Robert Golob je žrtev goljufije
Iz dominantnih medijev je razbrati, da selektorji pripravljajo menjavo na vrhu vlade. Cel vikend so bobnali bobni, kako da je podpora vladi in predvsem Golobu strmoglavila. Nisem opazil, da bi delali kaj bistveno slabše kot pred letom ali pred meseci. Ampak, če mediji tako pravijo in če ankete tako kažejo, bo že držalo. Da se je zameril selektorjem. Ali kakšni vplivni familiji. Ali pač tistim, ki si vedno najdejo nekoga, da jim za majhno plačo upravlja vlado, da oni po eni strani lahko biznisirajo, po drugi pa negujejo pridobitve revolucije. V kolikor je med enim in drugim razlika.
Z državo gre navzdol, glavne neumnosti prihajajo s strani Levice in levice, nezadovoljstvo pa aparat uspešno kanalizira proti Golobu, ki je kriv toliko, da jih je poslušal. Berem celo, da je ogoljufal volivce. No, tudi on je žrtev goljufije. Namreč tiste, ko so mu pihali na ego, kako da je sposoben za predsednika vlade in kako fajn predsednik da bo. Pa je samo prostovoljni potrošni material.
In ne, nič niso volivci prišli k pameti. Glavnim škodljivcem, tistim, ki višajo davke, krepijo birokratiziranje, zavirajo širitev cest, zavirajo reformo zdravstva … je podpora celo narasla.
Namesto Goloba Janša, Kučan, Logar ali Pahor?
V ponedeljek so nekateri vidni člani Katedrale svobode lansirali provokativno idejo, da bi se o novi vladi dogovorili ti štirje. Kdor ne bi bil predsednik vlade, bi bil pa minister v veliki koaliciji tehnične vlade narodne rešitve in enotnosti. Bolj trapasto od te ideje je idejo kot tako vzeti resno.
Velike koalicije, tehnične vlade, vlade narodne enotnosti in rešitve, vse to smo že neštetokrat predlagali. In se nikoli ni zgodilo. Ker za kaj takega, za sodelovanje, na levi nimajo voditelja, ki bi to zmogel in smel. Gibanje Sodelujmo, svojega Logarja, mora najti levica, desnica je bila vedno za sodelovanje.
Mimogrede, ne zdi se mi verjetno, da bi kakšnega Golobovega volivca lahko prestregel Logar. Tiste proticepilce s ploščate zemlje bo prestregla Resnica; tiste, ki verjamejo, da je zemlja okrogla in da je zato (ni) Giordano Bruno zgorel na grmadi, pa bodo naslovili Pirati. Ki so že par volitev v rezervi.
Berem celo, da je Golob ogoljufal volivce. No, tudi on je žrtev goljufije. Namreč tiste, ko so mu pihali na ego, kako da je sposoben za predsednika vlade in kako fajn predsednik da bo. Pa je samo prostovoljni potrošni material.
Projekt Svoboda 2030
Ko sem bil majhen, smo šli tu pa tam v gostilno. Starši so mi dovolili, da sem si naročil, kar sem hotel, pogoj je bil, da sem do konca pojedel. In sem se navadil naročati dunajski zrezek in pomfri, ker to znajo solidno skuhati skoraj povsod.
S politiko je isto. Ljudje morajo pojesti, kar so naročili. Jed, ki so jo skuhali lani, morajo jesti še dve leti in pol. Morda ne pod Golobom, pod Svobodo 2022 pa že.
Edina oseba, ki lahko legitimno zamenja Goloba na čelu vlade, je Urška Klakočar Zupančič. Tamara Vonta postane predsednica parlamenta. Trio Musar, Klakočar, Vonta bi legitimno lahko predstavljal državo; da o pospešku feministične zunanje politike niti ne govorimo. To bi ustrezalo volji ljudstva, izraženo na volitvah lani. In v Sloveniji ima oblast ljudstvo, ne?
In če se vlada že ravno rekonstruira, bi lahko naredili še nekaj menjav. Zdravstvo bi prevzel Jaša Jenull, šolstvo in znanost Teja Jarc, zunanje zadeve Aurelio Juri, nedelo, razne družine in socialistične zadeve Nika Kovač, finance Luka Mesec, ki se ne bo obremenjeval s kalkulatorjem, okolje in prostor eden od mladih za podnebno pravičnost, kmetijstvo Tina Gaber, stečajni upravitelj ministrstva za obrambo bi bil lahko Miha Kordiš.
Robertu Golobu bi lahko ponudili mesto evropskega komisarja, če se bo pridno umaknil.
Plebiscit 2026
Peter Jambrek pravilno poudarja, da se je 1990 zgodila osamosvojitev, ne pa tudi osvoboditev. Namreč osvoboditev od revolucije, socializma, Jugoslavije, neuvrščenosti …
Volitve 2026 morajo biti izbira: za kapitalizem ali socializem, za Zahod in NATO ali za neobrite neuvrščene, za judovsko-krščansko civilizacijo ali multikulti mišmaš, za razsvetljenost ali woknjenost, za Slovenijo ali za Jugoslavijo. Enkrat se moramo odločiti. Predolgo že odlašamo.
Volilni program 2026 so ustavne spremembe, ki postsocialistično ustavo zamenjajo s sodobno demokratično ustavo, ki iz Slovenije naredi razvojnega tigra, kot sta Irska ali Estonija. Ki zavaruje osnovne človekove pravice, lastnino, svobodo govora, svobodo veroizpovedi, pravico do gotovine, pravico do pomena besed, kot so ga imele za Cankarja ali Prešerna. Ustavo, ki zavaruje normalnost, ne aktivističnega papirja, ki trasira utopično bodočnost.
Volilni program 2026 je reforma javnega sektorja, katerega poslanstvo je zadovoljstvo uporabnika. Pacientov, šolarjev, strank pred sodišči in upravnimi okenci. Program je dinamično konkurenčno gospodarstvo in vitka ter poceni država. Program je socialna politika pomoči potrebnim, ne podpiranje lenobe.
Alternativa je še en mandat vlade Urške Klakočar, Nike Kovač, Jaše Jenula, Mihe Kordiša oz. kakšne druge selektorjeve izbire. Do leta 2030.
Skratka
A verjamem, da je kaj od tega realno? Ne. Mi bomo pač še naprej brcali konzervo naprej po cesti, večinoma bomo brcali z levo nogo, tu pa tam z desno. Med tem nas bodo prehitevali na kolesih, motorjih in v avtomobilih. In nas gledali, ko se bodo peljali mimo, kot mi gledamo živali v živalskem vrtu. Zadnjo jugoslovansko republiko.
Na konzervi, ki jo brcamo in se od nje ne moremo ločiti, je ne moremo pobrati, vreči v smeti in svobodno odhiteti dalje, je rdeča zvezda. Pa ne od Heinekena.
28 komentarjev
jozo
A je bil tavbi že operiran.Ali so mu pogledali stanje v njegovi glavi.Tudi tam je potrebna intervencija.
Andrej Muren
Nekako se bojim, da bomo demokrati leta 2026 na volitvah - referendumu za socializem ali proti njemu spet neuspešni. Slovenija pa bo pospešeno zaostajala za vso Evropo.
Ljubljana
Dolgo je bil dr. TURK zelo zadrzan, ampak tega kar se dogaja zadnja 3 leta pa ne more vec prenasati. Da bo jasno, covid idiootov in golobov.
Vse to pa je povzrocil usekan folk, tudi to je obzirno povedano.
Seveda ima folk se zdaj enako skisane mozgane kot 22. Aprila lani...
In se NSI se je pridruzila...zelijo biti golobarski dobickarji...
rasputin
Že stari Rimljani so pogruntali načelo "divide et impera" - razdvajaj in vladaj. Danes smo v obodbju, ko je to načelo na Zahodu uporabljeno do absurda, na mednarodnem nivoju in znotraj posamičnih držav.
- hujskajo nas proti Rusiji in Kitajski,
- hujskajo nas proti muslimanom,
- hujskajo nas proti kapitalistom,
- hujskajo nas proti komunistom,
- hujskajo levičarje proti desničarjem in seveda obratno,
- hujskajo nas proti rasistom, nacionalistom, fašistom ...
- hujskajo moške in ženske ene proti drugim,
- hujskajo homoseksualce proti heteroseksualcem,
- črnce proti belcem,
- zagovornike migracij proti nasportnikom migracij
- cepilce proti anticepilcem,
- revne proti bogatim,
- eko-ekstremiste proti eko-realistom
- judofile proti judofobom
- amerofile proti amerofobom
- rusofile proti rusofobom,
- islamofobe proti islamofilom
- vojne hujskače proti miru željnim itd. itn.
Ko policija išče storilca umora, poskuša ugotoviti, kdo bi imel motiv za umor. Podobno se lahko vprašamo, kdo ima motiv za sodobni kaos. Očitno vladajoča elita, domača in mednarodna zahodna. Nič, kar se dogaja ni slučajno in spontano. Vse je bolj ali manj spretno režirano v interesu elit. Cilj je ljudi prestrašiti in jim potem ponuditi varno zavetje pri "naših", karkoli že predstavljajo: stranko, gibanje, veroizpoved ... Tako se ovčice zatečejo v stajo, ki jo čuvajo volkovi.
MEFISTO
Prevod Divide et impera si nekoliko prilagodil svojim ideološkim izhodiščem. Dejansko se prevod dobesedno in pomesko glasi. deli in vladaj.
rasputin
Deliti = razdvajati. Mislim, da beseda razdvajati bolj jasno pove, za kaj se gre.
Kraševka
DELITI NE POMENI SAMO RAZDVAJATI, ampak tudi DAJATI. Recimo: "Mati razdeli kruh med vse svoje otroke" Golobisti pa vse delijo samo svojim, celo Nacionalko, ki jo vsi plačujemo. To pa je razdvajanje!!!
ales
se popolnoma strinjam, da mora ta vlada dokončati svoj mandat.
To je edini način, da se uniči kućansko-tajkunski "kapitalizem". Tajkunska podjetja propadejo, zdrava jedra pa pokupijo uspešna podjetja. To bo največji udarec popolnoma skorumpirani Sloveniji, in največji udarec vsem PR službam ter medijem, ki so Goloba ustoličili. Če pa to ne bo dovolj, naj dobijo še en mandat. Dlje pa zagotovo ne bo šlo, ker tajkunom nihče ne bo večno posojal, pa tudi za ukrasti kmalu ne bo več dosti.
Dokler kućansko-tajkunsko "gospodarstvo" ne propade v Sloveniji ni možna prav nobena sprememba. Vse se začne in konča pri denarju. Vse ostalo je slepilo za množice.
Igor Ferluga
Problem je, ker v zavest lahkoverno sledljivih Slovencev, kamor zal spada večina, preko medijskega mainstreama, usodno zaznamovanega s prejsnjim rezimom, stalno kaplja eno in isto: "Volite levo, ne fašistov in iliberalcev!" In potem, ko so volilci, ki so sporocilom pridno brez lastne refleksije sledili in so v vecini nujno razočarani in je vse narobe, ker ne more biti drugače kot narobe, nova sporocila v smislu: "Težave so, ker ti, ki ste jih izvolili v resnici niso dovolj levi. Drugič se pa res potrudite in volite v resnici levo! Smrt fašizmu!"
Ponujajo vsebinsko, ob tem, ko se debelo klientelisticno mastijo z davkoplacevalskim denarjem na nacin pajdaskega kapitalizma za priviligirani razred, navadnemu ljudstvu plebsu samo varen feeling Potemkinove vasi - regresivnega vračanja v preteklost. Rdeco zvezdo. Neuvrscenost. Se vec Nike Kovač, Jase Jenula, Teje Jarc, od nikogar izvoljenih rdečih usmerjevalcev političnega prometa.
Stalno, iz vlade v vlado npr. "rešujejo in reformirajo" zdravstvo. "V 30 dneh do specialista". Realnost pa 2 leti čakalne dobe znapotnicami s stopnjo nujnosti hitro ali zelo hitro. Vse daljše in daljše čakalne dobe na diagnostiko in posege.
Ljudje pa kot kamikaze volijo vedno lažne obljube in razne variante enega in istega, pa četudi to za njih pomeni prezgodnjo smrt v čakalni dobi v venezuelsko-kubanske miselne okvirje utopljenega zdravstvenega sistema, morbidnega tako za paciente kot za zdravnike in druge zaposlene. Raje v lastno smrt, raje v uničenje lastne pitne vode, samo da volijo kot jim naročijo in kot je po volji zadnjemu partijskemu šefu.
Nismo zreli za lastno državo. Kocbek je naredil velikansko napako, ko se je specal s komunisti. Škoda, da nismo raje zvezna dežela republike Avstrije. Ali nove federalne drzave na podlagi prostora skupnosti AlpeAdria, lahko tudi ustavne monarhije pod vodstvom naslednikov Habsburzanov, konkretno z enim od obeh sinov Otta von H. Veliko bolje bi nam šlo v vseh pogledih.
pepe2
Tudi jaz se strinjam z napisanim. Slovenija mora pojesti, kar si je skuhala.
Madison
Meni pa se ne zdi ne prav ne pošteno, da bi vsi morali - še več kot dve leti dolgo! - stežka požirati to, kar so nam zakuhali, prekuhali, prežgali in zasmodili volivci Svobode - ker to zagotovo ni solidno pripravljen dunajski zrezek s pomfrijem (ali še raje s tenstanim krompirjem na čebuli po pristno domači, slovenski recepturi)! Meni je zaradi neokusnih, stokrat pogretih, premastnih, prezačinjenih ter prismojenih svobodnjaških jedi slabo in mi gre že dobro leto in pol stalno na bruhanje! Zgolj predčasne volitve mi bi ponudile možnost, da se rešim strupene svobodnjaške prehrane!
pepe2
To je kruta plat demokracije v državi, kjer je povprečen IQ takšen kot je, in kjer je pokomunistično stanje družbe takšno, kot je. Vsi smo skupaj v dobrem in (Slovenci predvsem) slabem. Eni smo volili eno opcijo, drugi drugo. Rezultat je odraz volje večine nas, Slovencev. Kot rezultat smo si izvolili na krožnike porcijo dreka, po domače povedano, zdaj pa moramo to pojesti, eni in drugi. Najprej so se eni privoščljivo smejali in "plesali", ko so videli, kaj smo drugi dobili na krožnike, zdaj se smejimo še drugi, ker so tisti prvi sprevideli, da njihov krožnik ni nič bolj okusen. Na bruhanje nam gre pa vsem.
bonaparte
Pišite, protestirajte na RTV do onemoglosti. Spodbudite sosede, znance, prijatelje partnerje...Ker je RTV pomemben člen pranja možganov ...Ni treba biti žaljiv/žaljiva...
Naslova:
[email protected]
[email protected]
Mušter/vzorec/primer:
Dober dan!
Gospod Igor Pirkovič je na omrežju X sporočil, da ne bo več pripravljal oddaje Utrip. Mene kot gledalca TV SLO in plačnika RTV prispevka to moti, ker-kolikor vem- so bili "njegovi" Utripi zelo gledani. In-kolikor vem- nikoli ni povedal ničesar kar ne bi bilo res.
Me zanima, kako boste zagotovili pluralnost mnenj v oddaji Utrip?
Spet bomo prisiljeni gledati le (skrajno) levi pogled na dogodke?
Moram vam povedati, da vedno bolj razumem tiste, ki pozivajo na bojkot plačevanja RTV prispevka/odjavo RTV sprejemnika.
Naj predsednik Uprave RTV SLO ne stoka, da se je/bo zgodil bojkot plačevanja RTV prispevka/odjava naročnine. Pred tem se je/bo v njegovi režiji zgodil bojkot pluralnosti na RTV SLO.
Lepo pozdravljeni
P. Kos
Žal pisanje nič več, če je sploh kdaj, ne pomaga. Resno se bližamo času, ko RTV SLO ne bo več breme državljanov ali pa jo bo očitno potrebno fizično zasesti in pregnati te rdeče "Kmere".
rasputin
Bonaparte, vseeno je, komu pišeš. Lahko pišeš tudi Leyenovi ali Jourovi. V najboljšem slučaju boš dobil vljuden odgovor, da je v naši RTV Bastiliji vse v najlepšem redu. Dokler je RTV lojalna Bruslju in verno propagira bruseljsko politiko, je vse v najlepšem redu. Konja, ki zmaguje, ne zamenjaš.
Thor
Res se spodobi in je pravično, da ljudstvo do konca poje, kar je skuhalo. Lahko še en mandat ali pa še deset. Pred slovenskim narodom je tako ali tako le še nekaj volitev, recimo 12. Četudi bomo čez 50 let še imeli državo, bomo takrat v Sloveniji v manjšini in ne bodo odločali več o ničemer bistvenem.
rasputin
Judeo-krščanska civilizacija, le kaj je to? Umetna inteligenca odgovarja takole:
"Judeo-krščanska civilizacija se nanaša na kulturno in zgodovinsko dediščino, ki izhaja iz judovskega in krščanskega izročila."
Judovsko in krščansko izročilo je opisano v judovskih in krščanskih svetih knjigah. Po judovskih svetih knjigah, Talmudu in Tori, so Judje izvoljeno ljudstvo, ki so poklicani, da vladajo svetu. Ne-judje, goyimi, so manjvredna bitja (goyim pomeni živina), katerih naloga je, da služijo Judom. Hočeš-nočeš se tu samodjeno pojavijo vzporednice z nacistično ideologijo, po kateri je bila germanska rasa nadljudi poklicana, da zavlada svetu.
Krščansko izročilo predstavlja predvsem Nova zaveza, to je Jezusov nauk, ki je v kričečem nasprotju s Staro zavezo. Jezus je učil univerzalno ljubezen z vsemi njenimi atributi kot so odpuščanje, nenasilje, ponižnost..., medtem ko je starozavezni nauk učil ravno obratno: oko za oko, zob za zob. To je v popolnem nasprotju Jezusovim naukom, da nastavi še levo lice, če te udarijo po desnem. Res ni čudno, če je judovska duhovščina zahtevala od Poncija Pilata, da Jezusa usmrti. Kar je čudno, je to, da je Stara zaveza del krščanskega Svetega pisma, čeprav gre za dva povsem različna nauka, ki se ne dopolnjujeta, temveč izključujeta.
Če pogledamo malce v zgodovino t.i. judeo-krščanske civilizacije, lahko vidimo, da je bila to zgodovina neprestanih vojn. V Evropi so se skozi ves srednji vek vsi bojevali proti vsem. In to ne le kraljestvo proti kraljestvu, temveč tudi kneževina proti kneževini, mesto proti mestu, fevdalec proti fevdalcu...
Bolj podjetne kraljevine, zlasti tiste, ki so bile ob morjih in oceanu, so si omislile tudi čezmorske kolonije in jih osvojile z ognjem in mečem. To kar so "judeokristjani" odlično obvladali. Z nastankom sodobnih nacionalnih držav v Evropi, so se začela trenja med njimi in doživeli smo 1. in 2. svetovno vojno.
Toliko na kratko o zgodovinskih dosežkih tradicionalne judeo-krščanske civilizacije.
Žal največji kulturno-civilizacijski dosežek Zahoda, nemara celo človeštva, predstavlja ideologija razsvetljenstva, ki pomeni odmik od judeo-krščanske tradicije. Namesto na "božje razodetje" so se razsvetljenski misleci oprli na razum in na tej podlagi zahtevali svobodo za vse, enakopravnost, strpnost ipd.
Razsvetljenstvo je temelj sodobnih liberalno-demokratskih družb, čeprav nikoli zares dosežen ideal. Iz razsvetljenskih idej izhajajo pojmi kot so človekove pravice, enakopravnost ljudi, svobodna družba, obsodba nasilja..., zadeve, ki so danes zapisane v ustanovni listini OZN in v ustavah vseh civiliziranih držav. Zamislimo si, da bi judovske svete knjige predstavljale temelj ustanovne listine OZN: Judje so izvoljeno ljudstvo, ne-judje pa so goyimi - delovna živina, ki mora služiti Judom ...
Če pogledamo sodobni zahodni svet in se vprašamo, ali je bliže razsvetljenskim ali judeokrščanskim vrednotam, odgovor nikakor ni enoznačen. Razsvetljenske vrednote so sicer zapisane v ustavah in zakonih, praksa pa je vse kaj drugega.
Po 2.svetovni vojni se je mnogo evropskih Judov preselilo v Ameriko. V dobrega pol stoletja se je v ZDA ponovil scenarij, ki je stalnica judovskega ljudstva skozi vso njihovo zgodovino, namreč praktičen prevzem oblasti v gostujoči državi. To jim uspeva prek obvladovanja finančnega sistema, medijev, političnega razreda in tudi aktivne civilne družbe. Vsem je znana dejavnost Sorosa, madžarsko-ameriškega Juda, ki financira vse sorte civilnih gibanj po vsem svetu v skladu z interesi svetovnega judovskega lobija. Soros pa ni edini, je le najbolj opazen in razvpit, ker po lastnih izjavah skuša igrati vlogo boga. Podkupljeni so tudi mnogi politiki in mediji.
Netanjahu je ževeč let nazaj ponosno izjavil: "I own American congress!" (Posedujem/obvladujem ameriški kongres!) In res, njegov obisk v kongresu je bil pričakan s stoječimi ovacijami, kakršnih niti ameriški predsedniki niso deležni, kot da bi bil vrhovni ameriški imperator.
https://www.youtube.com/watch?v=lxlAbVqOUpQ
Še bolj očitna eksplikacija judovske ideologije izvoljenega ljudstva, je dogajanje v Izraelu, namreč de facto genocid nad okupiranimi Palestinci, ki se izvaja že od ustnovitve Izraela leta 1948 naprej. Izraelski novinar Gideon Levy je pojasnilo, kako je mogoče, da lahko Izraleci z mirno vestjo živijo v okupirani državi z vsem, kar to okupacijo spremlja, našel v treh postulatih:
1. Izraelci so žrtve holokavsta in zato lahko počno vse, kar hočejo, kot je dejala pok. Golda Meir, nekdanja premierka Izraela. Tudi v odnosu do Palestincev, čeprav okupator, se Izrael obnaša kot žrtev.
2. Izraelci verjamejo, da so izvoljeno ljudstvo, zato lahko ravnajo s Palestinci kot z manjvrednimi ljudmi.
3. Dehumanizacija, razčlovečenje, Palestincev, kar pomeni, da v njihovem primeru ne gre v resnici za vprašanje človekovih pravic.
Vse, kar prihaja z Zahoda, naj bi bilo demokratično, četudi gre za barbarske vojne, ki jih vodita Amerika in Izrael. Zdaj je popolnoma jasno, zakaj je Amerika sesula Irak, Sirijo in Libijo in zakaj je nameravala isto storiti tudi z Iranom, a so se sami ameriški generali temu uprli. Šlo je za varnostne interese Izraela, saj bi v morebitni vojni arabskega/muslimanskega sveta zoper Izrael te države igrale pomembno vlogo, ker so jih vodili izpričani sovražniki Izraela. Poleg tega je šlo za pridobitne interese ameriškega bančnega in orožarskega sektorja, ki je v največji meri v rokah cionistov. Banke/bankirji so največji profiterji v vojnah. Služijo, ko se države oborožujejo, ko so države v vojni in služijo s povojnimi obnovami. Zato je Amerika v stalnih vojnah vsepovsod.
Grozljivo je, v kakšnem svetu živimo, kjer so vojne, umiranje in trpljenje milijonov in milijonov ljudi "potrebni" zato, da peščica izprijencev služi tisoče in tisoče milijard, s katerimi potem podkupuje politike, medije, civilno družbo in terorizira vsakogar, ki se jim ne pridruži. Koristni idioti, ki bolj malo razumejo, pa aplaudirajo svojim tiranom. To je zahodna judeo-krščanska civilizacija. Ne, hvala. Sam bi se odločil za razsvetljensko-krščansko ideologijo in na njej utemeljeno civilizacijo, brez judovske Stare zaveze in supremacistične judovske ideologije, če bi kje obstajala. Zaenkrat nič ne kaže na to.
Peter Pogačar
Rasputin: "Krščansko izročilo predstavlja predvsem Nova zaveza, to je Jezusov nauk, ki je v kričečem nasprotju s Staro zavezo." Jezus se ne strinja z vami: "Ne mislite, da sem prišel razvezat postavo ali preroke; ne razvezat, temveč dopolnit sem jih prišel." (Mt 5, 17) Vaše razumevanje ni v skladu z resnico in vsaj glede Nove zaveze povsem nasprotna tistemu, kar Nova zaveza uči.
Madison
Umetna inteligenca je svoj nabor odgovorov napaberkovala po medmrežju, izmed odgovorov živih, naravno inteligentnih (ali pa tudi neinteligentnih) človeških "modrecev", med kakršne zagotovo spadate tudi vi, rasPutin. Stopnja inteligence odgovorov iz nabora umetne inteligence je premosorazmerna s stopnjo naravne inteligence človeških avtorjev odgovorov. Če so ljudje, katerih odgovore je umetna inteligenca posvojila, pisali neumnosti, so tudi odgovori umetne inteligence takisto neumni. Ker pa ste vi zagotovo pametnejši od umetne inteligence, vas naprošam, da bi naslednjič, ko boste zopet citirali odgovore iz nabora umetne inteligence, njene izumetničene izjave preprosto vtaknili med navednice, da bomo bralci vedeli, kje se umetna pamet konča, predvsem pa da bomo vedeli, kje se začne vaša naravna inteligenca. Namreč vaše, venomer ponavljajoče se, naravno vsevedne umotvore, je nemogoče ločiti od izumetničenih vsevednih nakladancij iz nabora umetne inteligence. Čudi me, da umetna inteligenca dopušča tiskovne napake (v besedilu, za katerega domnevam, da ni naravno inteligentno, piše 'samodjeno' namesto 'samodejno'). Poleg tega je v besedilu popolnoma napačno preveden množinski izraz 'goyim', ki nikakor ne pomeni 'živina', temveč označuje nejudovsko etnično skupnost, skupnost poganov. Tak prevod za 'goyim' si je zlonamerno izmislil nek antisemitist, da bi škodoval Judom. Mimogrede še vprašanjce za vas, rasPutin, ki ste z vsemi žavbami namazani in to gotovo veste: od koga je umetna inteligenca nakopičila svoje "znanje" v slovenskem jeziku? Ali ga je napaberkovala zgolj iz odgovorov piscev v slovenščini, ali pa si redno pomaga z google prevajalnikom ali s podobnim prevajalskim orodjem? Umetna inteligenca se namreč uči "razumeti in govoriti" v slovenščini tudi tako, da "posluša" posnetke in "bere" prepise govorov slovenskih politikov v parlamentu...
rasputin
Peter Pogačar, ne mislim se iti "učenega" ping ponga z nasprotnimi citati. Učenci, ki so se v šoli učili na pamet, so bili najslabši učenci, ker so znali samo zdrdrati naučeno, razumeli pa tega niso. Očitno tudi ti ne razumeš duha stare in nove zaveze. Bog stare zaveze je diskriminatoren judovski bog, ki skrbi za izvoljeno ljudstvo in je maščevalen in zloben. To ne more biti Bog, temveč kvečjemu njegove nasprotje. V krščanski izdaji stare judovske zaveze so komaj sledi supremacističnega judovskega verskega nauka. Beri Toro in Talmud, da boš sprevidel, koliko si vreden po judovskem verskem izročilu. V nasprotju s Staro zavezo, ki uči sovraštvo in maščevalnost, Nova zaveza, ki temelji na Jezusovem nauku, uči univerzalno ljubezen, ki je temeljni atribut Boga. Razumi če moreš.
rasputin
Mad-son, kar sem citiral od UI, je v narekovajih, to je druga in tretja vrstica. Ostalo je moj umotvor. UI, ki je dostopna javnosti, je res samo stroj, ki zajema podatke iz podatkovne baze in jih bolj ali manj smiselno posreduje uporabnikom. Chat boti nimajo zavesti. Nek Googlov inženir je pred časom objavil, da ima Googlova UI zavest, nakar je bil odpuščen. Zatem je objavil svoj pogovor z UI, ki je nadvse smiselno dajala odgovore na vprašanja, ki jih ni v nobeni podatkovni bazi. Amapk chat boti dostopni javnosti, zanesljivo niso to. Kar zadeva izraza goy oziroma v množini goyim so razlage različne, od takih, ki skušajo ublažiti njegov sramotilni pomen, do takih, ki priznavajo, da gre za skrajno žaljivo in ponižujočo etiketo za ne-jude. Beseda dobi pomen šele v kontekstu splošnega odnosa judov do ne-judov, kot se izraža v njihovih svetih knjigah, učenjih rabinov in v vsakdanjem življenju. V Izraelu je razširjena praksa, da ortojudje pljuvajo po kristjanih. Na vprašanje, zakaj to počno, je nek ortojud odvrnil: "To je šele začetek. Ko bomo v Izraelu v večini, jih bomo pobili." V vsaki državi EU bi za podobno nesramno obnašanje in grožnjo s pobojem bil storilec kaznovan. Kristjani na splošno spoštujejo Jude, obratno pa žal ni tako. Zdaj pa neham, ker se mi upira pisati zoprne resnice o Judih. Enkrat bo tudi njih "srečala pamet" in bodo spoznali, da niso izvoljeno ljudstvo, temveč samo ljudje kot vsi ostali.
Madison
rasPutin, ali bi bilo možno, da bi nam postregli še z umetno inteligentno (in seveda tudi z dodatno svojo) razlago muslimanske civilizacije?? Kajti nam, evropskim relativnim staroselcem (v primerjavi z novodobnimi prišleki iz Afrike in Azije so naši predniki tu že od pamtiveka!) predvsem trk z muslimansko in ne z judeo-krščansko civilizacijo povzroča številne probleme! Ne povzroča nam težav trk z našimi slovanskimi pobratimi Bošnjaki muslimanske veroizpovedi, temveč trk s tistimi tujerodnimi pripadniki muslimanske civilizacije, ki v zadnjem desetletju trumoma, nezakonito vdirajo v naš evropski prostor in čas iz afro-azijskih območij. Poznavanje muslimanske civilizacije in njihovih načel in navad je ključno za razumevanje neciviliziranih izpadov pripadnikov te civilizacije.
Andrej Muren
Tudi Rusija je imperialistična država, in to vsaj od carja Ivana Groznega dalje. Pod njim je začela osvajati ozemlja, ki niso bila naseljena ne z Rusi ne s Slovani. Nasilni pa so bili Rusi bolj kot vsi drugi.
AlojzZ
"Volitve 2026 morajo biti izbira: za kapitalizem ali socializem"
Jaz pa mislim, da smo SLO že zavozili ...
Edina rešitev je spreobrnjenje k Bogo. Ninive so bile rešene v enem mesecu - berimo Sveto pismo.
Kugy
Odlično kot vedno. Pa pravijo, da nimamo pametnih in sposobnih.
Teodor
Žiga je obupal.
Plebiscita 2026 pa ne bo, plebiscit je bil 2022, rezultati pa so jasni.
Hribarjev Rafko
Resnica.
Boleča resnica.
Presneto boleča.
Dr. Žiga, odličen analitik, pa če me spomin ne vara, tudi zelo odličen operativni vodja!
Upam, da boste kmalu spet mimister.
Kajti s pravimi krmarji, ki vidijo in ukrepajo, se Titaniku ni potrebno potopiti
rasputin
Volitve 2026 morajo biti izbira: (...) za judovsko-krščansko civilizacijo ali (...)
******
Odločitev ne bo težka. Zlahka se bomo odločili za goyime, ki jim vlada izvoljeno ljudstvo.
https://twitter.com/SamParkerSenate/status/1724234027841048894?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1724234027841048894%7Ctwgr%5Eacfa9e657e271bc643b853f4d86914fab406ffc2%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Finsajder.com%2Fsvet%2Fvlozene-tozbe-proti-bidnu-blinknu-austinu-pomagali-so-genocid-v-gazi
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.