in ni najin predstavnik. To izrekanje pa niti slučajno ni blizu izjavam desničarjev (ni jih malo! ), ki zanikajo, da bi bili na državnih volitvah izvoljeni politiki tudi njihovi predstavniki (vključno s predsednico Pirc Musarjevo).
Igor Ferluga
Ne bom se spuščal v ocenjenjevanje retoričnih domislekov in spodrsljajev v parlamentu. Le ocena, da ni tako grozno, kot se nekaterim zdi. In da bi bilo celo zazeljeno po mojem, da bi bilo v parlamentu malo več dinamike, nekaj sočnosti, temperamenta in hoje po robu. Namesto predvidljivega dolgočasja, ob katerem zaspiš. Slovenski parlament so v zadnjih sklicih tudi s poslovnikom in načinom vodenja naredili za zanesljivo enega najbolj dolgočasnih v Evropi.
Žal moram vsebinsko zapisati, da Ruparjevega predloga zakona ne podpiram. Ker je pretiran in ker denar ne raste na drevesih in ne pada z neba. 750 dodatnih M iz proračuna ni kje vzeti. Take enormne vsote zanesljivo ne. Z licitacijami, kdo ponuja več ( zakaj pa ne minimalno penzijo 3000€?), lahko v kratkem potopijo javne finance. Prav je, da rast penzij pokrije rast stroškov oz inflacijo, kaj bistveno več bi pa bilo brez izrazite gospodarske raste in se ob staranju prebivalstva in s tem rasti deleža pokojninskih upravičencev zelo neracionalno in tudi neodgovorno do ostalih državljanov.
Kraševka
Imate prav. Za penzioniste bi najbolj poskrbela taka vlada, ki bi bila naklonjena gospodarstvu - industriji, obrtništvu, kmetistvu... Sosednje države to razumejo, Golobisti pa ne. Le ustvarjena nova vrednost, prinese državi BLAGINJO. Tega sedanja vlada pa ni sposobna storiti, nasprotno, državno blagajno izžema in svojim prijateljem celo vrača državni denar, ki so ga plačali za KRŠITEV ZAKONOV za časa Covida.
nejo
Igor Ferluga. Od osamosvojitve naprej je v Sloveniji neznano kam izginilo od 50 do 70 milijard. To je najbrž majhen denar proti tistemu, kar naj bi na Ruparjev predlog dobili upokojenci... Pa tudi za podrtijo na Litijski je tisto, kar so odšteli zelo malo. Milijonček izdan za to in ono in v tem smislu naprej z milijončki - je vse skupaj nič. Edino za upokojence pa ne NE SME biti denarja. Ga je neizmerno škoda... NE ZAGOVARJAJ KOMUNISTIČNIH ZLOČINCEV! Zdaj so se spravili na medije. Novi24 TV. Izklopili so oddajnike, ki so na lokacijah RTV oddajnikov. Kmalu bodo izklopili nas. NE SE HECAT!!!! Zahtevamo višje pokojnine. Nas ne briga, kje bodo vzeli denar. Ta denar je NAŠ!!!! 50 do 70 milijard!!!!!
helena_3
Načeloma se strinjam z Igorjem. Pokojninska blagajna je zaradi demografske suše dokaj prazna. A podatek, da polovica upokojencev živi pod pragom revščine, je srhljiv. Niso oni krivi, da so delali za mizerno plačo, ki jim jo je nudil socializem. Treba bi jim bilo pomagati s socialnimi transferji. Odkod vzeti denar? Nekaj predlogov: * ne rabimo 20 ministerstev * zmanjšati birokracijo in posledično javno upravo * racionalizirati javne službe in ukiniti "službe za naše" * skrbno načrtovati državne investicije (drugi tir? zeleni prehod? ) * s primernimi ukrepi pospeševati gospodarsko rast in podjetniško pobudo, kar dolgoročno zagotavlja več denarja v državno blagajno * ne rabimo armade kulturnikov, posebno ne takih, ki imajo dojenje psa, skrunitev državne zastave in kazanje spolovil in riti v javnosti - koliko ti stanejo? * ne rabimo množice NVO-jev "za istraživanje ruda in gubljenje vremena", raznih Nik in Tej in Jenullov, raznih študij za brezveze ipd. - koliko pa to stane? Porabimo raje denar za mlade družine, ker so naložba v prihodnost. In za dostojno življenje starih, ki so vse življenje delali, vsaj večina njih. Eni v fabrikah, drugi doma (skrb za otroke in za ostarele in bolne svojce). Sicer pa moj podpis pod komentar g. z imenom Nejo!
Igor Ferluga
Nejo, teh 50-70 milijard bi bilo od vseh, ne le upokojencev. A kaj delate na tem, da bi se vrnili Sloveniji? Sami veste, koliko je možnosti, da pokradeno v tranziciji dobimo nazaj...
Andrej Muren
Če bi bila pravna država v Sloveniji za vse enaka, ne bi v zaporu nekaj časa sedel samo Rupar, ampak še nekaj tistih, ki so ga v Državnem zboru zmerjali. In to dlje od njega in bolj upravičeno.
Upokojencem levaki očitno nočejo dati tistega, kar jim pripada. Nekateri Ruparjevi zahtevki za povišanje pokojnin so sicer glede na trenutne finančne zmožnosti naše države nekoliko pretirani. Vendar je treba opozoriti, da obstaja 48 kategorij upokojencev, ki dobivajo višjo pokojnino kot bi jim po obstoječi zakonodaji pripadalo glede na višino njihovih nekdanjih vplačil v pokojninski sklad. Takih upokojencev je približno ena četrtina vseh. V pokojninskem skladu imajo namreč pomešana izplačila iz vplačanega fonda, socialne transferje in plačilo političnih privilegijev.
Drugi dve vrsti izplačil močno zajedata tisti del sklada, ki je zgrajen na podlagi vplačil in tri četrtine upokojencev, ki ne sodijo v ti dve drugi skupini, imajo na račun njihovega obstoja manjšo pokojnino. Vsaj to nepravičnost bi morala država odpraviti in izplačila drugima dvema skupinama upokojencev dajati iz proračuna.
Bilo je že več pobud, da bi se to odpravilo, vendar so levaki vsakič začeli rogoviliti. Očitno se bojijo, da bi se pred javnostjo razkrilo, kdo so tisti privilegiranci režima, ki dobivajo večje pokojnine, kot bi jim pripadale na podlagi njihovih vplačil.
Peter Klepec
Re:...Upokojencem levaki očitno nočejo dati tistega, kar jim pripada... Vprasanje je kaj in po kateri logiki upokojencem pripada. Pokojnine se izplacujejo praviloma iz prispevkov zaposlenih v pokojninsko blagajno. In ce je upokojencev vedno vec in zaposlenih vedno manj, je logicno, da bodo pokojnine vedno manjse, ne vecje. Tudi, ce se od tistih pokojnin ne bo dalo zivet!!! Ze desetletja se iz Bruslja in tudi doma vsi derejo, da polojninski sistem ni vzdrzen - in da je treba pokojnine zmanjsati! Seveda tega noben politik ne more predlagat, ker bi odletel. Ampak zaradi tega problem manjkajocega denarja za pokojnine ni resen in se poriva v prihodnost z najemanjem novih kreditov pri tujih bankah. Tako je bilo nekoc v Grciji. Dokler ni pocilo in je prevara prisla na dan. Potem so mnogi emigrirali, ostali so se pa sprijaznili - z nizkimi pokojninami.
Johan
Nič ne bomo dobili nazaj, saj so še kup(čk)i mark od prodaje orožja in kasneje ob nakupih, poniknili; na neznanem kraju ob znanem času in znanih žepih...
IgorP
Pa daj Rupar(pregledovalec mednožja), umiri se! Zgini iz scene in ne izkoriščaj upokojencev!
Imajo oni Meseca v vladi, ki jim lepo dviguje pokojnine!
Kraševka
Jankovič, v nasprotju z Ruparjem - pa ni samo "pregledoval" in vseeno je "gazda" v našem glavnem mestu. Našim tožilcem in sodnikom, res nagaja "tehtnica pravičnosti".
Federmus
Statistika pa ni tvoja močnejša stran Igorček. Koliko pokojnin so nam že pokradli? Pokojnine realno padajo Upokojenci so ti zgradili gospodarski sektor infrastrukturo in še kaj, da lahko delaš, če nimaš dveh levih rok. Omenjenega ministra si lahko pelješ domov in se mu klanjaš podnevi in ponoči.
nejo
Puščica dol. Diskreditacija!!!! PODLO!!!
Peter Klepec
Hja, predhodniki tehle naslednikov so bili manj prostaski!
jozeveli
To kar si je danes privoščil Rupar je sramotno. Desnica si ne bi smela dovoliti, da jo predstavljajo taki nekulturni in prostaški osebki. To je nivo prostaških komunistov.
Ne glede na politične preference, kdorkoli z malo osebne kulture in integirtete ne more podpirati takih prostakov v politiki. Še posebej ne na politični krščanski desnici, ki bi naj predstavljala kulturno jedro nekega naroda.
Krščanski demokrati na Slovenskem, kaj se nam dogaja? Preglasili so nas ex-komunisti, FDVjevci in arogantni prostaki.
Kraševka
Če bi vsi KRŠITELJI ZAKONOV bili zaprti, bi danes imeli drugačno vlado in marsikje DRUGAČNEGA ŽUPANA.
Nikoli nisem volila Ruparja in tudi na naslednjih volitvah ga ne bom. Ga pa vseeno vzamem v bran, ker je predsednica DZ ravnala z njim, kot s človekom, ki nima državljanske pravice.
Nisem pravnica, toda mislim, da ZMERJANJE nekoga z zaporom, kjer je odsedel kazen, je celo KAZNIVO???
Včasih so rekli, da kdor kazen v zaporu odsedi, je od tu dalje NEDOLŽEN. To je tako, kot s kristjanom, ko je po opravljeni spovedi in POKORI, brez greha.
Rupar je "pokoro" z zaporom opravil. Pravnica Urška pa dovoli, da ga v DZ žalijo in ona odobrava, da je to prav.
Če ona ljubi RESNICO, zakaj noče pokazati ZDRAVSTVENEGA KARTONA, ker se sušlja da se zdravi zaradi psihičnih težev?
Če je vse OK, naj pokaže ZDRAVNIŠKO SPRIČEVALO, ker zaseda zeelo pomembno delovno mesti in bi morala imeti še kako urejeno "podstrešje".
Njeni izpadi pa res niso primerni za DZ.
Johan
Blagor tebi, ki napišeš ali iz rečeš karkoli in potem vse izravnaš in poglihaš s spovedjo in pokoro. Prava podoba sosede moje babice. Kar naprej za "firnkom" in v cerkveni klopi, o vsem na tekočem, vse ve in vse zna in ostro sodi vsem naokoli. Sama je, seveda, "brezmadežna" tercijalka.
Ljubljana
Odg Johan So ugotovili dedovanje preko genov pred 20 leti. Zdaj nam je vse jasno....
Jonsky
No, večkrat smo slišali na TV in internetu Ruparjeve grožnje, vpitje in druge incidente, tako da možak ni ravno Ksenija Benedeti in tudi sam ne vem, kako bi se drugače z njim pogovarjal. Drugače pa, ko je desničar obsojen zaradi kaznivih dejanj, je žrtev sistema, ko pa je levičar, pa ste tako vedeli, da je lopov. Takšna so dvojna merila radikalnih desničarjev.
Sprehajalec
Da se razumemo! Predstavnik doktor družboslovja (humanizma???) in predsednica DZ sta pristala na pljuvanje in očitanje bivšemu zaporniku, ki se mu je kazen že zbrisala.
Če nobeden od predstavnikov znanosti iz družboslovja in humanizma ne bo na to reagiral je to največji dokaz izprijenosti in asocialnosti naših družboslovcev in humanistov in dokaz več, da je rjovenje po dražgoški planoti ničevo, da je samo dokaz več tej misli: ..... "Zakaj jih nismo vse pobili!!!!"""
Če je to še država Slovenija, potem so sodišča lahko tudi prekleta za državljane in če ne bo nobeden javno jasno povedal, da s Premkom in Klakočarjevo nima nič skupnega in da morata odstopiti!!!!
Mislim, da kdor bo to prebral najbrž ne bo razumel poanto, zato je prav če si vzame čas in večkrat prebere.
Da DZ je en sam sejem ničevosti, asocialnosti in lažnivosti.
Zakoni pa so tako ali tako bebavi!!!!
Johan
Drži, da z "odsluženjem" kazni vse izravnaš in poravnaš. Pravno si brezmadežna, moralno pa brezmadežna prav toliko kot ona mamica, ki je na tak način zanosila in rodila. Brisano iz kazenske evidence še ne pomeni tudi izbris iz moralne evidence. Če drugega ne, že do samega sebe. Takšnim, po moji skromni presoji in blagi sodbi, ni prostora v politiki in (izpostavljenem) javnem življenju.
Johan
Oprosti LJ, nisem poznal ne tvojih, ne Kraševkinih prednikov. Ti že veš, kako in kaj...
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.